Infiniti va lansa modele sportive propulsate de motoare AMG

De Bogdan Mirică
Publicat Luni, 06.12.2010
Parteneriatul încheiat între Daimler şi Renault-Nissan, va asigura printre altele şi motoare performante pentru viitoarea divizie sportivă a celor de la Infiniti. Sub capota modelelor nipone se vor afla motoare Mercedes AMG.

Luna trecută vă anunţam că Infiniti ia în considerare posibilitatea de a face din linia sa de accesorii IPL o adevărată divizie de performanţă, gata să rivalizeze cu Mercedes AMG şi BMW M. Se pare că zvonurile se adeveresc pe jumătate: Infiniti pregăteşte o divizie sportivă, însă nu va concura cu Mercedes pe acest segment, pentru că motoarele viitoarelor sale modele vor fi asigurate de AMG.

Infuzia de tehnologie va fi posibilă mulţumită încheierii parteneriatului dintre grupurile Daimler şi Renault-Nissan. Odată cu lansarea diviziei IPL, Infiniti va căuta să ofere publicului modele de performanţă, axate nu neapărat pe puterea ascunsă sub capotă, ci pe comportamentul dinamic.

Pe lista propulsoarelor pe care Mercedes ar putea să le ofere japonezilor se află o unitate V6 supraalimentată, de 3.5 litri, capabilă să înlocuiască deja perimatul propulsor de 3.7 litri, de care dispune modelul G. Graţie noului motor conceput în Stuttgart, modelele de performanţă Infiniti ar putea să ascundă sub capotă cel puţin 400 de cai putere.

Surse neoficiale vorbesc chiar şi despre o versiune de performanţă a proaspăt lansatului sedan M, destinat să rivalizeze cu BMW Seria 5.

Aceasta ar urma să beneficieze de serviciile propulsorului V8 de 6.2 litri al aceleiaşi divizii AMG. Resursele îi vor permite să se dueleze cu un alt sedan premium de performanţă, britanicul Jaguar XFR.

via | autocar

Comentarii (3)

  • tomita
    loool. de unde este motorul de 3.7l de la G perimat?
    gandesti oare cuvintele sau doar auncam "vorbe" (ca in melodia de La Familia)
    De ce oare presa in romania este doar la nivelul de studenti incepatori. De ce oare nu exista profesionism? Momentan sunt speculatii can-can care nu fac decat sa dezguste.
    Va tot citesc ca sunteti singurii care aveti implementat sistemul acesta interactiv. Un mare plus pt cine a gandit-o dar in rest de la inceput am considerat ca la nivel jurnalistic aveti multe hibe.
    Deci, de ce este "deja perimatul propulsor de 3.7 litri" care e proaspat lansat in inlocuieste precedentul 3.5l care de asemenea a fost un succes tehnic. "Daca, parca, ar putea. " asta e doar vrajeala.
    Daca am sta sa analizam motoarele de forta de la nissan jp si mercedes, o sa constatam ca invers sta treaba.
    Singurul motor de luat in seama de la nemti va fi 2.0 supraalimentat.
    5 9
  • Alin D.
    motorul de pe GTR
    Oare de ce nu folosesc motorul de pe GTR (poate o versiune mai putin puternica si deci mai ieftina)...pacat, pt. ca know how ar avea...
    3 3
  • Tomita, seria de motoare VQ din care face parte si actualul 3.7 a fost introdusa in 1994. Varianta din prezent, introdusa in 2008, a atins maximumul posibil al acestei serii din toate punctele de vedere: performanta, economie, limita tehnologica, cost vs beneficii. Pur si simplu nu mai renteaza pentru Nissan sa-l tot updateze, trebuie un alt motor. Asa ca da, este perimat, chiar foarte.
    Eu cred ca putina documentare n-ar strica (chiar si pe wikipedia cauta Nissan VQ engine) inainte sa fii atat de vehement, fara suparare.
    7 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru