Audi A8, BMW Seria 5 şi Nissan Leaf sunt finaliştii World Car of The Year
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Organizatorii concursului World Car of The Year a anunţat finaliştii ediţiei 2011. Aceştia sunt Audi A8, BMW Seria 5 şi Nissan Leaf. Cele trei modele se luptă la general, în timp ce restul clasamentului poartă lupte la categoriile "Maşina Ecologică a Anului", "Maşina de Performanţă a Anului" şi "Design-ul Anului". La segmentul "Maşina Ecologică a Anului", Nissan Leaf va trebui să se înfrunte, pentru prima dată de la debutul pe piaţă, cu Chevrolet Volt. În timp ce modelul american nu este un vehicul electric în adevăratul sens al cuvântului, cele două modele poartă o luptă ideologică de mai bine de un an.
Lista originală de modele care concurau pentru acest titlu a fost de 39 de nominalizaţi, aleşi de 66 de jurnalişti auto din 24 de ţări. Pentru a fi eligibil pentru ediţia 2011 a WorldCarofTheYear, un model trebuie să fie disponibil pe cel puţin două continente şi în cinci ţări în perioada 1 ianuarie 2010 – 30 mai 2011. Din acest motiv, numeroase modele populare în SUA sau în Europa nu sunt eligibile pentru acest premiu.
Iată lista finaliştilor World Car of The Year aranjaţi pe categorii şi în ordine alfabetică:
MAŞINA ANULUI în LUME
Audi A8
BMW Seria 5
Nissan Leaf
MAŞINA DE PERFORMANŢĂ a ANULUI
MAŞINA ECOLOGICĂ a ANULUI
BMW 320d EfficientDynamics Edition
Chevrolet Volt
Nissan Leaf
DESIGN-UL AUTO al ANULUI
Ferrari 458 Italia
Via | WCOTY
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Potrivit unor noi informații apărute în presă, conducerea Grupului Volkswagen ia în calcul să renunțe la ideea de a închide câteva dintre fabricile sale din Germania. În prezent, grupul german poartă mai multe negocieri cu sindicatul muncitorilor. (13.12)
-
Asociația Constructorilor Europeni de Automobile va avea un nou președinte începând din 2025. Noul președinte al asociației va fi Ola Kallenius, actualul CEO Mercedes-Benz. (11.12)
-
Partidul Popular European, cea mai mare grupare politică din cadrul Uniunii Europene, dorește să modifice acordul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. PPE vrea să permită vânzarea de mașini noi cu motoare termice și după 2035. (11.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
BMW Seria 5
MAŞINA DE PERFORMANŢĂ a ANULUI
Ferrari 458 Italia
MAŞINA ECOLOGICĂ a ANULUI
Nissan Leaf
DESIGN-UL AUTO al ANULUI
Aston Martin Rapide
restu vom vedea.......
Eu o consider o jucarie, nu o masina (mai ales de familie) dintr-un singur motiv - autonomia. Daca o familie vrea sa plece din Bucuresti spre Brasov, trebuie sa innopteze undela la mijlocul distantei, deoarece autonomia la mers constant pe o sosea plata cu 90Km/h (deci nu in urcare, cu serpentine) este de ~111 Km.
Atata timp cat cine detine un Leaf trebuie sa mai detina o masina pentru a putea iesi din oras, Leaf nu este o masina (de familie).
Sa nu ma intelegeti gresit, nu am nimic impotriva masinilor "ecologice", nu am nimic impotriva hibridelor, dar parerea mea este ce cele electrice pot fi cel mult masini de oras, cel putin pana cand se gaseste o modalitate de a fi realimentate in mai putin de 5 minute (fara a da jos bagajele din portbagaj pentru a se schimba bateriile),
Leaf NU este o masina de familie (asa cum o consideram noi - cu autonomie mare). Daca te vei uita in textele ce insoteste leaf , NICAIERI nu vei vedea ca sunt considerate drept masini tipice de familie . In schimb iti vor spune ca mai bine de 60% dintre indivizi folosesc masina personala mai putin de 160Km/zi. E clar, leaf, e un model pentru folosinta zilnica (naveta, cumparaturi, iesiri in afara orasului pentru lesure). Inca o chestie, conceptul de masina electrica nu este destinat (in mod special) pietei emergente (specifica zonei noastre) si asta si datorita mai multor idei (de multe ori preconcepute) si situatiei concrete (lipsa banilor pentru a doua masina a familiei).
Si inca o chestiune: nu dai nicaieri bateriile jos coborandu-ti bagajele din portbagaj. Totul se face pe dedesubt. Vremea rotii de rezerva in portbagajul daciei 1300 a disparut de vreo 20 de ani.
Cand stai sa te gandesti cati au carcotit designul de "cacao" al Giuliettei si uite cu cine se bate pana la urma ...cu aston martin si ferrari :)
"Pana la urma este o masina si trebuie sa se conduca ca o masina nu ca o garsoniera pe roti"
In al doilea rand cadrul limuzinelor este sa se axeze cel mai mult la ce ai spus tu mai sus (referindu-ma strict la A8 , nu Seria 3, A-class, Audi A3 etc.). Rolul limuzinei nu este sa o conduci tu , ci sa stai in spate sa ai parte de confortul la calitatea maxima , silentiozitate etc.
Revenind la subiect...sa stii ca in clasamentul nu se afla RR si Maybach. Le bagi in discutie fara logica. Incearca sa nu deviezi de la subiect . Iar in privinta compararii tale dintre A8 si A4 pot spune si eu foarte usor ca Seria 7 e una si aceeasi cu Seria 5 (doar in materie de confort fiind diferita) .
"In al doilea rand cadrul limuzinelor este sa se axeze cel mai mult la ce ai spus tu mai sus"
Scuze, vroiam sa spun la ce ai NEGAT , ca sa nu se inteleaga gresit dupa .
dar e de bun simt de amintit de slaba LIVRARE a lui leaf (numar redus de unitati puse la dispozitie dar si ca numar de piete de desfacere pe care e prezent modelul)
merita de urmarit ce ne rezerva urmatoarea perioada
urat si fara identitate
Performanta =MB SLS AMG
Eco =Bmw 320 ED
Design = Aston Martin
P.S. Nu stiu ce cauta in acest Top ,Giulietta si Leaf....