OFICIAL: Noul Peugeot 508 înlocuieşte actualul 407

De Bogdan Mirică
Publicat Marti, 13.07.2010
Peugeot a publicat astăzi primele imagini oficiale ale noului 508, sedanul său de clasă medie care va înlocui vechiul 407 şi se va bate cu Opel Insignia sau Ford Mondeo.

Esential

4.7 metri măsoară în lungime noul Peugeot 508 sedan.
110 cai va dezvoltat dieselul entry-level de pe Peugeot 508.
200 de cai putere va oferi ce amai puternică versiune pe benzină a lui 508.

După o serie de imagini ale noului 508 scăpate pe internet în cursul zilei de ieri, Peugeot publică astăzi primele fotografii şi informaţii oficiale ale modelului său de clasă medie. Urmaşul actualului 407 caută să împace nu numai publicul aflat în căutarea unui model de segment D, ci şi clienţii lui 607, limuzina fiind scoasă din producţie luna trecută.

Dezvoltat pe o platformă care găzduieşte vechiul 407, dar şi actualul frate de concern Citroen C5, noul 508 este mai lung cu 10 mm, în varianta sedan, decât predecesorul său, măsurând în total 4.7 metri. De cealaltă parte, varianta break măsoară în lungime 4.81 metri.

Din punct de vedere estetic, modificările se rezumă la dimensiunile grilei faţă şi la amplasamentul siglei Peugeot de pe aceasta, similitudinile cu conceptul prezentat la Geneva fiind clar vizibile. Portierele au o formă mult mai cuminte, blocurile rămân agresive, iar capota a primit o serie de nervuri care accentuează agresivitatea.

Posteriorul dă o notă de originalitate modelului şi vine cu ţevi de eşapament cromate, duble.

De asemenea, versiunea SW a lui 508 are o deschidere mult mai mare a uşii hayonului, renunţând la design-ul neobişnuit, al lui 407 SW, în favoarea practicalităţii.

În momentul lansării, modelul francez va fi pus în mişcare de două unităţi pe benzină şi trei dieseluri. Entry-level-ul va fi asigurat de deja cunoscutul THP de 1.6 litri şi 155 de cai putere, secondat de un 2.0 litri de 200 de cai.

Fanii dieselului vor primi un HDi de 110 cai şi unul de 2.0 litri şi 140 de cai. Pentru cei care vor dori însă ceva mai multă putere, nu va lipsi nici versiunea de 163 de cai. Gama de motorizări se va lărgi treptat cu un diesel V6 de 240 de cai putere, acesta din urmă şi toate unităţile enumerate mai sus, urmând să respecte normele de poluare Euro 5.

Un tren de propulsie hibrid este luat în considerare doar pentru varianta sedan a noului 5088, break-ul urmând să fie privat de această opţiune.

De asemenea. din berlina medie ar putea deriva în următorii ani un coupe decapotabil, un semi-urmaş al lui 407 Coupe, care se va bate însă cu Volvo C70.

Cel mai nou model Peugeot va fi lansat în cadrul Salonului Auto de la Paris, programat să-şi deschidă porţile pe 30 septembrie. Producţia va demara în prima jumătate a lui 2011, în Europa, la uzina Rennes din Franţa, şi în Asia, la amplasamentul deschis de Peugeot în China.

Comentarii (24)

  • Din poza cu interiorul se intelege ca pasagerul din dreapta poate regla oglinzile... asta da realizare...

    Profesionisti, ce mai?!
    9 9
  • nu inteleg
    eu credeam ca 408 inlocuieste 407 nu 508
    2 9
  • marius
    xerox la greu
    O parere personala -consola centrala si ceasurile din bord luate de la LAGUNA .
    PS; atat am avut de spus
    9 6
  • mircea
    @davidjupanu
    408 nu va exista decât în China, acolo unde este de fapt un sedan derivat din compactul 308. Deci 408 nu va putea fi achiziţionat în România.

    508 este urmaşul lui 407 şi va atarge şi clienţii care mergeau spre hi-end cu 607. Francezii au concentrat două modele într-unul singur.
    11 3
  • Bordul insirat de la Passat si butaone de consola de renault si de mertan
    GPS si gurile de ventilatie de honda
    intre scaune seamana a audi
    volanu de skoda

    deja ma doare capu'

    s-a terminat cu originalitatea Peugeot.
    desi sunt fan pug sper sa nu aiba vanzari la ciorba asta si sa-i dea afara pe aia care au venit cu ideile astea "geniale"
    407 era mult mai reusit.
    7 12
  • zagado
    Design exterior superb! In sfarsit!
    6 5
  • Bentley
    Alta viata...
    @PEJO - Care originalitate? Grila aia de maimutza flamanda?

    In sfarsit vad si eu un model interesant... abia astept sa-l vad in showroom-uri sa-l testez macar...
    7 3
  • daca il vad si n-am ochelarii la mine, zic ca-i lexus. si nu stiu daca e de bine sau de rau.
    5 1
  • AllanHeron
    508 inlocuieste si 607? Asta este cea mai socanta stire.....Adica un model care concureaza cu Passat se bate si cu clasa Audi A6 si BMW 5 , jalnic Peugeout.........
    4 8
  • AllanHeron
    @Mircea Mester tu chiar crezi ca 508 are sanse impotriva unui A6 ? Asa a incercat ci Opel cu Insignia, ai vazut vreodata sa zica cineva ca concureaza si cu Bmw seria 5 sau A6? Never!
    2 7
  • Am gresit: GPSul si gurile de ventilatie sunt inspirate de la Mitsubishi

    @Bentley
    Flamanda sau nu, nu prea e maimuta. :D

    @ Momo
    Ai dreptare. Aduce un pic a Lexus.

    Arata ok masina per ansamblu, dar daca ii scoti logo-ul Peugeot si pui altceva in loc nu zici ca masina e de fapt de la Peugeot. Ceea ce nu se intampla inainte.
    2 4
  • mircea
    @AllanHeron
    Contează ce cred eu? Dacă ei aşa îl prezintă, aşa-i spunem.
    8 1
  • 508
    La SW spatele seamana cu Megane 3 SW, doar ca la Megane stopurile au niste zone in relief.

    Parca lipsiti de inspiratie, fata de 407.
    5 1
  • ARATA BINE
    pARCA IN PRIMA POZA ADUCE A psssAT cc
    0 3
  • terminati cu prostiile
    lipsa de inspiratie?
    hai sa ne uitam la VW, Golf 6 aproape identic cu Golf 5, Pola la fel, Passat exterior nu e reusit deloc iar interiorul e prea simplu, noroc cu Passat CC.
    si lista poate continua....
    5 1
  • ma bucur
    ca cei care au comentat aici nu au bani de unul
    3 3
  • Aduce mai mult a SLR
    0 2
  • cah!
    arata oribil...mai ales spatele,este hidos!
    1 5
  • jeeettt
    peugeot
    am o propunere pt toti inteligentii de comentarii inutile faceti voi atunci o masina sa va scriu si eu citeva pareri despre ea ca vad ca tare nu va mai plac masinile care apar noi la care cred ca pt fiecare model cineva a muncit mult a investit mult pt.ele etc.si voi nici nu stiti nici macar sa o desenati pe hirtie dar figuri,aere si besini pe capul vostru...
    5 3
  • Citroen fan
    Buna frantuzoaica
    Frumos, reusit , bravo pejo
    3 0
  • 508
    Se pare ca aici daca ai o parere, nu ai bani de aceea masina, sau ai "basini si aere" . Pentru acesti mari cunoascatori de venituri al altor participanti de posturi, daca asa esti tu ca persoana nu baga in aceeasi oala si pe altii.

    A, si eu nu trebuie sa imi fac masina, pentru ca pot cumpara una si cumpar ceea ce imi place, care mi se potriveste nu ma doare capul pe mine cati oameni au muncit la accea masina.
    3 3
  • Pentru cei care nu cred de unde a venit inspiratia verificati (evident au fost rafinate respectivele idei si eventual anumite repozitionari ale elementelor):

    -linia bordului, pozitia celor doua sertarase (scrumiera) si a butonului de avarie(VW)
    http://www.carbodydesign.com/archive/2008/01/16-volkswagen-passat-cc/VW-Passat-CC-interior-2-lg.jpg

    -butoanele de pe consola (Renault si Mercedes)
    http://www.automarket.ro/poze-cu-masini/renault/fluence-1304/187179/#photo
    http://www.automarket.ro/poze-cu-masini/mercedes-benz/clasa-cls-329/7400/#photo

    -GPS si gurile de ventilatie (Mitsubishi)
    http://www.mitsubishi-motors.ro/Galerie-multimedia_266.html

    -volanul (Skoda)
    http://new.skoda-auto.com/rom/model/newoctavia/gallery/pictures/Pages/gallery.aspx?image=/SiteCollectionImages/model/newOctavia/gallery/_780x585/13.jpg
    http://new.skoda-auto.com/rom/model/newoctavia/gallery/pictures/Pages/gallery.aspx?image=/SiteCollectionImages/model/newOctavia/gallery/_780x585/15.jpg


    -profilul masinii
    http://www.automarket.ro/poze-cu-masini/lexus/is-642/8190/#photo
    http://www.automarket.ro/poze-cu-masini/lexus/gs-644/214447/#

    -blocuri optice spate (Renault)
    http://www.automarket.ro/poze-cu-masini/renault/megane-sport-tourer-1140/180522/#photo


    e sufucient? :DDD
    4 3
  • 407
    Parca are mai mult farmec 407-le...
    2 1
  • Nemti
    Au inceput sa faca si francezii masini nemtesti. Designul, in liniile mari, este pur nemtesc.
    1 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru