OFICIAL: Audi prezintă noul A6

De Sebastian Toma
Publicat Miercuri, 01.12.2010
Audi a dezvăluit galeria foto oficială a noului A6 şi primele informaţii despre acest model. Debutul are loc în ianuarie, la Salonul Auto de la Detroit.

Fisa tehnica

Marca/Model/Versiune Audi A6 2.0 TDI
Lungime (mm) 4.920
Latime (mm) 1.870
Inaltime (mm) 1.460
Greutate (Kg) 1.575
Puterea maxima (CP/rpm) 177
Cuplu maxim (Nm/rpm) 380/1.750
Viteza maxima (Km/h) 228
Acceleratie 1-100Km/h (s) 8.7
Consum mediu (litri/100 km) 4.9

Audi a redesenat complet modelul său de clasă mare şi i-a oferit şi o versiune hibridă. Noul A6 se laudă cu o caroserie mai uşoară ASF, un şasiu sport şi o gamă de sisteme electronice de asistenţă a şoferului. Pe lângă noile elemente ale lui A6, sistemul de propulsie hibrid promite eficienţa unui motor cu patru cilindri în linie şi puterea unui motor V6. După cum aţi putut observa şi ieri, design-ul lui A6 s-a schimbat faţă de generaţia precedentă, dar modificările nu au fost în niciun fel şocante pentru cei familiarizaţi cu gama Audi.

Audi A6 are o lungime de 4.92 metri şi o lăţime de 1.87 metri. Pentru a realiza un aspect sportiv, înălţimea modelului este de numai 1.46 metri, ceea ce îi conferă lui A6, în opinia celor care l-au desenat, "proporţii fără rival". Blocurile optice cu LED-uri sunt opţionale, dar capota lungă, bosajele umflate ale aripilor şi plafonul înclinat sunt standard. La interior, totul se învârte în jurul celor doi pasageri din faţă.

Bordul este înclinat uşor spre şofer, dar partea din dreapta a acestuia îl încadrează pe pasagerul din dreapta. Practic, bordul şi feţele de uşi dau impresia că îi îmbrăţişează pe ocupanţii locurilor din faţă.

Audi A6 este oferit în compania a cinci motorizări. Două dintre acestea sunt otto, iar trei sunt propulsoare TDI. Motoarele oferite alături de A6 oferă între 177 şi 300 CP şi utilizează tehnologii precum sistemul start-stop, sistemul de recuperare a energiei cinetice la frînare şi sistemul de management termal. În comparaţie cu gama de motorizări precedentă, Audi promite o reducere cu 19% a consumului de carburant, iar noul A6 promite să fie liderul segmentului la eficienţă.

Cea mai economică versiune din gamă este 2.0 TDI cuplată unei transmisii manuale. Motorul respectiv are nevoie de numai 4.9 litri de motorină pentru a parcurge 100 de kilometri şi emite 129 grame de CO2 pe kilometru. Audi A6 Hybrid va oferi un total de 245 CP şi este echipat cu un motor TFSI de 2.0 litri care promite un consum mediu de 6.2 litri la sută.

În ceea ce priveşte transmisiile, Audi oferă atât cutii de viteze manuale, cât şi transmisii Multitronic cu variaţie continuă şi transmisii S-Tronic cu dubluambreiaj. Fiecare unitatea este calibrată special pentru A6 şi oferă rapoarte optime, spun cei de la Audi.

Via | Audi

Comentarii (44)

  • Superb !
    Interiorul pare desprins dupa un yacht, iar la exterior parca arata si mai bine decat A8...
    40 16
  • foarte frumos
    este o evolutie ca design.f frumos, bine proportionat, iar interiorul este deosebit, mult peste cel de la E classe
    18 20
  • Sa inceapa vanzarile
    Spatele e ok, profilul e foarte bine echilibrat, partea frontala e CRIMINALA ( farurule mai ales ) care parca sunt desprinse din filmele sf si stau gata sa traga cu lasere :)
    De interior nici nu mai zic...cel mai frumos interior in care poti sa stai la ora actuala. La 5-ar e ok, dar cel de la E classe pare antic pe langa asta ( si sunt fan e classe, si am si condus cabrioul deci nu vb din auzite ).

