OFICIAL: Hyundai i40 - primele imagini cu înlocuitorul lui Sonata
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Hyundai a publicat astăzi primele fotografii oficiale ale noului i40 în versiune break. Atât i40 CW, cât şi i40 sedan îşi vor face apariţia în pemieră mondială la Geneva şi se vor bate în segmentul mediu cu Volkswagen Passat, Opel Insignia, Citroen C5 sau cu noul Peugeot 508.
Dacă Hyundai a prezentat până astăzi exclusiv o serie de desene realiste cu noul său model, galeria foto alăturată aduce primele imagini reale cu noul model sud-coreean. Noul Hyundai i40 şochează la nivelul designului printr-o serie de linii fluide extrem de diferite de cele ale vechiului Sonata şi care preiau parţial ideea estetică promovată în premieră prin SUV-ul compact ix35.
Conform primelor informaţii, noul i40 va dispune în momentul lansării de patru motoare, două pe benzină (1.6 GDI de 135 CP şi 2.0 GDI de 177 CP) şi două diesel (1.7 litri 115 CP/260 Nm şi 1.7 litri 136 CP/325 Nm). Cele două versiuni mai puternice diesel şi pe benzină pot fi cuplate atât la cutia manuală standard cu şase trepte, cât şi la una automată cu şase rapoarte.
Foarte interesant este faptul că Hyundai se va putea lăuda cu motorul cu cele mai mici emisii de CO2 din clasa sa, versiunea diesel de 115 CP echipată cu un sistem Stop&Start reuşind să coboare ştacheta până la 113 grame/km şi până la un consum mediu mixt de 4.3 litri/100 km.via | Hyundai
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Hyundai in Romania
-
Hyundai Elantra Preţ: 17.284 - 23.524 €
-
Hyundai Grand Santa Fe facelift Preţ: 49.341 - 50.575 €
-
Hyundai i10 facelift Preţ: 12.588 - 13.153 €
-
Hyundai i20 Active facelift Preţ: 17.124 €
-
Hyundai i20 facelift Preţ: 12.822 - 17.124 €
-
Hyundai i30 (2016 - prezent) Preţ: 16.172 - 37.045 €
-
Hyundai i30 Fastback Preţ: 20.575 - 24.026 €
-
Hyundai i40 CW facelift Preţ: 28.564 - 30.964 €
-
Hyundai i40 facelift Preţ: 25.204 - 30.004 €
-
Hyundai Ioniq Hybrid Preţ: 26.168 - 29.143 €
-
Hyundai Kona Preţ: 21.146 - 29.119 €
-
Hyundai Santa Fe Preţ: 53.181 €
-
Hyundai Tucson Preţ: 23.518 - 37.917 €
Ultimele stiri din GENEVA 2011
-
Standul Volvo de la Salonul Auto de la Geneva a fost premiat pentru context, tehnologie şi inovaţie. (14.03)
-
Nemţii de la Ruf au adus la Salonul Auto de la Geneva noul lor pachet pentru Porsche 911. Modelul se numeşte Rt 12 R şi costă 279.000 de euro fără taxe. (07.03)
-
Wiesmann a expus la standul său de la Geneva prototipul Spyder, o interpretare radicală a unui model sportiv, care renunţă la designul tradiţionalist. (04.03)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Si o sa mai vina si Kia cu Optima...
Fratilor europeni, in curand fabricile dvs or sa produca pentru coreeni, din lipsa de comenzi proprii... Poate o sa incepeti sa intelegeti ca pentru omul de rand masina e in primul rand un mijloc de transport, nu o etalare a marcii. Poate o sa produceti masini mai rationale...
Design ok, motorizarile sunt praf pt clasa din care face parte.
PS: Probabil ca admini fanii marcii sufera
Acest Sonata sau i40 nu va depasi la vanzari nici macar pe C5 sau Avensis asa ca nici nu mai vorbesc de Passat!
