Esential
700 | de cai putere dezvoltă noul Pagani Huayra. |
1350 | de kilograme cântăreşte noul Pagani Huayra. |
1000 | de Nm livrează motorul AMG ascuns sub capota lui Pagani Huayra. |
700 | de cai putere dezvoltă noul Pagani Huayra. |
1350 | de kilograme cântăreşte noul Pagani Huayra. |
1000 | de Nm livrează motorul AMG ascuns sub capota lui Pagani Huayra. |
După o îndelungă aşteptare, întreţinută de mai multe teasere video, Pagani a decis să dezvăluie publicului urmaşul lui Zonda, botezat, aşa cum am anticipat, Huayra. Cea mai nouă creaţie a companiei lui Horacio Pagani vine după şapte ani de dezvoltare meticuloasă, în care principalul element de inspiraţie a fost vântul. De aici şi numele supercarului.
Cum era de aşteptat, modelul exotic reînnoieşte colaborarea dintre Pagani şi divizia de performanţă AMG a celor de la Mercedes. Aţi ghicit. Sub caroseria frumos conturată se ascunde un propulsor cu rădăcini germane, un V12 biturbo de 6.0 litri, capabil să dezvolte un total de 700 de cai putere şi un cuplu motor de 1000 de Nm. Unitatea cu doisprezece cilindri este asistată de o transmisie secvenţială cu şase rapoarte, poziţionată transversal.
Resursele oferite de agregatul AMG vor fi suficiente pentru a imprima performanţe notabile supercarului Pagani, care cântăreşte doar 1350 de kilograme, repartizate foarte bine pe ambele axe, cu un raport 44/56.
Potrivit comunicatului oficial, Huyra devine astfel cel mai uşor reprezentant al segmentului.Deşi Pagani nu a publicat detalii legate de timpul scurs între 0 şi 100 de km/h, este foarte probabil ca Huayra să impresioneze la acest capitol, garantând în acelaşi timp o viteză superioară valorii de 370 km/h.
via | Pagani
dar la exterior sunt dezamagit referitor la forma blocurilor optice fata-spate. adica pagani pt mine nu reprezinta acele faruri infecte si de la zonda. e greu sa ai o imagine de marca, si pagani sigur nu este o marca cu o sitorie prea bogata, dar o ancorare in niste elemente nereusite ale modelului precedent nu inseamna sa iti creezi o imagine de marca. deci consider acest conservatorism nefericit pt ce ar fi putut avea si la exterior acest nou pagani. cel putin la stopuri arata conceput de un student mediocru, sau o persoana care nu are gust.
Foarte frumoasa masina. Probabil mecanica este de exceptie. Asteptam un tur in mana lui Stig si un tur oficial pe Nordschleife, ca sa intelegem si noi, muritorii de rand, ce pot sa aiba unii :)
Este clar urmatoarea mea masina . . . de pe desktop :P
Masina arata superb..cu 2 exceptii:
1-blocurile optice. Sunt de-a dreptul hidoase...
2-numele.: Zonda suna atat de sexy, iar acum Huyara suna a fabricant de drujbe...Dar sunt doar pareri personale...:)
daca ai duce asa ceva la tara in romania..sar tarani pe tine cu furca si coasa.......cred ca au aterizat extreterestri.....
demential.......
nu cred ca ne putem inagina cum vor arata supercarurile in 20-30 de ani.
Parca la inspiratie acvatica au nimerit-o mai bine bmw cu "rechinul" seria6.
acele flapsuri chiar sunt geniale, si astept un video cu ea.
per total aveam sigur o sa fie un monstru de masina, precum predecesorul sau. imi place, mai putin acele aspecte cu blocurile optice mentionate mai devreme.
Per total, e un model reusit dar nu un Pagani reusit!