Drivetest Peugeot 508 facelift
2.0 Diesel Turbo (BlueHDI) 180CP Aut6 AllureJoi, 19.03.2015
- Comenteaza
- Trimite pe:
Cu cinci ani în urmă testam (pe atunci) noul Peugeot 508. La acea vreme, modelul trebuia să înlocuiască defunctele 407 şi 607 în acelaşi timp. O postură complicată, pentru că 407 a fost o maşină foarte apreciată, iar poziţia este şi acum dificil de explicat. Lucruri care i-au adus lui 508 rezultate de vânzări care l-au scos de pe podiumul segmentului.
Restilizarea aplicată în 2014 gamei 508 i-a oferit o identitate stilistică acestui model pe măsura aşteptărilor pe care le au creatorii săi de la el şi a împrospătat gama cu elementele tehnologice dorite de cumpărătorii de maşini de clasă medie în anul 2015. Peugeot 508 are însă o mare problemă: pe piaţă tocmai s-au lansat noile Passat şi Mondeo, doi titani ai segmentului. Timing-ul e cumva greşit din acest punct de vedere, pentru că puţini se uită la alte telefoane atunci când pe piaţă tocmai se lansează un nou iPhone.
Una peste alta, însă, Peugeot 508 facelift se prezintă acum în faţa publicului cu diesel-uri Euro 6, o parte frontală aşa cum ar fi trebuit să aibă de la început şi cu un pachet generos de dotări în cazul variantei de top.
Peugeot 508 facelift
2.0 Diesel Turbo (BlueHDI) 180CP Aut6 Allure
- Pret de pornire 22.800 €
- Pret model testat 33.281 €
- Taxa auto O €
Motor / Transmisie
Am testat varianta 2.0 BlueHDi a lui Peugeot 508 în versiunea de 180 CP, echipată cu o transmisie automată cu şase trepte. Propulsorul alimentat cu motorină livrează puterea maximă la 3.750 rpm şi cuplul maxim, de 400 Nm, la 2.000 rpm.
Unitatea nu este cea mai puternică din segment la nivelul motoarelor de 2.0 litri, dar nu este nici pe departe printre cele slab motorizate, francezii reuşind de data aceasta să nimerească valori potrivite pentru al doilea cel mai puternic diesel din ofertă.
În ceea ce priveşte cuplul motor, unitatea se încadrează la linie cu tot ce mişcă în segment, aproape toţi competitorii direcţi oferind tot 400 Nm şi în jurul aceleiaşi turaţii.
Transmisia are o etajare evidentă care favorizează confortul şi economia de carburant, dar francezii au fost suficient de drăguţi încât să gândească şi un mod Sport, alături de un mod de iarnă pentru 508-ul automat. Schimbările de treaptă sunt line şi prompte, dar transmisia nu iese în evidenţă în segment cu vreun aspect anume. Pur şi simplu îşi face treaba şi gata, fără nimic în plus sau în minus.
Prezenţa padelelor de pe volan pentru schimbarea treptelor nu este neapărat dictată de caii din dotare, iar dacă insistaţi să le folosiţi veţi reveni relativ rapid la modul Sport automat.
Unitatea este destul de rafinată, fiind vorba despre un propulsor reproiectat recent pentru a putea respecta normele Euro 6. Vibraţiile percepute la bord sunt aproape inexistente, iar sunetul specific al diesel-urilor este eliminat în habitaclu, fiind asigurată o rulare bine antifonată şi la viteze mai mari. Odată depăşit pragul de 3.300-3.500 de rotaţii pe minut, motorul începe să se facă auzit.
Consum
Peugeot anunţă un consum mixt de 4.2 litri la sută pentru varianta 2.0 BlueHDi a lui 508 facelift în compania transmisiei automate. Valoarea este foarte bună în rândul berlinelor de volum ale clasei medii echipate cu transmisii automate şi motoare diesel de aproximativ 180 CP, 508 având cel mai bun rezultat din segment.
Cel mai apropiat rezultat vine de la varianta 2.0 TDI de 190 CP a lui Volkswagen Passat, cu 4.5 litri la sută. Pe locul trei pe podium, la egalitate, stau Ford Modeo 2.0 TDCi şi Mazda6 2.2 Skyactiv-D. Ceilalţi competitori comparabili au valori ale consumului mixt semnificativ mai mari, de peste cinci litri la sută.
