Audi a dezvăluit galeria foto oficială a noului A6 şi primele informaţii despre acest model. Debutul are loc în ianuarie, la Salonul Auto de la Detroit.
Audi a redesenat complet modelul său de clasă mare şi i-a oferit şi o versiune hibridă. Noul A6 se laudă cu o caroserie mai uşoară ASF, un şasiu sport şi o gamă de sisteme electronice de asistenţă a şoferului. Pe lângă noile elemente ale lui A6, sistemul de propulsie hibrid promite eficienţa unui motor cu patru cilindri în linie şi puterea unui motor V6. După cum aţi putut observa şi ieri, design-ul lui A6 s-a schimbat faţă de generaţia precedentă, dar modificările nu au fost în niciun fel şocante pentru cei familiarizaţi cu gama Audi.
Audi A6 are o lungime de 4.92 metri şi o lăţime de 1.87 metri. Pentru a realiza un aspect sportiv, înălţimea modelului este de numai 1.46 metri, ceea ce îi conferă lui A6, în opinia celor care l-au desenat, "proporţii fără rival". Blocurile optice cu LED-uri sunt opţionale, dar capota lungă, bosajele umflate ale aripilor şi plafonul înclinat sunt standard. La interior, totul se învârte în jurul celor doi pasageri din faţă.
Bordul este înclinat uşor spre şofer, dar partea din dreapta a acestuia îl încadrează pe pasagerul din dreapta. Practic, bordul şi feţele de uşi dau impresia că îi îmbrăţişează pe ocupanţii locurilor din faţă.
Audi A6 este oferit în compania a cinci motorizări. Două dintre acestea sunt otto, iar trei sunt propulsoare TDI. Motoarele oferite alături de A6 oferă între 177 şi 300 CP şi utilizează tehnologii precum sistemul start-stop, sistemul de recuperare a energiei cinetice la frînare şi sistemul de management termal. În comparaţie cu gama de motorizări precedentă, Audi promite o reducere cu 19% a consumului de carburant, iar noul A6 promite să fie liderul segmentului la eficienţă.
Cea mai economică versiune din gamă este 2.0 TDI cuplată unei transmisii manuale. Motorul respectiv are nevoie de numai 4.9 litri de motorină pentru a parcurge 100 de kilometri şi emite 129 grame de CO2 pe kilometru. Audi A6 Hybrid va oferi un total de 245 CP şi este echipat cu un motor TFSI de 2.0 litri care promite un consum mediu de 6.2 litri la sută.
În ceea ce priveşte transmisiile, Audi oferă atât cutii de viteze manuale, cât şi transmisii Multitronic cu variaţie continuă şi transmisii S-Tronic cu dubluambreiaj. Fiecare unitatea este calibrată special pentru A6 şi oferă rapoarte optime, spun cei de la Audi.
Via | Audi
De interior nici nu mai zic...cel mai frumos interior in care poti sa stai la ora actuala. La 5-ar e ok, dar cel de la E classe pare antic pe langa asta ( si sunt fan e classe, si am si condus cabrioul deci nu vb din auzite ).
Acum asteptam 3.0tdi 300cp si speram ca in 3-4 ani sa scada valoare pe la 25000e pe care speram sa i avem pana atunci ca sa putem savura si noi din placerile "simple" ale vietii.
Oricum faina masina mai ales interiorul.
Audi n-are de ce sa se teama de concurenta!
audi in perioada respentiva era o marca banala cu doar 2-3 modele....
astazi chiar daca nu e oficial(inca)AUDI va ajunge peste BMW si va deveni producatoru premium nr.1 in lume........bravo.........
toate audi-urile sunt in esentza...si cu mici diferente pana la coaja...la fel
marimea este sg-ul factor important de diferentiere.
Cum zicea cineva mai sus, maj lumii (90%) din cei ce-o vor vedea pe strada nu vor distinge intre ea si clasa im inferioara (a4) si imediat superioara (a8)
In schimb..oricine poate sa faca distinctia intre C-E-S
de calitatea interioara si a motoarelor..si a masinii per anasamblu nu mai vorbesc.
