Esential
4.7 | metri măsoară în lungime noul Peugeot 508 sedan. |
110 | cai va dezvoltat dieselul entry-level de pe Peugeot 508. |
200 | de cai putere va oferi ce amai puternică versiune pe benzină a lui 508. |
4.7 | metri măsoară în lungime noul Peugeot 508 sedan. |
110 | cai va dezvoltat dieselul entry-level de pe Peugeot 508. |
200 | de cai putere va oferi ce amai puternică versiune pe benzină a lui 508. |
După o serie de imagini ale noului 508 scăpate pe internet în cursul zilei de ieri, Peugeot publică astăzi primele fotografii şi informaţii oficiale ale modelului său de clasă medie. Urmaşul actualului 407 caută să împace nu numai publicul aflat în căutarea unui model de segment D, ci şi clienţii lui 607, limuzina fiind scoasă din producţie luna trecută.
Dezvoltat pe o platformă care găzduieşte vechiul 407, dar şi actualul frate de concern Citroen C5, noul 508 este mai lung cu 10 mm, în varianta sedan, decât predecesorul său, măsurând în total 4.7 metri. De cealaltă parte, varianta break măsoară în lungime 4.81 metri.
Din punct de vedere estetic, modificările se rezumă la dimensiunile grilei faţă şi la amplasamentul siglei Peugeot de pe aceasta, similitudinile cu conceptul prezentat la Geneva fiind clar vizibile. Portierele au o formă mult mai cuminte, blocurile rămân agresive, iar capota a primit o serie de nervuri care accentuează agresivitatea.
Posteriorul dă o notă de originalitate modelului şi vine cu ţevi de eşapament cromate, duble.De asemenea, versiunea SW a lui 508 are o deschidere mult mai mare a uşii hayonului, renunţând la design-ul neobişnuit, al lui 407 SW, în favoarea practicalităţii.
În momentul lansării, modelul francez va fi pus în mişcare de două unităţi pe benzină şi trei dieseluri. Entry-level-ul va fi asigurat de deja cunoscutul THP de 1.6 litri şi 155 de cai putere, secondat de un 2.0 litri de 200 de cai.
Fanii dieselului vor primi un HDi de 110 cai şi unul de 2.0 litri şi 140 de cai. Pentru cei care vor dori însă ceva mai multă putere, nu va lipsi nici versiunea de 163 de cai. Gama de motorizări se va lărgi treptat cu un diesel V6 de 240 de cai putere, acesta din urmă şi toate unităţile enumerate mai sus, urmând să respecte normele de poluare Euro 5.
Un tren de propulsie hibrid este luat în considerare doar pentru varianta sedan a noului 5088, break-ul urmând să fie privat de această opţiune.
De asemenea. din berlina medie ar putea deriva în următorii ani un coupe decapotabil, un semi-urmaş al lui 407 Coupe, care se va bate însă cu Volvo C70.Cel mai nou model Peugeot va fi lansat în cadrul Salonului Auto de la Paris, programat să-şi deschidă porţile pe 30 septembrie. Producţia va demara în prima jumătate a lui 2011, în Europa, la uzina Rennes din Franţa, şi în Asia, la amplasamentul deschis de Peugeot în China.
Profesionisti, ce mai?!
PS; atat am avut de spus
508 este urmaşul lui 407 şi va atarge şi clienţii care mergeau spre hi-end cu 607. Francezii au concentrat două modele într-unul singur.
GPS si gurile de ventilatie de honda
intre scaune seamana a audi
volanu de skoda
deja ma doare capu'
s-a terminat cu originalitatea Peugeot.
desi sunt fan pug sper sa nu aiba vanzari la ciorba asta si sa-i dea afara pe aia care au venit cu ideile astea "geniale"
407 era mult mai reusit.
In sfarsit vad si eu un model interesant... abia astept sa-l vad in showroom-uri sa-l testez macar...
@Bentley
Flamanda sau nu, nu prea e maimuta. :D
@ Momo
Ai dreptare. Aduce un pic a Lexus.
Arata ok masina per ansamblu, dar daca ii scoti logo-ul Peugeot si pui altceva in loc nu zici ca masina e de fapt de la Peugeot. Ceea ce nu se intampla inainte.
Parca lipsiti de inspiratie, fata de 407.
hai sa ne uitam la VW, Golf 6 aproape identic cu Golf 5, Pola la fel, Passat exterior nu e reusit deloc iar interiorul e prea simplu, noroc cu Passat CC.
si lista poate continua....
A, si eu nu trebuie sa imi fac masina, pentru ca pot cumpara una si cumpar ceea ce imi place, care mi se potriveste nu ma doare capul pe mine cati oameni au muncit la accea masina.
-linia bordului, pozitia celor doua sertarase (scrumiera) si a butonului de avarie(VW)
http://www.carbodydesign.com/archive/2008/01/16-volkswagen-passat-cc/VW-Passat-CC-interior-2-lg.jpg
-butoanele de pe consola (Renault si Mercedes)
http://www.automarket.ro/poze-cu-masini/renault/fluence-1304/187179/#photo
http://www.automarket.ro/poze-cu-masini/mercedes-benz/clasa-cls-329/7400/#photo
-GPS si gurile de ventilatie (Mitsubishi)
http://www.mitsubishi-motors.ro/Galerie-multimedia_266.html
-volanul (Skoda)
http://new.skoda-auto.com/rom/model/newoctavia/gallery/pictures/Pages/gallery.aspx?image=/SiteCollectionImages/model/newOctavia/gallery/_780x585/13.jpg
http://new.skoda-auto.com/rom/model/newoctavia/gallery/pictures/Pages/gallery.aspx?image=/SiteCollectionImages/model/newOctavia/gallery/_780x585/15.jpg
-profilul masinii
http://www.automarket.ro/poze-cu-masini/lexus/is-642/8190/#photo
http://www.automarket.ro/poze-cu-masini/lexus/gs-644/214447/#
-blocuri optice spate (Renault)
http://www.automarket.ro/poze-cu-masini/renault/megane-sport-tourer-1140/180522/#photo
e sufucient? :DDD