OFICIAL: VW Golf 6 GTI in versiunea de serie

De Mircea Meșter
Publicat Luni, 23.03.2009
Dupa o varianta "concept" prezentata la Paris, Volkswagen lanseaza astazi noul Golf 6 GTI. Diferentele fata de modelul expus la salonul francez sunt minore.

Esential

210 cai putere dezvolta motorul TSi de 2.0 litri al lui Golf 6 GTI.
6.9 secunde este timpul in care versiunea GTI a lui Golf ajunge de la 0 la 100 km/h.

Dupa ce a adus la Salonul de la Paris un exemplar "concept" al lui Golf 6 GTi, Volkswagen a publicat astazi toate informatiile si fotografiile oficiale cu versiunea de serie a celei mai puternice versiuni de pana acum a modelului german. Iar imaginile ne certifica un fapt previzibil: "conceptul" de la Geneva este 100% identic cu varianta finala, diferentele fiind legate exclusiv de nuanta exterioara a caroseriei.

Modificarile pe care versiunea GTI a lui Golf le primeste fata de varianta clasica a modelului se refera la nivel estetic la cateva elemente aditionale prezente in partea frontala. Marile schimbari fata de generatia anterioara sunt insa vizbile in cifrele performantelor. Datorita noului motor turbo de 2.0 litri, Golf 6 GTI dezvolta acum 210 CP, cu 10 cai mai mult decat versiunea GTI precedenta a modelului german, si 280 Nm/1800 rpm. Viteza de top este 240 km/h, iar accleratia 0-100 are loc in 6.9 secunde. Reprizele sunt insa punctul forte ale noului Golf 6 GTI: acesta ajunge in 7.5 secunde de la 80 la 120 km/h in viteza a cincea si in 10 secunde daca treapta cuplata este a sasea.

In aceste conditii, consumul anuntat de producator - 7.5 litri/100 km - este unul excelent. puterea este transmisa rotilor din fata printr-o cutie de viteze manuala sau, optional, printr-una DSG cu dublu ambreiaj, ambele cu sase rapoarte.

Unul dintre punctele pozitive ale noului model promite sa fie tinuta de drum. Asta pentru ca inginerii VW s-au concentrat pe asigurarea unei dinamici de top pentru Golf 6 GTI. Vorbim de un pachet de suspensii sport, de pachetul Dynamic Chassis Control si de un diferential electronic XDS. In comparatie cu seria clasica Golf 6, versiunea GTI are o garda la sol coborata cu 15 milimetri. In plus, sistemul DCC propune trei tipuri de rulare, in functie de preferintele fiecaruia: Normal, Sport si Comfort.

Interiorul lui GTI se diferentiaza de versiunile de pana acum ale modelului german prin scaunele sport cu sustinere laterala, prin tapiteria din piele combinata cu insertii textile interesante, prin tetierele care au inscris logo-ul GTI, pedalierul din aluminiu, material regasit de altfel si pe levierul schimbatorului de viteze, si prin volanul imbracat in piele.

via | Volkswagen

 

Comentarii (50)

  • Arata beton mai ales interiorul.Sunt curios cand lanseaza GTI-R e si mai spectaculos .Oare de la ce preturi o pleca cu DSG
    0 0
  • beton
    0 0
  • niente
    am fost curios sa vad dupa ore publicati stirea cu Golf GTI. La ora 12 l-au pus pe site-ul media. Voi v-ati trezit dupa mai bine de 5 ore.

    Happy copy and paste, guy
    0 0
  • Cu 10 CP mai mult decat Type R si cu 0.3 secunde mai lent.
    Type R are motor aspirat de 2.0l si 200 CP si VW are aproape aceiasi putere dar dintr-un motor turbo. Aici se vede diferenta de clasa dintre VW si Honda.
    0 0
  • george
    o caricatura de masina...sa le fie rusine ca e un golf 5 cu haine mai frumoase
    0 0
  • si cu toate astea o sa vedem f multe pe strazi
    0 0
  • haine mai frumoase si o tehnologie mai buna ;) priveste-l in toata splendoarea lui la 5'th gear http://www.youtube.com/watch?v=5fximoEOhL4
    0 0
  • george (altu` decat cel de la
    DA` HALATU`?
    @ bbb

    Intr-adevar, aici se vede diferenta de clasa intre VW si Honda...Cum sta Type R la reprize? Da` la consum? De la 7.5 litri la 9.1 litri PE HARTIE, adica mai mult in realitate, e ceva diferenta...Puterea aspiratorului de la Honda e disponibila la 7800 rpm iar cuplul la 5600...Very nice...

