Toyota incepe lupta pentru recastigarea imaginii
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Recall-urile recente ale celor de la Toyota le-au adus acestora un prejudiciu de imagine semnificativ. Constructorii americani de automobile au incercat sa profite de aceasta oportunitate si au creat diverse oferte pentru posesorii de Toyota, dar divizia de marketing nu a stat pe loc. Toyota poarta discutii cu dealerii sai privind introducerea unei garantii de 10 ani pe piata din America de Nord, precum si oferirea de bonusuri de "loialitate" clientilor care isi cumpara o Toyota noua.
Cei de la Toyota iau in considerare implementarea unui program de intretinere gratuita a modelelor sale, care ar include elemente precum schimburi de ulei gratuite si alte schimbari de consumambile realizate fara niciun cost pentru consumator. Programul de garantie extinsa al celor de la Toyota s-ar intinde pe o perioada de 10 ani sau 160.000 de kilometri si ar fi valabila pentru trenul de rulare. In acest moment, Toyota ofera o garantie de 5 ani si 100.000 de kilometri in Statele Unite ale Americii, iar politica a fost extinsa recent si in Romania. Garantia actuala a celor de la Toyota asigura pentru trei ani si toate componentele masinii in afara de cele supuse uzurii normale si a consumabilelor.
Vanzarile Toyota pe piata din Statele Unite ale Americii au scazut cu 16 procente in luna ianuarie a acestui an, atingand cel mai slab nivel din ultimul deceniu. Scaderea vanzarilor a fost cauzata de sistarea comercializarii celor mai bine vandute modele ale constructorului japonez din initiativa proprie.
Specialistii americani estimeaza ca vanzarile Toyota vor reveni la nivelul normal pana in luna aprilie, dar cota de piata a celor de la Toyota pentru acest an va scadea cu 1 procent fata de nivelul din 2009. Pentru moment, oficialii Toyota din Statele Unite ale Americii nu au confirmat intentia de a exinde garantia oferita.Via | Reuters
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Emblematicul producător italian de supercaruri Ferrari a anunțat astăzi că veniturile și câștigurile sale de bază vor crește cu cel puțin 5% în acest an, după ce și-a îndeplinit obiectivele pentru 2024. (04.02)
-
Potrivit unui nou studiu realizat de compania de consultanță Escalent, producătorii chinezi de automobile trebuie să reducă semnificativ prețurile mașinilor sale pentru a atrage clienți în Europa. (04.02)
-
Honda și Nissan și-au amânat planurile de fuzionare până la mijlocul lunii februarie. Inițial, cele două mărci trebuiau să dezvăluie aceste planuri la sfârșitul lui ianuarie. (04.02)
- Mazda prezintă o siglă nouă: prima actualizare majoră după 28 de ani
- Audi revine la vechiul sistem de denumire a modelelor
- Flexis, noua marcă înființată de Renault și Volvo, prezintă 3 modele utilitare electrice
- Simbioză
- Noul Renault Filante Record 2025: concept creat pentru a stabili noi recorduri de eficiență
Comentarii (0)