Concurentul principal la care s-a gandit este de fapt Astra Sports Tourer (care are 4.70 m- cel mai lung din clasa compacta) si mai apoi Golf si Octavia (modelele favorite pe flote auto).
Din cate stiu declaratiile celor de la Hyundai erau de genul ca vor sa castige o cota cat mai importanta pe partea de flote... iata produsul.
A si apropo, motorul diesel 1.7 este creatie 50 / 50 Hyundai/ Opel... interesant, nu??!!
Succes va avea pentru ca probabil va fi plasata printre cele mai ieftine ca pret. Problema acestui succes este, dupa parerea mea, lipsa de flexibilitate in configurare care este tipica marcilor asiatice --- modelul lor de business tinde sa fie acela cu 10 modele pe care ai motoarele combinate cu 2-3 pachete de dotari . . . problema apare atunci cand cineva vrea altceva, si acel altceva nu poate fi oferit decat de concurenta europeana care accepta dotari optionale pe pachetele standard.
Arata binisor . . . dupa gust .... si faza cu brecu' only ... nush ce sa zic...
La motoare este un punct "slab". Am o parere ( contrazisa de vanzarile grupului H-K ) cum ca le-ar trebui si motoare mai puternice. Multi clienti vor da gramada de bani la concurenta doar pentru un motor de 200+ CP cum este acel 2.0tsi de la VW sau HDI-ul ala nou de la PSA cu 200cp din 2.2l , etc
Pe design e destul de indrazneata. Nu se poate vorbi de copieri. Toata lumea se inspira de la unul de la altul. S-a ajuns la un asemenea nivel incat e destul de greu sa faci ceva 100% original.
Consola centrala mi se pare putin cam masiva si parca nu se inscrie elegant in linia noua de design (mai fluida).
IN ceea ce priveste motorizarile, asteptam totusi un motor mai puternic (avand in vedere ca e o marca low cost, si nu are inca imagine de marca bine conturata, nu cred ca vor vinde foarte multe unitati cu motoare mai potente, deoarece s-ar apropiat foarte tare de pret de "concurenta" europeana). NU cred ca motorul de 1.7 e facut in colaborare cu GM (motorul de 1.7 e de origine Isuzu si e dezvoltat in cadrul grupului GM, si nu e originar de OPEL. Ne-ar ajuta putin daca am sti cilindreea, lui, cel de la GM fiind de 1686).
Cel putin, in ceea ce priveste designul exterior, pare mai tineresc decat cel al Passat-ului. Pret bun, materiale placute la atingere sa aiba si poate fura linistit din clientii tineri ai Passat-ului.
Bravo Hyundai.
Hyundai produce masini foarte bune,reusind sa depaseasca dpdv tehnic chiar si producatorii germani,de ex in SUA Hyundai Sonata ofera un nivel de protectie in caz de accident superior Mercedes E&Audi A6,Genesis&Equus au un sistem de suspensii net superior masinilor germane,calitatea vopselei de pe Sonata a fost declarata superioara celei de pe Mercedes CLS...de nivelul de dotare la serie nu mai amintesc,acolo ii bat la fund pe nemti,ca si la pretul de achizitie,intretinere sau servicii post vanzare,antifonarea masinilor este la fel excelenta,dar cui sa ii explici?Unuia care isi ia o seria 7 cu 280 de mii Km la bord in detrimentul unui unei masini noi doar ca asa a auzit el ca e smecherie...
Sper sa avem si in Europa noile modele premium de la Hyundai,io unul abea astept Hyundai Grandeur 5G,masina net superiora tehnic lui Mercedes E..dar la un pret de C-Class chel,ma refer la varinta full-option a lui Grandeur.
De cat sa dau o carutza de bani pe ceva ce se uzeaza moral repede (tipic masinilor asiatice) mai bine-mi cumpar un LOGAN MCV care-si face treaba si ....de ce nu imi cara si porcul de craciun de la tzara!
Exita totusi o legatura indirecta cu GM
1.7 crdi provine din 1.6 crdi prin marirea cursei pistoanelor si implicit a crescut cilindreea.
1.6 crdi provine din 1.5 crdi prin modificarea alezajului pistoanelor.
1.5 crdi si vechiul 2.0 crdi (Ceed, Santa Fe....) sunt motoare VM Motori, produse de ochiosi sub licenta.
VM Motori e propietatea GM.
Aici toata lumea o compara cu "passat-ul" dupa 2005 facut in cehia sau albania.
Dar oare cei care fac astfel de comaratii au condus o sonata linia veche ?Eu am condus si sonata si passat iar la comparati castiga net sonata.
Nu sunt coreenii in stare sa faca motoare ?Sonata are si un sistem de geometrie variabila pentru rotile spate ce-i confera o stabilitate de vis.
http://www.youtube.com/watch?v=kBhiB_qH1KY
http://www.youtube.com/watch?v=4MbG8j0G0n4
Sau consumul cel mai mic din clasa ?
http://www.youtube.com/watch?v=M8lz8rlceeM&NR=1&feature=fvwp
Poate injectia directa de benzina in cilindrii la peste 100 bari spune ceva.
sau cei 200 cp dintr-un motor normal aspirat .Cati producatori se pot lauda cu asa ceva ?
Are "curaj" vreun producator din lumea asta sa ofere 7 ani garantie?(kia-fabricata de aceeasi companie)
Are curaj vreun producator sa invite pe cei de la mercedes-benz sa invete despre rata rebuturilor in procesul de productie,ce nu depaseste 1% ?Sau sa spuna public "sonata vopsita mai bine ca un e-klasse"?
Indiferent de ce cred romanii,coreenii stiu sa faca masini.Iar in viitorul apropiat vor ajunge pe locul I in lume sau foarte aproape.
In 2009 erau doar pe 4 dupa cativa ani de crestere.Piata SUA este a lor deocamdata,unde noua sonata s-a lansat de anul trecut.Norocul vw in 2009 a fost programul rabla din eu si vanzarile din china.Altfel...
Unele dintre dotarile standard la sonata,nu se regasesc decat pe lista de optionale la alte modele,poate nici acolo.Acum toti producatorii se fura la anumite elemente de design,nu mai este un secret.
Detin un merc C avantgarde din 2007,dar mi-as lua o sonata i40 fara sa stau prea mult pe ganduri..
Nu prea stiu sa faca motoare, la fel de bine cum sunt si fanii marcii foarte slab informarti.
Ar fi prima masina care are punte spate cu geometrie variabila si turbina independenta. :)))
"Poate injectia directa de benzina in cilindrii la peste 100 bari spune ceva.sau cei 200 cp dintr-un motor normal aspirat .Cati producatori se pot lauda cu asa ceva ?"
Sunt destui producatori care scot 200 cp dintr-un aspirat, conteaza despre cati CP/cmc vorbim.
Numai ca nu prea mai sunt la fel de multi producatori care sa faca o asemenea tampenie cand se folosesc motoarele cu turbina.
Dc nu stiai iti spun eu, injectia directa pentru benzinare aspirate e sursa de probleme si cu pretentii la benzina.
PS: Traisaca Sonata in DO major
Va place sau nu coreeni fac masini din ce in ce mai bune.... si ideea e ca sunt intr-o pasa ascendenta...
Thor ..Benz a venit si cu niste trimiteri la ce a explicat... nu vreausa par rautacios dar cand contrazici pe cineva vin-o cu argumente , mai ales cand e vorba de discutii tehnice asemea celei pe care ati avut-o voi...
Chestia asta valabial pentru multi de aici... Cel putin unele din commenturi sunt chiar aiurea... Se cere un moderator ceva
http://en.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Elantra
eu il vad ca unul de sine statator, nou.
Exemplu din realitatea romaneasca: H accent cu probleme la coloana de directie dupa cca 20K. Servisu': n-are domne nimic! Dupa iesirea din km garantie factura reparatie sistem directie: 8.000 lei!
Coreeni OK, romanashi KK!
Deci prietene,pune mana si documenteazate inainte sa vorbesti sau sa iei pe cineva peste picior,pentru informatia ta Hyundai detine cea mai avansata tehnologie in materie de suspensii la ora actuala,atat sistemul de suspensii geomatrice,cat si oferirea de suspensii multilink cu 5 brate,deci peste ce iti ofera marcile de vis ale oricarui cocalar,Bmwieu,Mertzoi,Audiu(A4 in toate marimile),vrei sa iti reamintesc de punctajele pe care Hyundai le-a luat la crash-teste,Hyundai Sonata ofera o mai buna protectie decat A6&Mercedes E...sau chestiuni legate de calitatea executiei,antifonare,dotare,servicii post vanzare.
Hyundai nu este doar o marca care se considera premium doar pentru ca iti ofera piele la serie,ci si pentru ca iti ofera TEHNOLOGIE,de cel mai inalt nivel,inca un exemplu pt tine,Hyundai Genesis cu motor V6 si 3,8L are un consum de 11% in timp ce Mercedes E cu motorul sau similar are un consum de 12%..asa ca marca aceasta ofera si tehnologie nu numai piele la serie!!!!!!!!!!Si asta inseamna sa fii premium,masini foarte bine dotate si avansate tehnologic toate astea la un pret corect,nu cum se intampla in cazul marcilor germane care te excrocheaza,iti ofera emblema goale bune de agatat pitipoance,embleme ce ti le vand la preturi exorbitante,cat si costuri de intretinere la fel de ridicate...
"geometrie variabila pentru rotile spate" nu inseamna "active geometry control system"
"detine cea mai avansata tehnologie in materie de suspensii la ora actuala"
Mai e o campanie impotriva consumului etnobotanicelor poate te ajutam si pe tine.
Te auzi ce spui ?
Ei nu sunt in stare sa faca o servodirectie mai acatarii
Vorba lui @thor tu citesti ce scrii...???
cica "hyundai o marKa-Kare se considera premium" WHT??
esti trait in america si cred ca d-aia ti s-a urcat la cap cu hyundai-ul...aici e EUROPA>chiar SUD-est>romania adica....
nu ne lua pe noi cu asemnea pui prajiti MADE in U.S.A.....
Dai un ban gros in plus doar ca se cheama fasssss.... ce prostie. De parca ai sta pe capota nu in interior unde confortul, tehnologia si siguranta ta trebuie sa primeze avand in fata ochilor un design al bordului si interiorului conform secolului in care traiesti nu cel trecut, ca la vw, de ex. Dar ma rog, fiecare cu mentalitatea sa ca doar...e banul lui, nu ? ce conteaza ca te cobori in acelasi noroi, atata timp cat o faci dintr-o nemteasca.
Ganditi-va ca, coreenii, hyundai in special fac de toate.... nu doar masini si nu doar de azi de ieri...Incepand de la santiere navale...si terminand cu microundele si tv-urile....deci..DEJA pot si sunt departe. VW / opel/ bmw , etc ...de ex., doar masini si deja ca design depasite....atat interior cat si exterior. Fiabilitate ? daca le fac oriunde numai la ei nu...vor fi carute....curand... Audi ce mai exceleaza putin la design ext.si interior. Acceptati ideea ca deja pot si altii. Nu nemtii au inventat roata, dar altii DEJA o invart mai bine.
AUTO BILD Qualitätsreport 2010: Die Rangliste
Rang Hersteller Note (1-5)
1. Hyundai 2,3
2. Honda 2,4
3. Audi 2,6
Mazda 2,6
Toyota 2,6
6. Mitsubishi 2,6
7. Suzuki 2,7
8. BMW 2,7
Mercedes 2,7
10. Nissan 3,0
Daca vreti sa vedeti si rezultate oficiale, aveti mai jos procentele de defectiuni inregistrate in Germania pe diferite modele. Comparati procentul de defectiuni semnificative al modelului i30 cu celelalte modele din clasa compacta:
http://www.dekra-faultsreport.com/index.php?id=12&L=1