    Acum asteptam 3.0tdi 300cp si speram ca in 3-4 ani sa scada valoare pe la 25000e pe care speram sa i avem pana atunci ca sa putem savura si noi din placerile "simple" ale vietii.
    36 12
  • you_hoooo
    nice
    Dpdv al designului exterior nimic nou sub soare. Doar un fan audi poate deosebi cu usurinta diferentele dintre cele 3 modele importante A4, A6 sau A8. Dar in perioada de criza n-are rost sa te apuci de-a experimentele...
    Oricum faina masina mai ales interiorul.
    Audi n-are de ce sa se teama de concurenta!
    20 18
  • reusit
    partea frontalaeste foarte reusita, interiorul demential, performanta extraordinare
    14 10
  • a6 peste e si seria 5
    din primele inagini oficiale cu a6 ne dam seama ca a6 nu mai este limuzina dintre a4 si a8 care o are orice om de afaceri,exteriorul este mult mai frumos ca la un a8,cat si interiorul,bmw si mercedes au mari probleme....o line frumoasa eleganta,la interior designul fiind inspirat din iahturile de lux...,bravo audi,nu sunt fan audi da cu masina asta au dat "lovitura"..
    12 9
  • superb
    mirobolant..din toate punctele de vedere. mai frumos decat A8. fata si spatele sunt criminale, interior pefect. ma asteptam la ceva foarte sobru, dar am avut o surpriza placuta
    16 10
  • sa intors roata........
    prin anii 80'-90' bmw era regele soselelor,fiecare model era mult mai agresiv(ca design)ca orice concurent.........insa in zilele noastre parca bmw a lasato mai usor si arata din ce in ce mai cuminte, mai calm in ultimele lor lansari.....
    audi in perioada respentiva era o marca banala cu doar 2-3 modele....
    astazi chiar daca nu e oficial(inca)AUDI va ajunge peste BMW si va deveni producatoru premium nr.1 in lume........bravo.........
    16 17
  • Flaviu c
    cam nasol
    daca lasi la o parte led-urile....care deja pot fi puse pe orice masina (a4 serii vechi, golf, octavii , astra etc...) masina nu are nimic deosebit...
    toate audi-urile sunt in esentza...si cu mici diferente pana la coaja...la fel
    marimea este sg-ul factor important de diferentiere.
    Cum zicea cineva mai sus, maj lumii (90%) din cei ce-o vor vedea pe strada nu vor distinge intre ea si clasa im inferioara (a4) si imediat superioara (a8)
    In schimb..oricine poate sa faca distinctia intre C-E-S
    de calitatea interioara si a motoarelor..si a masinii per anasamblu nu mai vorbesc.
    In concluzie...ca majoritatea oamenilor..din societatea de consum...masina asta nu are personalitate!
    10 18
  • Si eu ma asteptam la un A6 mai sobru dar jur ca nu au fi putut sa o faca mai frumoasa!!!! Exterior si interior elegant, performante bune si luxul neatins de concurentii lui!!!!!
    15 10
  • Ca minusuri in opinia mea sunt scaunele care sunt urate si manerele pe de pe fetele de usi (pe care sprijinim mana). Puteau sa le incastreze mai bine in usa...nu sa le "lipeasca" asa cum sunt si la a6 2003. Bleah... Pacat de bord...
    10 8
  • @tzenu_bmw
    Cam asa e, iar BMW a cumintit designul fata de acum 10-20 de ani pentru ca vrut sa atraga clienti si de la Mercedes si de la Audi.
    Revenind la A6 si mie mi se pare ca arata foarte bine. Pana acum credeam ca cea mai frumoasa masina de clasa mare este Seria 5. Acum nu mai sunt la fel de sigur.
    20 19
  • dudu_soferu
    Se pare ca...
    vin vremuri grele pt BMW si Mercedes
    21 7
  • audi
    superba ca toate modelele audi! numai cunoscatorii isi iau audi, restul bmw si mercedes...
    13 18
  • interesanta asta cu "cunoscatorii" ... sunt convins ca si cei care cumpara Mercedes spun la fel de ceilalti ... si toti cei care cumpara BMW ...

