Esential
33.500 | de euro este cel mai mic preţ pe care l-ar putea plăti un american pentru Chevrolet Volt, după aplicarea scutirilor de impozit. |
540 | de kilometri este autonomia estimată de oficiali pentru Chevrolet Volt. |
33.500 | de euro este cel mai mic preţ pe care l-ar putea plăti un american pentru Chevrolet Volt, după aplicarea scutirilor de impozit. |
540 | de kilometri este autonomia estimată de oficiali pentru Chevrolet Volt. |
După mulţi ani de aşteptare şi după o campanie de marketing agresivă, Chevrolet a deschis într-un final comenzile pentru Volt, modelul electric în care americanii îşi pun speranţe mari. Cartea de comenzi este deschisă în doar şase state americane (California, New York, Michigan, Connecticut, Texas, New Jersey) şi în capitala Washington DC, livrările către clienţi urmând să demareze la sfârşitul acestui an.
Noul Chevrolet Volt costă 41.000 de dolari în Statele Unite, preţ din care se pot scădea până la 7.500 de dolari, în funcţie de scutirea federală de impozit. În condiţii fericite, Volt poate fi aşadar cumpărat cu numai 33.500 de dolari. Chevrolet va oferi pe piaţa de peste Ocean şi un program de leasing, cu o rată lunară de 350 de dolari, fixată pe o perioadă de 36 de luni, cu o depunere iniţială de 2500 de dolari.
Noul Chevrolet Volt se vrea a fi autovehiculul electric de serie cu cea mai mare autonomie, estimată de oficiali la aproximativ 540 de kilometri.
Mai exact, modelul american parcurge primii 60 de kilometri doar în mod electric, urmând ca mai apoi autonomia să fie extinsă cu ajutorul unui motor convenţional, care încarcă bateriile litiu-ion.Volt va fi disponibil împreună cu un cablu de alimentare de 120 de volţi, pentru a permite încărcarea maşinii direct de la o priză electrică standard, de uz casnic. Primii 4400 de cumpărători vor primi însă o unitate de alimentare de 240 de volţi, care va fi instalată în locuinţă printr-un program special demarat de Departamentul de Energie al SUA.
Pentru a se simţi în siguranţă, clienţii viitorului Volt vor primi o garanţie de opt ani sau 160.000 de kilometri pentru pachetul de baterii litiu-ion şi o conectivitate la serviciul OnStar pe o perioadă de 5 ani.
Chevrolet Volt va debarca pe Bătrânul Continent şi în China abia anul viitor, preţul pentru aceste două pieţe fiind încă necunoscut. Momentan se vehiculează o etichetă de preţ mai mică de 35.000 de euro.
Pentru această sumă, clienţii europeni vor primi o echipare standard foarte bogată, care include opt airbaguri şi un sistem de control al stabilităţii şi tracţiunii, botezat StabiliTrak, un ecran tactil de 7 inch cu navigaţie, precum şi un sistem audio Bose, cu consum de energie redus.
Cu ocazia deschiderii oficiale a comenzilor, Joel Ewanick, vicepreşedintele de marketing GM SUA, a declarat: "Dacă Chevrolet Volt ar fi un butic, astăzi ar fi ziua în care afişul din vitrină ar fi în sfârşit întors şi ar spune -Deschis-. Nici un alt producător nu oferă un model cu propulsie electrică care poate fi folosit zilnic şi condus oriunde, oricând. În plus, Volt va avea echipamentele standard ale unui autovehicul care costă mult mai mult."
via | Chevrolet România
PS: pretul e bun si sistemul de rate daca raportam la venituri cel mai avantajos din lume,
spun cele de mai sus avand in vedere anuntul de la Renault cu privire la Zoe - 15000E + 1200/an este un super pret pentru o masina electrica, ami ales din prisma faptului ca, daca te hotarasti ca-ti place si vrei sa o ai 10 ani , nu trebuie sa iti faci griji de cumpararea unui nou set de acumulatori - Renault se va ocupa sa iti dea spre inchiriere acumulatori cu calitati corespunzatoare in permanenta.
( evident nu, dar de dragul calculelor... )
din alte surse aflam acelasi lucru :
"It will also be available for a 36-month lease ($350 per month with $2,500 due at lease signing)." , sursa : www.dailytech.com
Pretul pe care il platesti in Europa pentru o masina este mai mult sau mai putin pretul corect.
Pretul pe care-l platesti in America este in general unul manarit (prin diverse mijloace):
-calitate mai slaba (cu mici exceptii - este renumit cazul VW care a avut cateva recall-uri care afectau doar modele vandute doar in America desi sunt modele comune EU/US precum si Toyota)
-dotari mai subtiri
-subventii nesimtite de la guvernul bolsevic (in cazul producatorilor americani, mai ales GM si Chevrolet)
E o masina frumoasa in primul rand. Nu mai comentati aiurea. In ce tara traiesc. In tara unora... ca voi. (In afara de @unkle care e fair)
1. Dar la calitate cum sta? Probabil tipica modelelor americane adica subtire spre...slaba.
2. Marketingul agresiv se baza pe punctul "forte" (cica). Adica masina electrica si nu masina frumoasa
3. numai tine mana sub dosul americanilor sunt altii in fata ta. Se numesc: rednecksi
Se lipeste cite un senzor intre nervurile fiecarui element din cele 15 din pachetul de baterii pe baza de litiu-ion (mai mic decit o baterie normala de masina, fiecare element e gros doar de 10 mm.) Prin fire se transmit semnalele la computerul din bordul masinii (culese de senzori de la fiecare element al bateriei) care va comanda pornirea motorasului (mic) pe benzina, cind curentul din baterii va fi la un nivel limita pentru a incepe incarcarea in timp ce masina isi continua mersul cu motorul electric. Cu un galon de benzina =~ 3.75 litri, masina poate parcurge 350 mile = 540 Km, nu e bine? Tot America pregateste viitorul omenirii, ca de altfel in ultima suta de ani, doar traim in Era Americana!
Europa este un continent idiot pentru ca e condus de idioti si ipocriti si are o populatie la fel de idioata care accepta toate cacaturile visate de acestia.
Iar continentul ala " 'TELIGHENT" e si mai idiot din punctul meu de vedere. Stai linistit ca nu-s US fan, ba chiar dimpotriva.
Daca e sa generalizam (lucru pe care nu il agreez deloc), poporul american este cu mult mai idiot decat toate popoarele Europei luate la un loc.
Sa nu uitam totusi ca poporul american l-a reales presedinte pe unul care, in primul lui mandat a daramat intreg complexul World Trade Center (nu doar turnurile gemene), a omorat vreo 3000 de oameni si a prostit lumea ca cica teroristii au deturnat avioanele cu forfecuta de unghii si tirbusonul de plastic... Iar in cel de-al doilea mandat a bagat America (si restul lumii) in criza economica si poporul american in datorii cat China si Canada la un loc (13 MII DE MILIARDE DE PARALE, astazi)...BTW, cand a preluat nenea ala puterea, America avea un excedent bugetar de vreo 7 miliarde de parale...Just for the record.