SSC nu a doborat recordul lui Veyron
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Asa cum va anuntam saptamanile trecute, constructorul american de masini sport, Shelby Super Cars (SSC), a incercat sa doboare recordul de viteza al unei masini de serie, detinut in prezent de Bugatti Veyron. Modelul Ultimate Aero TT nu a reusit insa sa atinga decat 370 de km/h, cu 37 de km/h mai putin decat recordul lui Veyron.
Provocarea, indelung mediatizata, care a avut loc pe o sectiune inchisa a unei autostrazi din Nevada, era pe punctul de a fi anulata cu o zi inainte din cauza condiitiilor nefavorabile. Din motive de siguranta, doar o mica portiune a autostrazii a fost considerata ca fiind sigura.
Supercar-ul a fost condus de experimentatul pilot Rick Doria care a reusit sa tina sub control cei 1183 cai putere. In prima incercare Doria a reusit sa atinga 355 km/h iar in a adoua 370 km/h, pilotul declarand ca masina avea suficiente rezerve de putere pentru a sari pragul de 400 km/h.
Doria si Jerod Shelby, managerul echipei, sunt increzatori in sansele SSC de a depasi recordul lui Veyron daca vor avea la dispozitie o portiune mai mare de autostrada.
Se asteapta ca SSC sa mai faca o incercare de doborare a recordului in urmatoarele luni.Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
John Elkann, președintele Stellantis, nu este de acord cu tarifele impuse de președintele american Donald Trump și nici cu normele de poluare foarte stricte impuse de Uniunea Europeană. El spune că industria auto este amenințată din cauza acestor două reglementări. (16.04)
-
Audi a anunțat un nou proiect prin care vrea ca vechile mașini de curse ale sale să ajungă în mâinile unor colecționari privați. Pentru început, Audi a scos la vânzare un prototip cu care a concurat în Campionatul Mondial de Anduranță și o mașină care a luat startul în seria DTM. (04.04)
-
Porsche marchează 75 de ani de la începutul producției de automobile la uzina sa principală din Zuffenhausen. Primul model produs la această uzină a fost 356, care este și primul model al mărcii. (02.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
STUDIU: Mașinile electrice, mai fiabile decât termicele
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Viitoarea Mazda MX-5 va primi un motor aspirat natural mai mare
Comentarii (1)