PSA Peugeot Citroen va concedia 4800 de oameni
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dupa ce luase in calcul si inainte aceasta posibilitate, grupul francez PSA Peugeot Citroen a anuntat joi ca intentioneaza sa desfiinteze in acest an 4.800 de posturi in Franta, in cadrul eforturilor de reducere a cheltuielilor.
Conducerea companiei a convocat un consiliu al angajatilor la 9 mai pentru a pune la punct un plan de reducere a fortei de munca pe baza de voluntariat. Noul director general al PSA Peugeot Citroen, Christian Streiff, care a declarat ca grupul este supradimensionat, va prezenta primele elemente ale strategiei sale la o adunare generala a actionarilor, programata pe 23 mai.
La 31 decembrie 2006, grupul avea 211.700 de angajati, dintre care 121.900 in Franta. Dintre acestia, 96.100 de angajati lucreaza la divizia auto din Franta, iar restul in activitatile de transport si financiare, precizeaza Mediafax
"Reducerea numarului de posturi prin plecari voluntare va fi aplicata numai diviziei auto, cu exceptia angajatilor din operatiunile productive", a declarat un purtator de cuvant, precizand ca nu vor avea loc concedieri.
PSA a mai anunþat, intr-un comunicat, ca in ultimii patru ani vanzarile din Europa au stagnat, iar profitabilitatea a scazut. Proiectul care va fi prezentat consiliului angajatilor are rolul de a reduce costurile, acesta fiind unul dintre obiectivele grupului pentru a reveni la crestere si profitabilitate.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (0)