Esential
210 | cai putere dezvolta motorul TSi de 2.0 litri al lui Golf 6 GTI. |
6.9 | secunde este timpul in care versiunea GTI a lui Golf ajunge de la 0 la 100 km/h. |
210 | cai putere dezvolta motorul TSi de 2.0 litri al lui Golf 6 GTI. |
6.9 | secunde este timpul in care versiunea GTI a lui Golf ajunge de la 0 la 100 km/h. |
Dupa ce a adus la Salonul de la Paris un exemplar "concept" al lui Golf 6 GTi, Volkswagen a publicat astazi toate informatiile si fotografiile oficiale cu versiunea de serie a celei mai puternice versiuni de pana acum a modelului german. Iar imaginile ne certifica un fapt previzibil: "conceptul" de la Geneva este 100% identic cu varianta finala, diferentele fiind legate exclusiv de nuanta exterioara a caroseriei.
Modificarile pe care versiunea GTI a lui Golf le primeste fata de varianta clasica a modelului se refera la nivel estetic la cateva elemente aditionale prezente in partea frontala. Marile schimbari fata de generatia anterioara sunt insa vizbile in cifrele performantelor. Datorita noului motor turbo de 2.0 litri, Golf 6 GTI dezvolta acum 210 CP, cu 10 cai mai mult decat versiunea GTI precedenta a modelului german, si 280 Nm/1800 rpm. Viteza de top este 240 km/h, iar accleratia 0-100 are loc in 6.9 secunde. Reprizele sunt insa punctul forte ale noului Golf 6 GTI: acesta ajunge in 7.5 secunde de la 80 la 120 km/h in viteza a cincea si in 10 secunde daca treapta cuplata este a sasea.
In aceste conditii, consumul anuntat de producator - 7.5 litri/100 km - este unul excelent. puterea este transmisa rotilor din fata printr-o cutie de viteze manuala sau, optional, printr-una DSG cu dublu ambreiaj, ambele cu sase rapoarte.Unul dintre punctele pozitive ale noului model promite sa fie tinuta de drum. Asta pentru ca inginerii VW s-au concentrat pe asigurarea unei dinamici de top pentru Golf 6 GTI. Vorbim de un pachet de suspensii sport, de pachetul Dynamic Chassis Control si de un diferential electronic XDS. In comparatie cu seria clasica Golf 6, versiunea GTI are o garda la sol coborata cu 15 milimetri. In plus, sistemul DCC propune trei tipuri de rulare, in functie de preferintele fiecaruia: Normal, Sport si Comfort.
Interiorul lui GTI se diferentiaza de versiunile de pana acum ale modelului german prin scaunele sport cu sustinere laterala, prin tapiteria din piele combinata cu insertii textile interesante, prin tetierele care au inscris logo-ul GTI, pedalierul din aluminiu, material regasit de altfel si pe levierul schimbatorului de viteze, si prin volanul imbracat in piele.
via | Volkswagen
Happy copy and paste, guy
Type R are motor aspirat de 2.0l si 200 CP si VW are aproape aceiasi putere dar dintr-un motor turbo. Aici se vede diferenta de clasa dintre VW si Honda.
Intr-adevar, aici se vede diferenta de clasa intre VW si Honda...Cum sta Type R la reprize? Da` la consum? De la 7.5 litri la 9.1 litri PE HARTIE, adica mai mult in realitate, e ceva diferenta...Puterea aspiratorului de la Honda e disponibila la 7800 rpm iar cuplul la 5600...Very nice...
Problema este insa alta: ai comparat mere cu pere aici...si tot ti-a dat cu virgula...Nu mai bine l-ai compara cu R20? Stii tu, crema la crema...
@ george de la 19:44
Daca eram mai tinerel, imi luam o caricatura din asta...Asa, ca sa rada lumea de mine pe strada...
Se vede ca faci parte din clasa comunista care inafara de golf 2 cu care carati cartofi nu stiti.
Si cu consumul este alt episod.
M-am obijnuit cu consumurile declarate de nemti. Pe hartie 5% si in realitate dublu asa ca lasa-ma cu povesti de adormit copii.
