Esential
64.051 | de euro costă cel mai ieftin Phaeton pe piaţa din România. |
La patru luni de la lansarea sa oficială, în cadrul Salonului Auto de la Beijing, faceliftul lui Volkswagen Phaeton ajunge şi în România. Vârful de gamă al constructorului din Wolfsburg încearcă astfel să mai spele din rezultatele dezastruoase ale modelului pre-facelift, propunând publicului o faţă ceva mai îngrijită şi o listă de echipări ceva mai generoasă.
Noul Phaeton este disponibil pe piaţa din România cu mai multe motorizări diesel şi benzină, cu şase, opt şi chiar 12 cilindri. Versiunea entry-level pe benzină rămâne unitatea V6 de 3.6 litri şi 280 de cai putere, care pleacă de la 68.703 euro, cu TVA inclus. De cealaltă parte, dieselul V6 3.0 TDI se poziţionează ceva mai jos decât omologul său pe benzină, preţul fiind fixat la 64.051 de euro, cu TVA inclus.
Gama de motorizări va include însă şi alte două propulsoare pe benzină, un V8 de 4.2 litri şi 335 de cai putere şi un vârf de gamă W12, capabil să livreze 450 de cai putere.
Acesta din urmă poate ajunge la un preţ de plecare de 115.101 euro cu TVA. Toate versiunile de propulsie sunt conectate la transmisii cu şase rapoarte, cinci trepte în cazul lui W12.Pentru cei care îşi doresc varianta cu ampatament mărit a limuzinei germane, trebuie sa subliniem faptul că numai preţul versiunii entry-level ajunge la 73.277 de euro cu TVA. Dacă îndrăznim să privim şi mai sus, versiunea W12, cu tracţiunea integrală 4Motion şi mult mai mult spaţiu pentru pasagerii de pe locurile din spate, poate atinge un preţ final de 121.286 de euro,
via | volkswagen
Voi ( unckle si Mirela )impreuna nu aveti banii nici de o portiera de phaeton dar comentati pe aici.
@VW - vede si semnele de limitare a vitezei din tara noastra? ca daca le vede e grav! trebuie dezactivata ca sa ajungi in timp util undeva.
Probabil ca nu am vazut multe in ro pt ca nu au ce cauta aici. Parerea mea e ca astfel de masini sunt facute pt a vedea maxima tehnologie ce poate fi oferita de o anumita uzina.
A8 3.0 TDI quattro tiptronic: 79402 Euro DDP
730d M6: 78740 Euro DDP
S350 CDI: 79484 Euro DDP
Chiar e scump Phaeton-ul ???
Din pacate, pierderea Phaeton-ul este lipsa unei traditii a VW in acest segment, dar - asa cum spunea Marius - este o vitrina tehnologica a VW. Pacat...
Si ganditi-va ca e un model premium care are ceva concurenti cu modele de top....si in marie de design.
P.S. in afara faptului ca e mai ieftina decat un seria 7 sau E-Klass...nu cred ca are cineva suficiente motive.
VW are un renume de constructor bun de masini mici, compacte, medii, vanuri, off road-ere sau monovolume, nicidecum de masini de lux, acolo unde VAG e prezent cu A8. Deci eu cred ca in segmentul lux ar trebui lasat A8 sa isi faca treaba.
Cat despre masina, nu uitati ca atunci cand a fost lansat Phaeton era peste toate masinile din clasa ei, era un etalon. Acum nu mai este, dar exista o diferenta de pret. La cei 15000 Euro cum spunea Mircea1380, mai adaugati si optionalele in plus cu care vine Phaetonul si va garantez ca ajungeti la o diferenta de aproape 25000. Se merita? Pentru unii da, pentru unii nu. Dar cu siguranta ca sunt oameni care nu pun prea mult pret pe iesitul in evidenta in parcarile de la Mall si nici pe caracterul sportiv al unei asemenea masini. Ei vor confort si tinuta de drum, iar masina asta lor li se adreseaza.
