Primele imagini ale noului Peugeot 508 în versiunea de producţie
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
După cum ştiţi, cei de la Peugeot vor prezenta noul 508 la Salonul Auto de la Paris. Modelul va fi construit atât în versiune Sedan - intitulată GT, cât şi în versiune SportWagon. Până la debutul oficial al acestui model, nu aveam nicio imagine cu 508 în versiune de producţie. În mod evident, francezii de la Peugeot aveau modelul deja pregătit de lansare, fiind doar o problemă de timp până când imaginile cu acesta vor fi prezentate pe internet. Se pare că Peugeot a pregătit atât versiunea Sedan, cât şi versiunea SW a lui 508 pentru prezentarea de la Paris.
Din punct de vedere estetic, modificările se rezumă la dimensiunile grilei faţă şi la amplasamentul siglei Peugeot de pe aceasta. Portierele au o formă mult mai "prietenoasă" pentru producţie, iar modelul prezintă proiectoare care sunt apropiate ca design de ceea ce constuieşte în acest moment producătorul francez de automobile. Cât despre versiunea SW a lui 508, putem observa că modelul are o deschidere mult mai mare a uşii hayonului, renunţând la design-ul diferit prezentat de 407 SW în favoarea practicalităţii.
Potrivit primelor informaţii, modelul va debuta alături de două unităţi pe benzină THP şi de trei unităţi diesel HDI. Versiunea entry-level în gama pe benzină este un THP de 1.6 litri şi 155 CP, urmat de o unitate de 2.0 litri care va dezvolta 200 CP. Ulterior, francezii vor introduce un nou motor THP care va furniza între 200 şi 240 CP şi este dezvoltat alături de specialiştii BMW. Gama de motorizări diesel porneşte de la o unitate 1.6 HDI de 110 CP şi urcă la un 2.0 de 140 CP şi de o versiune mai puternică a aceluiaşi propulsor – care va furniza 163 CP. În timp ce 508 Sedan va fi oferit şi într-o versiune diesel-hibrid, nu există informaţii privind adaptarea platformei respective şi pentru 508 SW.
Toate motorizările acestui model vor respecta normele Euro5, ceea ce înseamnă că inginerii Peugeot nu vor folosi motoarele lui 407 fără modificări importante în prealabil. Unitatea diesel de 2.2 litri va fi eliminată din gamă, dar înlocuitorul acesteia nu a fost anunţat. În gama de motorizări pe benzină, modelul va beneficia atât de o unitate V6 de 3.0 litri care va dezvolta 240 CP, cât şi de o unitate turbo de 1.6 litri care va furniza 156 CP.
Peugeot 508 va înlocui atât modelul 407, cât şi modelul 607.Via | 1001.ch Sursă Foto: 1001.ch
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Peugeot in Romania
-
Peugeot 2008 facelift Preţ: 14.147 - 20.964 €
-
Peugeot 208 facelift Preţ: 10.601 - 23.160 €
-
Peugeot 3008 Preţ: n/a - 29.176 €
-
Peugeot 3008 GT Preţ: 33.410 €
-
Peugeot 301 facelift Preţ: 11.781 - 14.399 €
-
Peugeot 308 facelift Preţ: n/a - 31.714 €
-
Peugeot 308 SW facelift Preţ: n/a - 26.328 €
-
Peugeot 5008 Preţ: 22.014 - 35.195 €
-
Peugeot Boxer Preţ: 21.004 €
-
Peugeot e-2008 Preţ: 35.391 €
-
Peugeot e-208 Preţ: n/a €
-
Peugeot Expert Preţ: 19.486 - 22.106 €
-
Peugeot Partner (2015-prezent) Preţ: 15.243 - 17.085 €
-
Peugeot Partner Tepee Preţ: 15.866 - 19.264 €
-
Peugeot Traveller Preţ: 24.871 - 38.080 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
ultimul model aparut, Peugeot 407 este cu mult mai nobil in design decat 508, mi se pare ceva lipsit de inspiratie...
Daca si partea mecanica va fi la acelasi nivel cred ca este interesanta optiunea.
Au inceput sa faca masini ca restul constuctorilor.
Sa intre in tipar....
Pacat.
SR1 e superb si speram sa mearga pe linia acestuia, dar....
Intr-adevar pare o amestecatura de idei de la alte masini la care au pus un pic de cevaoriginal de la ei ca sa dea bine.
Asteptam poze cu interiorul.....
In ceea ce priveste motorul 2.2hdi nu ar fi exclus ca Peugeot sa imprumute noul diesel de 2.2l de la un partener, in cazul de fata Mitsibishi. ( 2.2l de la mitshibisi este "nou" dpdv tehnologic si vine la pachet cu 190 de cai si norme euro5 )
Arata bine masina, ce vroiati sa scoata pe piata, un OZN ? . In caz ca nu ati observat inca, sunt niste producatori in lumea asta care incearca sa revina la linii conservatoare. De ce nu ar face si Pejo asta ? :P
Pfffff.....design original......
In rest nu comentez nimic. Nu sunt fan Peugeot.
E draguta la design.
Toate cele bune
Mi se pare insa ca designul e o colctie de elemente de la alte masini. Mondeo imi vine in minte cand ma uit la nervurile de pe capota.
Asa ca indraznesc sa intreb si eu:
O masina germana e intotdeauna un etalon de originalitate? Orice nou model facut in Germania nu seamana macar un pic cu nicio alta masina a niciunui alt constructor din lume?
Doar "ceilalalti" se inspira, in timp ce nemtii "creeaza"?
doar ca Peugeot ne obisnuise cu un design caracteristic lor, care placea sau nu, dar macar era "al lor".
Modelul asta nu mi se pare "al lor" mai ales profilul masinii care imi da impresia de Volvo.
Spre comparatie cu evolutia "surioarei" Citroen care mi se pare extraordinar de buna ( C5, C3, DS3, C4, Picasso), se pare ca schimbarea la Peugeot este spre altceva decat eu unul ma asteptam
Acum sa aflam mai multe informatii oficiale, si putem comenta mai multe, dar la prima vedere cam asta e impresia.
Asteptam si o lista de preturi si mai multe poze , mai ales cu interiorul.
Va salut!