    Observ ca ultimele modele lansate aduc toata gama Audi fix pe aceiasi linie de design ... in sfarsit le seamana si lor farurile si se incearca efectul "AngelEyes" asupra figurii brandului ...
    Desi Audi si BMW au adus pe piata masini cu design interesant as spune ca Mercedes are "suprematia" in domeniu momentan, dar este o parere personala.
    Dintre motoare lipseste echivalentul de 400cp pentru motoarele BMW si Mercedes . . . oare o sa avem un S6 si un RS6 care urmeaza a fi anuntate in curand ? ( sau poate au fost dar nu-s eu tocmai informat :P )

    @dudu - cred ca mercedes spune " ia CLS d'acilea ma! "
    11 6
  • jetta
    acum cand m-am uitat mai atent:mi se pare mie sau spatele (cel putin stopurile) seamana foarte mult cu VW jetta cel nou?
    9 11
  • Audi-ul acesta este o masina frumoasa, este un A1 alungit, parerea mea!
    Acum sa vorbim de cunoscatori, pai... cunoscatori sunteti voi cei care ati vazut pe internet lansarea iPhone* Apple, acum cativa ani si nu stiati cum sa va cumparati mai repede, sa fiti in trend!
    Asa e si in cazul masinilor... " eu imi cumpar Audi, ca am auzit ca sunt bune, fiabile si mai ales ca folosesc motoare VW, iar alea nu mor niciodata" Vorbim de astfel de cunoscatori in randul vostru baieti!
    Vorbiti de lux dar nu detineti nici cel mai amarat Audi, de parca v-ati pricepe! Cum spuneam intrun post anterior "couch-based experts"
    Oricum masina este frumoasa!
    P.S.Daca vorbiti de lux, intrati intr-un Mercedes C,E,S klasse!
    11 2
  • @sandman
    adica cum ......cunoscatorii????? explicate putin ca nu inteleg unde vrei sa ajungi cu afirmatia respectiva...
    adica cei destepti cumpara audi si smardoii orice alceva??
    8 4
  • sandman este fan concern WV: deci wv, audi, seat + (probabil) porsche

