Războiul reclamelor: Nissan loveşte în Audi TT şi Porsche Cayman
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Deşi Porsche i-a acţionat în judecată pentru folosirea fără acord a logo-ului companiei, cei de la Nissan continuă campaniile publicitare agresive la adresa nemţilor. De această dată cu un panou publicitar imens şi cu o serie de mesaje "războinice" aplicate pe un Porsche Cayman şi pe un Audi TT.
Se pare că japonezii nu s-au lăsat intimidaţi de acţiunile constructorului din Stuttgart şi au pregătit o replică mult mai dură decât cea afişată în cadrul Festivalului de la Goodwood, unde au apărut bannere cu sloganuri ca: "The Winner Hans Down", "The Germans Came Off Wurst", "Kaisers Chiefed" sau "Deutschland Deutschland Über-Rated".
Noile sloganuri par să nu mai atace toate automobilele germane, concentrându-şi atenţia asupra sportivelor din grupul VAG. În cazul lui Audi TT sloganul sună cam aşa: "Mai scump şi mai lent decât un Nissan 370Z". De cealaltă parte, pe portiera lui Cayman, Nissan a imprimat "Visez să fiu la fel de rapid ca un Nissan 370Z".
Steve McLennan, directorul de marketing Nissan, a declarat că noua campanie provoacă simplu convenţia germană a modelelor sportive, văzută ca fiind un etalon pentru ceilalţi constructori. "Suntem convinşi ca Nissan 370Z şi GT-R pot eclipsa omologii lor germani, în materie de performanţă şi accesibilitate. Este momentul să arătăm tuturor asta".
Maşinile inscripţionate s-au plimbat deja mai mulţi kilometri prin centrul Londrei, pentru a atrage atenţia trecătorilor. Rămâne de văzut cum vor reacţiona acum Audi şi Porsche.
via | zercustoms
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Muncitorii uzinelor Volkswagen din Germania vor protesta împotriva conducerii mărcii începând de astăzi. Producția la mai multe uzine germane va fi oprită din cauză că muncitorii sunt nemulțumiți de politica mărcii de reducere a costurilor. Aceasta include reducerea salariilor și chiar înghețarea acestora. (28.10)
-
Skoda marchează 30 de ani de la debutul modelului Felicia. Acesta este primul model al mărcii cehe care a fost dezvoltat în colaborare cu Volkswagen. (24.10)
-
Jeremy Clarkson, fostul prezentator Top Gear și The Grand Tour, a dezvăluit că a trebuit să fie operat de urgență la inimă. Prezentatorul s-a simțit rău după ce s-a întors dintr-o vacanță. (23.10)
Corporatisti simpli si vanzatori penibili
http://fastestlaps.com/comparisons/492320de9d62a-vs-4924ffe0084fc.html
porsche-ul il bate la toate capitolele..
O incercare intreresanta de marketing, dar prea disperata.
Porsche este una din cele mai tari marci auto din lume(peste japonezi la fiabilitate si calitate nu mai zic) cu cele mai adevarate masini sport.(alaturi de ferrari).
Japonezi cu manevre americane
Marketing de rahat