GENEVA 2011: Top 5 modele de serie prezentate la salon
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Deşi foarte bogat în premiere mondiale de toate tipurile, adevăratele noutăţi importante pe care le vom putea vedea pe stradă în viitorul foarte apropiat se pot număra pe degetele a două mâini. Excluzând modelele cu tentă ecologică şi supercar-urile (care vor fi tratate în materiale separate) sau noutăţile la nivel de motorizări, facelifturile şi generaţiile noi au fost destul de puţine, dar îndeajuns de importante pentru ca salonul din Elveţia să aibă în continuare un cuvânt greu de spus în economia industriei.
1. VOLKSWAGEN TIGUAN FACELIFT - Tiguan a devenit, încă de la lansarea sa, unul dintre cele mai bine vândute modele Volkswagen şi liderul segmentului său pe piaţa europeană. Clienţii au aşteptat mult timp o versiunea miniaturală a lui Touareg, iar aceasta a venit acum patru ani în gama Volkswagen pentru a-i mulţumi şi pe cei care îşi doreau un SUV concentrat în gamă. La Geneva, VW a adus faceliftul lui Tiguan, un model care se aliniază la liniile de ultimă oră ale gamei Volkswagen din punctul de vedere al designului.
- TIGUAN FACELIFT la standul Volkswagen
- TIGUAN FACELIFT - fotografii şi informaţii oficiale
2.
Kia Rio - După ce a părut că este ignorată de cei de la Kia, care s-au concentrat mai ales asupra gamei compacte şi segmentelor superioare, clasa mică se pregăteşte să adopte un nou model cu mare potenţial. Noul Kia Rio se lansează în Europa în momentul în care modelele din acest segment încep să adune din ce în ce mai mulţi clienţi. Modelul sud-coreean desenat în Europa pentru europeni arată mult mai bine şi e gata să atace piaţa alături de fratele mai mic, Picanto, lansat şi el la Geneva.
3. Hyundai i40 - Constructorul coreean a prezentat la Geneva versiunea break a urmaşului lui Sonata. Noul i40 se rupe complet de istoricul fad al modelului coreean şi vine cu un design atractiv, îndrăzneţ, care va fi apreciat mai mult ca sigur de clienţii unui segment obişnuit cu linii mai degrabă clasice din partea constructorilor de volum.
- HYUNDAI i40 la standul Hyundai
- HYUNDAI i40 - fotografii şi informaţii oficiale
4. Chevrolet AVEO SEDAN - După ce a fost prezentat sub denumirea Sonic la Detroit, noul Aveo Sedan a venit şi în Europa, poarta de intrare fiind Salonul de la Geneva.
Modelul de segment mic se va bate direct cu Dacia Logan, fiind unul dintre modelele cu cel mai apropiat preţ de sedanul românesc. Aveo Sedan preia liniile de design ale versiunii hatchback şi le duce mai departe, maşina fiind una reuşită din punct de vedere estetic.- CHEVROLET AVEO la standul Chevrolet
- CHEVROLET AVEO - fotografii şi informaţii oficiale
5. VOLKSWAGEN GOLF CABRIO - Pentru că a venit primăvara, Volkswagen forţează nota şi prezintă la Geneva noul Golf Cabrio, fratele cu acoperiş textil al noii generaţii Eos, perzentate acum două luni la Detroit. Golf Cabrio duce mai departe istoria versiunilor de acest tip ale modelului german şi atrage privirile printr-un design simplu şi interesant.
- VW GOLF CABRIO la standul Volkswagen
- VW GOLF CABRIO - fotografii şi informaţii oficiale
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din GENEVA 2011
-
Standul Volvo de la Salonul Auto de la Geneva a fost premiat pentru context, tehnologie şi inovaţie. (14.03)
-
Nemţii de la Ruf au adus la Salonul Auto de la Geneva noul lor pachet pentru Porsche 911. Modelul se numeşte Rt 12 R şi costă 279.000 de euro fără taxe. (07.03)
-
Wiesmann a expus la standul său de la Geneva prototipul Spyder, o interpretare radicală a unui model sportiv, care renunţă la designul tradiţionalist. (04.03)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Exemplu modelul tiguan de mai sus, tuaregul, audi a4, seat si skoda (wolswagen reciclat)
Abordeaza design similar in linia de modele in marcile lor si investesc putin in innovatie efectiva, folosesc multe sinergii in cadrul grupului si au mult succes.
Bravo lor pentru afacere.
In schimb incep sa-mi pierd respectul pentru ei, din motive subiective personale.
Insa hai sa privim lucrurile altfel.
VW castiga din ce in ce mai multi bani? E satisfacuta lumea de produsele lor? Ca doar le cumpara in draci. Sunt ele suficient de calitative? Sunt ele din ce in ce mai performante pe toate aspectele, in speta dinamica, emisii, consum, etc?
Si daca la toate astea raspunsul e da, cine, pana la urma, da doi bani pe faptul ca sunt copii xerox? Intereseaza pe clientul finala spectul asta? Nu cred si nici nu se vede.
Coreeni nu sunt prosti ca adopta aceeasi miscare cu Kia-Hyundai si uite ce bine se vand produsele lor si ce pret decent au.
Japonezii au ramas ancorati in sistemul lor invechit cu platfrome diferentiate pe clase fara prea multe modele pe fiecare clasa de marime, ca sa imparta costurile, si uite ce "bine" o duc si ce produse "calitative" au inceput sa scoata. Doar Toyota da ceva semne ca vrea sa se alinieze politicii tip VW.
Intre timp, VW si cei care adopta o politica asemanatoare cu cea a lor fac bani si scot noi tehnologii, iar ceilalti se bat de musca.
Kia Picanto...nu v-a dat destul ?(dealerul din Romania vreau sa zic).
Daca tot apare golf cabrio, mai lipseste logan cabrio
Aveo ala parca-i taiat cu toporul, nu stiu ce o fi asa de "important" la el.
V-ati intrebat ce cautati voi doi pe automarket?
Nu aveti teme de facut pentru la scoala? stati aici sa va dati cu parerea depre ce cauta unele dintre cele mai vandute masini din lume la un salon auto Tiguan si Golf.
Si maneaua e cea mai ascultata muzica din Romania, inseamna ca e buna?
Baietii aia doi au dreptate, se prezinta doua facelifturi (variante usor modificate) ca mari noutati.
ca voi "specilitzii" gasiti nuante etc. ma lase rece . o firma anosta din punct de vedere creativitate ; nu comentez performantele tehnice ; au rupt gura tirgului cu tuareg (modelul original) , phaeton la clasa berlinelor (desi si-au rupt gura la profitabilitate) si beetle ; si daca i-as avea , nu mi-as baga banii in ceva ce nu se regaseste in lista celor 3 modele ; variatiuni pe o tema data ...
Ma bucur ca ne intelegem insa pe subiectul abordat.
Totusi ma vad bine intr-un Scirocco.
Wayne Brannon, președintele Chevrolet Europa:
"[...] noi nu am avut în plan să construim modele low-cost. A fost doar o situație de conjunctură cauzată de moștenirea preluată de la Daewoo. Dar noi suntem pe un drum diferit față de Dacia, mașinile noastre fiind tot mai complexe."
(căutați "interviu wayne brannon dacia")
:)
A, gata , stiu : Mitsubishi Lancer