OFICIAL: Iata noul Volkswagen Phaeton!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Volkswagen a dezvaluit astazi mult-asteptatul facelift operat varfului de gama al germanilor, modelul Phaeton. Noua fata a sedanului de segment mare din curtea celor de la Volkswagen va fi prezentata in premiera mondiala la Salonul Auto de la Beijing, care isi deschide portile in 23 aprilie.
Noul Volkswagen Phaeton dispune inca din dotarea de serie de sistemul de tractiune integrala 4Motion si de suspensii pneumatice, clientii urmand sa poata sa aleaga dintr-o gama care curprinde un motor diesel si trei unitati pe benzina motoare cu sase, opt sau 12 cilindri.
Daca unitatea diesel va fi cea V6 TDi de 3.0 litri care dezvolta 240 de cai putere, pe benzina vorbim de trei motoare care au rolul de a satisface gusturile si pretentile tuturor clientilor, indiferent de status. Acestia vor avea de ales intre un V6 de 3.6 litri si 280 de cai putere, un V8 de 4.2 litri si 335 CP si un motor W12 de 6.0 litri si 450 de cai putere. Volkswagen a prezentat pana acum doar cateva dintre cifrele reprezentative ale motorului V6 diesel: 0-100 km/h in 8.6 secunde, viteza maxima de 237 km/h si consum mediu mixt de 8.6 litri/100 km (echivalentul a 224 grame CO2/km).
Schimbarile estetice operate la nivel frontal il aseaza pe noul Phaeton in linia recenta a modelelor Volkswagen, blocurile optice mizand insa pe tehnologia LED.
O alta diferenta este reprezentata de aparitia unei grile metalice cromate in locul celeo clasice regasite pe modelele compacte si subcompacte care au primit deja "botezul" unui facelift sau al unei noi generatii.La interior, Phaeton mizeaza pe lux maxim: sistem de climatizare cu patru zone de actiune, scaune electrice cu 18 moduri de asezare si, evident, piele Alcantara, piele si lemn din belsug. Pentru a sublinia caracterul premium a masinii, Volkswagen ofera noul Phaeton atat in versiune cu doua locuri posterioare, cat si in versiune cu o bancheta care poate gazdui trei pasageri.
La nivel tehnologic, Volkswagen Phaeton se prezinta la apel cu un monitor central touchscreen cu diagonala de opt inch care poate gazdui comenzile pentru sistemul de navigatie prin satelit care, in premiera in gama Volkswagen, este oferit impreuna cu un pachet Google care permite descarcarea imaginilor prin satelit via internet si suprapunerea acestora peste harta strazilor. La acest capitol trebuie mentionate si farurile inteligente care mentin noaptea luminile pe faza lunga si blocheaza o parte din ele cand senzorii simt trafic din sens opus, dar si camera frontala care recunoaste semnele de circulatie si iti indica limita de viteza pe o anumita portiune de sosea.
Mai mult, Volkswagen sustine ca Phaeton este primul model din lume care recunoaste indicatorul "Depasirea interzisa", urmand ca soferul sa fie pus in tema cu aspect printr-un martor luminos.Celelalte sisteme interesante din punct de vedere tehnologic prezente pe noul Phaeton sunt cel de reglare automata a distantei pana la masina din fata (ACC cu Front Assist), care functioneaza intre 30 si 200 km/h, si cel de asistenta laterala, care utilizeaza senzori care "vad" pana la 50 de metri in spate si 3.6 metri in lateral pentru a-l avertiza pe sofer in legatura cu eventualitatea unui accident la schimbarea benzii de rulare.
Noul Phaeton va fi produs de Volkswagen la uzina germana din Leipzig, urmand sa fie oferit, in functie de dorintele clientilor, in versiune cu ampatament normal (5.06 metri) sau ampatament lung (5.18 metri).
via | Volkswagen
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Audi a lansat două versiuni de bază noi pentru modelul său electric de clasă executive A6 e-tron. Noile versiuni primesc tracțiune spate, respectiv tracțiune integrală, dar și o autonomie de până la 716 kilometri. (31.10)
-
Porsche a dezvăluit oficial noul facelift pentru 911 Carrera T. Această versiune este dedicată puriștilor și primește doar o cutie manuală. (31.10)
-
Skoda a prezentat oficial noul Kodiaq RS, versiunea de performanță a SUV-ului. Noul model primește elemente vizuale specifice, dar și un motor mai puternic, de 265 de cai putere. (30.10)
*sa inteleg ca in spate pe tunelul de transmisie chestia aia e o casa de marcat care emite bonuri dupa ce ai servit bautura? asa pare!
E mai girly, tinde spre gay, prima versiune fiind o aparitie impunatoare, dar cu vanzari slabe din cauza emblemei.
Nu-mi plac ledurile alea, nu inteleg moda asta.
rata chiar naspa asa separate.parca te afli in autocar cu destinatia cantonament...........
in rest super masina.
Dar daca stii sa faci bani si nu te uiti chiar la ultimul leutz din palma, si ai un buget peste 30 000 euro, si vrei o masina mare si serioasa......oare de ce ti-ai lua un VW Phaeton, si nu ti-ai cumpara o marca de lux, de traditie? Poate, sa fii un admirator impatimit al acestei marci din Wolfsburg. Altfel nu se explica.
