Noul Volkswagen Passat costă 20.393 de euro în România
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Volkswagen a anunţat preţurile noii generaţii Passat în România. Modelul pleacă de la 20.393 de euro cu toate taxele incluse în versiunea 1.4 TSI Bluemotion Trendline. Cea mai ieftină versiune diesel este 1.6 TDI, care oferă 105 CP şi o transmisie manuală cu şase rapoarte, iar preţul de pornire este de 21.815 euro cu toate taxele incluse. Pentru a trece graniţa de 150 CP, Volkswagen ne cere 22.517 euro cu toate taxele incluse, reprezentând versiunea 1.8 TSI de 160 CP în nivelul de echipare Comfortline al lui Passat.
Cea mai ieftină versiune cu tracţiune integrală a lui Passat este echipată cu motorul TDI CR de 2.0 litri şi 140 CP, care oferă 140 CP şi 320 Nm şi are un preţ de pornire de 23.870 de euro. Cel mai puternic diesel din gamă este un 2.0 TDI de 170 CP şi 350 Nm, care vine alături de o transmisie DSG cu şase trepte şi are un preţ de pornire de 27.425 de euro cu toate taxele incluse pentru nivelul de echipare Comfortline al lui Passat. Cea mai potentă motorizare pe benzină a lui Passat este un 2.0 TSI de 211 CP care are un preţ de pornire de 28.599 de euro cu toate taxele incluse şi vine în versiunea de echipare Highline şi cu o transmisie manuală cu şase rapoarte.
Un element interesant la noul Passat B7 este faptul că Volkswagen a renunţat cu totul la propulsoarele aspirate pe benzină şi a redus preţul de pornire al modelului său de clasă medie. generaţia B6 a acestui model pornea de la 21.467 de euro cu toate taxele incluse şi venea cu un motor 1.6 de 102 CP şi o transmisie manuală cu cinci trepte, noua generaţie a lui Passat este oferită alături de un motor 1.4 TSI de 122 CP în versiunea de bază, care beneficiază şi de o transmisie manuală cu şase rapoarte. O altă schimbare importantă la capitolul motorizări a fost eliminarea unităţii V6 FSI, care reprezenta vârful gamei Passat.
În timp ceCLICK AICI PENTRU A VEDEA LISTA DE PREŢURI ŞI DOTĂRI A NOULUI VW PASSAT
PENTRU A CITI DRIVETESTUL AUTOMARKET CU VOLKSWAGEN PASSAT B7, CLICK AICI
Via | Volkswagen
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Intern
-
Galeria Țiriac Collection, cea mai mare colecție privată de automobile din România, tocmai a primit două exponate noi. Este vorba despre două modele Porsche 911, dintre care unul este GT3 R Rennsport, un model produs în doar 77 de exemplare. (04.12)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi în România au scăzut cu 8 în luna noiembrie. Pentru ultimele 11 luni, vânzările au rămas în creștere față de anul trecut. (02.12)
-
Un nou studiu al pieței de mașini second hand din țara noastră arată că mai multe mașini au trecut prin mai mult de două schimbări de proprietar. Există cazuri în care mai multe mașini au trecut prin mâinile a nu mai puțin de 24 de proprietari diferiți pe parcursul vieții acestora. (28.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
repeta asa in fiecare zi , nu uita sa respiri
facelift la facelift la facelift............ asta este vw acum!
faptul ca au renuntat l amotoarele pe benzina aspirate spune multe -- succes tuturor doritorilor de tedeiuri ;)
La VW daca sunt 100 de cumparatori si 100 sunt nemultumiti atunci inseamna ca 10% din cumparatorii de VW sunt nemultumiti de masina lor.
Din cei 100, 90 vor intra pe forum si se vor plange.
Nemultumitul de la Alfa sau de la Mazda va fi ascultat numai daca se duce la stirile ProTV sau Antena1.
In concluzie, cumparatori de Alfa si Mazda, aveti solutia.
la Pompa Duza pentru Common Rail care a fost propus prima oara de ......................... FIAT "niste italieni prosti "
http://www.volkswagen.ro/despre_volkswagen/inovatii/motoare/sisteme_de_injec_ie/common_rail/
As fi totusi curios sa stiu ce dotari are cel mai ieftin Passat.
Noul VW Passat va aparea in 2-3 ani, aveti putina rabdare.
@ala fara nume care imi povestea ca TDI-CR se vinde bine ... bun si? , stiam si eu... ti se pare ca spui ceva nou? ... sunt niste motoare bune, la fel si tedeiurile pe baza carora lumea face misto de VW ( tre sa recunoastem ca mananca ulei, oricati ar veni si ar zice ca nu... stim cu totii ca mananca ulei, la greu :P ). Acum, de la aprecierea de care dai dovada pentru motoarele TDI-CR ale VW pana la a adresa acel comentariu mie ... ceva nu se leaga, asta din cauza ca eu nu am spus nimic despre ele, nici nu le-am adus in discutie ( in afara de mica referire la ACELE tedeiuri, care deja este mai mult o gluma decat un afront la adresa posesorilor ... )
@gibonii posesori de tedei care s-au simtit lezati de comentariul de mai sus:
Ceea ce spuneam in comentariul de mai sus era "de bine" la adresa VW ( si nu fac asta des, deci a-ti putea sa apreciati gestul ... daca v-ar duce mintea sa intelegeti..etc..)
2011 Accord Sedan Horsepower 271 @ 6000-6200
Torque (rpm) 254 @ 5000
EX V-6$27,080
Colors
Exterior: Crystal Black Pearl
Interior: BlackAccessories[3]
Prices shown are manufacturer suggested retail prices only. Installation cost for accessories is not included. Dealer costs may vary. Prices exclude applicable taxes.
ExteriorDeck Lid Spoiler$356Wheel Locks, Unexposed$56Door Visors$82Rear Bumper Applique$71
total $28,394
arata mult mai bine decat passat
2.E doar o amagire aceasta politica de preturi mai mici pentru modelele noi, cum ar fi acest Passat de ex. Si va spun de ce. Primul proprietar in 3-4 ani si 100 000 - 150 000 km nu va avea bataie de cap. Cel de-al doilea proprietar insa, va trebui sa schimbe o pompita de motorina (apropo, se zice ca motoarele 1.6TDI au probleme cu pilitura), o turbina, un intercooler, etc. Din acest punct de vedere, consider ca filosofia auto japoneza este superioara, chiar daca ei nu prea inoveaza. Macar ai design cuminte, tehnica clasica robusta, calitate cel putin la nivel mediu si electronica bine incorporata. Nemtii inoveaza continuu, ceea ce este de apreciat. Dar au ajuns sa complice motoarele in asa hal, cu fel si fel de briz brizuri, incat ajungi sa regreti o masina veche, dar tzeapana si extrem de fiabila.
Pe o zona de la 27000E pana pe la 35000 poti sa alegi intre un VW, un Mercedes si un BMW ( nu m-am uitat la A4, dar cred ca si ei au versiuni entry-level la preturile astea )
din nou, mult succes iubitorilor de tedeiuri ;)
Iar în altă ordine de idei... " Volkswagen construiesc masini mai fumoase si mai aspectoase decat BMW ". Şi nu numai asta... ideea principală este că Volkswagen construieşte maşini accesibile ca preţ, spre deosebire de BMW şi Mercedes de ex. care nu de puţine ori s-au trezit că au rămas cu maşinile blocate pe stoc, din cauza preţului nu foarte accesibil, şi de unde atâţia cu bani, ca să le cumpere maşinile, când neamţu a ajuns să se dea cu Loganu prin Germania...