In concluzie...ca majoritatea oamenilor..din societatea de consum...masina asta nu are personalitate!
Revenind la A6 si mie mi se pare ca arata foarte bine. Pana acum credeam ca cea mai frumoasa masina de clasa mare este Seria 5. Acum nu mai sunt la fel de sigur.
Observ ca ultimele modele lansate aduc toata gama Audi fix pe aceiasi linie de design ... in sfarsit le seamana si lor farurile si se incearca efectul "AngelEyes" asupra figurii brandului ...
Desi Audi si BMW au adus pe piata masini cu design interesant as spune ca Mercedes are "suprematia" in domeniu momentan, dar este o parere personala.
Dintre motoare lipseste echivalentul de 400cp pentru motoarele BMW si Mercedes . . . oare o sa avem un S6 si un RS6 care urmeaza a fi anuntate in curand ? ( sau poate au fost dar nu-s eu tocmai informat :P )
@dudu - cred ca mercedes spune " ia CLS d'acilea ma! "
Acum sa vorbim de cunoscatori, pai... cunoscatori sunteti voi cei care ati vazut pe internet lansarea iPhone* Apple, acum cativa ani si nu stiati cum sa va cumparati mai repede, sa fiti in trend!
Asa e si in cazul masinilor... " eu imi cumpar Audi, ca am auzit ca sunt bune, fiabile si mai ales ca folosesc motoare VW, iar alea nu mor niciodata" Vorbim de astfel de cunoscatori in randul vostru baieti!
Vorbiti de lux dar nu detineti nici cel mai amarat Audi, de parca v-ati pricepe! Cum spuneam intrun post anterior "couch-based experts"
Oricum masina este frumoasa!
P.S.Daca vorbiti de lux, intrati intr-un Mercedes C,E,S klasse!
adica cei destepti cumpara audi si smardoii orice alceva??
restu' e "tacere"
Intai renumele si dupa aia locul I
Sunt de acord cu tine!
Audi ar trebui sa renunte in a se inspira de la BMW, prea stau cu ochii sa vada ce model mai scot, apoi nu stiu de unde le-a venit ideea sa faca interiorul dupa cel BMW, aici numai un ipocrit ar putea sa nege!
Mie mi-a placut initiativa lor cu R8, TT, singurele masini originale si posibil cu personalitate! Imi cer scuze, dar eu nu pot sa urmez "turma", nu pot sa cumpar Audi doar ca asa nu o sa fiu perceput ca un "cocalar" ci un domn rafinat, este o conceptie total eronata baieti!
Daca eu sunt un producator, sa zicem, as vrea sa intru pe o piata care este dominata de 2 mari companii, pai eu nu pot sa intru si sa domin piata atata timp cat materia prima, vine de la VW! Atunci ei au decis sa ofere mai mult, mai ieftin, la aceeasi bani, dar nu neaparat mai bun. Sa nu credeti ca asa ei ii vor forta pe BMW/Mercedes sa dea inapoi, NU, BMW nici macar nu-i poate lua in considerare! A6 nu-i este superior unui seria5, asta va doriti voi, dar nu este asa, sa fim seriosi. In E klasse este o incantare sa stai in masina, unde iti pui mana ai parte de senzatii, materiale ca in Mercedes n-am intalnit inca la BMW, sincer.
Audi este alternativa, ieftina, nu competitia! Haideti sa ne impodobim masinutele cu LED-uri poate asa o sa salvam planeta, sa fim seriosi!
O zi cat mai placuta!
P.S.: Facem un pariu ca seria 5 va lua bataie de la noul A6 in teste?
