Noul motor Mercedes consuma 6 litri/100km
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Zilele trecute va vorbeam despre premiera tehnologica pe care Mercedes o pune la punct. Este vorba despre motorul DiesOtto care va rivaliza cu cel proaspat anuntat de rivalii de la Volkswagen. DiesOtto vine echipat cu cele mai noi tehnologii printre care injectie directa, supraalimentare si compresie variabila.
Multumita acestor inovatii motorul poate oferi puterea unui diesel si emisiile unui propulsor pe benzina fiind capabil sa functioneze cu orice fel de combustibil, spre deosebire de cel VW care are nevoie de un anume compus sintetic. Motorul foloseste aprinderea fara bujie in conditii mai putin solicitante, asemeni unui disel, si comuteaza pe bujii atunci cand temperaturile sunt scazute sau motorul este suprasolicitat.
Conceptul initial a fost testat pe un model S-Klasse si consta intr-un motor cu patru cilindri de 1.8 litri care dezvolta 238 de cai putere si un cuplu motor de 400Nm. Testele initiale au inregistrat un consum de numai 6litri/100km. Mai mult decat atat tehnicienii Mercedes au anuntat ca economia de combustibil va fi imbunatatita prin adaugarea unei tehnologii hibride, mai precis a unui generator pentru pornire.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Mercedes-Benz a mărit viteza maximă a sistemului său de conducere autonomă prezent la modelele sale. Astfel, toate modelele noi dotate cu acest sistem se vor putea conduce singure până la o viteză maximă de 95 de km/h. (24.09)
-
Nissan urmează să lanseze un nou sistem de asistență conceput special pentru a reduce situațiile în care șoferii continuă să circule pe banda a doua pe autostradă. Noul sistem îl va avertiza pe șofer să treacă înapoi pe prima bandă după o depășire. (20.09)
-
BMW a anunțat că tehnologia specială E Ink de schimbare a culorilor unei mașini ar putea intra în producție până în 2027. Constructorul german își dorește ca toate mașinile sale să fie dotate cu această tehnologie în viitor. (05.09)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
nu mah... japonezii si cei mai tari mah
toyota.. vvti
hyundai.. fuai mah ce ieftin si bun ii mah
europenii mah... nu stiu sa fac nimic, numa japonezii mah... tehnologia s-a mutat acu 40 de ani in asia (zicea un imbecil in comentarii... sa ma scuze)
oricum... pentru frustratii care nu au bani de o masina germana... ii rog sa se abtina de le comentarii inutile
Vad ca multi isi dau cu parerea ca masinile japoneze sunt mai bune, ca nu stiu care sunt mai ieftine.
Putini sunt cei care-s pasionati cu adevarat de tehnica si de automobilism.
Mintea romanului e in continua cadere, noroc de unii ca sunt in varf si se tin bine.
Deci, ar trebuie sa va mai abtineti cu comentariile voastre de asa-zisi experti!
Observ ca majoritatea chiar se pitesc dupa fel si fel de nume fiindu-le rusine cu al lor. Sau poate le este chiar jena sa nu ii recunoasca cineva cand deschid gura si vb fara sa gandeasca.
Am avut si Lexus LS400 si acuma am MBZ doar ca este pe motorina dar daca am de ales la acelasi pret Lexus da bataie mare la fundulet celor de la MBZ, BMW, Cadrillac, ..... la TOTI.
Acuma la motorul acesta. Este ceva complect nou si as vrea sa vad cum functioneaza. Cum isi poate schimba compresia? Aici este cheia de a trece de la benzina la motorina. Este cumva un motor diesel care are scanteie pt benzina? Conceptul este ff interesant. Un mic motor turbo ar fi totusi cel mai eficient. Honda sa pus pe treaba la acest capitol.
-reductorul armonic(sper sa nu mai insel)fara de care nu ar fi fost posibila realizarea robotior industriali (mma refer la cei de oarece precizie)
In europa se imping limite peste limite si ati sti asta daca ati fi participat in cadrul unui program de cercetare european.
Cat despre lexus,jos palaria.le-au facut sa nu se strice,sa arate bine pe dinauntru si afara,sa fie sigure.dar haideti sa nu comparam ce face toyota cu ce face taticu mercedes.se plang toti taranii care fac si ei rost de 35 de mii de euro ca si-au lua mertan c220 si ca nu le place cum merge.fratilor,ala nu prea e mercedes,daca vreti mercedes puneti mana la treaba si cumparati maybach,si comparati lexus xu maybach,ca sunt omoloage daca va ganditi.toyota s-a plictisit de masini simple si a facut lexus.mercedes s-a plictisit si a reinviat maybach.ce spuneti de noul exelero sau de SLR? mercedes e in spatiu deja.la fel si Volkwagen,s-a remarcat tehnologic cu Veyron si a dat la toti peste gurita .
Observ ca sunt posesori de lexus pe aici care nu stiu sa scrie corect gramatical.si mai rau e ca unii citesc ce scriu ei si iau de bun
Bineinteles ca motorul la care lucreaza cei de la Mercedes este unul absolut senzational.In cazul in care nu ati remarcat puterea 238CP la un motor de 1.8(pe o masina de serie) este ceva incredibil.Actualul motor 320CDI (3 litrii V6)produce mai putini cai.Daca vreti o comparatie acest motor produce 132Cp/litru, iar un motor BMW V10 (de pe M6)produce 101Cp/litru.Ca sa nu mai vorbim de consumul inregistrat.
Si ca sa nu fiu total pe langa subiect, sunt tare curios de la multe detalii legate de motorul asta si de o comparatie de pret cu unul "normal".
Numai bine!