Porsche dă în judecată Nissan din cauza unei reclame din Anglia
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Stilul de publicitate agresivă promovat mai ales de mărcile germane în Statele Unite nu funcţionează la aceiaşi parametri şi în Europa. După ce Nissan a dat startul unei campanii agresive la adresa constructorilor germani în Marea Britanie, Porsche s-a sesizat şi îi ameninţă pe japonezi cu tribunalul din cauza faptului că bannerele afişate de Nissan în Londra şi la Festivalul Vitezei de la Goodwood includ utilizarea fără drepturi a siglei mărcii din Stuttgart.
Campania Nissan se bazează pe "listă" a victoriilor pe care Nissan le-a înregistrat la Nurburgring în faţa modelelor BMW, Audi şi Porsche. Lista modelelor învinse nu apare, însă numărul acestora este subliniat pe portiera modelelor sale sportive, 370Z şi GT-R. Curios, cei de la Porsche nu au atacat "lista" creată în urma unor dueluri neoficiale, ci utilizarea fără drept a siglei mărcii pe respectivele bannere adunate sub campania intitulată sugestiv "How to beat the Germans".
"Problema rezidă în faptul că au utilizat sigla Porsche fără a avea drepturi asupra acesteia.
Sigla este proprietatea Porsche şi nu dăm dreptul de utilizare niciunei companii fără a avea permisiunea noastră", spun oficialii Porsche, care confirmă faptul că nu au nicio problemă cu subiectul campaniei. "Nu am analizat în detaliu ceea ce comunică Nissan, dar nu avem o problemă cu asta", spune Andrea Baker, directorul biroului de PR al Porsche UK.via | The Guardian
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford Motor Company a anunțat o investiție de 4.4 miliarde de euro pentru a-și transforma operațiunile europene. Principalul scop este cel de a reduce costurile și de a-și crește competitivitatea pe continent. (11.03)
-
Porsche Automobil Holding SE este cel mai mare acționar din cadrul Grupului Volkswagen. Compania se așteaptă la pierderi de 20 de miliarde de euro pentru anul fiscal 2024. (10.03)
-
Competiția de design YouClip, în care 3 școli de design concurează pentru dezvoltarea unui nou accesoriu Dacia, se apropie de final. În competiție au rămas 4 proiecte, câștigătorul urmând să fie anunțat pe parcursul lunii martie. (10.03)
-
Adio, Ford Focus: producția va ajunge la final în luna noiembrie
-
Noul Subaru Forester a ajuns în România: start de la 40.850 de euro
-
Echilibru
-
Șeful de design de la Volkswagen confirmă întoarcerea butoanelor fizice: "Este o mașină, nu un telefon"
-
Programul Rabla 2025: fără finanțare pentru mașinile diesel
observ cate cunostiinte ai tu despre cifrele de vanzari si despre calitatea autoturismelor in general daca zici ca nissan este in anonimat...
Amintit-va ca Audi acum vreo 4-5 ani a avut o reclama foarte agresiva la Alfa, BMW, Mercedes si Volvo... reclama aceea cu cheile care impreuna faceau 4 cercuri, adica sigla Audi si nimeni nu a comentat nimic.
Sincer cred ca Porsche se cam simte amenintat de Nissan. Evident nu ma refer la Micra sau Primera.