Premiera tehnologica: noul motor Mercedes
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Salonul Auto de la Frankfurt va fi martorul mai multor premiere ale lumii auto, Mercedes Benz declarand ca va lansa in septembrie o noua generatie de motoare performante. Chiar la sfarsitul acestei luni germanii vor oferi primele informatii despre noua lor creatie botezata "DiesOtto" care va imprumuta din atributele propulsoarelor pe benzina si diesel.
DiesOtto promite emisii la fel de mici ca cele ale motoarelor pe benzina si o eficienta identica cu cea a unitatilor diesel. Inovatia consta intr-un sistem asemanator celui introdus de Volkswagen si supranumit Gasoline Compresion System. Motorul foloseste bujii pentru pornire si accelerari bruste si un alt sistem de aprindere, asemanator celui intalnit la motoarele diesel, pentru situatii mai putin solicitante.
Un oficial Mercedes a anuntat recent ca tehnologia Volkswagen nu poate rivaliza cu cea Mercedes pentru ca motoarele VW au nevoie de un combustibil sintetic special, care este inca in dezvoltare. In schimb, propulsoarele Mercedes vor fi capabile sa foloseasca tehnologia GCS mult mai devreme, acestea fiind adaptate sa functioneze cu benzina.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din IAA FRANKFURT 2007
-
Echipa Automarket a plecat la drum joi dimineata si, dupa popasuri dese, a ajuns in Romania sambata pe inserat. (18.09)
-
Mercedes a publicat noi imagini ale conceptului F700 si detalii despre tehnologia de care acesta dispune. (17.09)
-
Automarket va prezinta ultima parte a maratonului foto de la Salonul de la Frankfurt. Acestea sunt cele mai tari fete de la salonul german! (17.09)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
nu doar robotzeii stiu sa faca masini
orice progres tehnologic trebuie apreciat, indiferent ca vine de la Mercedes, Toyota, Tata Motors sau Dacia
As prefera oricand calitatea/motorizarea Audi unui C Klasse sau chiar E Klasse. A8 vs S500? Asta nu stiu ca nu le-am incercat la prima mana. Dar la ce bun? ca nu am 60-70ani pentru un Mercedes mare
Si cred ca ceea ce scrie fiecare aici vine mai mult din burta si mai putin din cap.
Bravo "auto", ai dreptate.
Orice noutate tehnologica este f. buna.
Numai ca nemtii astaia nu vor sa mai inventeze nimic... Ori iau de la japonezi si ce lauda ca... ,ori de la altii.....
Oricum motorul asta exista de multa vreme 1 Kiar asa , praf in oki ?
Nemtii intotdeauna au crezut ca sunt mai destepti.
Pa sa dau asigurari ca nu e asa !
El Volvo S40 18i de inyeccion directa es un gran coche, con una linea que no tiene nada que ver con los Volvo antiguos, el motor que mueve a este coche es de la marca Mitsubishi, tiene la caracteristica de que puede funcionar a plena potencia o en un modo de bajo consumo que hacen que en carretera nos dé unos consumos similares a un motor de gasoil. Para obtener estos consumos debemos lanzar el coche a la velocidad deseada y luego soltar el pedal hasta que nos aparezca una "E" de economico en el ordenador de a bordo con lo que conseguimos que el motor inyecte la gasolina minima e indispensable para mantener esa velocidad,retornando al modo potencia en cuanto se pisa el acelerador un poco mas, por ejemplo al realizar un adelantamiento.