1-a incerca sa compari actualmente Audi cu BMW frizeaza ridicolul cel mai rasat deoarece doar in perioada proteica a masinilor germane (1980-2000) existau premisele favorabile ale unor comparatii tehnico-artistice,cand Audi beneficia in mod clar si de aportul fructuos al celor de la Porsche,cu care inca imparte similitudini de constructie sportiva,chiar daca modelele "the four rings" par mai stangaci cioplite si inferioare ca viteza de rulare
2-deocamdata si,conform tendintelor actuale,situatia nu pare incurajatoare,Audi nici nu are dreptul sa aspire macar la a contrabalansa teoretic varfurile de lance ale lui Daimler,care impresioneaza profund pe oricine,oriunde,oricand,in speta monstrii mecanici de la Mercedes-AMG si bijuteriile ultrarafinate de la Maybach
Agonia acutizata din acest deceniu,nu intamplator globalizat,a lui Audi este cauzat efectiv de influentele nefaste in sens descumpanitor de comercialist ale maharilor din conducerea VWAG,care,cu iscusinta vulpeasca,au cam transformat-o intr-un VW...mai galant,dar indubitabil VW "in cuget si simtiri" (nicidecum nu se inspira Audi de la BMW,cum se insinueaza gratuit pe aici...nu mai au cum logic s-o faca,fiind sufocati de dictatura VW) .Ma rog,sunt sesizabile diferente dimensionale intre cele doua marci(Audi si VW) ,grilele au ramas totusi individualizate,iar interioarele...incep sa se infrateasca precum siamezii! FORMA DE ANSAMBLU insa,domnii mei,reprezinta problema cea mai stringenta pe care o imput eu,"forma" oricarui Audi emana a duhoare VW-ista pana in templul lui Dalai Lama.Uitati-va cu atentie sporita,nu ignorati cu inconstienta sau rea vointa ceea ce trebuie barbateste contestat: A1=Polo,A3=Golf,A4=A6=Passat,A8=Phaeton,Q7=Touareg (doar A2 pare o bizarerie nimerita din lumea lui ET,ar avea oroare s-o imite sau s-o sugereze oricine cu capul pe umeri!) .Astfel,Audi a a devenit victima celebra a "directivelor economice" si a "imperativelor de piata" proliferate cat se poate de orbeste si prosteste de catre secaturile de la "centru" ,care,in numele "sacrosanct" al profiturilor ametitoare,impun autoritar fabricii de la Ingolstadt sa scoata contratimp (time is...) jucarii chinezoforme in serie abundenta,mixtura prozaica de plastice negre si insertii de aluminiu (facem abstractie de motorizari...nu ele intriga,fiind chiar exceptionale,adjudecandu-si ultimele 7 editii din "Award's 10 Best Engines" ,dar sunt bine mascate sub capota,nu ele se vad in exterior...) ,si nu calitate-individualitate-personalitate...noroc ca clientul-etalon al zilelor noastre se uita cu obstinatie dupa brand,Audi extaziind inca puternic in aceasta directie tipologic globalista,dar rivalele nu au amortit,respectandu-si totusi blazonul destul de sifonat si la ei de mentalitati naroade de tip consumist...adica sunt depasite la motorizari de Audi,insa compenseaza de-a dreptul hipnotic cu progrese fulminante si intentionate in punctele fix cele mai vulnerabile ale lui Audi: "sportivitate" , "agresivitate" , "eleganta",daca nu si "putere"...
Eu,unul,nu vad alta sansa concreta pentru cele patru magice cerculete decat sa incerce din rasputeri si dinlauntrul firmei sa se rupa pe toate planurile de monopolul incorsetant de la Wolfsburg,chiar daca acest deziderat "nebun" sau "nerealist" ar implica automat privarea de fondurile vitale oferite prin repartitie bugetara de CA al concernului...N-ar fi nici o tragedie,caci o eventuala alianta sau fuziune prin absorbtie,fara dizolvarea si nici macar diluarea brandului,cu Porsche (sa nu uitam ca eminenta cenusie de la aceasta,Ferdinand Piech,a imaginat,conceput si realizat cea mai revolutionara aplicatie tehnica a lui Audi care,prin raspandire concentrica,a isterizat toata lumea constructorilor de automobile,in sens admirativ si prozelit,fireste) sau cu Spyker Group (celor din urma oricum le livreaza motoare V10 si W12,de ce n-ar colabora mai strans si oficial?) ,nu ar fi receptata la nivel mondial ca o samavolnicie sau ca o absurditate,mai mult,o deloc eterogena interactiune Audi-SAAB ar nimici concurenta...de format sportiv,cele doua entitati putandu-se aventura la un schimb interesant de experienta si la o completare reciproca a virtutilor,care sa le astupe salutar neajunsurile inerente...In alte cazuri,chiar nu intuiesc cum si-ar putea recapata Audi identitatea de sine care a facut atatea furori in istorie si i-a adus atatea izbanzi emblematice!Oare cata apa va mai curge pe Dunare pana se va dumiri vreun cap luminat din staff-ul lor administrativ ca, actualmente, nici un model Audi n-are darul si harul de a "sari in ochi" nimanui pe strada,automobilist avizat sau simplu amator,asemuindu-se doar cu simbria frivola a "necesitatii cotidiene",nicidecum cu spectrul onorant al atractivitatii permanente proprie unei autentice marci de lux,asa cum,nota bene,Mercedes si BMW inca reusesc,in pofida suflarii coplesitoare a balaurului globalist atotconformist,atotnivelator,atotcontrarevolutionar...
