Esential
20 | de centimetri trebuiau eliminati din lungimea lui Renault Logan pentru a face modelul eligibil pentru o reducere de 10% a pretului final de achizitie oferita de un program al guvernului indian. |
20 | de centimetri trebuiau eliminati din lungimea lui Renault Logan pentru a face modelul eligibil pentru o reducere de 10% a pretului final de achizitie oferita de un program al guvernului indian. |
Dupa cum va anuntam saptamana trecuta, Mahindra Renault vrea sa dezvolte o versiune mai scurta a lui Logan, pentru a face modelul mai atractiv pentru piata din India. Acesta are un portbagaj a carui marime a fost redusa drastic, pentru a reduce lungimea totala a modelului cu aproape 20 de centimetri. Scopul final al celor de la Mahindra este o lungime de mai putin de 4 metri a lui Renault Logan, pentru ca modelul sa fie eligibil pentru o reducere de 10% pe piata din India.
Cea de-a doua parte a acestei reduceri implica un motor de pana la 1.200 centimetri cubi in cazul unitatilor otto, sau un motor de pana la 1.500 centimetri cubi in cazul propulsoarelor diesel. Astfel, Mahindra Renault ar putea oferi in continuare motorizarea 1.5 dCi a lui Logan, in timp ce motorul de 1.2 litri ar putea fi preluat de pe Nissan Micra, in ciuda faptului ca Dacia produce un motor de 1.2 litri la Mioveni si il poate livra prin centrul CKD integrat chiar si pe piata din India. Unitatea otto de 1.2 litri produsa de Dacia dezvolta 75 CP la 5.500 rpm si un cuplu motor maxim de 108 Nm la 4.250 rpm. Viteza maxima a modelului respectiv este de 161 km/h, iar acceleratia de la 0 la 100 km/h este realizata in 13.6 secunde.
Exista posibilitatea ca indienii de la Mahindra sa foloseasca motorul de provenienta Nissan deoarece acesta ar putea fi mai ieftin decat unitatea construita la Mioveni, dar aceste date nu au fost confirmate inca de oficialii parteneriatului Renault-Nissan-Mahindra. Logan a suferit o scadere dramatica a vanzarilor pe piata din India in defavoarea unor modele precum Maurit Suzuki Swift Dzire si Tata Indigo Manza.
In ultimele doua luni ale acestui an, indienii de la Mahinda au vandut doar 250 de unitati Logan pe piata interna, in timp ce vindeau aproape 3.000 de unitati la debutul acestui model pe piata, in urma cu doi ani.Via | BSMotoring
- in india masinile mai mari de 4m lungime platesc niste taxe foarte mari, motivul pentru care loganul in aceasta tara sta un pic cam prost la vanzari
- subiectul este dezbatut pe forumul dacia, de ceva vreme, iar mie poza asta mi se pare trucata
- masina nu se va vinde niciodata la noi
- si eu m-am gandit ca era mai simplu de modificat sandero, dar indienii sunt foarte mari amatori de sedanuri, si ca sa vedeti ca se poate mai rau cautati swift sedan, care este nr 1 la ei
E urat cu spume!
Si inca ceva: stiti plasticul acela oribilos de pe plansa Duster-ului, imitatie de lemn? Ia uitati ce origini are:
http://www.india-server.com/cars/features/images/mahindra-logan-2.jpg
Ca sa nu mai zica nimeni ca e vreo inovatie a Centrului de Design Renault de la noi.
Acum pe bune aia e poza? Prima poza, CE? Loganul ala prafuit e prima poza si cu frunze si fara deschidere cum bine zicea colegul de mai sus?
Puteti mai mult, eu asa cred....nu va bateti joc de noi
Cat despre poza, nici eu nu cred ca e reala.
Nu vreau sa par anti-nationalist, da is satul de stiri despre masina asta care in 5 ani de la cumparare nu mai are nici o valoare, nici cat o rabla de germania din '95.
nu exista asa ceva
Care porducator isi lasa modelul nou neacoperit in centrul orasului???Si mai ales cateva luni sa acopere praful!
Si daca masina oricum era parcata de nu puteau sa faca mai multe poze??
Acum macar ai aflat ceva.
In alta ordine de idei , FELICITARI RENAULT !
Flexibil , inovator , adaptabil , o masina moderna !
Chiar ca arata trucata poza.
HEY! trezirea, si eu ma voi dezabona!
cauta definitia sedanului, nu mai abera aici cu tot felul de nebunii... Bafta
Asa sta treaba !
ACEST MODEL NU O SA FIE PRODUS, CEL PUTIN IN RO 100%!!
Imi place Duster Pick-up!
Ati vazut? Ala este un experiment reusit!!