În cadrul testului nostru, am obţinut un consum urban de 8.2 litri la sută, care poate să scadă până la 7.0 litri la sută atunci când traficul este liber. Pe autostradă, la 130 km/h în treapta a şasea, modelul afişează 2.000 rpm şi consumul realizat este de 6.0 litri la sută. Regimul extraurban aduce un consum de 5.2 litri la sută, fără eforturi deosebite de rulare ecologică. Toate valorile de mai sus au fost obţinute cu modul Eco activat, cu sistemul de climatizare pornit şi cu toţi consumatorii uzuali în funcţiune.
Performanţe
După cum ne-am obişnuit, campionul la capitolul consum rareori este premiant şi la performanţă, iar Peugeot 508 facelift nu face excepţii de la acest capitol. Cel mai rapid model de clasă medie echipat cu transmisie automată, tracţiune pe două roţi motrice şi motor diesel de 2.0 litri se dovedeşte a fi Volkswagen Passat în versiunea de 190 CP, cu 7.7 secunde până la sută şi 233 km/h viteză maximă. În urma acestuia stau Mazda6 şi maşina testată de noi, Peugeot 508, care completează podiumul.
Versiunea de motorizare de pe 508 anunţă un timp 0-100 km/h de 8.5 secunde şi o viteză maximă de 230 km/h. Peugeot 508 asigură reprize corecte pentru nivelul de putere anunţat, chiar dacă nu este cel mai rapid model din segment.
Interior
Interiorul lui Peugeot 508 facelift reuşeşte să fie conservator şi puţin ciudat în acelaşi timp, pe lângă faptul că prezintă o uşoară influenţă germanică. Butonul de pornire/oprire a motorului este pe partea stângă a volanului, unde se află şi butonul de comandă a frânei de parcare.
Mutarea acestor comenzi a permis implementarea unui mic spaţiu de depozitare pe consola centrală, dar în care nu intră chiar orice smartphone modern, de dimensiuni mari mari.
Suporturile de pahar sunt montate sus pe bord, iar în ele încape câte un pahar mic de cafea sau o doză de suc. Buzunarele portierelor faţă nu sunt nici ele profilate pentru a acomoda sticle de plastic pe înălţime şi sunt destul de înguste. Cotiera încearcă să compenseze prin spaţiu suficient pentru un portofel, un telefon mobil şi un set de chei.
Tot la nivel de ergonomie, butonul de activare a asistentului de fază lungă este poziţionat atipic, pe consola centrală, iar comenzile de pe volan sunt puţin mai complicate decât la competitorii direcţi şi necesită o perioadă de acomodare din cauza felului în care sunt amplasate.
Deşi observăm faptul că majoritatea comenzilor sunt nonconformiste când vorbim de aşezare, consola centrală şi bordul arată puţin prea conservator pentru ce se întâmplă în prezent în clasa medie şi semnificativ mai puţin modern decât în cazul competitorilor. Chiar dacă nu este nimic în neregulă cu interiorul cu aspect clasic, în cazul Peugeot se observă o diferenţă imediat faţă de design-ul exterior. Materialele de la bord sunt la un nivel decent de calitate, ieşind în evidenţă în mod pozitiv pielea de pe volan, în timp ce alte suprafeţe au finisaje agreabile, dar nu excelente.
Scaunele frontale oferă un suport lateral potrivit şi un set de perne care asigură un nivel ridicat de confort. Bancheta din spate este şi ea spaţioasă şi comodă, fiind suficient loc în spate pentru trei pasageri adulţi, existând spaţiu pentru cap şi pentru ocupanţii mai înalţi, dar nu cu mult peste medie.
În ceea ce priveşte volum portbagajului, 508 facelift anunţă 473 de litri, sub media segmentului.
Preţ de achiziţie
Varianta restilizată a lui Peugeot 508 porneşte de la 22.800 de euro cu TVA inclus. Între timp, echiparea şi motorizarea testate de noi au un preţ de pornire de 31.800 de euro, fără opţionalele suplimentare de pe exemplarul testat. Acesta a ajuns să coste 33.300 de euro după aplicarea unui discount de 1.500 de euro oferit de marcă.
Dacă facem o comparaţie cu rivalii la nivelul preţului de pornire al echipării de top în compania unei transmisii automate şi a unui motor diesel de aproximativ 180 CP, observăm că Peugeot 508 este poziţionat undeva la mijlocul clasamentului.
Raportându-ne la cei 31.800 de euro, preţul de pornire al motorizării şi echipării testate (2.0 BlueHDi AT6 Allure), remarcăm că echivalentul din gama Ford Mondeo este mai accesibil, după cum este şi cazul variantelor comparabile ale lui Toyota Avensis, Citroen C5 şi Skoda Superb.
merită menţionat însă faptul că, în cazul ultimelor trei modele, înlocuitorii sunt deja prezentaţi şi aşteaptă să fie lansaţi şi în România. Asta înseamnă că alegerea generaţiei abia scoase din producţie se va limita la stocul dealerilor şi ar fi o afacere păguboasă pe termen lung atunci când va veni vorba de revânzare, economia de câteva sute de euro fiind transformată într-o valoare mai mică a vehiculului uzat.
Competitorii din ofertele Mazda6, Opel Insignia şi Volkswagen Passat au preţuri de pornire mai mari pentru echipările de vârf în compania motorizărilor comparabile.
Siguranţă
Varianta restilizată a lui Peugeot 508 nu a fost încă testată de EuroNCAP.
La vremea testării versiunii anterioare, în 2011, modelul a primit cinci stele de siguranţă. Punctajul de la acest capitol va fi actualizat odată cu o eventuală retestare după criteriile mai dure din 2015.
La nivel de echipamente de siguranţă, modelul are ABS+EBD+ESP, airbag-uri laterale pentru pasagerii din faţă şi airbag-uri cortină, airbag-uri frontale pasageri, detector presiune pneuri, sistem de asistenţă la pornirea în rampă, sistem ISOFIX şi sistem de asistenţă la frânarea de urgenţă.
Pe 508 nu veţi putea comanda însă sistem de frânare automată în oraş sau pe autostradă sau asistenţă la schimbarea involuntară a benzii de rulare, elemente care devin din ce în ce mai prezente în segment.
Ţinută de drum
Berlina de clasă medie de la Peugeot are o orientare evidentă spre o rulare cât mai confortabilă, iar acest lucru se observă atât în setările suspensiei, cât şi în setările direcţiei. Modelul din Sochaux face însă faţă unui stil de conducere ceva mai alert, chiar şi când este asociat unor secţiuni virajate, cu toate că nu va fi neapărat cel mai rapid în acest context.
Direcţia asigură un nivel rezonabil de feedback şi este relativ uşor de manevrat. O privire subiectivă a problemei o aduce sub locul trei în segment în topul personal, dar în primele cinci disponibile pe piaţă. Suspensia faţă MacPherson şi cea spate cu paralelogram deformabil asigură, alături de sistemele electronice din dotare, o încercare reuşită de a ţine pasul cu aproape toate manevrele solicitate de şofer, fără prea mult ruliu al caroseriei.
Cu toate acestea, 508 facelift este departe de cel mai dinamic model al segmentului, berlina franţuzească fiind un model confortabil care poate să meargă puţin mai dinamic decât te-ai aştepta la prima vedere.
Vizibilitate
Peugeot 508 are oglinzi laterale de dimensiuni corecte raportate la gabaritul maşinii, iar suprafeţele vitrate asigură o vizibilitate bună de la postul de conducere. Montantul parbrizului de pe partea şoferului este însă destul de gros şi înclinat înspre plafon, ceea ce aduce mici neplăceri la virajele strânse la stânga.
La rularea în marşarier, montanţii C pot deranja şoferul, după cum face şi spatele destul de înalt al maşinii. Camera de marşarier din dotare nu te ajută nici ea prea mult din cauza poziţionării nefericite, senzorii de parcare rămânând ultimul bastion în lupta cu spaţiile înguste de parcare.
Tehnologie
Peugeot 508 ante-facelift nu era tocmai cel mai tehnologizat model de pe piaţă, nefiind echipat cu un sistem multimedia cu ecran de dimensiuni mari sau cu diferite gadget-uri pentru a asista şoferul la activităţile cotidiene din spatele volanului.
Restilizarea a adus un suflu de tehnologie la bordul acestui model, doar că au existat niste mici limitări legate probabil de platforma tehnică folosită şi de liniile de fabricaţie existente.
Aşa că rezultatul are o interfaţă grafică uşor demodată pentru sistemul multimedia. Acesta are doar două teme de culori, ambele neasortate cu ce se întâmplă la nivelul ceasurilor de bord, iar schimbarea între ele este atât de greoaie şi complexă încât se opreşte până şi radioul atunci când facem schimbarea şi aşteptăm aproape un minut în tăcere pentru repornirea sistemului.
La nivel funcţional, regăsim în mare dotările aşteptate de la un model de clasă medie modern, fie că vorbim despre faruri full LED adaptive şi cu asistent de fază lungă, tempomat şi limitator de viteză, asistenţă la parcare faţă-spate şi altele.
508 facelift marchează şi prezenţa celei mai puţin utile camere video de marşarier de pe piaţă: este amplasată deasupra plăcuţei de înmatriculare şi devine inutilă seara, când nu mai are în apropiere nicio sursă de lumină.
Design
Odată cu facelift-ul, 508 arată exact cum ar fi trebuit să fie acum cinci ani, la momentul lansării pe piaţă al acestui model. La vremea respectivă, mutarea siglei de pe grila frontală pe capotă a fost prezentată drept o mare realizare stilistică, dar designerii din Sochaux au decis să revină la ce ştiau mai bine şi au pus leul la loc pe grilă.
Ne place în mod special felul în care arată blocurile optice frontale cu LED-uri, indiferent că sunt aprinse sau nu. Posteriorul lui 508 arată ceva mai bine în variantă cu facelift, cu toate că saltul nu este la fel de major ca la partea frontală pentru noua variantă a modelului de clasă medie.
În orice caz, 508 vine cu un aspect diferit de cel al modelelor germane, cehe şi japoneze de pe piaţă, aducând o prospeţime de stil franţuzesc pentru clienţii care vor ceva diferit de ce există în oferta producătorilor din aceste ţările.
Ne-a placut
- Cel mai bun consum dintre toate berlinele cu transmisie automată şi motor diesel de 2.0 litri şi până la 190 CP
- Rafinament motorizare şi uşurinţă obţinere consum redus în viaţa reală
- Noua parte frontală arată în sfârşit aşa cum trebuia să fie de la început
- Aduce ceva diferit în segment din partea constructorilor francezi de automobile, care par să fi rămas în urmă la această clasă
Nu ne-a placut
- Contrast puternic între modernitatea design-ului exterior şi habitaclul conservator
- Pachetul tehnologic nu este la fel de avansat ca al unor rivali şi integrarea unor tehnologii nu este tocmai fericită
- Micile ciudăţenii ergonomice de la interior ar putea supăra clienţii obişnuiţi cu rigoarea modelelor germane şi cu ergonomia competitorilor din Japonia
- Preţul de achiziţie nu este extrem de competitiv
Date tehnice - Peugeot 508 facelift 2.0 Diesel Turbo (BlueHDI) 180CP Aut6 Allure | ||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Ştiri despre Peugeot
-
Constructorul francez de automobile prezintă noul E-5008, un SUV electric care vine în standard cu 3 rânduri de scaune. Modelul poate fi comandat și alături de o motorizare mild-hybrid la 48V. (Miercuri, 20 Martie)
-
Peugeot anunță introducerea tehnologiei ChatGPT, cu inteligență artificială, pe anumite modele din gamă. Inițial, serviciul va fi disponibil în Germania, Franța, Italia, Spania și Marea Britanie. (Luni, 19 Februarie)
-
Noul Peugeot 3008 poate fi comandat la noi în țară. SUV-ul francez este disponibil în 3 versiuni, adică mild-hybrid, plug-in hybrid și pur electric, iar prețurile pornesc de la 33.000 de euro cu TVA inclus. (Joi, 08 Februarie)
-
Constructorul francez de automobile a lansat oficial noul E-3008. SUV-ul cu zero emisii este disponibil în 3 versiuni, cu până la 320 de cai putere și 700 de kilometri. (Marti, 12 Septembrie 2023)
-
Constructorul francez de automobile a publicat primele imagini cu exteriorul noului E-3008. SUV-ul cu zero emisii va debuta oficial în data de 12 septembrie. (Vineri, 08 Septembrie 2023)
Mi-a plăcut 508 încă de la prima apariție și încă îmi place. Poate tocmai din cauza designului conservator, mai ales la interior. Sunt adeptul unui design cât mai clar, curat și simplu la interior fără idei complicate de design care să iasă din comun. Pentru mine, interiorul lui 508 e perfect.
De asemenea, are cu ce să se prezinte bine și la capitolul motoare. Din ce știu, unele din motoarele lor sunt realizate în colaborare cu BMW și sunt foarte apreciate.
Mai mult, deși sunt adeptul limuzinelor de clasă D, nu sunt pasionat de sportivitate la volan. Îmi doresc o rulare cât mai lină, silențioasă și confortabilă. Cred că 508 poate oferi așa ceva.