Anyway,long life,Audi! BE WHAT YOU MUST BE!
putere: 184 cp 177 cp
cuplu: 380 Nm 380 Nm
0-100: 8.1s 8.7s
vit.max: 227km/h 228km/h
consum md: 4,9 L/100km 4,9 L/100km
emisii co2: 129 g/km 129 g/km
greutate: 1715 kg 1575 kg
si eu astept testu ala de 520d care e deja de ceva timp in productie cu A6 care nici macar nu e intrat in productie, e doar la nivel de poza. si da, audi abia asteapta sa i se arunce un os, sa aiba si ei ce lucra si pe cine sa copieze, la interior nu pot sa zic ca manerele de la fetele de usi sunt noi, uitati-va la vechiul e46 de la bmw... eu vad o foarte mare asemanare (asta e doar un exemplu de la interior) si audi au inceput sa abordeze o noua tehnica sa-i zic asa... ia toate marimile ext si int de la bmw si incepe sa le mareasca un pic, ca sa para ei mai mari :)))
cand o sa apara un audi total revolutionar si dupaia sa apara un bmw dupa ei, imi inchid gura ! numai bine! luati-va audi!
In cazul asta, eu iti doresc sa ai numai masini care in D sa stea pe loc. Asa ca sa fii tu fericit.
Eu vb din experienta, eu conducandu-le, iar tu vb din vanzari si cifre pe wikipedia! Eu nu cred ca cifrele dicteaza cine e lider, daca tu esti "sarac"-ipotetic vorbind, doar VW sau Audi iti permiti, deja BMW sau Mercedes e NIRVANA!
Libertatea asta de exprimare, aduna numai "caractere" pe aici, acum ai sa vii sa-mi dovedesti ca Audi vinde mai multe LED-uri decat BMW, iar asta ii face mai mult decat potenti in segm premium, care in mod continuu contestez prezenta Audi. Dar ce sa stiu eu, sunt un amarat cu Dacie 1310, romanii sunt bogati, ei au Passat! "Dar uitati-va ce masina, vai ce rau o duc eu in Spania, uitati aici AUDI A6!" suna cunoscut?
Omule tu nu ai condus in viata ta un Audi fabricat din 2004 incoace! PUNCT!
Ca sa nu mai vorbesc de exprimarea de doi bani si exemplele mioritce folosite pe post de argumente. Locuiesti cumva in Rahova?
Esti de compatimit, sincer, si tu si inca un exemplar de mai sus caruia nu ma obosesc sa-i dau replica pentru ca stiu ca are tot timpul din lume sa compuna un alt eseu plin de cuvinte ce nu sunt cumprinse in fondul lexical principal. E plina tara de asa zisi invatati care isi varsa cultura si frustrarea pe toate paginile internetului. Pacat ca nu-s in stare sa faca nimic concret. Daca ar face n-ar avea timp sa raspunda atat de eleborat si meteforic oricarei postari venite de partea unuia pe care il considera inferior.
Audi am condus modelele A4 B6 si B7 motor 1.9 tdi 131 cp si 2.0 tdi 170 cp.Acum ce concluzii mai tragi?