Aston Martin Virage vine la Geneva
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Aston Martin va lansa două modele noi la Salonul Auto de la Geneva, intitulate Virage Coupe şi Virage Volante. Ambele sunt echipate cu un motor V12 de 6.0 litri, 510 CP la 6.500 rpm şi 570 Nm la 5.750 rpm. Motorul respectiv este preluat de la Aston Martin DBS şi este cuplat unei transmisii automate Touchtronic II cu şase trepte, montată pe puntea spate. Cei de la Aston Martin spun că noul model accelerează de la 0 la 100 km/h în 4.6 secunde şi că viteza maximă este de 299 km/h. Spre comparaţie, DB9 are nevoie de 4.8 secunde pentru a atinge "suta" şi are o viteză maximă de 306 km/h, în timp ce DBS accelerează până la 100 km/h în 4.3 secunde şi atinge o viteză maximă de 307 km/h.
Scopul noului Virage este de a "capitaliza tehnologia prezentă pe DBS pe care o uneşte cu nivelul de confort şi rafinament găsit pe DB9 şi Rapide". Modelul este echipat cu un set de amortizoare adaptive cu setări speciale, un sistem de control dinamic al stabilităţii cu setări personalizate şi discuri de frână din elemente ceramice cu elemente din carbon.
Toate aceste elemente sunt oferite în standard, dar englezii din Gaydon oferă în continuare numeroase opţiuni de personalizare pentru noul Virage.La nivelul exteriorului, noul Virage prezintă un design extrem de apropiat de fraţii săi de gamă. Bara de protecţie faţă este inspirată din design-ul lui One-77, la fel ca în cazul grilei faţă cu cinci bare orizontale, în timp ce profilul a primit un set de praguri laterale noi şi şase LED-uri amplasate pe aripile faţă. Bara spate a fost şi ea reprofilată. Virage va fi oferit în standard în configuraţie de 2+2 locuri, dar clienţii pot comanda şi o versiune care oferă doar două locuri şi este mai uşoară.
Via | Carscoop
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din GENEVA 2011
-
Standul Volvo de la Salonul Auto de la Geneva a fost premiat pentru context, tehnologie şi inovaţie. (14.03)
-
Nemţii de la Ruf au adus la Salonul Auto de la Geneva noul lor pachet pentru Porsche 911. Modelul se numeşte Rt 12 R şi costă 279.000 de euro fără taxe. (07.03)
-
Wiesmann a expus la standul său de la Geneva prototipul Spyder, o interpretare radicală a unui model sportiv, care renunţă la designul tradiţionalist. (04.03)
Comentarii (2)