Noul Mercedes A-Klasse va avea motor diesel de la Renault
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Colaborarea încheiată în acest an între Mercedes şi Renault-Nissan va duce la schimburi tehnologice foarte interesante între cele două părţi. Iar unul dintre acestea se referă la faptul că Mercedes va monta pe viitoarele generaţii A şi B-Klasse motorul turbodiesel de 1.6 litri şi 130 de cai putere dezvoltat de Renault. Informaţia a fost publicată astăzi de britanicii de la Autocar, care citează surse franceze din interiorul alianţei Renault-Nissan.
Evident, Mercedes va participa la rândul său la evoluţia tehnică a celor de la Renault, împrumutându-i Alianţei Renault-Nissan motorul pe benzină de 2.0 litri şi unităţile V6 şi V8 din gama proprie.
Aşa cum Automarket vă anunţa acum două zile, cele mai avantajate modele vor fi cele ale gamei Infiniti, divizia de lux a celor de la Nissan urmând să beneficieze de aportul unităţilor V6 şi V8. Cu ajutorul acestora va fi demarată dezvoltarea gamei de performanţă Infiniti IPL, modelele din această linie urmând să fie prezentate ca "Powered by AMG".
Colaborarea dintre cele două companii va merge şi mai departe, Renault-Nissan şi Daimler urmând să dezvolte în comun o gamă de motoare care va varia de la 1.2 la 1.8 litri.
Acestea vor fi utilizate atât de A şi B-Klasse, cât şi de Twingo, Clio şi Megane.via | Autocar
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Porsche a pregătit o actualizare over-the-air pentru sistemele multimedia ale mașinilor sale. Odată cu noua actualizare, aplicația YouTube este acum instalată și poate fi accesată doar de pasagerii din față. (12.12)
-
BMW a lansat o nouă tehnologie de conducere autonomă, care permite mașinilor proaspăt construite să se conducă autonom în interiorul uzinelor. De această tehnologie beneficiază și Mini. (27.11)
-
Mercedes-Benz a mărit viteza maximă a sistemului său de conducere autonomă prezent la modelele sale. Astfel, toate modelele noi dotate cu acest sistem se vor putea conduce singure până la o viteză maximă de 95 de km/h. (24.09)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
mercedes cu renault.........
va urma oare audi cu citroen sa formeze trio-ul germano-francez???
Cand cineva scoate ceva mai bun apara un rechin mai mare si ia si el inventia pentru ca e mai IEFTIN!!! CE rost are sa bagi miliarde in dezvoltarea unui motor sau a unei platforme cand pentru mai putini bani le cumperi de la altul...si mai sunt si bune!!!
Da iti dezvolti un motor propriu la o clasa premium un S Classe , cu toate ca nici acolo nu cred ca e totul 100% facut in curtea lor( ma refer la masina ca tot nu doar motor)
Pai spre exemplu un stergator stau astia de la Mercedes sa il reinventeze. Nu! Il iei de la altulca din nou e mult mai ieftin!!! nici nu ai idee ce inseamna cercetare in afara, se baga miliarde!! Si de ce sa cheltuiesti cand poate face altul treaba in locul tau...
Lasand gluma la o parte, adevarul e ca grupul VAG, avand in componenta marci de volul precum Volkswagen sau Skoda, a fost nevoit sa-si dezvolte propriile motoare mici si economice in vreme ce Mercedes sau BMW sunt producator premium si nu au avut nevoie pana de curand de motoare mici. Situatia s-a schimbat insa o data cu introducerea noilor norme de poluare pt. fiecare constructor in parte, iar cei doi producatori (Mercedes si BMW) au considerat ca e mai profitabil sa faca schimb de motoare cu francezii de la Renault si respectiv PSG decat sa-si dezvolte propriile lor unitati. Avantajul pt. omul de rand consta in faptul ca serviceul va fi mai ieftin iar piesele de schimb vor fi comune si deci mai usor de procurat.
Imbecilii care cred ca masinile germane sunt 100% germane si sunt mai bune decat cele frantuzesti, iar cele frantuzesti sunt 100% frantuzesti si sunt mai bune decat cele germane vor comenta in continuare pe aceeasi tema imbecila si vor capta atentia altor mintii imbecile.
Oricum în cazul diesel-ui este loc de un consum mai mare, consumând oricum puţin.
Aş fi placut impresionat sa văd ca se poate obţine putere mai mare si cu consum nu neaparat mai mic, dar macar acelaşi ca şi vechile motorizări. Pentru asta va trebui sa mai treacă ceva vreme deoarece acele motorizări sunt fie foarte scumpe, fie încă nu există.
@mijai.........baiete?? ce rost are sa bagi miliarde in dezvoltarea unui motor....... pai are rost......in urma cu 20-30 de ani BMW si MERCEDES isi dezvoltau proprile motoare propriile tehnologi si altele poate doar bucse bucati de plastic si lucruri marunte erau folosite in comun si de 'alti'
in era moderna dai 40k euro pe o masina si daca o desfaci nu e mare lucru de ea.....
@@tzenu........cine i devinizeaza pe nemti....daca nu sti sa citesti am scris ca nemti in ziua de azi sunt de 'rahat(sau c c t)
@mihai din pacate la postu tau nu vreau sa comentez te las sa-ti dai seama singur ca gresesti
Mercedes va folosi motoare Renault.
Trageti voi concluzia logica! Hahaha... desi nu e chiar asa dar... e funny!
- De ce sa dau o gramada de banii pe tabla de mercedes cu moror de clio ? clar eticheta motor de renault inseamna Non-premium.
Cu asemenea veste Toyota si Vag au mai castigat cateva procente la clasa mica.
Intr-adevar e globalizare, e competitie, e performanta.......dar asta pana la un punct. De aici incolo apare o soneala, un delir tarziu.
Pacat... :(
mi se pare normala si obiectiva parera ta, in schimb sunt unii activisti pe aici care nu tin de parerea consumatorului final care doreste sa obtina un raport calitate - pret cat mai bun, am mai spus-o si o mai spun sper ca va platesc bine firmele la care lucrati ( macar un ciko si o ciukalata ) ;-)
E f normal si de bun simt sa-ti doresti pe banii pe care-i dai sa primesti ceva autentic, dk nu , macar in cazul lu' Mercedes sa mai lase la preturi ca de aceea masina de la ei porneste de la un 20k pt ca le platesti tehnologia, inovatia ( inginerii ) - nu doar Brandul !!! sau Designul !!!
dar unii deontologi / ciumpalaci de pe acilea ....abereaza si mai si jignesc cu aerul lor de superioritate INFANTIL.
Tocmai de aceea ( ca o scurta paranteza ) asiaticii , castiga tot mai mult teren , mai ales Hyundai - Go Hyundai & Kia, Toyota... !
by the way, era un articol ( recent ),pe aici ,unde erau premiati directori de la Daimler si Vag, unde cel de la Daimler era felicitat pt reusita de a scoate un profit de / sau aproape de 100% / automobil SO IT FIGURES =))