OFICIAL: Modelul electric Mitsubishi iMiEV costă 36.640 de euro în România
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Mitsubishi a anunşat astăzi preţul oficial al modelului 100% electric iMiEV în România. Maşina de oraş dezvoltată de constructorul japonez este disponibilă la un preţ de 36.640 de euro inclusiv TVA, o sumă cu doar doi euro mai mică decât cea pe care Citroen a anunţat-o pentru C-Zero, model care reprezintă o versiune afectată de rebranding a aceluiaşi iMiEV. Foarte interesant, noul iMiEV poate fi achiziţionat şi prin programul rabla, preţul la care poate fi achiziţionat modelul electric japonez în România de un client care dispune de trei vouchere fiind de 33.939 de euro cu taxe incluse.
PROPULSIE
Mitsubishi iMiEV dispune de un motor electric care dezvoltă o putere de 49 de kW (67 de cai putere) şi un cuplu constant de 180 Nm in intervalul de turatie 0-2000 rpm, fiind alimentat de un acumulator litiu-ion cu 88 de elemenţi, care conferă o autonomie de 150 km. Încărcarea acumulatorului se poate realiza în mod standard în 6 ore şi în mod rapid, pentru 80% din capacitate, în 30 de minute. Autonomia maximă a modelului japonez este de 150 de kilometri.
Încărcarea se poate face de la orice priză normală de 220V, singurul element suplimentar de care vor avea nevoie viitorii clienţi ai modelului japonez urmând să fie un cablu special care va veni la pechet cu maşina în momentul cumpărării.
Conform datelor oficiale oferite de producător, Mitsubishi iMiEV reuşeşte să atingă o viteză maximă de 130 km/h, acceleraţia 0-100 urmând să fie realizată în 15.9 secunde.
DOTĂRI
Noul Mitsubishi iMiEV va avea în standard scaune cu încălzire, aer condiţionat manual, închidere centralizată, geamuri electrică faţă/spate, Radio CD cu MP3 Player şi USB, volan şi schimbător îmbrăcate în piele, banchetă rabatabilă 50/50, oglinzi electrice şi încălzite cu rabatare, jante de 15 inch din aliaj, faruri cu halogen şi stopuri LED. La capitolul siguranţă, noul Mitsubishi iMiEV se laudă cu ASC (ESP-ul de la Mitsubishi), Controlul tracţiunii, ABS, EBD dar şi cu airbag-uri frontale, laterale şi de tip cortină.
TEST DRIVE
Automarket a testat noul Mitsubishi iMiEV la Paris, în toamna anului trecut, Testul poate fi consultat AICI.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Mitsubishi in Romania
-
Mitsubishi ASX Preţ: 17.981 - 28.905 €
-
Mitsubishi Eclipse Cross Preţ: 24.228 - 33.629 €
-
Mitsubishi L200 4 usi Preţ: 24.919 - 34.201 €
-
Mitsubishi Outlander Preţ: 24.609 - 45.434 €
-
Mitsubishi Outlander PHEV facelift Preţ: 42.352 €
-
Mitsubishi Pajero Preţ: 32.988 - 45.696 €
Ultimele stiri din Intern
-
Galeria Țiriac Collection, cea mai mare colecție privată de automobile din România, tocmai a primit două exponate noi. Este vorba despre două modele Porsche 911, dintre care unul este GT3 R Rennsport, un model produs în doar 77 de exemplare. (04.12)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi în România au scăzut cu 8 în luna noiembrie. Pentru ultimele 11 luni, vânzările au rămas în creștere față de anul trecut. (02.12)
-
Un nou studiu al pieței de mașini second hand din țara noastră arată că mai multe mașini au trecut prin mai mult de două schimbări de proprietar. Există cazuri în care mai multe mașini au trecut prin mâinile a nu mai puțin de 24 de proprietari diferiți pe parcursul vieții acestora. (28.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
@Vasilica ti-ai cumparat nas rosu? merge bine la postura de clovn
ontopic: masina e scumpa
Asteptam ceva mai mare de la Renault-Nissan
Partea proasta din toata povestea asta este ca vor mai curge multi barili de petrol prin conducte pana ca vehiculele electrice sau cu hidrogen sa fie o alternativa la motoarele termice....
Spuneti-le voi arabilor ca de maine nu mai aveti nevoie de petrolul lor si sa si-l bage undeva ca aveti alta solutie energetica....s-ar putea sa devina brusc foarte nervosi cand isi vor da seama ca stau cu curul pe o gramada total nefolositoare de petrol acoperita de un strat subtire de nisip...si cum trebuie sa "mananca si gura lor ceva" s-ar putea sa vina in vizita peste voi, ecologisti si utilizatorii de energii alternative...sa vina toti in acelasi timp :D
Acesta de mai sus era doar un scenariu dar explica de ce NU se vrea incetarea monopolului petrolului pe Terra...
Daca gasesti o alternativa viabila pentru acel Passat nu e decat un pas sa o aplici mai departe.
Sau ca sa mai "aberam" un pic, in teorie e posibil sa iei un reactor de pe un submarin nuclear sa-i faci un downsizeing, sa-i aplici o eticheta cu Varta, 2 borne si sa o amplasezi sub capota...
avioanele polueaza extraordinar de mult si pe alea nu poti sa le faci electrice decat daca ne intoarcem la motoare cu elice!
sunt de acord cu unckle : cand o sa dea drumul la ZE o sa ii faca praf renault!
In plus mai platesti si factura la curent. :))
Asa ca, unde-i marea afacere cu masina asta?
Apoi sa nu mai vorbim cata energie se consuma pentru fabricarea unei astfel de masini, a carui piese se fac in fabrici diferite in tari sau continente diferite...Transportul acestor piese este facut tot de o masinarie "verde"?
Inlcin sa cred ca masina electricxa nu e chiar asa de...."verde" ci mia degraba un verde inchis la culoare, murdarit.... E o Marie cu alta palarie....
buna asta :)
Ii rog pe cei doi (sau 1) sa-mi raspunda la intrebarile din comentariul meu. Daca eu nu am inteles de ce e atat de scumpa ii rog sa-mi explice ei (sau el). Chiar sunt curios ce vor zice sau daca o vor zice. :)
si deci, cu niste ferme de eoliene, cu niste geotermale, cu niste mareice, & so on poti sa alimentezi masini pur electrice.
si sa nu mai vorbesc de perpetum mobile al lui karpen ;))
electricele vor fi lasata publcului larg cu o lesa (reno). ca apoi pierd oamenii controlul asupra clientilor.
inchiriezi bateria. faci controale doar la ei, si alte rahaturi. pt un client de turma, orb , neinteresat nu e o problema. dar cand stii si vezi cum se invarte lumea parca nu iti vine sa cumperi ZE si sa fii legat de maini si picioare la jepcarii de reno (din romania cel putin)
Electricitatea e usor de manuit si poti sa-ti incarci masina din energia generata de celulele fotovoltaice de pe acoperisul casei sau al garajului, foarte rapid si ieftin. Tehnologia avanseaza permanent. Legat de aspectul poluarii, te pacalesti singur.
Mircea Mester a explicat foarte bine intr-o postare anterioara:
" dacă vrei să pui în paralel emisiile uzinelor care produc energie electrică şi cele ale rafinăriilor, de exemplu, balanţa se înclină de asemenea înspre maşinile electrice.
Nu foloseşte nimănui să faci paralela asta. Oricum, victoria tot electricelor le revine."
in concluzie... care-i afacerea?
afacerea e ca va costa mai putin sa exploatezi o masina electrica, decat una cu motor termic.
@automarket
un articol care sa explice mai bine fenomenul acesta al masinii electrice. acum incepe boom-ul si e bine o informare. dar nu un articol tipic de-al vostru superficial si cu multe erori. puneti un om mai cu cap sa il conceapa sa stea mai mult timp pe el si sa iasa calumea.
si aici ma refer la diferente de rulare, feeling, uzura, intretinere etc.
un hibrid folosit necorespunzator nu va returna un mileage mai bun (ca sa zic asa) ci va consuma la fel ca un benzinar clasic. uzura bateriilor in timp, (pierderea capacitatii lor adica), folosirea pe timp de iarna...etc...
Renault a creat un sistem unic si foarte avantajos pentru a da posibilitate unui numar cat mai mare de clienti sa aiba acces la masini 100% electrice inca de la inceput. Nu trebuie sa fie o tehnologie exclusivista adresata excentricilor, ci o prezenta normala in peisajul urban... pentru sanatatatea noastra si copiilor nostri
Renault ii ofera clientului dreptul de utilizare a bateriilor si promisiunea de a avea acces la progresele tehnologice din viitor (inclusiv autonomie extinsa), toate astea la un cost cumulat (cost baterie+incarcare) mai mic decat la o masina pe benzina (cilindree medie) . Ce e rau in asta?
Spre deosebire de Mitsubishi care la sfasitul perioadei de viata a bateriei il lasa cu ea in brate, Renault vine, iti ia bateria veche, o recicleaza (bateria presupune responsabilitate) si ti-o inclocuieste cu un pachet mai performant, cu autonomie extinsa. Clientul are un confort mental stiind asta.
"credit cu buletinul" e suficient?
sau mai tre sa exemplific metoda actuala cu latitude. cumperi masina cu pretul x daca faci y. daca nu, atunci scumpim, ca si cheltuielile pt "noi" reno, cresc. anyway nu numai reno face asta, dar ca idee.
avantajul este de partea ofertantului. cu o diferenta mult prea mare. dar noh, avem si elemente indobitocite care nu vad mai departe de gardul care le desparte tarcul, si cand le este oferita niste iarba proaspata in loc de fan sunt mega incantate cand de fapt iarba proaspata e gratis, dincolo de gard ;)).
numai bine, "stupid people!" citat de la Silviu Brucan. de asemenea o remarca pt cine e mai elevat, si nu pt turma
Pentru a produce un KW/h o centrala pe carbune produce aproximativ 800 grame CO2. Bateriile au o capacitate de 16KW/h. Prin urmare, "un plin" aduce aproximativ 13Kg de CO2. O masina foarte eco produce aproximativ 100g/Km => 10 Kg/100 Kg. Masina are o autonomie de 160 Km...deci o masina foarte eco produce 16Kg CO2.
Dar...cum productia din surse fosile ii de aproximativ 50%, iar restul au emisii aproape nesemnificative, rezulta un plin emite aproximativ 7Kg/"plin"...sau 43g CO2/Km.
Daca tinem cont ca in lume nu prea se mai fac centrale pe combustili fosil (in USA a scazut in 2010 fata de 2009 cu aproximativ 4.5% cantitatea de energie electrica produsa prin combustibili fosili), putem deduce ca in urmatorii 10-20 ani...o sa avem un 10-15g CO2/Km.
Cresterea consumului de curent automat atrage dupa el dezvoltarea tehnologiei de producere a curentului. Mai mult, incepe lumea sa produca cunretul in house (eolian, panouri etc)...deci creste si cererea de sisteme de producere a curentului electric...or sa scada si preturile. Prin urmare, in 10-20 ani o sa ne permitem sa ne producem acasa curentul.
Ca idee, daca tin eu minte bine, in 2000, costa aproximativ 1000 USD un panou foto-voltaic de 150 W. Acum se gaseste la 300-400USD de 230 W.
see you later, aligator!