Peugeot 508, nava amiral a mărcii din Sochaux, a primit o restilizare la jumătatea ciclului de viaţă. Facelift-ul este aplicat celor trei versiuni de caroserie şi aduce prospeţime în gama modelului de segment D din Franţa, incluzând elemente precum o nouă grilă frontală, blocuri optice frontale şi posterioare cu LED-uri, o capotă redesenată, bare de protecţie noi şi un interior inspirat de la fratele său mai mic, 308. Asta aduce o planşă de bord simplificată prin mutarea unor comenzi în meniul sistemului multimedia, afişat pe un ecran tactil de 7 inch. Debutul european are loc în luna octombrie a anului curent, în cadrul Salonului Auto de la Paris, anunţă reprezentanţii mărcii.
20 de lucruri pe care nu le ştiai despre... Peugeot
Schimbări la interior
Ceasurile de bord ale lui 508 au fost schimbate şi ele, iar afişajul Head-up Display din sticlă, montat deasupra ceasurilor, este acum standard pentru toate echipările. Opţional, clienţilor li se oferă o cameră video pentru marşarier şi senzori de monitorizare a unghiului mort, ambele premiere pentru un model de clasă medie de la Peugeot. Reprezentanţii producătorului din Sochaux susţin că modelul lor de segment D asigură acum un nivel superior de calitate, atât în privinţa finisajelor, cât şi în privinţa materialelor folosite la bord.
Injecţie de motorizări Euro 6, dar nu pentru toată gama
Motorizarea 1.6 THP de 156 CP a fost înlocuită de o nouă unitate, tot de 1.6 litri, care respectă normele Euro 6 şi asigură 165 CP şi promite emisii mai reduse şi performanţe superioare.
Gama de diesel-uri Euro 6 BlueHDi este disponibilă şi pentru 508, nu doar pentru 308, existândă două motoare de 2.0 litri, de 150, respectiv 180 CP în ofertă. Hibridul diesel-electric este oferit în continuare în gamă pentru versiunile berlină şi RXH, acesta având emisii CO2 şi mai mici acum, de 85 grame pe kilometru şi de un consum mixt de 3.3 litri la sută, cel mai bun din segment.Propulsorul diesel de 150 CP anunţă emisii CO2 de 105 grame pe kilometru pentru ambele versiuni de caroserie, ceea ce reprezintă cea mai bună valoare din segment la acest nivel de putere. Motorizarea BlueHDI 2.0 de 180 CP va fi oferită şi în gama RXH începând cu luna noiembrie, în compania căreia va asigura un consum mixt de 4.6 litri la sută. Din păcate, nu toate motoarele din gama 508 facelift vor respecta normele Euro 6, urmând să fie păstrate anumite unităţi Euro 5, cum este cazul motorului 1.6 VTi 120 CP, oferit pe versiunea de intrare în gamă.
Via Peugeot
asa e, mai ales cand incerci sa ajungi la volan de pe scaunul din dreapta :)
Mare pacat ca vanzarile sunt slabe si sper sa nu se ajunga la soarta Renault-ului Laguna.
Cat despre ce spunea acel analist... este oarecum adevarat. Pai hai sa ne uitam pe statisticile de vanzari si vedem ca VW Group este pe plus in mai toate clasele, inclusiv cea medie. Nu este nici o chestie de murit caii. Ce vanzari au Mondeo, Citroen C5, Peugeot 508, Toyota Avensis, Mazda 6, Honda Accord? Haideti sa fim realisti si sa recunoastem ca pe langa Passat sau Superb doar Opel Insignia poate spune ca are vanzari notabile.
Atentie, nu am spus ca ar fi masini slabe sau proaste.
Sper ca aceasta masina sa se vanda bine. Este una dintre cele mai bune masini facute de Peugeot. Am condus-o si mi-a placut, avea 75000 de km, 2.0 HDI, 4 ani, motorul mergea foarte frumos, nici un greieras, nimic ciudat sau suspect, s-a vandut cu suma modica de 8000 de euro. Daca avea pe capota un "W" argintiu proprietarul lua fara probleme cel putin 10000 de euro. Ca deh, asta-i viata.