Seful Daimler vrea soferi educati
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dieter Zetsche, seful Daimler AG (compania a ramas cu acest nume dupa divortul de Chrysler) afirma intr-un interviu acordat numarului din iunie a revistei Automotive Engineering International ca un sofer foarte bun are acelasi efect pozitiv asupra consumului unei masini cu cel al tehnologiei de ultima ora.
Zetsche nu este un fan al sistemelor hibride, afirmand ca un consum bun si implicit emisiile scazute rezulta din sistemele de antrenament al soferilor. "O mai buna eductie a celor de la volan sustine toate cererile de mediu ale organizatiilor internationale", crede seful Daimler AG. Compania pe care acesta o conduce sustine deja astfel de programe de antrenament, mai ales in ceea ce priveste soferii de camioane produse de Mercedes. Astfel, 85% dintre soferii care ridica personal masinile de la sediul Mercedes din germania sunt instruiti inainte de a pleca la drum.
Zetsche crede ca, in conditiile in care soferii tuturor masinilor existente acum pe strazi ar cunoaste regulile elementare de rulare, ar reusi sa scoata maximum de eficienta din motoare fara a fi nevoiti sa astepte 10 ani pana la lansarea unei tehnologii care sa coboare consumul in locul lor.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Mediu
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7. Noile norme vor introduce limite de emisii de particule rezultate din frâne și anvelope, precum și cerințe minime de performanță pentru durabilitatea bateriei în cazul vehiculelor electrice. (14.03)
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7, care sunt acum mai blânde față de propunerea inițială. Astfel, noile norme revizuite sunt acum mai apropiate de actualele norme Euro 6. (10.11)
-
Potrivit noilor teste GreenNCAP, Dacia Spring este cea mai eficientă mașină electrică din Europa pe perioada de producție și de utilizare. Mai mult, același test relevă că Ford Puma este mașina cea mai prietenoasă cu mediul la nivel european în clasamentul mașinilor cu motoare termice. (27.03)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Comentarii (2)