    Problema este insa alta: ai comparat mere cu pere aici...si tot ti-a dat cu virgula...Nu mai bine l-ai compara cu R20? Stii tu, crema la crema...

    @ george de la 19:44

    Daca eram mai tinerel, imi luam o caricatura din asta...Asa, ca sa rada lumea de mine pe strada...
    0 0
  • pt georgica
    Iti garantez ca se joaca si cu R20 si cu R30 si cu R n aspiratorul asta de Civic cum ii spui tu.
    Se vede ca faci parte din clasa comunista care inafara de golf 2 cu care carati cartofi nu stiti.
    Si cu consumul este alt episod.
    M-am obijnuit cu consumurile declarate de nemti. Pe hartie 5% si in realitate dublu asa ca lasa-ma cu povesti de adormit copii.
    Si cu reprizele degeaba face atat in treapta 5-6 ca Honda la viteza asta este undeva la mijlocul treptei a 2-a asa ca las-o balta.
    0 0
  • si subaru wrx avea 230 hp si era si 4x4 pana si-a luat-o la poponet de la gti-ul vechi!
    0 0
  • Robert
    VW Golf GTI
    Cititi pe www.autocar.co.uk primul drive-test cu noul VW Golf 6 GTI . Merita !
    0 0
  • george (altu` decat cel de la
    REVINO-TI BAIETE!
    @ bbb

    Ca ai luat-o pe miriste spre garla...

    In primul rand, da dovada de maturitate de macar clasa a 2-a si nu-mi poci numele. Spre deosebire de tine, eu am un nume, si daca nu esti capabil sa tratezi lucruri serioase, fa o pauza de respiratie si nu te mai lua de detalii...

    In alta ordine de idei, iti spun sigur ca nu stii despre ce vorbesti daca poti sa spui asemenea gugumanie...R20 va avea 270 CP si va fi AWD...Type R nu numai ca nu se va juca cu el, dar nici nu se va tine de el...

    Cat despre consum, ce este pe hartie nu se respecta la nimeni. Si toata lumea depaseste cu un procent relativ egal datele fabricantului. Da-mi orice Honda pe mana si iti scot consum nu dublu ci chiar triplu (mai ales benzinaresele)...

    Iar asta cu reprizele e gugumania suprema...nici nu ma gandeam ca o sa spui o prostie atat de mare iar de la tine ma astept la multe ca ai potential: un motor capabil nu e ala care-ti da cuplu la 10.000 rpm ci ala care-ti da cuplu la 2000 rpm sau chiar mai jos...

    Clasa comunista? Tu ai repetat clasa a 2-a de 3 ori si ai tupeul sa vorbesti despre lucruri asa de complicate? Invata mai bine sa scrii ca faci greseli de toata jena...
    0 0
  • Andrei,p
    Nou civic typer R nu e chiar asa performant pe circuit. La top gear spre exemplu a scos timp mai prost decat golf V gti, civic type R a scos acelas timp cu brera 2.2 jts 185hp (care e o balena de masina cu vro 200 kile in plus) Inteleg ca esti fan honda dar golf gti si honda type R sunt 2 masini total diferite, type R vine de la type RACING! pe cand gti se vrea o masina de zi cu zi(iti poti pune mai multe optiuni pe gti + ca nu iti rupe ficatii suspensia) Si mie imi place type R vechi.. dar totusi....... asta nou se pare ca e un FAIL!
    0 0
  • Mai georgica bine ai spus "Va avea" cu asta mi-ai spus tot. Probabil ai visat azinoapte ca R20 va fi mai tare ca Type R.
    In legatura cu consumul tin sa te dezamagesc am 2 Honda in familie si amandoua nu consuma cat declara producatorul ci mai putin asa ca lasa tractoarele nemtesti si incearca si tu o masina adevarata. In legatura cu reprizele la fel ca mai sus, coboara din tractor si incearca sa vezi ce inseamna un 8000 9000 RPM, probabil pe incepatorii ca si tine ii va lasa fara aer.
    Eu din cate stiam Civicul a concurat cu la top gear cu gti, seat parca si inca 1 sau 2 masini si le-a batut pe toate. Probabil tu ai alta versiune top gear facuta de romanasi.
    In alta ordine de idei golful acesta va fi din nou o incercare de a imbina anumite sectoare care nu prea se pupa, ori e alba ori e neagra.
    Benzinarasele alea de care zici tu ca consuma mult au tehnologie pe care nemtii dupa 20 si ceva de ani de cand au inventat-o cei de la honda au venit si s-au laudat ca au inventat-o ei deci asta imi spune tot despre grupul VAG. Este vorba despre Vtec adica in traducere pt tine sistem de distributie variabila, si nu mai insir altele cum ar fi primul automobil construit integral din aluminiu (Honda NSX) si multe altele dar pe care taranul de rand nu are de unde sa le stie.
    0 0
  • @george
    Ce tare a fost George hahahaahahahahahhahahahahahahahahaahah........bravo tie dale peste nas la partarii astia ca eu sunt satul deja ma simt tocit cat m-am certat cu acesti ........