Skoda Superb e altă mașină din această clasă care se pliază pe gusturile mele conservatoare și mă bucur că noua generație prezentată de curând păstrez mare parte din aceste caracteristici, mai ales la interior.
Din păcate, opțiunile de automobile de acest fel vor fi tot mai puține pentru cei ca mine în viitor.
Uite două imagini de presă ale lui 508. Spaţiul la care fac referire este cel dintre cotieră şi comanda sistemului de încălzire în scaune.
http://img2.netcarshow.com/Peugeot-508_2015_1280x960_wallpaper_2d.jpg
http://img2.netcarshow.com/Peugeot-508_2015_1280x960_wallpaper_20.jpg
Masina arata bine la exterior insa interiorul este cam dezamagitor
Blestemati-ma va rog sa am parte doar de Renaul-uri Noi si Fiat-uri Noi.... :)), :))))
Confirm spusele tale. La 20 ani m-am angajat într-o corporație și imediat mi-am luat un Megane II. Între timp, ai mei s-au mutat cu munca la București și automat m-am mutat și eu cu ei. Astfel făceam economii uriașe având în vedere că nu sunt adeptul cluburilor și petrecerilor de genul.
Între timp, 2 ani am mai strâns cât am putut și am vândut Megane-ul și la 22 ani mi-am luat Mondeo mk4. Nu nou, dar e mașină de clasă D și nu veche, ci încă actuală, cel puțin atunci. Nu mi-a păsat de mistourile colegilor că stau încă cu ai mei. Ei oricum nu mă deranjau cu nimic.
Poate nu interesează pe nimeni povestea mea, dar am vrut doar să scot în evidență că eu sunt unul din cei care vorbești, că existăm și că nu vorbești aiureli.
P.S. La vară mă însor și o să văd apoi eu cât o să mai pot eu cheltui așa pe mașini.
In rest iti dau dreptate. Dintr-un salariu minim pe economie e ft greu sa strangi, chiar si asa, cum ti-ai gasit si tu o slujba mai decenta sau o mini-afacere, trebuie sa platesti 16% ( sau cat o mai fi )din venitul tau catre stat+alte utilitati, asadar asti aproape de adevar. Eu iti doresc sa iti permiti orice masina doresti, sa ai succes . Numai bine !
In alta ordine de idei, pe langa ce spuneti toti, as adauga si cu salar bunicel, 1000 de euro gen, tot e greu sa strangi banii aia pentru o masina calumea. Sa luam Mazda 6 de exemplu, un model frumusel de care sa te tii vreo 10 ani pe putin, costa 28.000. In conditiile in care castigi 1000 de euro, stai cu mami si cu buni, te lasi de fumat si de cluburi si femei, cam cate luni iti trebuie sa strangi banii aia ?
Raspuns: multe ! foarte multe ! Daca esti om si mai iesi si la o bere, la un concediu la mare, si mai multe ! Eu am incercat faza cu stransul vreo 2 ani de zile, dar dupa atata vreme, incepi s-o iei razna daca esti super zgarcit. Incepi sa te simti ca un hamster in rotita pentru ca tot ceea ce castigi, pui deoparte. Nu tu haine, nu tu concedii, nu tu telefon sau jocuri pe playstation... nimic. E greu.
Ce vreau sa zic cu toata palavrageala asta ? pai simplu: de ce pana mea, rad aproape toti romanii de resu fraierilor cu masini mai vechi ?
De ce pentru multi Romani cu o masina din 2012+, tu conduci un cotet ruginit daca ai ghinionul sa fii la volanul unei masini mai vechi de 6 ani ? Stim bine care-i situatia, si totusi ne batem joc de altii cu masini mai vechi. Trist...
ps: Parca nu iti placea Mazda 6 ? :))))........ Mazda 6 se merita peste 3 ani sa o cumperi la un rulaj decent putin rulat la pret de jumate, devalorizarea ei are un impact pozitiv major. Chiar a aparut o varinta full option cu doar 10 mii rulata si pretul e deja mult mai mic. Banuiesc ca la un rulaj de 50.000 nici 15.000 euro nu ar fi mai costat.
http://www.autovit.ro/mazda-6-C35947589.html
Dar am cam deraiat de la subiect cu totii, sa discutam si putin despre 508. Dupa parerea mea, masina vine intr-un pachet unitar ( cam scumput ce-i drept ), dar eu m-as multumi si cu varianta entry-level + cateva optiuni decente, cred ca s-ar oprii undeva la 22-23 de mii. Din cate stiu pleaca de la 20 de mii cu TVA.
(Apropo, iti multumesc de urare, nu am apucat sa-ti raspund... stii tu la ce ma refer. ) :)
Si ma jur ca ma voi tine de cuvant. De ce nu mi-am luat Volvo pana acum? Simplu: pentru ca nu mi-am permis unul ca lumea. Un Volvo serios si de incredere sub 5-6000 de euro nu prea il gasesti. Puteam sa fac un efort sa dau si 7-8000 de euro pentru un S60. Dar apoi imi era f greu cu banii. Am preferat sa stau in banca mea, sa-mi cumpar un apartament si sa-mi iau o masina mai simpla. Cand voi creste financiar (si sper sa am putere de munca in continuare) imi voi si Volvo. Pana atunci sa fim sanatosi si sa avem rabdare ca incet, incet se aranjeaza toate. :)
Cel mai mult ma deranjeaza etichetele: de exemplu ca-s un coccalar obsedat de BMW care nu stie altceva. Uita-te la tine, crezi ca nu-mi place Mazda 6. Am scris foarte clar de cel putin 3 ori pe AM:
Daca as avea 30.000 de euro, maine as semna pentru o Mazda 6, clar.
Ca-s mai bune decat un seria 3 ? n-as spune asta, dar mi-as dori una.
Daca as colectiona masini, ai gasi cu siguranta si Honda CRX si Celica GT-4 si un Skyline 2000 GTR ;) la mine in garaj. Poate nu stii ca sunt un mare fan Subaru Impreza, mi-as lua un model din fiecare generatie WRX. Mi-as fi si luat unul, daca consumul si piesele n-ar fi o problema. Eu imi repar singur masina, motorul Boxer e unul mai putin accesibil unui mecanic de weekend.
Mersi pentru aprecieri, noapte buna.
@LauCalin sa cresti mare si sa nu renunti la visul tau, tu stii ca stiu bine ce vorbesc ;) si daca vrei, iti gasesc un Volvo bun si la 3000 de euro. Ti-am zis ca-mi faceau si mie cu ochiul unele :) Cand pasiunea deja devine obsesie, ajungi sa-ti iei orice, doar modelul X sa fie.
Dar stiu ce zici si ai facut o alegere corecta.
Mulțumesc de urări! Mă bucur de fiecare dată când discutăm cu toții frumos, civilizat și respectuos pe AM.
Și se vede că atunci când dăm la o parte pasiunile pentru o marcă anume, vedem că toți suntem oameni care ducem zi de zi lupte asemănătoare. Aici răspund în urma comentariilor ce au urmat peste noapte.
Să auzim de bine și fiecare să avem într-o zi mărcile și modelele pe care ni le dorim rămânând oameni cinstiți și de bună credință.
Daca va interesaza un Volvo intretinut,, cu carte de service, luat din reprezentanta, cu taxa platita si la preturile spuse mai sus , scrieti-mi un link. Vreau sa-l vand, ca ma bate nevasta la cap, cainele i-a mancat suprturile de numere si acum umblu cu alta masina, ca asa trebuie......
Volvo il dau cu garantie, urmatoarea revizie din partea mea!
Va doresc drumuri bune!
Vad ca esti tanar si ambitios, dar oare merita sa-ti f..ti cei mai frumosi ani strangand din buci pt. un fier de 30k care in doi ani se devalorizeaza la jumatate?
Daca as mai avea varsta ta luam o coja de 2000, iar de restul ma bucuram de viata asa cum numai la 20 de ani poti. La 40 o sa ai poate vila de 2000mp, masini de 500k dar anii astia speciali i-ai fu..ut definitiv.
Ce Volvo ai la vanzare ?
Nr de kilometri, dotari, motorizare,un ultim pret acceptat ?
Multumesc 0727280338
M-ar interesa si pe mine Volvo-ul tau !
Ce model este,an de fabricatie,motorizare si putere,un ultim pret acceptat ?
Cum pot lua legatura cu tine ?
Într-un fel ai dreptate. După ce m-am chinuit pentru Mondeo mă uitam apoi cât m-am chinuit pentru un fier. Dar, nu pot să spun că voi regreta. Pentru că stilul ăsta de viață îmi place și am trăit de mic printre mașini, tata având un service auto la vremea aia. E pasiune ereditară.
Nu nouă, era SH. Din 2008. Am luat-o când avea deja 5 ani vechime. 7200 Euro de la un prieten. La vremea aia cu greu găseai un Mondeo Mk4 bun sub 8000 euro.