Nissan Leaf consuma doar 0.64 litri la 100 kilometri
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dupa ce oficialii GM s-au laudat ieri cu un consum de 1litru la 100 kilometri pentru modelul Chevrolet Volt, Nissan le zdrobeste entuziasmul anuntand ca EV-ul lor numit Leaf are un consum echivalent de 0.64 litri de carburant la 100 kilometri. Spre deosebire de Volt, Nissan Leaf nu foloseste combustibil in niciun fel, deoarece este un vehicul 100% electric.
Cifrele de consum ale celor doua modele au fost anuntate conform standardelor EPA, care a creat o metoda de calcul eficienta pentru a putea afisa aceasta caracteristica a vehiculelor. Aceste valori sunt strict informative, si sunt oferite tuturor vehiculelor noi inainte de a fi lansate pe piata. Bineinteles, lansarea unor cifre de consum pentru un vehicul electric este absurda, iar standardele EPA ar putea fi schimbate in urmatorul an pentru a fi mai bine adaptate cerintelor moderne.
Astfel, anuntul japonezilor de la Nissan nu este decat un atac de marketing la adresa lui Chevrolet Volt, si nu are o baza reala, deoarece eficienta unui vehicul electric nu poate fi masurata in litri de carburant consumati la 100 de kilometri. Chevrolet Volt se poate inscrie in acest catalog, deoarece foloseste un motor pe benzina pentru a isi incarca bateriile, care alimenteaza la randul lor un motor electric special.
Via | Leftlane
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
O fi mergand pe baza de inorogi roz, sau pe iepurasi pufosi care nu polueaza mediul. A cata oara trebuie sa va aduc aminte ca si curentul de la priza tot "arzand gaz" se produce.
Sa aveti o dupa-masa magica :)).
@prius:
1. de vreme ce masina consuma curent care se produce consumand un combustibil (centralele eoliene si energia hidro sunt in proportie infima fata de cele care folosesc "combustibili" pentru a produce energie) nu poate afirma nimeni ca masina nu foloseste combustibil.
2. Toata poveastea aia lunga si plictisitoare ar fi valabila in momentul in care s-ar fi creat un fel de perpetuum mobile, lucru care este un pic cam imposibil. Toata povestea cu transformarea energiei din franare in energie electrica si stocarea ei in baterii este ok, cu singura diferenta ca pentru a pune masina in miscare, ai nevoie de energie, produsa asa cum am spus mai sus.
3. Presupunand dupa nume ca detii un Prius nu pot decat sa te compatimesc si sa iti urez o viata cat mai fericita la volanul masinii celei mai nefolositoare si supraapreciate. Productia lui Prius la scara mare produce mai multa poluare decat mega SUV-urile care indivizi ca tine le urasc. (vezi de unde vin bateriile pt ea :D).
Salutari.