Esential
168 | de cai putere dezvolta noul Volkswagen Golf GTD. |
5.2 | litri este consumul mediu inregistrat de de Golf GTD. |
8.1 | secunde ii sunt necesare lui Golf GTD pentru a atinge 100 de km/h. |
168 | de cai putere dezvolta noul Volkswagen Golf GTD. |
5.2 | litri este consumul mediu inregistrat de de Golf GTD. |
8.1 | secunde ii sunt necesare lui Golf GTD pentru a atinge 100 de km/h. |
Volkswagen a dezvaluit astazi in cadrul Salonului Auto de la Leipzig omologul diesel al proaspat dezvaluitului Golf GTI. Anticipata deja de ceva timp, versiunea diesel de performanta a Golf-ului va primi vechiul indicativ GTD si va fi animata de un motor turbodiesel cu common-rail de 2.0 litri.
Unitatea cu patru cilindri ofera 168 de cai putere la 4200 de rotatii si un cuplu motor de 350 Nm, disponibil intre 1700 si 2500 de rpm. Motorul va fi completat de o cutie manuala cu sase rapoarte sau de ceja comuna cutie automata cu dublu-ambreiaj DSG.
In aceste conditii, performantele nu se vor lasa asteptate prea mult, acceleratia de la 0 la 100 de km/h realizandu-se in doar 8.1 secunde. Viteza maxima urca pana la valoarea de 222 km/h. Chiar si asa, constructorul german anunta un consum mediu de 5.2 litri/100 de km.
Noul aport de putere avea nevoie si de o serie de modificari ale suspensiei, care a devenit acum mai rigida pentru un comportament mai sportiv. Clientii vor putea opta si pentru ACC (active chassis control).
Momentan nu se cunosc inca informatii despre posibilitatea ca diferentialul electronic XDS, folosit pe GTI, sa se regaseasca si pe GTD.La exterior, noul GTD pastreaza similaritati cu fratele sau pe benzina. Partea frontala imprumuta acelasi spoiler sportiv cu proiectoare de ceata integrate, aceeasi grila de tip fagure si aceleasi elemente de design ale blocurilor optice. Diferentele sunt facute de elemetele cromate cu care vine GTD. Versiunea de baza va fi incaltata cu jante de 17 inch si cauciucuri 225/45-R17.
In partea posterioara, GTD primeste acelasi eleron montat pe acoperis dar se individualizeaza prin deflectorul mai putin pronuntat si prin cele doua tevi de esapament cromate "gemene" si nu individuale ca in cazul lui GTI. La interior, Golf GTD renunta la accentele rosii ale fratelui pe benzina si adopta elementele gri sau cromate.
via | Volkswagen
2.0 TDI - 320Nm 140CP
2.0 CR - 350Nm si 168CP
TDI-ul era laudat ca are cuplul mai mare decat CR(al altor firme) dar datele oficiale ale VW demonteaza premiza asta. Asta arata cat de usor poti sa compari mere cu pere cand e vorba de motoare.
http://www.automarket.ro/stiri/sandero-gt-editie-speciala-in-columbia-19484.html
mai ales dako iei pt tunning sigur o sa-ti iasa o bijuterie
vai de capul vostru daca si asta e masina de tractoristi :-j
ma ia rasul
Masina si finisajele sunt la fel atat la gti cat si la asta asa ca nu vad de ce ati face comentarii anapoda la aceasta motorizare si alte comentarii de lauda la gti!?
Mai uitati-va si la voi in curte,nu doar peste gard!!! X-(
Un "tractorist" serios stie povestea: people buy horsepower but drive torque.
Fara _ofensa_, cu jtd de 200 o sa iei mult "dust" de la "Der Golf" GTD.
E mai bun ca e mai putin zgomotos, vibreaza si polueaza mai putin. Common rail-ul e si mai elastic si mai placut de exploatat.
Eu am TDi pompe -duze nu ca asta nou si stiu ca tractoreste destul de tare, dar ma multumesc cu gandul ca nu consuma mult. Totusi imi doresc sa il schimb pe un commonrail pentru ca am vazut diferenta si e mare.
Totusi cel nou vine din urma si abia acum ajunge la performantele celor de mai sus la multi ani dupa ce common-rail-ul de la BMW, dupa HDI si Multijet s-au vandut pe piata .
Celor de mai sus care au de gand sa se joace cu Powerbox-uri pe commonrail le urez punga plina ca sa poata plati injectoare, pompe de injectie, turbine si manopera. Mult mai scumpe decat la TDI PD.
As fii tare curios cat va valora pe piata de automobile si in cate bucati se va vinde masina?
Nu va certati care este mai bun TDI sau CR. Fiecare are avantajele lui, VW a trecut la CR pentru ca singura firma din lume care fabrica si investea bani in TDI era VW 'fireste'. Iar asta inseamna foarte multi bani in cercetare. Asa ca, fac economie si trec pe CR care este mai silentios, consuma mai putin ulei si mai ales, baga si altii bani in el. Betacam, HDDVD, Insignia va aduceti aminte? Tehnologii superioare celor existente pe piata dar fara sustinere adecvata.