Pur si simplu VW,desi e o "marca populara" tinde tot mai sus si nu sta degeaba ca sa ajunga. Totodata, daca ai bani cu lopata de ce nu ai lua VW Premium fiabil, dotat, dar cu un pret mai mic decat o marca premium consacrata, la care doar imaginea de "consacrata" iti mai adauga asa vreo 5.000 - 10.000 eur pe aceleasi dotari si tehnologii (in unele cazuri "putin" diferite)?
VW isi imbunatateste modelele treptat si le duce peste segmentele si concurenta consacrate ... vezi Noul Golf, Noul Polo, Passat CC, Noul Phaeton
P.S.
Si ca sa nu existe spculatii ca "sunt" si "de ce sunt" fan VW ... da sunt pentru ca am unul de 5 ani si e la fel ca in prima zi desi merg zilnic 40-50km cu el.
restul comentariilor sunt de prisos, asa cum fiecare masina are plusurile si ninusurile ei asa e si Phaeton.
daca era un mare esec nu se mai investea in el ( vezi vel satis , c6 , safrane , 607 si alte hit-uri de gen )
veti fi surprinsi sa vedeti ca sunt destule pe strazi acolo unde isi au clientii , din pacate sau nu romania nu intra in targetul acestui model , deh la noi daca nu e mertz , bmw, sau audi nu e masina ...
Chiar si asa sunt destule modificari, dar parca era mai masculin precedentul. Oricum n-arata rau nici asta, mai ales interiorul.
VW a demonstrat ca stie sa vanda foarte bine masini gen Polo, Golf sau Passat (bravo lor). Nu are o imagine de brand luxos ca sa vanda mai bine decat BMW, Audi sau Mercedes si din cauza asta Phaeton nu se va vinde.
Chiar daca e o masina populara (cred ca golfu'), vw se intrece pe sine. Desi nu e cel mai bun raport calitate pret (CC-ul exceleaza aici) Phaeton e un lux pe care unii prefera sa il cumpere in detrimentul lui audi sau mercedes deoarece se pare ca e mai rar (pe drumurile noastre) si asa 'iaca' esti unicat.
Ce sa spun altceva ca, poate nu e cel mai bun concern, dar e foarte ambitios, iar cererea, din ce in ce mai crescuta a acestei marci, spune destul despre fiabilitatea ei. Si la mai mare...
MACAR SA FACA O NAVA UNICA....
CEVA CARE SA NU SEMENE LA BOT SI LATERAL CU BECHIUL PHAETON SI CU SKODA OCTAVIA FACELIFT SI RESTUL SA ADUCA A SKODA SUPERB SI AUDI A8.....
UN PIC DE AUTO DEPASIRE NU AR STRICA.......
PACAT......
DESIGN CLASIC UN RESTYLISH SI ATAT
INTERIORUL CE-I DREPT E IMPECABIL...
IAR PENTRU O MASINA PREMIUM CARE COSTA SI NU SE VINDE.....NU DOAR ASTA E SOLUTIA.....
VOM VEDEA..........URAT SPATELE....IN REST E CA CEL VECHI....
POARE UN FAR NOU..
;P ;P
cati nebuni pe site-ul asta...
Intrebare : Care din cei care au dat comentarii nasoale a facut macar 500Km cu o astfel de masina ?
Sau poate sunteti d-aia care visati numai M5-uri si RS-uri, iar orice altceva e praf.
Cum bine a spus cineva mai sus : " Cine nu ajunge la struguri spune ca sunt acrii"
"dar se numeste VW si de asta imi place.
VW face cele mai frumoase masini din lume si au cea mai tare tehnologie si e nemteasca.
Eu cand o sa fiu mare o sa imi cumpar VW ca sa ma simt important si sa se uite lumea la mine ca am bani si sunt prost de bubui."
in rest apare o stire despre bmw, daca e de rau, jurnalistii au fost mituiti, apare o stire despre VAG, daca e de bine jurnalistii au fost mituiti.
apareti voi ca ciupercile dupa ploaie sa va dati cu parerea, mancatori de saormi cu beehanveu pisici inmatriculate in bulgaria, care 80 la suta merg ziua la pranz cu pozitia si proiectoarele aprinse, sa dea mai bine la mahalagioaice
insa nu pot sa nu ma enervez cand vad toti avortonii, cu permis de pescuit, cum stiu numa sa jigneasca la adresa unei marci,
Mai baieti nu mai vorbiti voi (cei care nu au ce cauta aici) despre ce inseamna lux. Eu am avut un audi A8 lam tinut in jur de 8 luni-un an,iar apoi miam luat un phaeton individual. Vreau sa va zic ca nici nu se compara audiul cu phaetonul. Cea din urma este mult mai confortabila mai silentioasa shi mult mai sigura. De fapt este mai sigura si mai silentioasa chiar si fata de bmw-7 si merc. S. Va spune un cunoscator,asa ca,dupa parerea mea,in romania doar ce vede altu ca ai e important adica imaginea nu ce sti tu ca ai. Pe scurt: PHAETONUL NU E PENTRU ORICINE CI PENTRU CEI CE STIU CE CUMPARA.