    Si ca sa fiu mai la subiect sa nu deviez ca altii si dupa 5 Ore tot cea mai tare mi se pare masinuta asta ...
    0 0
  • gsgs
    type -r sincer si personal nu-mi place asa ca nu va luati de mine..e parerea mea..daca si type-r e masina ....iar ca idee un focus st e peste ea sau un mazpda 3 mps sau poae si renault f1 ... in fine fiecare cu gusturile lui...sincer sa fiu cred ca e si mai greu golful decat type -r poate de acolo si mai mult pana la suta...nu stiu insa care e mai sigura ....personal am un 1.8 tsi nu conteaza ce marca...si cu un chip se rezolva frumos te apropii si de type -r si ce vrei tu...din nou specific mi-am spus doar parerea type-r numai masina nu e ..aaa de la honda ...accordul da aia da masina
    0 0
  • bv bbb
    Sincer te-as sustine da ar fi ca si cum am incerca sa vorbim amandoi cu niste congolezi. Nu cred ca o sa inteleaga...
    Bv celor de la Vw pentru noul Gti. E bine sa cresti performantele ca asa o sa vina si altii cu ceva mai bun decat ce este deja pe piata.
    0 0
  • sam doyle
    can't see
    can't see the photos. is it my laptop?
    0 0
  • hello2k
    tara de TDI-isti
    Mda, din pacate n-ai cum sa-i scoti omului (taranului mai ales) volkswagenul din cap. Uitati-va la fetzele tuturor celor din Volkswagen : numai, dar numai tarani :) ce sa le faci...asa au fost invatati...n-au inteles prea multe. VW DIN GERMANIAAAA yeeee.... hahaha...cocalarilor :))))
    0 0
  • @sam doyle
    deschide okii si-ai sa vezi!
    despre golf...nu mi-a placut niciodata modelul
    0 0
  • nu pot vedea decat 2 poze...
    nu va mai certati aiurea. stirea este golf VI gti. CE TREABA ARE HONDA CIVIC TYPE R cu aparitia noului model VAG? nu mai aberati aiurea. tu ala BBB stai cu hondele tale acasa si tine-ti parerile pt un alt forum, ca aici nu e cazu.
    0 0
  • schumi
    Civic Type-R
    Honda Civic Type-R a fost hot-hatch-ul nr.1 pe 2007 de catre Top Gear. De altfel Honda e printre putinii producatori la care masinile sport au motoare pur sportive si asta e un lucru de laudat, zic eu.

    Nu sunt fan Honda, cu atat mai putin VW. :D
    0 0
  • gti
    Stimabililor... comparati mere cu nuci...
    Pentru cine vrea sa se joace cu maneta de viteze si la turatii mari, Honda e o placere. Golf e pentru omul "obisnuit", e mai usor de condus, mai "normal".
    Cit despre performante... probabil ca GTI e mai rapid pe circuit, fiindca are sasiul mai bun, iar motorul TFSI face fata cu brio. Pacatul Hondei e puntea spate care nu mai are multi-link (care era pe modelul anterior, mult mai sportiv si mai usor, dar tare urit...). Din cauza puntii spate, a trebuit sa intareasca suspensiile si a devenit prea dura. De asemenea, Honda nu mai are la noul Civic diferential autoblocant, care e probabil cea mai mare pierdere.
    Intr-adevar, cu Honda "iesi din multime", designul e absolut spectaculos (dar nu pe gustul tuturor), mult mai modern decit la Golf.
    Din poze, interiorul noului GTi e in sfirsit mai sportiv si mai "vesel", nu mai predomina austeritatea gri tipic germana.
    Dar marele handicap al lui VW ramine pretul, toate modelele lor fiind foarte scumpe.
    0 0
  • Imaginatie si vise
    Cei de la VW o sa puna in continuare de la an la an cate o unitate langa denumirea "Golf" pentur ca ei doar asta stiu sa faca. E bine ca scot lucruri noi dar sa te extaziezi atat de tare la un Golf e clar ca Romania e tara manelistilor care dupa revolutie au balit la oboselile din vest si fiindca si-au permis un VW se credeau zei si desi masina s-a stricat de multa vreme ei au ramas cu visul frumos.
    Sunt o gramada de masini care au performante mult mai bune decat acest Golf dar nimeni nu vorbeste despre ele. Aici esti ca la stirile din sport: se prezinta doar fotbal de parca alt sport nu ar mai exista.
    Incercati sa fiti mai destupati la minte si sa priviti si alti producatori. Oare nu vi se pare monoton acest VW? In plus de asta, toti se bucura si il lauda de parca zic "bine ca a iesit maine il iau si eu" iar ei merg cu tramvaiul si au doar bani de covrigi in buzunar. Hai fiti si voi realisti, visati dar vede-ti-va lungul nasului!
    Abia astept sa il vad in trafic prin Bucuresti cum merge el cu viteza I-a cu toti cei 210 cai ai lui...util nu? Cat despre consum...hai sa fim serios, am o masina benzina turbo, achizitioanta anul trecut, va spun sigur ca nu o sa scoateti consumul ala cu ea decat la vale cand nu accelerati.
    0 0
  • @hello2k
    bine ca ai tu fata de saltea pisata si caine constipat..sau esti si tu dala frumos si destept
    0 0
  • @hello2k
    @hello2k (in traducere libera 'buna caca')

    trebuie sa fii tampit sa faci asemenea afirmatii.
    0 0
  • Marius_New
    NOTA BENE
    1. Cainele de drum lung moare...si prostii de grija altora (producatorilor auto). In ziua de azi se merge pe filosofia...modele pt toate gusturile, preturi pt toate buzunarele. Iei ce-ti place.
    Cat priveste aceasta rivalitate VW vs. Honda...cam amandoua sunt branduri bune. In definitv, in ziua de azi, cu atatea aliante auto, cam toate masinutele sunt la fel...cam acelasi design, acelasi interior, aceleasi trenuri de rulare si aceleasi tehnologii la motoare si cutii. Diferenta este doar de rafinament tehnologic.

    2. Rog moderatorii acestui site sa mai cenzureze din postari. Nu de alta, dar eu stiu ca e un site serios cu informatii din domeniul auto. Pe de alta parte, eu stiu ca suntem in secolul 21 in plina democratie (teoretic macar) unde fiecare are dreptul sa spuna sau sa scrie ce gandeste.......dar sa lasati toti "puztoii fara tulei" sa posteze pe automarket mai ceva ca niste ingineri in fizica cuantica.....asta nu prea e normal.
    Asa ca, urmati exemplul regizorilor de film, care dupa fiecare scena spun: TAIATI. :)))
    Asa ca...mai taiati si voi pe ici pe colo :P
    0 0
  • catastrofe
    frate, comentariile la articolele de pe acest site pot fi folosite ca studiu al prostiei. e uimitoare firea umana.e o simpla stire, iar voi mai aveti putin si va sariti la gat.nush cum poate fi atat de greu sa acceptati si ideile altora.daca unu' spune o prostie, spuneti-va si voi parerea, da' fara a-l ataca.demonstrati k sunteti mai inteligenti ca ei.pe bune, uneori e mai amuzant si mai interesant sa citesti comentariile decat articolele:))
    0 0
  • Tin sa te anunt ca Honda nu are alianta cu nici o firma si nici nu va avea deci nu poti sa o incluzi alaturi de restul.
    0 0
  • tractor13
    bun
    io tin cu nemtii chiar daca maninca un pic de r.. legat de consum
    0 0
  • drepteanu'
    asa e
    ...sigur ca da! Honda de D-zeu masinilor!
    si nici plaiesii lu' stefan cel mare nu au avut aliati cand s-au infruntat cu turcii pentru pastrarea liberatii pe meleagurile natale pe care acuma le-au invadat imperialistii cu vag-urile si hondele lor.
    Rusine, domnilor, Rusine!
    :)))))))))))))))))))))))))))
    Hai Loganu' !!!!
    0 0
  • sa va plictisesc
    Va certati aiurea, type R, Focus S, Golf GTI, ce naiba, unde dr....lui aveti ocazia (in cazul in care achiziotionati asa ceva) sa ii demonstrati puterea, ca o sa ma depasiti pana la semaforul urmator si pe 2 amarate de autostrazi, o masina actuala cu 100 cp este dupa parerea mea destul de suficient pt Romanica...........restul sunt deja mofturi, si oricum este si normal sa fie aprecieri diferite, ca asa suntem, noi, diferiti, fiind un forum auto ar fi normal sa veniti doar cu argumente tehnice, fara "tarani" si alte jigniri..........fiecare are dreptul la o parere........mie unuia sincer imi place Civic, care are un aspect mult mai futurist decat alte masini din clasa..........toate bune
    0 0
  • hello 2 day :)
    uite taranii
    Uite cum s-au aratat taranii TDI-isti. Tin sa-i precizez : jiji si dan :) bai asa sunt ma taranii astia se ataca atat de rau incat le explodeaza o vena in cap :P of of mai baieti...cand o sa invatati ca omul de la oras va este net superior iar voi sunteti doar niste bieti...tarani. Referitor la ce spunea vlad de certurile de aici : a mai spus-o cineva si o spun si eu : este pura distractie, sincer nu am gasit un loc mai bun pentru a citi tot felul de ineptii aka comentarii ale unora si altora :) automarket rulz :D
    0 0
  • george (altu` decat cel de la
    YOU POOR DEER(S)...
    @ bbb