Si cu reprizele degeaba face atat in treapta 5-6 ca Honda la viteza asta este undeva la mijlocul treptei a 2-a asa ca las-o balta.
Ca ai luat-o pe miriste spre garla...
In primul rand, da dovada de maturitate de macar clasa a 2-a si nu-mi poci numele. Spre deosebire de tine, eu am un nume, si daca nu esti capabil sa tratezi lucruri serioase, fa o pauza de respiratie si nu te mai lua de detalii...
In alta ordine de idei, iti spun sigur ca nu stii despre ce vorbesti daca poti sa spui asemenea gugumanie...R20 va avea 270 CP si va fi AWD...Type R nu numai ca nu se va juca cu el, dar nici nu se va tine de el...
Cat despre consum, ce este pe hartie nu se respecta la nimeni. Si toata lumea depaseste cu un procent relativ egal datele fabricantului. Da-mi orice Honda pe mana si iti scot consum nu dublu ci chiar triplu (mai ales benzinaresele)...
Iar asta cu reprizele e gugumania suprema...nici nu ma gandeam ca o sa spui o prostie atat de mare iar de la tine ma astept la multe ca ai potential: un motor capabil nu e ala care-ti da cuplu la 10.000 rpm ci ala care-ti da cuplu la 2000 rpm sau chiar mai jos...
Clasa comunista? Tu ai repetat clasa a 2-a de 3 ori si ai tupeul sa vorbesti despre lucruri asa de complicate? Invata mai bine sa scrii ca faci greseli de toata jena...
In legatura cu consumul tin sa te dezamagesc am 2 Honda in familie si amandoua nu consuma cat declara producatorul ci mai putin asa ca lasa tractoarele nemtesti si incearca si tu o masina adevarata. In legatura cu reprizele la fel ca mai sus, coboara din tractor si incearca sa vezi ce inseamna un 8000 9000 RPM, probabil pe incepatorii ca si tine ii va lasa fara aer.
Eu din cate stiam Civicul a concurat cu la top gear cu gti, seat parca si inca 1 sau 2 masini si le-a batut pe toate. Probabil tu ai alta versiune top gear facuta de romanasi.
In alta ordine de idei golful acesta va fi din nou o incercare de a imbina anumite sectoare care nu prea se pupa, ori e alba ori e neagra.
Benzinarasele alea de care zici tu ca consuma mult au tehnologie pe care nemtii dupa 20 si ceva de ani de cand au inventat-o cei de la honda au venit si s-au laudat ca au inventat-o ei deci asta imi spune tot despre grupul VAG. Este vorba despre Vtec adica in traducere pt tine sistem de distributie variabila, si nu mai insir altele cum ar fi primul automobil construit integral din aluminiu (Honda NSX) si multe altele dar pe care taranul de rand nu are de unde sa le stie.
Si ca sa fiu mai la subiect sa nu deviez ca altii si dupa 5 Ore tot cea mai tare mi se pare masinuta asta ...
Bv celor de la Vw pentru noul Gti. E bine sa cresti performantele ca asa o sa vina si altii cu ceva mai bun decat ce este deja pe piata.
despre golf...nu mi-a placut niciodata modelul
Nu sunt fan Honda, cu atat mai putin VW. :D
Pentru cine vrea sa se joace cu maneta de viteze si la turatii mari, Honda e o placere. Golf e pentru omul "obisnuit", e mai usor de condus, mai "normal".
Cit despre performante... probabil ca GTI e mai rapid pe circuit, fiindca are sasiul mai bun, iar motorul TFSI face fata cu brio. Pacatul Hondei e puntea spate care nu mai are multi-link (care era pe modelul anterior, mult mai sportiv si mai usor, dar tare urit...). Din cauza puntii spate, a trebuit sa intareasca suspensiile si a devenit prea dura. De asemenea, Honda nu mai are la noul Civic diferential autoblocant, care e probabil cea mai mare pierdere.
Intr-adevar, cu Honda "iesi din multime", designul e absolut spectaculos (dar nu pe gustul tuturor), mult mai modern decit la Golf.
Din poze, interiorul noului GTi e in sfirsit mai sportiv si mai "vesel", nu mai predomina austeritatea gri tipic germana.
