Scandal politic la Peugeot
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Grupul francez PSA ar putea disponibiliza pana la 10.000 de angajati din Franta si alte state europene, informeaza Mediafax.
Christian Streiff, directorul general al grupului francez, a amanat prezentarea planului de restructurare pana dupa incheierea celui de-al doilea tur al alegerilor prezindentiale din Franta, care va avea loc pe 6 mai. Restructurarea are in vederea, in principal, compania Peugeot.
Presa fraceza a facut aceste speculatii la scurt timp inainte de deschiderea primei runde a alegerilor prezidentiale, la finele unei campanii electorale pe parcursul careia temerile populatiei privind pierderea locului de munca s-au numarat intre problemele cel mai atent tratate.
Revista franceza Capital anunta ca oficialul Peugeot a convenit sa amane anuntarea planului de restructurare, in urma unor presiuni politice, dar acesta a ajuns la concluzia ca "implementarea masurilor de restructurare nu mai poate astepta pana la vara".
Partidul Socialist, reprezentat in lupta pentru presedintia Frantei de Segolene Royal, care va participa in turul doi al alegerilor alaturi de liberalul Nicolas Sarkozy, a solicitat o explicatie din partea companiei privind aceasta problema.
Purtatorul de cuvant al Peugeot a mai spus ca grupul auto a semnat in cursul acestei luni un acord preluminar cu cinci sindicate care ar permite companiei sa ofere indemnizatii de somaj unor angajati. "Acordul a fost constituit pentru facilitarea plecarilor voluntare din companie, prin acordarea de asistenta financiara, in cazurile in care Peugeot ar fi obligata sa efectueze disponibilizari", au declarat oficialii francezi.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Emblematicul producător italian de supercaruri Ferrari a anunțat astăzi că veniturile și câștigurile sale de bază vor crește cu cel puțin 5% în acest an, după ce și-a îndeplinit obiectivele pentru 2024. (04.02)
-
Potrivit unui nou studiu realizat de compania de consultanță Escalent, producătorii chinezi de automobile trebuie să reducă semnificativ prețurile mașinilor sale pentru a atrage clienți în Europa. (04.02)
-
Honda și Nissan și-au amânat planurile de fuzionare până la mijlocul lunii februarie. Inițial, cele două mărci trebuiau să dezvăluie aceste planuri la sfârșitul lui ianuarie. (04.02)
- Mazda prezintă o siglă nouă: prima actualizare majoră după 28 de ani
- Audi revine la vechiul sistem de denumire a modelelor
- Flexis, noua marcă înființată de Renault și Volvo, prezintă 3 modele utilitare electrice
- Simbioză
- Noul Renault Filante Record 2025: concept creat pentru a stabili noi recorduri de eficiență
Acelasi lucru se observa si la peste 90% din cei ce posteaza pe aici care se ascund dupa tot felul de pseudonume probabil din teama sau rusine ca nu cumva vre-un cunoscut sa le judece opinia proprie. Teama mostenita din educatia comunista.