    Pe mine nu ma afecteaza ca-mi spui “georgica”...Sunt obisnuit cu atitudinile de primate ale diversilor...Dar ma asteptam ca tu sa te indrepti dupa ce ti-am explicat de ce nu trebuie sa te comporti astfel...Din pacate am omis faptul ca ai IQ subunitar...

    In sfarsit, am spus “va avea” desi puteam sa spun la fel de bine “are” + “de vreo 2 ani”...Iar ala despre care vorbesc este S3: 265 CP, AWD&stuff. Cu exceptia puterii care e dusa pana la 270, dpdv tehnologic este exact acelasi lucru...doar ca o sa aiba alta emblema...
    http://www.automarket.ro/stiri/noul-vw-golf-r20-va-avea-270-cp-18170.html

    Consuma Hondele tale mai putin decat declara producatorul?!?!?!?!?!?!?
    Nu se poate asa ceva...Nici cu unii fani VAG nu mi-e rusine dar unii Hondisti sunt absolut uimitori...Varsa prostiile cu o cadenta de circa 3 bucati/rand...Intereseaza-te de procedura de testare a consumului masinilor.

    Ma lasi odata cu prostia asta crancena cu 8000 rpm? Nici acum n-ai inteles ce inseamna cuplul? Ce-ti da TFSI-ul la 1700 rpm iti da Type R pe la 5600 cu discount de 30 %...Cat despre condusul unei astfel de masini, mai vino pe-acasa...nu conteaza ce e in motor (8000/10000/20000rpm)...conteaza ce ajunge la roata...
    Si sa te apuci sa forjezi o astfel de masina cu franele de doi bani pe care le are, chiar este sinucidere curata...apropo de tehnologie japoneza...

    Cat despre ce tare este Type R pe circuit, ia colea sa-ti reimprospatezi memoria:
    http://www.youtube.com/watch?v=l8i01CSrFSM Ai auzit? SLIGHTLY better time than GTI.

    Ca sa nu ma mai repet aiurea, ia si citeste aici despre tehnologia VAG vs. Honda:
    http://www.automarket.ro/stiri/honda-lanseaza-accord-type-s-la-geneva-18261.html

    Ziceai ceva de NSX...Ce s-a intamplat cu el? Ce ai de spus despre suspensia spate de la Type R care este de-a dreptul criminala...


    @hello2k

    Baiete, ti-ai dat cu nara-n fasole rau de tot...pe langa faptul ca ai spus o prostie nedemna chiar si de Gigi Becali (in caz ca nu stii despre ce vorbesc, aceea ca cei care au Volkswagen sunt ABSOLUT TOTI inferiori) ai mai si plusat cu o gugumanie de un penibil fara limite spunand ca oamenii de la oras sunt superiori celor de la tara...Mai, am avut de-a face la viata mea cu oameni de la tara care dadeau clasa foarte multor oraseni (si nu vorbesc aici de manelisti si cocalari ci de oameni cu carte si educatie), la multe capitole, asa cum am avut si am de-a face cu oraseni despre care pot sa spun cu eleganta ca sunt niste dobitoci purulenti...

