Rezultatele provocarii Cadillac CTS-V

De Sebastian Toma
Publicat Vineri, 30.10.2009
Provocarea Cadillac CTS-V s-a incheiat, iar castigatorul este fostul director al diviziei de performanta a celor de la General Motors. Bob Lutz a obtinut locul sapte in aceasta competitie.

Provocarea Cadillac CTS-V lansata de Bob Lutz, directorul de marketing de la General Motors, a ajuns la sfarsit. Cel mai rapid pilot de pe circuit a fost John Heinricy, fost director al diviziei de performanta de la General Motors, la bordul unui Cadillac CTS-V. Primele trei pozitii ale clasamentului au fost inregistrate de modele Cadillac CTS-V. Astfel, Bob Lutz, Cadillac si General Motors pot considera aceasta provocare ca fiind un veritabil succes in materie de promovare a marcii americane de lux.

Bob Lutz, directorul de marketing al celor de la General Motors a reusit sa inregistreze cea de-a saptea pozitie a clasamentului, devansand-ui pe jurnalistii de la Jalopnik, care au raspuns provocarii la bordul unui Mitsubishi Lancer EVO X. Cei de la Jalopnik au ales modelul Lancer EVO X in ultimul moment, dupa ce englezii de la Jaguar le-au restras sprijinul oferit prin intermediul modelului XFR.

Iata lista cu timpii concurentilor provocarii Cadillac CTS-V de pe circuitul Monticello:

Pozitie Marca si model Pilot Cel mai bun timp inregistrat
1 Cadillac CTS-V John Heinricy 2:46:560
2 Cadillac CTS-V Aaron Link 2:48:902
3 Cadillac CTS-V Brian Redman 2:49:183
4 BMW M3 E92 Michael Cooper 2.50:424
5 Cadillac CTS-V Jack Baruth 2:51:153
6 Cadillac CTS-V Lawrence Ulrich 2:53:026
7 Cadillac CTS-V Bob Lutz 2:56:321
8 Mitsubishi Lancer EVO X Wes Siler (Jalopnik.com) 3:08.126
9 BMW M5 E60 Michael Mainwald 3:08:989
10 Cadillac CTS-V Chris Fairman 3:14:292
11 Audi RS4 Tom Loder 3:15:702
12 Jaguar XF Archan Basu 3:16.670

Prezentarea soferilor si a masinilor din provocarea Cadillac CTS-V:

Via | MotorAuthority

Comentarii (8)

  • acuma... tre sa privim cu un pic de reticenta rezultatele ... au fost pe pista niste baieti si masinile lor ... asteptam testul in care un Sumacher / Leob / "pilot profesionist" pune piciorul pe masinile alea si scoate cu adevarat untul din ele - pe urma comentam rezultatele ( aici nu prea sunt egale sansele ... pui un m3 langa un cts-v .. n'au nici o legatura una cu alta ... desi ma bucura timpul obtinut de m3 :P )
    1 3
  • ... ce nu zic jegosii aia de americani e ca cutia aia de cts-v asa e facut sa iasa cu suspensii de circuit din constructie... bmw-ul le scoate cu suspensii de strada vere, si 4 secunde mai putin scoase de carnatul ala de cts=0 barat! daca bmw-ul ar scoate si ei m3-ul pe poarta fabricii cu suspensie de circuit, le-ar da clanta la papagalii astia cu borcanu lor de masina :)
    6 5
  • cei de sus
    cata frustrare:)
    6 3
  • mi-am tras scula'n colturi
    deci e clar, cel mai bun motiv sa alegi un CeTeSeVe e ca pe circuitul din Monticelo a obtinut cel mai bun timp. Nu conteaza calitate, design, sunetul motorului, pozitia la volan, handling, prestigiul marcii, etc. Important este ca pe circuitul lu' peste prajit modelu' asta, CeTeSeVe, e cel mai tare, lucru care il ajuta pe taranu' cu volanu' sa fie cel mai tare si in traficul zilnic.

    Bob Lutz(a) poti fii mandru: toti rednecks-ii isi vor trage acum noua masina nationala si vor renunta la "europene".
    2 2
  • cris, nu este frustrare la adresa performantelor posibile ale unor masini la care 99,9% din populatie doar poate visa -- este o mica frustrare la conceptul de marketing prin competitie , pentru ca aici se demonstreaza ca o masina construita pentru a fi superioara este intr-adevar superioara .... ceea ce nu prea este "fair" la adresa concurentilor ( nu ca pe concurenti i'ar durea in "cot" de ceteseu' ala... ca , daca i-ar fi durut s-ar fi implicat ). Competitiile care aduc publicitate unui produs sunt clar facute in defavoarea concurentei

    Ceea ce-i funny aici este ca M3 aproape i-a facut pe toti de acolo , condus de un "ins" care nush cata experienta competitionala are ...... tare mi-ar face placere sa vad acest CTS la Top Gear pe circuit ;) ( daca a fost si are cnv un link ... multumim anticipat )
    2 2
  • AndreiRN
    Romanul
    Cata frustrare si invidie.
    3 4
  • hehe
    miroase a vrajeala crunta americana
    0 1
  • europe
    Cadillac CTS-V
    chiar e o masina foarte buna , dar e greu pt unii sa accepte asta doar pt ca e din america, nu e nemteasca sau japoneza.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru