SSC vrea sa bata recordul lui Veyron
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Shelby Super Cars (SSC), producator american de masini de performanta, pregateste Ultimate Aero TT, model cu care intentioneaza sa doboare recordul pentru cea mai rapida masina de productie din lume. In prezent, acest titlu ii apartine modelului Bugatti Veyron.
Condus de Jerod Shelby, fondator si director de design, SSC a anuntat astazi ca va incepe testele pe data de 21 martie, pe o autostrada de 19 kilometri din Nevada. SSC a semnat si un parteneriat cu MKM Racing, care prevede ca acestia sa asigure securitatea testelor si sa ofere o verificare independenta cu ajutorul capcanelor laser.
Pentru a dobori recordul de viteza, care este acum de 407 km/h, SSC va folosi un model de doar 1247 kilograme. Supercar-ul vine echipat cu un motor V8 bi-turbo de 6.2 litri care pompeaza 1183 de cai putere si ofera un cuplu motor de 1.094 Nm. Coeficientul aerodinamic este de doar 0.357. Cu asemenea performante, SSC se asteapta ca Ultimate Aero TT sa atinga o viteza maxima de 439 km/h.
La capitolul dotari interioare, Aero TT nu duce lipsa de tapiserie din piele fina, scaune Recaro, sistem audio cu 10 difuzoare, navigatie prin satelit, DVD, camera pentru mersul cu spatele.
Modelul beneficiaza si de un sistem hidraulic care ridica garda la sol cu 4 inch, in cazul drumurilor grele.Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Rolls-Royce a lansat propriul său set de șah ca un accesoriu pentru clienții mașinilor sale. Noul set include o suprafață de joc cu un lemn tăiat cu laser și piese din aluminiu care integrează magneți. (20.04)
-
John Elkann, președintele Stellantis, nu este de acord cu tarifele impuse de președintele american Donald Trump și nici cu normele de poluare foarte stricte impuse de Uniunea Europeană. El spune că industria auto este amenințată din cauza acestor două reglementări. (16.04)
-
Audi a anunțat un nou proiect prin care vrea ca vechile mașini de curse ale sale să ajungă în mâinile unor colecționari privați. Pentru început, Audi a scos la vânzare un prototip cu care a concurat în Campionatul Mondial de Anduranță și o mașină care a luat startul în seria DTM. (04.04)
-
Hyundai prezintă o nouă generație de motoare hibride: consum mai mic cu 45%
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Noi detalii despre Mazda EZ-60: versiune cu motor termic pe post de generator
-
Noul concept Mercedes-Benz Vision V: monovolum de lux cu televizor 4K de 65 inch
-
Maserati Grecale primește un nou nivel de echipare de bază: motorizare mild-hybrid cu 300 CP
Pe mine sincer ma plictisesc toti cei care vor sa depaseasca Bugatti....probabil vom mai astepta 15-20 ani ca sa apara o asemenea masina. La fel cum nimeni nu a depasit Mclaren F1. Sunt mashini unice...care nu se pot compara cu nimik altceva.....
Desi din punct de vedere viteza maxima pot fi depasite...d.p.d.v. istoric si imagine...NO COMMENT
Ceva termeni technici care nu prea au legatura cu realitatea. Nici macar cel mai bun avion nu poate negocia virajele cu orice viteza. Legile fizici si ale dinamici nu permit asa ceva niciunui obiect cu oarecare greutate.
Arata bine si o sa mearga bine la un pret mai redus. La Bugatti este mai mult numele decat ingineria si va spun ca l-am vazut de la 1m.