Dar marele handicap al lui VW ramine pretul, toate modelele lor fiind foarte scumpe.
Sunt o gramada de masini care au performante mult mai bune decat acest Golf dar nimeni nu vorbeste despre ele. Aici esti ca la stirile din sport: se prezinta doar fotbal de parca alt sport nu ar mai exista.
Incercati sa fiti mai destupati la minte si sa priviti si alti producatori. Oare nu vi se pare monoton acest VW? In plus de asta, toti se bucura si il lauda de parca zic "bine ca a iesit maine il iau si eu" iar ei merg cu tramvaiul si au doar bani de covrigi in buzunar. Hai fiti si voi realisti, visati dar vede-ti-va lungul nasului!
Abia astept sa il vad in trafic prin Bucuresti cum merge el cu viteza I-a cu toti cei 210 cai ai lui...util nu? Cat despre consum...hai sa fim serios, am o masina benzina turbo, achizitioanta anul trecut, va spun sigur ca nu o sa scoateti consumul ala cu ea decat la vale cand nu accelerati.
trebuie sa fii tampit sa faci asemenea afirmatii.
Cat priveste aceasta rivalitate VW vs. Honda...cam amandoua sunt branduri bune. In definitv, in ziua de azi, cu atatea aliante auto, cam toate masinutele sunt la fel...cam acelasi design, acelasi interior, aceleasi trenuri de rulare si aceleasi tehnologii la motoare si cutii. Diferenta este doar de rafinament tehnologic.
2. Rog moderatorii acestui site sa mai cenzureze din postari. Nu de alta, dar eu stiu ca e un site serios cu informatii din domeniul auto. Pe de alta parte, eu stiu ca suntem in secolul 21 in plina democratie (teoretic macar) unde fiecare are dreptul sa spuna sau sa scrie ce gandeste.......dar sa lasati toti "puztoii fara tulei" sa posteze pe automarket mai ceva ca niste ingineri in fizica cuantica.....asta nu prea e normal.
Asa ca, urmati exemplul regizorilor de film, care dupa fiecare scena spun: TAIATI. :)))
Asa ca...mai taiati si voi pe ici pe colo :P
si nici plaiesii lu' stefan cel mare nu au avut aliati cand s-au infruntat cu turcii pentru pastrarea liberatii pe meleagurile natale pe care acuma le-au invadat imperialistii cu vag-urile si hondele lor.
Rusine, domnilor, Rusine!
:)))))))))))))))))))))))))))
Hai Loganu' !!!!
Pe mine nu ma afecteaza ca-mi spui “georgica”...Sunt obisnuit cu atitudinile de primate ale diversilor...Dar ma asteptam ca tu sa te indrepti dupa ce ti-am explicat de ce nu trebuie sa te comporti astfel...Din pacate am omis faptul ca ai IQ subunitar...
In sfarsit, am spus “va avea” desi puteam sa spun la fel de bine “are” + “de vreo 2 ani”...Iar ala despre care vorbesc este S3: 265 CP, AWD&stuff. Cu exceptia puterii care e dusa pana la 270, dpdv tehnologic este exact acelasi lucru...doar ca o sa aiba alta emblema...
http://www.automarket.ro/stiri/noul-vw-golf-r20-va-avea-270-cp-18170.html
Consuma Hondele tale mai putin decat declara producatorul?!?!?!?!?!?!?
Nu se poate asa ceva...Nici cu unii fani VAG nu mi-e rusine dar unii Hondisti sunt absolut uimitori...Varsa prostiile cu o cadenta de circa 3 bucati/rand...Intereseaza-te de procedura de testare a consumului masinilor.
Ma lasi odata cu prostia asta crancena cu 8000 rpm? Nici acum n-ai inteles ce inseamna cuplul? Ce-ti da TFSI-ul la 1700 rpm iti da Type R pe la 5600 cu discount de 30 %...Cat despre condusul unei astfel de masini, mai vino pe-acasa...nu conteaza ce e in motor (8000/10000/20000rpm)...conteaza ce ajunge la roata...
