Toyota Romania extinde garantia standard la 5 ani pentru toate modelele

De Sebastian Toma
Publicat Marti, 26.01.2010
Toate cele 13 modele vandute de catre Toyota in Romania incepand cu aceasta luna vor beneficia de o garantie standard de cinci ani. Aceasta este transmisibila si are o limita de 160.000 de kilometri.

Esential

13 modele Toyota sunt comercializate pe piata din Romania.
19 din 22 de dealeri Toyota ofera un centru integrat de showroom, service, depozit pentru piese de schimb si tinichigerie.

Toyota Romania a extins garantia completa acordata de producator pentru toate modelele comercializate in reteaua autorizata de dealeri de la trei ani la cinci ani. Noua garantie introdusa de cei de la Toyota Romania la inceputul acestui an este valabila pe intreg teritoriul Europei si este transmisibila intre proprietari in cazul unei revanzari. Garantia extinsa este valabila in aceleasi conditii ca si garantia de baza si aduce o serie de beneficii majore pentru clientii Toyota. Limita de kilometri a garantiei extinse este de 160.000 km, iar peste 95% din componentele care intra in garantia standard sunt acoperite de catre Garantia Toyota Extracare.

Garantia extinsa este valabila si pentru automobilele achizitionate de catre companii si avantajeaza societatile care obisnuiesc sa isi innoiasca flota autoa la fiecare 2-4 ani, prin revanzarea autovehiculelor catre persoane fizice sau alte persoane juridice. Astfel, noul posesor al autoturismului Toyota achizitionat de la o companie care a beneficiat de garantia extinsa Extracare va obtine o masina second-hand intretinuta conform standardelor Toyota la reprezentantele Toyota si care este inca in garantie, element inedit in cazul autoturismelor second-hand.

"Vanzarea masinii dupa un rulaj de 3-4 ani, in conditiile in care autovehiculul se afla inca in garantia oferita de producator, iar reviziile au fost realizate in service-uri autorizate de catre experti autorizati aduce proprietarului beneficii importante.

Prin aceasta masura, Toyota asigura investitia pe termen lun pe care un client o face in momentul cumpararii unei masini.", a declarat George Kyriazi, Directorul General Toyota Romania.

Via | Toyota

Comentarii (6)

  • ??
    o fi ca la loganul meu? aia nu intra in garantie, nici aia, nici aia si uite asa scoti din buzunar banii
    7 1
  • foamea in gat
    ............Exact la asta se refera...nu mai vând...si nici pe viitor nu se preconizeaza mare lucru..asa ca vor încerca sa mulga oamenii de bani prin revizii(ca doar esti în garantie si sa nu o pierzi) si consumabile! Oricum, Dan a scris bine....termenul de garantie este mai nou unul extrem de vag...iar de obicei unde te doare, sau ce se strica mai repede, exact alea nu sunt acoperita de garantie!
    Stima.
    4 1
  • @eu
    Vezi ca o revizie la Toyota este mult mai mica ca la Renault, Peugeot, Fiat si multi altii.
    2 2
  • adn opel
    Excroci
    OREZARII AU PRINS GALUSCA DE OALA
    Stimati domni ,ochii lungi nu mai vand si au o panica de moarte,am multi amici care sunt fff dezamagiti de TOYOTA,cad ambreaje pe rupte,cad volante ..costa de ustura in.....un spoiler spate la AYGO 65 DE MILIOANE,lesini pe acolo,astia nu au nimic in tara lor si importa fier ca sa ni-l vanda noua la pret de aur,nu mai luati japoneze ca sunt toate furate de la nemti ca si tehnologie si facute la mare arta dar cu schepsis sa se strice si sa te usuce la bani,niste perfizi acesti galbejiti,stima ca muncesc bine dar pt noi sunt tepe ,mai bine luati Logan asa cum este dar macar tinem fruntea sus,sa auzim de bine.
    4 3
  • @adn opel are dreptate
    Stiu pe cineva care a primit toyota avensis ca masina de firma.
    E total dezamagit de masina, numai numele e de ea.
    Si tind sa-l cred pentru ca el doar o alearga si nu baga bani din buzunar in ea, dar timpul in care sta fara masina e extraordinar pentru o japoneza.
    O intrebare totusi: presu e acoperit de garantie inainte de blocarea sub acceleratie?
    4 2
  • Garantia TOYOTA practic nu exista,doar schimburile care la ei sint foarte scumpe ,in rest orice se strica este din cauze externe ex. am avut o intepatura in burduf planetara stinga care este in garantie ,dar la ei este din cauza factorului extern.I-am intrebat de ce nu au piesa in service doar pe comanda pt care trebuie sa astepti 7 zile si mi-au spus ca asta nu se strica.Totusi nu accepta ca putea sa fie defect de fabricatie ,iar noi platim ca prostii.Sa nu va spun ca asa de bine sint construite incit pe sub masina intra soareci direct in cutia ventilatorului ,acest lucru este considerat de catre ei tot factor extern.Mare atentie la marca TOYOTA SI GARANTIE la cumparare i-ti asterne covor rosu iar apoi te descurci pe banii tai care nu s
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru