Porsche dă în judecată Nissan din cauza unei reclame din Anglia
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Stilul de publicitate agresivă promovat mai ales de mărcile germane în Statele Unite nu funcţionează la aceiaşi parametri şi în Europa. După ce Nissan a dat startul unei campanii agresive la adresa constructorilor germani în Marea Britanie, Porsche s-a sesizat şi îi ameninţă pe japonezi cu tribunalul din cauza faptului că bannerele afişate de Nissan în Londra şi la Festivalul Vitezei de la Goodwood includ utilizarea fără drepturi a siglei mărcii din Stuttgart.
Campania Nissan se bazează pe "listă" a victoriilor pe care Nissan le-a înregistrat la Nurburgring în faţa modelelor BMW, Audi şi Porsche. Lista modelelor învinse nu apare, însă numărul acestora este subliniat pe portiera modelelor sale sportive, 370Z şi GT-R. Curios, cei de la Porsche nu au atacat "lista" creată în urma unor dueluri neoficiale, ci utilizarea fără drept a siglei mărcii pe respectivele bannere adunate sub campania intitulată sugestiv "How to beat the Germans".
"Problema rezidă în faptul că au utilizat sigla Porsche fără a avea drepturi asupra acesteia.
Sigla este proprietatea Porsche şi nu dăm dreptul de utilizare niciunei companii fără a avea permisiunea noastră", spun oficialii Porsche, care confirmă faptul că nu au nicio problemă cu subiectul campaniei. "Nu am analizat în detaliu ceea ce comunică Nissan, dar nu avem o problemă cu asta", spune Andrea Baker, directorul biroului de PR al Porsche UK.via | The Guardian
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Potrivit celor mai recente informații, Grupul Volkswagen ar intenționa să vândă celebra casă de design Italdesign, fondată de nimeni altul decât Giorgetto Giugiaro. (10.05)
-
Volvo a emis una dintre cele mai mari rechemări până acum din acest an. Aceasta afectează 413.151 de vehicule în Statele Unite și alte 40.673 în Canada, începând cu modelele din anul 2021. (09.05)
-
Jeep a lansat o ediție specială pentru modelul Wrangler numit 1941 Willys Edition, care a debutat în India, având o producție limitată la doar 30 de unități. (08.05)
-
Noua Toyota Corolla Cross facelift: linie de echipare nouă GR Sport
-
Primele imagini cu viitorul Volvo XC70: modelul revine după aproape 10 ani
-
Ford Kuga primește un pachet de design nou: jante de 20 de inch și plafon negru
-
BYD, debut oficial în România cu 4 modele: prețurile încep de la 22.600 de euro
-
Renault deschide comenzile pentru noul motor hibrid E-Tech 160 în România: start de la 24.700 euro
observ cate cunostiinte ai tu despre cifrele de vanzari si despre calitatea autoturismelor in general daca zici ca nissan este in anonimat...
Amintit-va ca Audi acum vreo 4-5 ani a avut o reclama foarte agresiva la Alfa, BMW, Mercedes si Volvo... reclama aceea cu cheile care impreuna faceau 4 cercuri, adica sigla Audi si nimeni nu a comentat nimic.
Sincer cred ca Porsche se cam simte amenintat de Nissan. Evident nu ma refer la Micra sau Primera.