    restu' e "tacere"
    7 1
  • mda
    totul e frumos pana cand ajungi in service....
    4 7
  • noul A6
    Farurile incruntate si grila de dimensiuni generoase dau un aspect agresiv partii frontale. Au ales linii simple pentru partile laterale, care contribuie la aspectul fluid al modelului. Spatele masinii nu mi se pare spectaculos, parca doream ceva mai mult, ceva la nivelul de aspect al partii frontale. Interiorul este frumos si are o anumita eleganta. Datele despre consum suna bine, ramane sa vedem daca ele se vor confirma...
    10 2
  • simion
    a6
    kkt...e identic bmw s5
    0 17
  • just superb
    7 3
  • audi a4
    ls fel
    zici ca i audi a4 facelift
    5 10
  • Daca si asta are un design agresiv ma impusc. Are un desing super simplu , este un A4 faccelift. Abia astept sa fie pus langa seria 5 sa vedeti diferenta intre un design simplu si unu agresiv atat cat trebuie.
    3 15
  • Florin
    Renume
    Inainte ca Audi sa depaseasca Mercedes si BMW trebuie sa-si faca un renume. Asca cum se spune despre BMW ca sunt sportive si despre Mercedes ca sunt elegante despre AUDI eu nu am auzit ca i se spune in vreun fel ?!!
    Intai renumele si dupa aia locul I
    4 8
  • @ jan
    vezi sa nu te impusti in partile esentiale... :))))))))))))))
    6 0
  • @ Florin:
    Sunt de acord cu tine!
    Audi ar trebui sa renunte in a se inspira de la BMW, prea stau cu ochii sa vada ce model mai scot, apoi nu stiu de unde le-a venit ideea sa faca interiorul dupa cel BMW, aici numai un ipocrit ar putea sa nege!
    Mie mi-a placut initiativa lor cu R8, TT, singurele masini originale si posibil cu personalitate! Imi cer scuze, dar eu nu pot sa urmez "turma", nu pot sa cumpar Audi doar ca asa nu o sa fiu perceput ca un "cocalar" ci un domn rafinat, este o conceptie total eronata baieti!
    Daca eu sunt un producator, sa zicem, as vrea sa intru pe o piata care este dominata de 2 mari companii, pai eu nu pot sa intru si sa domin piata atata timp cat materia prima, vine de la VW! Atunci ei au decis sa ofere mai mult, mai ieftin, la aceeasi bani, dar nu neaparat mai bun. Sa nu credeti ca asa ei ii vor forta pe BMW/Mercedes sa dea inapoi, NU, BMW nici macar nu-i poate lua in considerare! A6 nu-i este superior unui seria5, asta va doriti voi, dar nu este asa, sa fim seriosi. In E klasse este o incantare sa stai in masina, unde iti pui mana ai parte de senzatii, materiale ca in Mercedes n-am intalnit inca la BMW, sincer.
    Audi este alternativa, ieftina, nu competitia! Haideti sa ne impodobim masinutele cu LED-uri poate asa o sa salvam planeta, sa fim seriosi!
    O zi cat mai placuta!
    13 6
  • @esan
    Tu te-ai urcat vreodata intr-un Audi? Ai condus vreodata unul? Probabil ca vei raspunde afirmativ, in principiu deoarece ar fi stupid din partea ta sa spui "nu". Iti dai seama ca afirmatia conform careia Audi s-a inspirat dupa BMW la crearea interiorului lui A6, respectiv A7 este total aberanta. Ce motive ar fi avut cei de la Audi pentru a face asta? Poate faptul ca in ultimii ani Audi au fost apreciati atat pentru designul cat si pentru calitatea interioarelor sale? Poate faptul ca majoritatea revistelor de specialitate considera interioarele celor de la Audi referinta in clasa premium? Sau poate... cine stie. Poate ar mai fi de spus ca Audi sunt acum atat de apreciati din pct-ul asta de vedere tocmai pentru ca nu cu mult timp in urma atat Mercedes, cat si BMW au fost aspru criticati pentru calitatea interioarelor lor, aspect pe care l-au mai imbunatatit intre timp. Tocmai de asta consider ca trebuie sa fi ipocrit sa spui ca Audi se inspira de la BMW atunci cand realizeaza interioarele masinilor lor. In schimb da, Audi a jucat cartea BMW in ceea ce priveste pozitionarea pe piata, dar asta tine mai mult de business in sine, de marketing etc. Faptul ca "materia prima" vine de la VW nu cred ca este o problema, atata timp cat acea materie prima este de calitate. Si "materia prima" de la Veyron vine tot de la VW si masina este revolutionara, la fel si "materia prima" de la Murcielago, R8, Continental GT etc si asta nu ii impiedica pe cei care le-au condus sa spuna ca sunt masini formidabile. VW face masini bune: Golf este lider in clasa sa, la fel si Passat (vorbim despre vanzari ca doar ele dicteaza cine este bun si cine nu), asta inseamna ca "materia prima" este buna. Atunci de ce un Audi care se deosebeste de VW tocmai prin detaliile premium, adica o "materie prima" si mai buna nu ar putea sa concureze cu Mercedes si BMW? Pai tocmai asta este ideea, ca ar putea. Si poate prin materiale de calitate, motoare performante, design avangardist. Iar acele led-uri pe care tu le blamezi (probabil pt ca nu le-au "inventat" cei de la BMW) sunt tot ce poate fi mai nou in materie de iluminare auto, iar nemtii de la Audi au reusit sa faca dintr-un amarat de far, o adevarata arta.

    P.S.: Facem un pariu ca seria 5 va lua bataie de la noul A6 in teste?
    9 7
  • ForeverSaab
    evidentele-s evidente si nu le schimbi nici cu reverente,nici cu penitente
    Constat cu stupoare ca aparitia acestui model a inflamat spiritele la culme,dar,dincolo de simpatii si antipatii,mai mult sau mai putin indreptatite,doua realitati practice nu pot fi in vreun fel negate sau rastalmacite:
    1-a incerca sa compari actualmente Audi cu BMW frizeaza ridicolul cel mai rasat deoarece doar in perioada proteica a masinilor germane (1980-2000) existau premisele favorabile ale unor comparatii tehnico-artistice,cand Audi beneficia in mod clar si de aportul fructuos al celor de la Porsche,cu care inca imparte similitudini de constructie sportiva,chiar daca modelele "the four rings" par mai stangaci cioplite si inferioare ca viteza de rulare
    2-deocamdata si,conform tendintelor actuale,situatia nu pare incurajatoare,Audi nici nu are dreptul sa aspire macar la a contrabalansa teoretic varfurile de lance ale lui Daimler,care impresioneaza profund pe oricine,oriunde,oricand,in speta monstrii mecanici de la Mercedes-AMG si bijuteriile ultrarafinate de la Maybach
    Agonia acutizata din acest deceniu,nu intamplator globalizat,a lui Audi este cauzat efectiv de influentele nefaste in sens descumpanitor de comercialist ale maharilor din conducerea VWAG,care,cu iscusinta vulpeasca,au cam transformat-o intr-un VW...mai galant,dar indubitabil VW "in cuget si simtiri" (nicidecum nu se inspira Audi de la BMW,cum se insinueaza gratuit pe aici...nu mai au cum logic s-o faca,fiind sufocati de dictatura VW) .Ma rog,sunt sesizabile diferente dimensionale intre cele doua marci(Audi si VW) ,grilele au ramas totusi individualizate,iar interioarele...incep sa se infrateasca precum siamezii! FORMA DE ANSAMBLU insa,domnii mei,reprezinta problema cea mai stringenta pe care o imput eu,"forma" oricarui Audi emana a duhoare VW-ista pana in templul lui Dalai Lama.Uitati-va cu atentie sporita,nu ignorati cu inconstienta sau rea vointa ceea ce trebuie barbateste contestat: A1=Polo,A3=Golf,A4=A6=Passat,A8=Phaeton,Q7=Touareg (doar A2 pare o bizarerie nimerita din lumea lui ET,ar avea oroare s-o imite sau s-o sugereze oricine cu capul pe umeri!) .Astfel,Audi a a devenit victima celebra a "directivelor economice" si a "imperativelor de piata" proliferate cat se poate de orbeste si prosteste de catre secaturile de la "centru" ,care,in numele "sacrosanct" al profiturilor ametitoare,impun autoritar fabricii de la Ingolstadt sa scoata contratimp (time is...) jucarii chinezoforme in serie abundenta,mixtura prozaica de plastice negre si insertii de aluminiu (facem abstractie de motorizari...nu ele intriga,fiind chiar exceptionale,adjudecandu-si ultimele 7 editii din "Award's 10 Best Engines" ,dar sunt bine mascate sub capota,nu ele se vad in exterior...) ,si nu calitate-individualitate-personalitate...noroc ca clientul-etalon al zilelor noastre se uita cu obstinatie dupa brand,Audi extaziind inca puternic in aceasta directie tipologic globalista,dar rivalele nu au amortit,respectandu-si totusi blazonul destul de sifonat si la ei de mentalitati naroade de tip consumist...adica sunt depasite la motorizari de Audi,insa compenseaza de-a dreptul hipnotic cu progrese fulminante si intentionate in punctele fix cele mai vulnerabile ale lui Audi: "sportivitate" , "agresivitate" , "eleganta",daca nu si "putere"...
    Eu,unul,nu vad alta sansa concreta pentru cele patru magice cerculete decat sa incerce din rasputeri si dinlauntrul firmei sa se rupa pe toate planurile de monopolul incorsetant de la Wolfsburg,chiar daca acest deziderat "nebun" sau "nerealist" ar implica automat privarea de fondurile vitale oferite prin repartitie bugetara de CA al concernului...N-ar fi nici o tragedie,caci o eventuala alianta sau fuziune prin absorbtie,fara dizolvarea si nici macar diluarea brandului,cu Porsche (sa nu uitam ca eminenta cenusie de la aceasta,Ferdinand Piech,a imaginat,conceput si realizat cea mai revolutionara aplicatie tehnica a lui Audi care,prin raspandire concentrica,a isterizat toata lumea constructorilor de automobile,in sens admirativ si prozelit,fireste) sau cu Spyker Group (celor din urma oricum le livreaza motoare V10 si W12,de ce n-ar colabora mai strans si oficial?) ,nu ar fi receptata la nivel mondial ca o samavolnicie sau ca o absurditate,mai mult,o deloc eterogena interactiune Audi-SAAB ar nimici concurenta...de format sportiv,cele doua entitati putandu-se aventura la un schimb interesant de experienta si la o completare reciproca a virtutilor,care sa le astupe salutar neajunsurile inerente...In alte cazuri,chiar nu intuiesc cum si-ar putea recapata Audi identitatea de sine care a facut atatea furori in istorie si i-a adus atatea izbanzi emblematice!Oare cata apa va mai curge pe Dunare pana se va dumiri vreun cap luminat din staff-ul lor administrativ ca, actualmente, nici un model Audi n-are darul si harul de a "sari in ochi" nimanui pe strada,automobilist avizat sau simplu amator,asemuindu-se doar cu simbria frivola a "necesitatii cotidiene",nicidecum cu spectrul onorant al atractivitatii permanente proprie unei autentice marci de lux,asa cum,nota bene,Mercedes si BMW inca reusesc,in pofida suflarii coplesitoare a balaurului globalist atotconformist,atotnivelator,atotcontrarevolutionar...
    Anyway,long life,Audi! BE WHAT YOU MUST BE!
    1 17
  • ForeverSaab
    o intrebare rapida
    De ce factorii de decizie de la VWAG nu au permis niciodata si,dupa aparente,nici nu vor permite vreodata celei pe care o gratuleaza cu emfaza ipocrita "divizia noastra premium" (despre Audi este vorba) sa se lanseze pe taramul fagaduintei,unde moralmente trebuia sa fie prezenta de mult,de decenii,si inca cu rezultate concludente,adica ma refer la participarea in Formula 1 ?! Mare mister mare...Dar ia sa vedem,mor de curiozitate daca se incumeta careva la explicatii credibile...
    2 12
  • rzn ozn
    @Esan @C-G-C
    520d A6 2.0TDI
    putere: 184 cp 177 cp
    cuplu: 380 Nm 380 Nm
    0-100: 8.1s 8.7s
    vit.max: 227km/h 228km/h
    consum md: 4,9 L/100km 4,9 L/100km
    emisii co2: 129 g/km 129 g/km
    greutate: 1715 kg 1575 kg

    si eu astept testu ala de 520d care e deja de ceva timp in productie cu A6 care nici macar nu e intrat in productie, e doar la nivel de poza. si da, audi abia asteapta sa i se arunce un os, sa aiba si ei ce lucra si pe cine sa copieze, la interior nu pot sa zic ca manerele de la fetele de usi sunt noi, uitati-va la vechiul e46 de la bmw... eu vad o foarte mare asemanare (asta e doar un exemplu de la interior) si audi au inceput sa abordeze o noua tehnica sa-i zic asa... ia toate marimile ext si int de la bmw si incepe sa le mareasca un pic, ca sa para ei mai mari :)))

    cand o sa apara un audi total revolutionar si dupaia sa apara un bmw dupa ei, imi inchid gura ! numai bine! luati-va audi!
    7 9
  • @gcg
    sterge-te la gurita , disperat mic ce esti
    7 9
  • mda
    Audi a crescut in ultimul timp, ma refer la vanzari, face masini de calitate, dar are aceasta problema cu imaginea zic eu, imaginea de vw, poate vor reusi sa se indeparteze, poate nu, oricum nu arata chiar rau acest nou A6.De ex eu nu inteleg de ce exista in clasa de lux un vw Phaeton atata timp cat aveau A8, adica daca vrei sa faci din Audi premium, fa-l doar pe el, nu si Vw care costa aproape ca Audi
    1 7
  • Mircea
    @ ForeverSaab
    ... aici nu se scriu ''romane'' si nu se fac fabulatii de genul : duhoarea care ajunge ''pana in templul lui Dalai Lama''. Am avut totusi rabdare sa citesc si am un raspuns concis la ''romanul'' tau : aceasta devine tendinta constructorilor, orientata mai mult spre consum. Multi prefera sa nu-si asume riscuri, asa considera ei. Nu exista masina perfecta, iar acest A6 este destul de interesant. Daca esti atat de priceput si tenace, lasa discursurile si mergi urgent la Audi, ''lumineaza-i'' si pe ei cu ''literatura'' ta, ca sa se rezolve ''problemele'' :)
    10 1
  • ForeverSaab
    @Mircea
    ...eu nu clamez "perfectiunea" la care "trebuie" sa ajunga un model sau altul....doar ma intriga faptul destul de curios ca toate marcile TIND sa-si contopeasca conceptiile ideologice si/sau economice si se pune prea des si prea apasat accentul pe "imprumuturi tehnice" (furt intelectual legalizat !?) la scara globala.Stii tu cand am vazut eu primul model Audi din viata mea? Inainte de '89! Nu pe viu,caci nimeni din "gulagul socialist" n-avea acces,ci in niste brosuri introduse cu mare greutate in tara.Atunci masina lor cu valente de limuzina sportivo-intelectuala (!) era 200,care si azi ma frapeaza enorm...mi se pare practic fara cusur!Splendid interior,lucrat cu grija de metronom,linii exterioare expresive,cu impact vizual adanc implantat in creier,motor "de rupe" ,mai ales variantele supraalimentate (care puteti,luati-va un 200 turbo quattro 2200 cc si 220 CP,sa vedeti cum veti umili mai toate E-urile,Seria 3 si basca A6!) ,tabla autentica pe ea (am pipait un astfel de model de aproape...iti lasa o senzatie instantanee difuza de putere emanata prin fiecare celula a masinii.)..Si acum gasiti pe "mobile.de" exemplare care arata uimitor si la peste 20 de ani vechime si 300 000 km rulati.Si atunci lucrau tot sub tutela VW,dar se statuasera niste raporturi firesti de colaborare-coordonare,masinile VW erau de alta natura si de alta destinatie,pe cand acum te poti urca intr-un Passat cu bord de A6 sau intr-un A6 cu motor de Passat,ce-s comicariile astea?...Nu stiu,nu stiu,nu stiu de-astea :))) :P Hai lasati-ma cu isteriile "importantei exclusive a prezentului"...caci,atata timp cat nu te mai intereseaza propriul trecut (din care sa te inspiri in chestiuni de calitate pura....) ,nu-ti valorifici de fapt nici un prezent si vei orbecai sigur si in viitor,chit ca ai pluti zilnic pe un ocean de bistari...Oricum,cine ar mai putea realiza astazi,cu atatea dotari "super" la dispozitie,rachetele pe roti Mercedes si Auto Union de acum 70-75 de ani (faimosul Mercedes W125 Rekordwagen a facut pipi anticipat pe Veyron-ul ultrasupraestimat de azi, care este in principiu un Audi la baza,prototipul Rosemeyer,cu motor W 16 de Bentley concept!) Stima si consideratia mea tuturor detinatorilor de "rable antice" de Audi!
    3 0
  • Sa ai scoala nu inseamna sa ai cultura
    In pofida exprimarii foarte impopotonate ale userului forever saab, am constatat ca in ceea ce priveste cultura/ experianta auto este dezastru. El ,care atat de vehement face audi de 2 bani cu cuvinte grele si dure, se mira ca la o masina automata pusa in D ,drive, daca iei piciorul de pe frana ea merge. Si ghici ce, masina era un audi, deci de acolo vine "ura".

    In cazul asta, eu iti doresc sa ai numai masini care in D sa stea pe loc. Asa ca sa fii tu fericit.
    11 1
  • ForeverSaab
    imberbii...mai au de crescut
    Nu-mi place sa intru in polemici cu nimeni...Se pare ca n-ai inteles unde bat, @p-george! Realizez ca echipa lui Stadler (boss-ul de la Audi) este capabila de performante impresionante pentru orice epoca de referinta,doar ca EU ,un oarecare involuat de la marginea "infecta" a coanei Europa,neintegrat(bil) in "structurile euroatlantice",consider ca i-ar sta mai bine in afara conglomeratului VWAG,deci nu infierez si nu oblig pe nimeni sa se ralieze opiniei mele! Am ramas marcat de acea limuzina A8 si atata tot.In plus,nu sunt un exclusivist sadea,miop,tamp,care sa nu pretuiasca teoriile altora...urmareste atent arhiva Automarket inca din 2009 si vezi cum stau lucrurile,caci ori evoluam prin conversatii rafinate,culte (si docte,dar cu toleranta!) ,civilizate,ori ne dezlantuim ca pe maidan acolo unde ar trebui sa precumpaneasca echilibrul rational al unui forum veritabil...Etichetele la kilogram aruncate cu obida tulburata ne caracterizeaza ca natie din stravechime,indiferent de regimul "socio-politic" pripasit la ciozvarta: ca tu sau x,y,z,t esti "prost" sau "incult" sau "nesuit in vreo masina" etc...Pur si simplu prefer Audi-urile vechi,ce te stropsesti la mine?! Tatae de la BUG Mafia nu elogiaza si nu vrea sa auda decat de BMW-uri de dinainte de 2000 ,dar nu-l acosteaza nimeni pentru rechizitorii dragute...Am o varsta,mi-au trecut prin maini niste volane diferite,unele doar de proba,si cu niscaiva zeci de mii de km tot am zdrelit pavajele minunatei noastre patrii capitaliste,dar in van,experienta mea de driving este "zero barat" daca emit deontologii vesnic focusati pe panda lingvistica axiome imbatabile empiric :P...Altfel,am "poruncit" cuiva cumva candva sa urasca sau sa evite noul A6?! Formidabil ce imagini grav deformate ne-a furnizat "democratia" asta de moft-import! Da,refuz ca un capsoman sa ma "adaptez" "vremurilor noi",si ce?! garantat voi vedea iadul din cauza "obtuzitatii" si "absurditatii" mele ?? Dar,ma rog,daca repugn majoritatii cu sute de mii si milioane de km in carca si-n tabarca,atunci nu-mi ramen decat sa ies la promenada fara murmur si doar retur...calatorie insprancenata,nu?...;)
    0 9
  • @ CGC, replica la intrebarile tale? nici macar nu am sa ma obosesc! Esti cunoscator, recunosc, esti "revolutionar" asa cum numesti tu Veyron, pai pustiule, esti inca la pubertate! Daca ai fi condus si tu masinile pe care le-am condus, te dadeai Mare Mircea MESTER pe aici!
    Eu vb din experienta, eu conducandu-le, iar tu vb din vanzari si cifre pe wikipedia! Eu nu cred ca cifrele dicteaza cine e lider, daca tu esti "sarac"-ipotetic vorbind, doar VW sau Audi iti permiti, deja BMW sau Mercedes e NIRVANA!
    Libertatea asta de exprimare, aduna numai "caractere" pe aici, acum ai sa vii sa-mi dovedesti ca Audi vinde mai multe LED-uri decat BMW, iar asta ii face mai mult decat potenti in segm premium, care in mod continuu contestez prezenta Audi. Dar ce sa stiu eu, sunt un amarat cu Dacie 1310, romanii sunt bogati, ei au Passat! "Dar uitati-va ce masina, vai ce rau o duc eu in Spania, uitati aici AUDI A6!" suna cunoscut?
    3 7
  • @Esan
    "asta ii face mai mult decat potenti in segm premium, care in mod continuu contestez prezenta Audi", esti chiar tare, coerenta de academician. Chiar nu pot sa "contestez" asta :))

    Omule tu nu ai condus in viata ta un Audi fabricat din 2004 incoace! PUNCT!
    Ca sa nu mai vorbesc de exprimarea de doi bani si exemplele mioritce folosite pe post de argumente. Locuiesti cumva in Rahova?

    Esti de compatimit, sincer, si tu si inca un exemplar de mai sus caruia nu ma obosesc sa-i dau replica pentru ca stiu ca are tot timpul din lume sa compuna un alt eseu plin de cuvinte ce nu sunt cumprinse in fondul lexical principal. E plina tara de asa zisi invatati care isi varsa cultura si frustrarea pe toate paginile internetului. Pacat ca nu-s in stare sa faca nimic concret. Daca ar face n-ar avea timp sa raspunda atat de eleborat si meteforic oricarei postari venite de partea unuia pe care il considera inferior.
    7 1
  • Audi A6
    O masina deosebita , bravo Audi tineti-o tot asa si lasati concurenta in spate .
    4 0
  • @ Blue, ai dreptate, am gresit, ma grabeam omule, aici nu gasim Edit, crezi ca nu am observat asta? numai ca nu mi-am mai batut capul, tu nu esti cu nimic mai inteligent decat mine, daca ma corectezi, apoi tragi si concluzii, pe urma imi spui ca n-am condus niciodata un jeg de audi, probabil tu ma cunosti mai bine, vad ca stii si unde stau, in Rahova, desi eu sunt din Constanta, ma rog, fie...tu esti un roman inteligent, "modest" si muritor de foame! poftim, replici de-astea stiu si eu, pot sa presupun orice despre tine, asta nu inseamna ca am dreptate. Replica pe care mi-ai oferit-o, denota faptul ca nu iesi cu nimic in evidenta fata de cei pe care ii numesti "atotstiutori"! Scuza-ma ca nu pot sa ma abtin, dar nu ma impresionezi cu nimic, esti slab!
    Audi am condus modelele A4 B6 si B7 motor 1.9 tdi 131 cp si 2.0 tdi 170 cp.Acum ce concluzii mai tragi?
    5 1
  • Eu zic ca nu mai are nici o importanta sa ne tot certam intre noi!! Masina este frumoasa din toate punctele de vedere si gata!!!! Nu ajungem nicaieri cu cearta intre noi!!!!! Pana la urma ne tot certam si dupa aceea o sa ocupe alta marca locul unu cand noi ne certam, si apoi toti care sunt fani AUDI o sa fie dezamagiti!!!!! Deci sa fie Pace!!!!
    1 0
  • Tot seria 5...///M paket
    Tot seria 5 ///m paket 4.0d as lua,e fruoms si audi asta dar prea comun,bmw not the best car just superior.
    2 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru