Peugeot 508 facelift este disponibil pentru comandă pe piaţa din România. Importatorul mărcii în ţara noastră a anunţat atât preţurile pentru versiunea berlină, cât şi preţurile pentru versiunea SW, iar modelul este alături de o promoţie temporară care reduce preţul de listă cu 1.500 de euro până în ultima zi a lunii noiembrie. Cea mai ieftină versiune a modelului franţuzesc este echipată cu o motorizare 1.6 e-HDI de 115 CP şi pleacă de la 22.800 de euro preţ de listă pentru berlină, respectiv 22.200 de euro pentru caroseria SW. Indiferent de versiunea de caroserie aleasă, Peugeot 508 facelift este oferit în compania a patru nivele de echipare, Access, Active, Allure şi GT. Gama de motorizări include patru propulsoare, disponibile într-un total de şapte niveluri de putere. Motorizările alimentate cu benzină respectă normele Euro 6, pe când majoritatea motorizărilor diesel din ofertă sunt conforme cu Euro 5, iar doar propulsoarele 2.0 BlueHDI sunt Euro 6.
Peugeot 508 a primit un facelift discret şi motorizări Euro 6
Nivelul de echipare Access, cel de la care se pleacă în gama Peugeot 508, include dotări precum airbag-uri frontale şofer şi pasager, airbag-uri laterale faţă, airbag-uri cortină, ABS, EBD, ESP cu Hill Assist şi detector presiune pneuri, radio CD cu MP3, USB, mufă AUX şi şase difuzoare. Lista continuă cu asistenţă la frânarea de urgenţă, aer condiţionat cu reglare manuală, banchetă spate rabatabilă, comenzi audio pe volan, computer de bord, cotieră centrală faţă, lumini de zi cu LED-uri şi elemente comune în industria auto la o maşină modernă, cum ar fi a treia lampă de stop, închidere centralizată cu telecomandă, lunetă cu degivrare, volan reglabil pe înălţime şi adâncime, reglaj electric pe înălţime al farurilor, sistem ISOFIX şi scaun şofer reglabil pe înălţime.
Nivelurile de echipare intermediare, Active şi Allure, aduc dotări precum handsfree cu Bluetooth, climă automată pe două zone, touchscreen, tempomat şi limitator de vieză, sistem de navigaţie, scaune faţă încălzite, acces şi pornire fără cheie, frână de mână electrică şi alte dotări obişnuite în segmentul D.
Dotările cu adevărat interesante le găsim pe versiunea de top, GT, care prezintă faruri Full LED cu asistent Smartbeam pentru faza lungă, sistem de monitorizare a unghiului mort, afişaj Head-Up Display, jante din aliaj cu diametru de 18 inch şi scaune faţă reglabile electric. Pachetul GT este completat de accesoriile specifice (ornamente exterioare şi interioare), senzorii de parcare faţă, scaunele îmbrăcate parţial în piele şi evacuarea dublă separată.
În comparaţie cu versiunea pre-facelift a lui Peugeot 508, modelul restilizat vine cu o altă parte frontală, blocuri optice frontale şi posterioare cu LED-uri (în funcţie de versiunea aleasă există şi Full LED), un interior inspirat de fratele mai mic 308 – cu planşa de bord simplificată folosind un ecran tactil pentru mutarea unor comenzi, materiale noi pentru habitaclu şi introducerea unor motorizări Euro 6.
MOTOR |
PUTERE CUPLU |
Peugeot 508 SEDAN | PEUGEOT 508 SW | ||
PREŢ (€ cu TVA) |
+Automată | PREŢ (€ cu TVA) |
+Automată | ||
ECHIPARE ACCESS | |||||
1.6 e-HDI Start-Stop | 115 CP 240 Nm |
22.809 | 23.695 | 23.719 | 24.604 |
ECHIPARE ACTIVE | |||||
1.6 THP Start-Stop |
165 CP 240 Nm |
25.258 | 26.320 | 26.135 | 27.198 |
1.6 e-HDI Start-Stop |
115 CP 240 Nm |
24.814 | 25.699 | 25.814 | - |
2.0 HDI | 140 CP 320 Nm |
25.499 | - | 26.573 | - |
2.0 BlueHDI Euro6 | 150 CP 370 Nm |
27.111 | - | - | - |
2.0 HDI | 163 CP 340 Nm |
26.031 | 27.094 | 27.095 | 28.159 |
ECHIPARE ALLURE | |||||
1.6 THP Start-Stop | 165 CP 240 Nm |
- | - | 26.614 | 30.676 |
2.0 HDI |
140 CP 320 Nm |
28.604 | - | 29.978 | - |
2.0 BlueHDI Euro6 |
150 CP 370 Nm |
30.216 | - | - | - |
2.0 HDI |
163 CP 340 Nm |
29.136 | 30.199 | 30.510 | 31.573 |
2.0 BlueHDI Euro 6 | 180 CP 400 Nm |
31.811 | - | - | - |
ECHIPARE GT | |||||
2.0 BlueHDI Euro6 |
180 CP 400 Nm |
- | 35.390 | - | - |
2.2 HDI |
204 CP 450 Nm |
- | 35.929 | - | 37.303 |
*oricărei variante i se aplică un discount de 1.500 de euro din preţul de listă cu TVA inclus până la 30.11.2014, conform ofertei promoţionale Peugeot.
Peugeot 508 facelift vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Peugeot 508 2.0 HDI Active |
140 | 4.4 | 9.8 | 25.499 |
Citroen C5 2.0 HDi Seduction |
140 | 5.7 | 10.6 | 25.000 |
Hyundai i40 1.7 CRDi Highway |
136 | 5.1 | 10.3 | 25.238 |
Kia Optima 1.7 DSL Classic |
136 | 5.1 | 10.3 | 21.024 |
Mazda6 2.2 CD 150 Emotion MT |
150 | 4.2 | 9.0 | 23.690 |
Opel Insignia 2.0 CDTI 142 CP Ecotec |
142 | 3.7 | 10.5 | 22.970 |
Renault Latitude 2.0 dCi Privilege |
150 | 5.3 | 10.3 | 24.800 |
Skoda Superb 2.0 TDI MT6 Active |
140 | 4.6 | 10.0 | 21.946 |
Toyota Avensis 2.0 D-4D Executive |
150 | 5.4 | 8.9 | 26.772 |
Volkswagen Passat 2.0 TDI BlueMotion Trendline MT6 |
150 | 4.1 | 8.7 | 25.484 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
"frantuzeasca = pese proaste si scumpe" :DDD
mai bine Passat
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Diferenta de pret intre Hyundai si Kia, consta in faptul ca una are mai multe dotari si cealalta este cheala. Executive este full. Iar politica lor de discounturi fata de pretul din tabel, le scade cu cateva mii pretul, astfel au preturi asemanatoare, insa oricum Hyundai va fi putin mai scump.
Insignia este si a fost superba, insa tot ii lipseste ceva (greutate, performante, consum, etc).
Latitude (are vanzari slabe si e un Samsung koreean).
Skoda Superb (demodata, primesti doar multa masina la pret ok)
Avensis (fata de generatia trecuta, arata bine, insa tot booring este)
C5 (nu-mi place si oricum e vechi deja).
"Facelift-ul lui 508 a schimbat dramatic partea frontală a modelului de clasă medie."
http://dexonline.ro/definitie/dramatic
La subiect : Mazda 6 - the best choice, everyway you look at it ( sa fiu in asentimentul.... dar eu sunt un simplu comentator pe aici ;-) )
lasa aberatiile cu " are consum mare"
Nu toate practicile din țările civilizate sunt neapărat bune sau eficiente, dupa părerea mea dublarea filmelor este o mare tampenie, adică sa fii italian si sa nu știi vocea lui De Niro sau Al Pacino...subtitrarea este sfânta, chiar si cu greșeli.Scuzați off topicul.
Legat de MAzda 6, da.. o masina foarte frumoasa. Dar pacat de interior, care nu e rau, dar e ramas in urma, si pacat de zona ecranului central. Urat design, urat ecran.
http://dexonline.ro/definitie/dramatic
Acelasi link, dar vezi a 4-a definitie.