    Iar tu, pana una-alta, ai face bine sa inveti sa scrii corect inainte sa dai lectii altora pe un ton superior si arogant...asa ar fi cinstit...si sa-ti ceri scuze fata de acei cativa proprietari/admiratori de Volkswagen care sunt oameni de toata isprava si pe care tu i-ai jignit absolut gratuit...
    0 0
  • Mai georgica tu tot nu ai coborat din tractor?
    In legatura cu consumul nu are rost sa bati campii pt ca niciodata nu vei sti cum merge o adevarata masina.
    Cate masini ai condus mai gicuta?
    Motorasul ala turbo care tu il lauzi iti da cuplul si puterea dintr-o data intr-un interval de turatii de obicei la nemtesti intre 3000 si 5000 la benzinare pe cand la un motor aspirat cum are honda dotata si cu sistemul Vtec puterea si cuplul cresc din ce in ce mai mult cu cat turezi motorul mai mult deci de la 2000 la 8000 sau 8500. deci lasa vrajeala cu turbo si alte jucarii dinastea nefiabile. Cat despre frane esti varza rau de tot. Masina franeaza in functie de cat apesi tu pedala nu ca la VW atingi umpic pedala si iti sleieste capul de parbriz.

    In legatura cu filmulete dinastea poti sa ma scutesti.
    Pot sa merg si eu maine sa-i dau 5000 euro acelui tip sa-ti faca vw tau troaca de porci, oricum a mai dat-o odata in bara cu Tesla am impresia.

    Ce tehnologie mai copile? Cumva reinventarea Vtec-ului dupa 20 de ani de la inventarea de catre Honda. S-au facut de tot rahatul cu stirea aia.

    In legatura cu NSX daca vor mai face versiunea noua tare mi-e ca iarasi ii vor face de ras pe cei de la Ferrari cu tortele lor.
    Mai ai multe de invatat!!!
    0 0
  • VW Golf GTI
    Motorul 2.0 TFSI aflat sub capota lui VW Golf 6 GTI a castigat 4 ani consecutiv (2005,2006,2007 si 2008) titlul de cel mai bun motor al anului la categoria 1.8-2.0 litri . Iar cu un cuplu de 280 Nm disbonibil de la 1800 rpm reprizele nu pot fi decat excelente .
    0 0
  • VW Golf GTI
    Interesant este faptul ca motorul 2.0 TFSI a intrerupt dominatia de 5 ani consecutivi pe care a avut-o motorul Honda de 2.0 L si 240 CP(2000,2001,2002,2003 si 2004) in celebra competitie "International Engine of the Year " .
    0 0
  • @bbb
    Esti penibil serios, admite ca te-a facut omu...

    P.S
    Eu zica ca merita mai mult sandero cu noul motor diesel o sa il spulbere pe micutul GTI...(daca sta pe loc)
    0 0
  • Pe camp la arat va e locul intr-un U650
    0 0
  • Victor
    VW Golf GTI
    Auto Express din Anglia a testat noul VW Golf 6 GTI . Cititi testul pe www.autoexpress.co.uk .
    0 0
  • george (altu` decat cel de la
    A TUNAT SI I-A ADUNAT...
    @ bbb

    “Georgica”, “gicuta”…ti-am zis ca nu ma deranjeaza…dar imi confirma faptul ca iti folosesti capul drept umbrela pentru gat...

    Eu nu ma dau jos din tractor ca sa nu dea peste mine nataraii astia care se dau cu masinile uitandu-se la turometru ca sa se bucure cand au atins pragul de 8000 rpm in loc sa se uite pe unde merg...

    Omule (mi se pare jenant sa ma adresez folosind un nume care seamana cu geamatul unui retardat), consumul declarat de orice producator se determina la fel pentru toata lumea...tu scoti consumuri inferioare doar mergand la vale, cu motorul oprit si cu vantul batand din spate...Iar un Type R condus ca pe circuitul Top Gear scoate consum de 30 % GARANTAT...

    Cate masini am condus? Destule, inclusiv Honda...si unele muuult mai tari decat Honda...

    “...intre 3000 si 5000...”?!?!?!
    Raspuns gresit:TFSI-ul scoate cuplul maxim intre 1700 si 5000 rpm. Mai faci socoteala o data? Dar sa folosesti un calculator ca o sa-ti dea cu virgula la primele 1744 de incercari...

    “Cuplul la Honda incepe la 2000 si creste pana la 8000rpm...”Corect. Dar poti sa-mi raspunzi la o intrebare simpla? Ce valoare de cuplu are VTEC-ul la 2000 rpm?

    Asa e. Masina aia franeaza in functie de cat apesi pedala...pana apare fading-ul...si atunci poti sa apesi pedala pana ajungi cu piciorul in cutia de viteze ca tot frana aia o are...sau mai bine zis n-o are...

    Filmuletele alea poarta stampila BBC...daca era manarie (ceea ce nu e cazul), Honda sarea de fund in sus 14 etaje duble...Ai auzit tu Honda sa maraie ca Jeremy Clarksson a mancat bors si ar fi masluit timpii? No freakin` way...Asa ca mai bine pastreaza-ti aia 5000 de Euro ca si daca respectivii ar putea fi mituiti, in mod sigur n-ar pune botu` la maruntis din asta...Castiga mult prea mult din drepturi de televizare ca sa riste aiurea pentru firfirici...

    Asta cu copilu` n-ai nimerit-o defel...Hai ca asta cu VTEC-ul ai spus-o tu de 3 ori deja si altii inaintea ta de vreo alte 14. Am inteles-o din prima. Dar in afara de VTEC, motoare turate in draci (chestie care numai bine nu poate sa le faca la fiabilitate) si de caroseria de aluminiu care este dar nu mai este, ce are Honda cu adevarat special ca tehnologie?

    NSX-ul are cruce pe el, asa ca Ferarri poate sa stea linistit...din punctul asta de vedere...ingrijorat trebuie totusi sa fie pentru ca Porsche ii cam ia fatada...

    Intr-adevar am multe de invatat...dar nu mai mult decat tine si, in mod sigur, nu de la tine...


    Aaa, sa nu uit...Maine dimineata plecam la arat cu U650-ul...si te luam si pe tine ca esti al mai adevarat dintre tractoristi...

    @ Vlad

    Cuplul de 280 al TFSI-ului e disponibil de la 1700, nu de la 1800 rpm.
    0 0
  • Ca tot spuneai de fiabilitatea Hondelor, nu stiu ce va pica intai Vtec-ul Hondelor sau turbinele tractoraselor TDI, Tfsi sau ce denumiri or mai avea.
    Honda nu se poate lauda cu chiulase crapate la 100000 km, bucsaraie crapata la 30000, turbine la 50000 in schimb VAG are cu ce sa se laude din plin.
    Chiar de curand am fost in Germania si mi-am mai luat un Civic din 96 si prietenul meu si-a luat un Golf din 99, pe drum i-a picat cutia, nu-i mai mergea a 3 si a 5, completare ulei in cutie altfel nu mai ajungea pe roti acasa, in tara shimb bobina inductie, schimb alternator, schimb bucsaraie asta la 125000 km si mai are un BMW tot din Germania la care a schimbat bucsaraie totala, telescoape, radiator clima, pompa AC, motorul merge si nu prea. Eu inafara de 110 Euro pe benzina nu am bagat nici un cent. Deci asta imi spune tot despre nemtesti.
    Tinand cont ca toti prietenii mei sunt fani nemtesti cunosc istoricul masinilor la perfectie. Aici includ VW passat, Skoda octavia, audi A6, VW bora, si VW transporter la care cutia de viteze poate fi considerata consumabila, deci lasa-ma cu vrajeli despre fiabilitate.
    0 0
  • Victor
    @ bbb
    Cat te-a ajuns taxa de poluare ? Se merita sa dai 1800-2000 euro pe un Civic (Euro 2) din 1996 ?
    0 0
  • george
    YEAH, RIGHT...
    @ bbb

    Cazurile de genul asta sunt geniale...Da-mi orice Honda pe mana 5 zile si o fac de o schimbi cu Nova...

    Altfel, am recunoscut intotdeauna ca fiabilitatea japonezelor este peste VAG dar nu cu atat de mult precum vrei tu sa dai impresia. Motivele? Citeste schimbul meu de comentarii cu Toy de aici si o sa vezi de ce: http://www.automarket.ro/stiri/honda-lanseaza-accord-type-s-la-geneva-18261.html

    Acum ca am rezolvat problema fiabilitatii, mai ai ceva sa spui referitor la postul anterior? Sau faci si tu la fel ca ceilalti: cand ramai fara argumente pui placa fiabilitatii...
    0 0
  • Pt Victor
    S-a meritat din plin.
    Taxa a fost 1200 Ron.
    Masina are 80000 km cu carte service, facturi de la fiecare revizie la zi, unic proprietar (o doamna doctor), si masina merge si se prezinta impecabil, binenteles am primit-o cu doua randuri de roti vara+iarna.
    Masina am cumparat-o pt ca imi place foarte mult modelul respectiv nu din lipsa de masina, mai am o Honda Accord 2007, un Mitsubishi L200 2007 si un Cielo din 95 la care tin sa mentionez ca nu am schimbat nici macar o piulita (este productie Corea) si are aproximativ 35000 km facuti doar pe drum pietruit forestier.

    Si pt Georgica
    "Da-mi orice Honda pe mana 5 zile si o fac de o schimbi cu Nova"
    Dupa asta imi dau seama ce fel de om esti.
    Nici nu are rost sa imi bat capul cu tine.
    Asa iti iau si eu un Golf dinasta de-al tau si il bag in zid si nici nu am nevoie de 5 zile ca si tine, ti-l rezolv imediat.
    Oricum nu are rost sa ne certam asa aiurea pt ca fiecare este cu parerea lui, eu in calitate de fost proprietar de nemtesti iti garantez ca nici macar nu vreau sa mai aud de ele.
    0 0
  • george (altu` decat cel de la
    GRESEALA MEA...
    Pur si simplu am uitat ca ai un IQ subunitar ca altfel nu puteai sa intelegi asa ceva...era la mintea puiului de gaina ca n-ai nevoie de 5 zile sa busesti o masina...Ma rog, daca atata poti...

    Trebuia sa intelegi "5 zile FARA SA O LOVESC, FARA SA DAU IN GROPI, MERS PE SOSEA BUNA, CURATA SI USCATA" Now you get it?

    Ca sa nu ramana nici gugumania asta nelamurita: tu compari o masina de 13 ani care mai mult a stat in garaj si in service-uri cu una care probabil ca fost jepcarita in ultimul hal si i s-a facut servisarea la coltu` strazii? Mai baiete, si Loganul, daca e intretinut si folosit in conditiile astea va merge ceas dupa 15 ani...DUH...Ce ai facut tu aici nu poate fi decat ori prostie crancena ori rea vointa desantata...ori amandoua...Dupa mine, amandoua...

    Gata, ai ramas fara argumente? Ma rog, ca pretext suna bine "n-are rost"...dar era mai cinstit sa recunosti...Din pacate, se pare ca e contagios...
    0 0
  • Tot ce mai am de zie este ca esti un copilas fara minte.
    Mai lasa netul si dute si mai pune mana pe o carte, probabil nici nu ai implinit varsta legala pt a poseda carnet de conducere deci nu are rost sa bati campii aici din ce vezi la top gear, pro motor si alte vrajeli dinastea.
    De unde sti tu ca a stat in garaj si service-uri mai desteptu curului?
    Inafara de revizii nu s-a schimbat nimic la ea, nici macar distributia.
    Daca tu compari sifonierul national cu o adevarata masina chiar ai o problema si ar trebui sa mergi la un consult.
    0 0
  • george (altu` decat cel de la
    BINE CA NU DOARE...
    @ bbb

    La cate gugumanii ai zis pana acum, ce mai conteaza una...6...14...fara numar...

    Mdeah...ma trimite la carte unu` care a facut 3 clase dintre care 2 repetate de cate 4 ori si promovate intr-un final pe spaga...unu` care scrie "dute", expresii din astea elevate gen "desteptu curului" fara apostrof, "inafara", "de unde sti tu" si asa mult mai departe...si ma mai trimite si la consult...bine ca nu doare ca n-ai putea sa traiesti fara morfina...

    Pai mai omule, 80.000 de kilomteri in 13 ani si toate reviziile la zi inseamna ca masina asta mai mult a stat...ori in garaj, ori prin service pentru revizii...in conditiile in care prin Germanica rulajul mediu al unei masini e de vreo 20 - 25.000 km/an...

    Deci, IN AFARA de laturi si istericale, nimic? Te inteleg...

    Oricum, esti in trend...la fiecare post mai spui niste prostii...Si deja am certitudinea ca si peste 100 de posturi tot vei mai avea niste gugumanii de insirat...
    0 0
  • Sunteti varza copilasilor
    Poate ca am si am condus mai multe masini decat degetele voastre de la maini mai fraierilor.
    0 0
  • george (altu` decat cel de la
    VAI DE MINE...
    @ bbb

    AI condus paispe mii de masini si esti totusi in stare sa spui niste gugumanii atat de monstruoase?!?!?! Pacat de carte...
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru