SSC vrea sa bata recordul lui Veyron
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Shelby Super Cars (SSC), producator american de masini de performanta, pregateste Ultimate Aero TT, model cu care intentioneaza sa doboare recordul pentru cea mai rapida masina de productie din lume. In prezent, acest titlu ii apartine modelului Bugatti Veyron.
Condus de Jerod Shelby, fondator si director de design, SSC a anuntat astazi ca va incepe testele pe data de 21 martie, pe o autostrada de 19 kilometri din Nevada. SSC a semnat si un parteneriat cu MKM Racing, care prevede ca acestia sa asigure securitatea testelor si sa ofere o verificare independenta cu ajutorul capcanelor laser.
Pentru a dobori recordul de viteza, care este acum de 407 km/h, SSC va folosi un model de doar 1247 kilograme. Supercar-ul vine echipat cu un motor V8 bi-turbo de 6.2 litri care pompeaza 1183 de cai putere si ofera un cuplu motor de 1.094 Nm. Coeficientul aerodinamic este de doar 0.357. Cu asemenea performante, SSC se asteapta ca Ultimate Aero TT sa atinga o viteza maxima de 439 km/h.
La capitolul dotari interioare, Aero TT nu duce lipsa de tapiserie din piele fina, scaune Recaro, sistem audio cu 10 difuzoare, navigatie prin satelit, DVD, camera pentru mersul cu spatele.
Modelul beneficiaza si de un sistem hidraulic care ridica garda la sol cu 4 inch, in cazul drumurilor grele.Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Producătorul suedez de baterii pentru mașini electrice Northvolt, cel mai mare astfel de producător din Europa, a depus oficial actele pentru intrarea în faliment. Compania va fi restructurată până în primul trimestru al anului viitor. (22.11)
-
Aston Martin Valkyrie a stabilit un nou record pe circuitul de la Silverstone. Hypercar-ul britanic este oficial cel mai rapid model de serie pe acest circuit. (20.11)
-
Hyundai a anunțat oficial că va avea un nou CEO începând din 2025. Noul CEO al constructorului sud-coreean va fi Jose Munoz, actualul șef al filialelor nord-americane ale mărcilor Hyundai și Genesis. (19.11)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
Pe mine sincer ma plictisesc toti cei care vor sa depaseasca Bugatti....probabil vom mai astepta 15-20 ani ca sa apara o asemenea masina. La fel cum nimeni nu a depasit Mclaren F1. Sunt mashini unice...care nu se pot compara cu nimik altceva.....
Desi din punct de vedere viteza maxima pot fi depasite...d.p.d.v. istoric si imagine...NO COMMENT
Ceva termeni technici care nu prea au legatura cu realitatea. Nici macar cel mai bun avion nu poate negocia virajele cu orice viteza. Legile fizici si ale dinamici nu permit asa ceva niciunui obiect cu oarecare greutate.
Arata bine si o sa mearga bine la un pret mai redus. La Bugatti este mai mult numele decat ingineria si va spun ca l-am vazut de la 1m.