GENEVA 2011: Top 5 supercaruri şi maşini sport
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Curentul ecologic nu va omorî niciodată apetenţa publicului pentru sportivitate, astfel că mărcile care se respectă cu nume în zona maşinilor sport au adus la Geneva ultimele propuneri pentru clienţii care-şi doresc mai mult de la exponatul pe care îl au în garaj. Evident, apariţia celor cinci modele prezentate în acest top nu face decât să confirme că maşinile de top vor rămâne aceleaşi, indiferent de virajele ecologice pe care le iau mărcile de volum.
1. Lamborghini AVENTADOR - Aşteptat cu nerăbdare de toată suflarea auto, urmaşul lui Murcielago a venit la Geneva după ce fusese anunţat anterior de o serie de teasere care au "îmbrăcat" modelul italian treptat, pe parcursul ultimelor săptămâni. Modelul constructorului din Sant'agata Bolognese vine cu un motor V12 de 700 de cai putere şi cu cifre interesante în dreptul coloanei "Performanţe": 2.9 secunde pentru 0-100 km/h şi 350 de kilometri pe oră viteză maximă.
2. Ferrari FF - Cea mai nouă apariţie din gama Căluţului Cabrat nu înlocuieşte niciun model anterior al celor de la Ferrari.
Dintr-un simplu motiv: este o noutate absolută pentru constructorul italian. Vorbim de primul model din istoria Ferrari care vine cu tracţiune integrală şi cu patru locuri, elemente considerate deplasate de mulţi dintre fanii mărcii. Cu toate acestea, designul interesant de tip Shooting Brake şi motorul V12 de 660 de cai putere promit că Ferrari FF îşi va găsi repede cumpărători.- FERRARI FF la standul Ferrari
- FERRARI FF - fotografii şi informaţii oficiale
3. Pagani HUAYRA - Mulţi dintre cei prezenţi la salon l-au denumit cel mai interesant model sport lansat la Geneva. Şi nu putem să nu le dăm dreptate, în condiţiile în care vorbim de o maşină desenată în stilul cunoscut al lui Horacio Pagani şi care sub capotă vine cu un motor V12 de 700 CP şi 1000 Nm. Şi mai interesant este faptul că modelul italian are o masă de doar 1350 de kilograme.
4. Koenigsegg AGERA R - Suedezii de la Koenigsegg le-au luat faţa celor de la Bugatti la Salonul de la Geneva, prezentând versiunea R a deja ultrasportivului Agera. Vorbim de o maşină realizată şi construită în spirit 100% sportiv, destinată peformanţei pe şosea.
Sub capotă, Agera R vine cu un motor V8 biturbo de 1115 cai putere care dezvoltă un cuplu maxim de 1200 Nm. Nu avem performanţele 0-100, însă viteza maximă pe care o poate atinge Agera R este ameţitoare: 440 km/h. Aceasta va fi însă limitată electronic la "doar" 375 km/h.
5. Aston Martin VIRAGE - Deşi privim constructorii de maşini sport de acest tip cu interes şi avem impresia că modelele sport se împart în Coupe, sedan-coupe şi eventual cabrio, Aston ne explică că gama proprie este una complexă, iar noul Virage vine să întregească linia de modele infiltrându-se între DBS şi DB9. Evident, noi vedem un alt Aston martin cu linii sexy şi în acelaşi timp elegante şi care sub capotă aduce un motor V12 de 6.0 litri şi 510 CP. Aston Virage este disponibil atât în versiune coupe, cât şi în versiune Volante (cabriolet).
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din GENEVA 2011
-
Standul Volvo de la Salonul Auto de la Geneva a fost premiat pentru context, tehnologie şi inovaţie. (14.03)
-
Nemţii de la Ruf au adus la Salonul Auto de la Geneva noul lor pachet pentru Porsche 911. Modelul se numeşte Rt 12 R şi costă 279.000 de euro fără taxe. (07.03)
-
Wiesmann a expus la standul său de la Geneva prototipul Spyder, o interpretare radicală a unui model sportiv, care renunţă la designul tradiţionalist. (04.03)
"Auzi frate, i-am dat la pisicuta mea 250 pe autostrada!"
"Serios, ia sa vad si eu!"
"Nu pot frate, ca-mi consuma mult"
Asa si ei. Adica noi putem 440, dar nu vrem. Pai ce om sanatos la cap ar face asa ceva, cand a detine recordul de viteza reprezinta un tun de imagine si ar aduce numai beneficii?
E clar ca sunt departe de ce declara, eu as pune pariu ca nici de 415 nu trece. Asta e un CCX modificat, nu are aerodinamica facuta pentru asemenea viteze.
inainte de veyron ei detineau recordul... si parerea mea e ca o vor detine din nou ..
De la aia 387km/h din 2000 ai lui CC8S s-au mai pus mai mult de 40km/h, crezi ca astia se fac asa cu cateva modificari.
Gandeste-te ca fata de Agera, masina din care deriva, are doar 200cp mai mult, dar si 50kg in plus. Aeorodinamica e identica, doar un eleron spate in plus care nu ajuta deloc in linie dreapta.
Acum explica-mi si mie cum crezi ca pot ei pune 45km/h peste cei 395 ai Agera in conditiile astea. Vezi ca acolo ai de face cu forte de rezistenta care aproape ca ti-ar zbura capul de pe umeri daca te-ar lovi in plin.
Iar ceilalti au obitnut recordul pe pista spciala pentru simplul motiv ca o detineau si n-aveau de ce sa inchirieze nush ce fosta pista de avioane, sau sa opreasca circlatia pe o autostrada ca sa faca totul in conditii de siguranta.
Iar SSC Ultimate Aero, e pur si simplu o racheta de linie dreapta care probabil ca se si dezintegreaza dupa cateva sprinturi, ca n-am vazut sa fie condusa pe circuit, iar un GT nici nu poate incape vorba sa fie grada aia de fiare si plasticuri ieftine. Probabil ca americanii vor veni cu un motor de dragster de 2000cp si gata rezolva problema, dar cine ar avea curaj sa conduca asa ceva pe strada...
Am impresia ca tu povestesti ce visezi noaptea. E o masina care ofera siguranta si performante extreme. Urmatorul SSC va avea 1350 cp(nu 2000cp cum visezi tu),are un design bestial si va pune in umbra toate supercarurile existente. Americanii sunt cei mai buni si asta uneori doare....