Si intelegeti: LEDurile vor deveni OBLIGATORII pentru ca va intra in viguare directiva UE, care spune ca toate masinile comercializate in UE incepand cu februarie 2011 trebuie sa fie echipate cu lumini de zi dedicate. Si cum LEDul este cea mai avantajoasa si mai eficienta tehnologie toata lumea o va folosi.
la banii pe care ii dai pe Phaeton entry-level (cu dotari COMPLETE cum vin variantele entry-level de la VW - AHHAHHAHAHHA) iti cumperi GS 450h Executive (medium line) si ai 16 cai in plus, motor HIBRID, si 30 cm in minus la ampatament - SI MULTE,MULTE DOTARI IN PLUS!!!
si cu banii pe care ii dai pe phaeton full op e clar ca iti cumperi LS 600h Executive - n-are sens sa mai detaliez diferentele :))))
tu chiar crezi ce spui? sau esti politician? daca e cum spui tu, inseamna ca DACIA ar trebui sa puna LEDuri pe LOGAN :))
Skoda Superb
Vw Phaeton
AUDI A8
Bentley Mulsanne
Porsche Panamera
Urmeaza : Bugatti Galibier
Asta inseamna oferta pentru toate gusturile si toate buzunarele.
Asadar cine a gresit? Designerii? Inginerii? Marketingul?
http://ec.europa.eu/transport/road_safety/topics/vehicles/daytime_running_lights/index_ro.htm
Gasesti stirea si pe multe alte site-uri, dar am vrut sa-ti dau ceva oficial, ai si un PDF acolo in care iti sunt prezentate reglementarile de siguranta in detaliu si motivarea acestora.
Cate despre partea cu Lexusul pot sa spun ca esti complet in pom:
1) GS este in alta clasa, cum sa-l compari cu Phaeton? Pe langa banii aia ai uitat sa pui ACCIZA care e 3.5Euro/cm3, deci inca 12.000 ca e masina NonEU, deci nu ti-a iesit calculul. Si nu stiu ce dotari in plus visezi
2)LS600h - aici e si mai grav. Pai LS600h Executive (adica entry-level) costa doar 129.500 Euro, fata de Phaeton W12 115.000 care vine si cu peste 50 caluti in plus. Mai pune iar acciza, adica in jur de 17000 sa vezi cum iti dau calcule.
Eu nu spun ca una e mai buna ca alta, vreau sa-ti demonstrezi ca vorbesti aiurea sa te alfi in treaba.
Phaeton nu a fost si nu este un esec.
Este vorba de o strategie super bine pusa la punct sa arunci pe piata mai multe automobile din acelasi segment pentru a oferi mai multe posibilitati decat concurenta.
Bugatti Veyron - nu este pe profit asta inseamna ca este un esec?
Dupa voi Vw ar trebui sa scoata numai Polo si Golf ca astea fac cea mai mare vanzare.
VAG au o conducere geniala, vor cumpara alfa romeo si vor re-lansa DKW ajutati de Suzuki.
Bugatti Veyron a vandut toate unitatile pe care le-a produs deci nu este un esec, insa e o masina dintr-o cu totul alta clasa, se adreseaza cu totul altor cumparatori decat Phaeton si, in general, n-are nici o legatura cu problema in discutie.
Phaeton ESTE un esec pentru ca n-a vandut nici pe departe numarul de unitati estimate, pentru ca toate modelele concurente (ale altor firme) au depasit-o clar la capitolul vanzari si da, pentru ca genereaza pierderi.
Nici o firma din lumea asta nu-si propune sa produca marfuri care sa genereze pierderi - ar contrazice insusi scopul pentru care se fac afaceri. Sper ca nu te bate gandul sa-mi spui ca Phaeton-ul e produs din pura pasiune!...
Poate de-asta nici nu au investit prea mult in design. Arata ca un Passat mai colturos