Si sa te apuci sa forjezi o astfel de masina cu franele de doi bani pe care le are, chiar este sinucidere curata...apropo de tehnologie japoneza...
Cat despre ce tare este Type R pe circuit, ia colea sa-ti reimprospatezi memoria:
http://www.youtube.com/watch?v=l8i01CSrFSM Ai auzit? SLIGHTLY better time than GTI.
Ca sa nu ma mai repet aiurea, ia si citeste aici despre tehnologia VAG vs. Honda:
http://www.automarket.ro/stiri/honda-lanseaza-accord-type-s-la-geneva-18261.html
Ziceai ceva de NSX...Ce s-a intamplat cu el? Ce ai de spus despre suspensia spate de la Type R care este de-a dreptul criminala...
@hello2k
Baiete, ti-ai dat cu nara-n fasole rau de tot...pe langa faptul ca ai spus o prostie nedemna chiar si de Gigi Becali (in caz ca nu stii despre ce vorbesc, aceea ca cei care au Volkswagen sunt ABSOLUT TOTI inferiori) ai mai si plusat cu o gugumanie de un penibil fara limite spunand ca oamenii de la oras sunt superiori celor de la tara...Mai, am avut de-a face la viata mea cu oameni de la tara care dadeau clasa foarte multor oraseni (si nu vorbesc aici de manelisti si cocalari ci de oameni cu carte si educatie), la multe capitole, asa cum am avut si am de-a face cu oraseni despre care pot sa spun cu eleganta ca sunt niste dobitoci purulenti...
Iar tu, pana una-alta, ai face bine sa inveti sa scrii corect inainte sa dai lectii altora pe un ton superior si arogant...asa ar fi cinstit...si sa-ti ceri scuze fata de acei cativa proprietari/admiratori de Volkswagen care sunt oameni de toata isprava si pe care tu i-ai jignit absolut gratuit...
In legatura cu consumul nu are rost sa bati campii pt ca niciodata nu vei sti cum merge o adevarata masina.
Cate masini ai condus mai gicuta?
Motorasul ala turbo care tu il lauzi iti da cuplul si puterea dintr-o data intr-un interval de turatii de obicei la nemtesti intre 3000 si 5000 la benzinare pe cand la un motor aspirat cum are honda dotata si cu sistemul Vtec puterea si cuplul cresc din ce in ce mai mult cu cat turezi motorul mai mult deci de la 2000 la 8000 sau 8500. deci lasa vrajeala cu turbo si alte jucarii dinastea nefiabile. Cat despre frane esti varza rau de tot. Masina franeaza in functie de cat apesi tu pedala nu ca la VW atingi umpic pedala si iti sleieste capul de parbriz.
In legatura cu filmulete dinastea poti sa ma scutesti.
Pot sa merg si eu maine sa-i dau 5000 euro acelui tip sa-ti faca vw tau troaca de porci, oricum a mai dat-o odata in bara cu Tesla am impresia.
Ce tehnologie mai copile? Cumva reinventarea Vtec-ului dupa 20 de ani de la inventarea de catre Honda. S-au facut de tot rahatul cu stirea aia.
In legatura cu NSX daca vor mai face versiunea noua tare mi-e ca iarasi ii vor face de ras pe cei de la Ferrari cu tortele lor.
Mai ai multe de invatat!!!
P.S
Eu zica ca merita mai mult sandero cu noul motor diesel o sa il spulbere pe micutul GTI...(daca sta pe loc)
“Georgica”, “gicuta”…ti-am zis ca nu ma deranjeaza…dar imi confirma faptul ca iti folosesti capul drept umbrela pentru gat...
Eu nu ma dau jos din tractor ca sa nu dea peste mine nataraii astia care se dau cu masinile uitandu-se la turometru ca sa se bucure cand au atins pragul de 8000 rpm in loc sa se uite pe unde merg...
Omule (mi se pare jenant sa ma adresez folosind un nume care seamana cu geamatul unui retardat), consumul declarat de orice producator se determina la fel pentru toata lumea...tu scoti consumuri inferioare doar mergand la vale, cu motorul oprit si cu vantul batand din spate...Iar un Type R condus ca pe circuitul Top Gear scoate consum de 30 % GARANTAT...
Cate masini am condus? Destule, inclusiv Honda...si unele muuult mai tari decat Honda...
“...intre 3000 si 5000...”?!?!?!
Raspuns gresit:TFSI-ul scoate cuplul maxim intre 1700 si 5000 rpm. Mai faci socoteala o data? Dar sa folosesti un calculator ca o sa-ti dea cu virgula la primele 1744 de incercari...
“Cuplul la Honda incepe la 2000 si creste pana la 8000rpm...”Corect. Dar poti sa-mi raspunzi la o intrebare simpla? Ce valoare de cuplu are VTEC-ul la 2000 rpm?
Asa e. Masina aia franeaza in functie de cat apesi pedala...pana apare fading-ul...si atunci poti sa apesi pedala pana ajungi cu piciorul in cutia de viteze ca tot frana aia o are...sau mai bine zis n-o are...
Filmuletele alea poarta stampila BBC...daca era manarie (ceea ce nu e cazul), Honda sarea de fund in sus 14 etaje duble...Ai auzit tu Honda sa maraie ca Jeremy Clarksson a mancat bors si ar fi masluit timpii? No freakin` way...Asa ca mai bine pastreaza-ti aia 5000 de Euro ca si daca respectivii ar putea fi mituiti, in mod sigur n-ar pune botu` la maruntis din asta...Castiga mult prea mult din drepturi de televizare ca sa riste aiurea pentru firfirici...
Asta cu copilu` n-ai nimerit-o defel...Hai ca asta cu VTEC-ul ai spus-o tu de 3 ori deja si altii inaintea ta de vreo alte 14. Am inteles-o din prima. Dar in afara de VTEC, motoare turate in draci (chestie care numai bine nu poate sa le faca la fiabilitate) si de caroseria de aluminiu care este dar nu mai este, ce are Honda cu adevarat special ca tehnologie?
NSX-ul are cruce pe el, asa ca Ferarri poate sa stea linistit...din punctul asta de vedere...ingrijorat trebuie totusi sa fie pentru ca Porsche ii cam ia fatada...
Intr-adevar am multe de invatat...dar nu mai mult decat tine si, in mod sigur, nu de la tine...
Aaa, sa nu uit...Maine dimineata plecam la arat cu U650-ul...si te luam si pe tine ca esti al mai adevarat dintre tractoristi...
@ Vlad
Cuplul de 280 al TFSI-ului e disponibil de la 1700, nu de la 1800 rpm.
Honda nu se poate lauda cu chiulase crapate la 100000 km, bucsaraie crapata la 30000, turbine la 50000 in schimb VAG are cu ce sa se laude din plin.
Chiar de curand am fost in Germania si mi-am mai luat un Civic din 96 si prietenul meu si-a luat un Golf din 99, pe drum i-a picat cutia, nu-i mai mergea a 3 si a 5, completare ulei in cutie altfel nu mai ajungea pe roti acasa, in tara shimb bobina inductie, schimb alternator, schimb bucsaraie asta la 125000 km si mai are un BMW tot din Germania la care a schimbat bucsaraie totala, telescoape, radiator clima, pompa AC, motorul merge si nu prea. Eu inafara de 110 Euro pe benzina nu am bagat nici un cent. Deci asta imi spune tot despre nemtesti.
Tinand cont ca toti prietenii mei sunt fani nemtesti cunosc istoricul masinilor la perfectie. Aici includ VW passat, Skoda octavia, audi A6, VW bora, si VW transporter la care cutia de viteze poate fi considerata consumabila, deci lasa-ma cu vrajeli despre fiabilitate.
Cazurile de genul asta sunt geniale...Da-mi orice Honda pe mana 5 zile si o fac de o schimbi cu Nova...
Altfel, am recunoscut intotdeauna ca fiabilitatea japonezelor este peste VAG dar nu cu atat de mult precum vrei tu sa dai impresia. Motivele? Citeste schimbul meu de comentarii cu Toy de aici si o sa vezi de ce: http://www.automarket.ro/stiri/honda-lanseaza-accord-type-s-la-geneva-18261.html
Acum ca am rezolvat problema fiabilitatii, mai ai ceva sa spui referitor la postul anterior? Sau faci si tu la fel ca ceilalti: cand ramai fara argumente pui placa fiabilitatii...
Taxa a fost 1200 Ron.
Masina are 80000 km cu carte service, facturi de la fiecare revizie la zi, unic proprietar (o doamna doctor), si masina merge si se prezinta impecabil, binenteles am primit-o cu doua randuri de roti vara+iarna.
Masina am cumparat-o pt ca imi place foarte mult modelul respectiv nu din lipsa de masina, mai am o Honda Accord 2007, un Mitsubishi L200 2007 si un Cielo din 95 la care tin sa mentionez ca nu am schimbat nici macar o piulita (este productie Corea) si are aproximativ 35000 km facuti doar pe drum pietruit forestier.
Si pt Georgica
"Da-mi orice Honda pe mana 5 zile si o fac de o schimbi cu Nova"
Dupa asta imi dau seama ce fel de om esti.
Nici nu are rost sa imi bat capul cu tine.
Asa iti iau si eu un Golf dinasta de-al tau si il bag in zid si nici nu am nevoie de 5 zile ca si tine, ti-l rezolv imediat.
Oricum nu are rost sa ne certam asa aiurea pt ca fiecare este cu parerea lui, eu in calitate de fost proprietar de nemtesti iti garantez ca nici macar nu vreau sa mai aud de ele.
Trebuia sa intelegi "5 zile FARA SA O LOVESC, FARA SA DAU IN GROPI, MERS PE SOSEA BUNA, CURATA SI USCATA" Now you get it?
Ca sa nu ramana nici gugumania asta nelamurita: tu compari o masina de 13 ani care mai mult a stat in garaj si in service-uri cu una care probabil ca fost jepcarita in ultimul hal si i s-a facut servisarea la coltu` strazii? Mai baiete, si Loganul, daca e intretinut si folosit in conditiile astea va merge ceas dupa 15 ani...DUH...Ce ai facut tu aici nu poate fi decat ori prostie crancena ori rea vointa desantata...ori amandoua...Dupa mine, amandoua...
Gata, ai ramas fara argumente? Ma rog, ca pretext suna bine "n-are rost"...dar era mai cinstit sa recunosti...Din pacate, se pare ca e contagios...
Mai lasa netul si dute si mai pune mana pe o carte, probabil nici nu ai implinit varsta legala pt a poseda carnet de conducere deci nu are rost sa bati campii aici din ce vezi la top gear, pro motor si alte vrajeli dinastea.
De unde sti tu ca a stat in garaj si service-uri mai desteptu curului?
Inafara de revizii nu s-a schimbat nimic la ea, nici macar distributia.
Daca tu compari sifonierul national cu o adevarata masina chiar ai o problema si ar trebui sa mergi la un consult.
La cate gugumanii ai zis pana acum, ce mai conteaza una...6...14...fara numar...
Mdeah...ma trimite la carte unu` care a facut 3 clase dintre care 2 repetate de cate 4 ori si promovate intr-un final pe spaga...unu` care scrie "dute", expresii din astea elevate gen "desteptu curului" fara apostrof, "inafara", "de unde sti tu" si asa mult mai departe...si ma mai trimite si la consult...bine ca nu doare ca n-ai putea sa traiesti fara morfina...
Pai mai omule, 80.000 de kilomteri in 13 ani si toate reviziile la zi inseamna ca masina asta mai mult a stat...ori in garaj, ori prin service pentru revizii...in conditiile in care prin Germanica rulajul mediu al unei masini e de vreo 20 - 25.000 km/an...
Deci, IN AFARA de laturi si istericale, nimic? Te inteleg...
Oricum, esti in trend...la fiecare post mai spui niste prostii...Si deja am certitudinea ca si peste 100 de posturi tot vei mai avea niste gugumanii de insirat...
Poate ca am si am condus mai multe masini decat degetele voastre de la maini mai fraierilor.
AI condus paispe mii de masini si esti totusi in stare sa spui niste gugumanii atat de monstruoase?!?!?! Pacat de carte...