Infiniti va lansa modele sportive propulsate de motoare AMG
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Luna trecută vă anunţam că Infiniti ia în considerare posibilitatea de a face din linia sa de accesorii IPL o adevărată divizie de performanţă, gata să rivalizeze cu Mercedes AMG şi BMW M. Se pare că zvonurile se adeveresc pe jumătate: Infiniti pregăteşte o divizie sportivă, însă nu va concura cu Mercedes pe acest segment, pentru că motoarele viitoarelor sale modele vor fi asigurate de AMG.
Infuzia de tehnologie va fi posibilă mulţumită încheierii parteneriatului dintre grupurile Daimler şi Renault-Nissan. Odată cu lansarea diviziei IPL, Infiniti va căuta să ofere publicului modele de performanţă, axate nu neapărat pe puterea ascunsă sub capotă, ci pe comportamentul dinamic.
Pe lista propulsoarelor pe care Mercedes ar putea să le ofere japonezilor se află o unitate V6 supraalimentată, de 3.5 litri, capabilă să înlocuiască deja perimatul propulsor de 3.7 litri, de care dispune modelul G. Graţie noului motor conceput în Stuttgart, modelele de performanţă Infiniti ar putea să ascundă sub capotă cel puţin 400 de cai putere.
Surse neoficiale vorbesc chiar şi despre o versiune de performanţă a proaspăt lansatului sedan M, destinat să rivalizeze cu BMW Seria 5.
Aceasta ar urma să beneficieze de serviciile propulsorului V8 de 6.2 litri al aceleiaşi divizii AMG. Resursele îi vor permite să se dueleze cu un alt sedan premium de performanţă, britanicul Jaguar XFR.via | autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
gandesti oare cuvintele sau doar auncam "vorbe" (ca in melodia de La Familia)
De ce oare presa in romania este doar la nivelul de studenti incepatori. De ce oare nu exista profesionism? Momentan sunt speculatii can-can care nu fac decat sa dezguste.
Va tot citesc ca sunteti singurii care aveti implementat sistemul acesta interactiv. Un mare plus pt cine a gandit-o dar in rest de la inceput am considerat ca la nivel jurnalistic aveti multe hibe.
Deci, de ce este "deja perimatul propulsor de 3.7 litri" care e proaspat lansat in inlocuieste precedentul 3.5l care de asemenea a fost un succes tehnic. "Daca, parca, ar putea. " asta e doar vrajeala.
Daca am sta sa analizam motoarele de forta de la nissan jp si mercedes, o sa constatam ca invers sta treaba.
Singurul motor de luat in seama de la nemti va fi 2.0 supraalimentat.
Eu cred ca putina documentare n-ar strica (chiar si pe wikipedia cauta Nissan VQ engine) inainte sa fii atat de vehement, fara suparare.