OFICIAL: Chevrolet Volt va consuma 1 litru/100 km in oras!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Oficialii General Motors au anuntat astazi, dupa doua zile de teasing misterios, unul dintre principalele avantaje ale viitorului Chevrolet Volt, viitorul model 100% electric al grupului. Conform acestora, motorul pe benzina care are rolul exclusiv de a incarca bateria pe baza caruia Volt functioneaza va consuma in medie la rularea in oras 1.02 litri/100 km, echivalentul a 230 mpg (miles per gallon/mile parcurse cu un galon de benzina) in sistem american. In aceste conditii, Volt va fi de peste patru ori mai eficient decat noua generatie Toyota Prius, care afiseaza un consum de 4.6 litri in oras.
Conform sefilor GM, Volt va putea sa circule prin oras 64 de kilometri exclusiv cu motorul electric, fara ca motorul clasic sa intervina si sa inceapa sa incarce bateria-sursa. Dupa aceasta limita, motorul termic va incepe sa alimenteze bateria, insa acesta nu va invarti in niciun moment rotile lui Volt, aceasta sarcina revenindu-i exclusiv motorului electric. Desi dispune practic de doua motoare diferite, Volt nu este considerat un hibrid tocmai din cauza ca cel pe benzina nu actioneaza direct rotile.
In acest moment, Prius este considerat unul dintre cele mai eficiente modele de pe piata, hibridul Toyota fiind vandut in 159.000 de unitati doar in Statele Unite in cursul anului trecut.
Conform declaratiilor lui Bob Lutz, Chevrolet Volt va fi produs in 60.000 de unitati anual, pretul unui exemplar urmand sa se ridice la circa 40.000 de dolari. In Europa, Chevrolet Volt va fi comercializat sub brandul Opel, urmand sa poarte denumirea oficiala Ampera.
via | Just Auto
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Cu ocazia Bharat Mobility Expo, MG a lansat modelul Majestor în India. Este vorba despre un SUV, de mari dimensiuni, poziționat în vârful portofoliului de modele destinate acestei piețe. (20.01)
-
Mercedes-Benz pregătește revenirea pe piață a Clasei S Coupe. Noul model poate fi văzut deja într-o serie de imagini patent, iar acesta ar urma să fie produs în serie limitată. (20.01)
-
Skoda a lansat o nouă motorizare pentru varianta hatch a lui Superb. Noua motorizare este o unitate hibridă cu încărcare la priză, care promite să ofere o autonomie electrică de peste 120 de kilometri. (17.01)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Euro NCAP: Cele mai sigure mașini testate în 2024
- Volkswagen ID.7 a parcurs 941 de kilometri cu o singură încărcare
- Primele imagini neoficiale cu noul Volkswagen T-Roc
- FOTOSPION: Primele imagini cu Skoda Space, un crossover electric cu 7 locuri
2. Multumiri CRIZEI sau conspiratiei cum s-o numi (unii ii spun revolutie altii evenimentele din decembrie)-prietenii inteleg de ce.
DACA nu era ''CRIZA'' - mai treceau 10 ani sa avem acces la hibride si masini electrice.
3. Multumiri GM pentru VOLT si sa vedem ce va mai urma.
BAFTA !
Centrala pe carbune? Aia ti se pare cea mai mare realizare tehnologica la care am eu acces? Gresesti radical. Am trecut de mult pe lemne...si la anu`, daca ma ajuta Dumnezeu, o adaptez si la rumegus...
N-am nimic impotriva sa visezi/visati...cu conditia sa nu conduceti masina in acelasi timp. S-ar putea sa faceti accidente si sa omorati oameni nevinovati.
GM ne ameninta cu penibilitatea asta de masina de vreun an de zile si tot apare cate ceva (decedeaza pisica, le cade menghina pe picior si alte evenimente din astea catastrofale si uite asa se mai amana lansarea pana la Sfantul Asteapta. Tare mi-e teama ca o sa se intample ca si cu Insight-ul.
Deja mi se pare o magarie gen Logan pentru Politia Romana.
Dar oricum, sunt si americani fraieresteni care o sa dea banii pe volt cum dadeau romanii la caritas si o sa ajunga GM iar cel mai mare producator de balast.
Noroc ca exista si altii pe pamantul asta nu numai GM!
Sanatate si conduceti prudent.
george....esti tare, io sunt pe peleti de rumegus. Dar visez sa am curent in burta masinii si nu un rezervor de motorina
In afara de Tesla si Alte mici(sau mai mari) Roadstere care au niste preturi... inaccesibile, si Lexus care Hybrid Drive in rest nici unii nu dau populatiei aceste masini cu consumuri fantastice.
Frectie din pacate. Sunt teasere la scara mare.
Pana cand nu vad o justificare clara eu cred ca e doar praf aruncat in ochii publicului.
Acel consum de 1l/100km este consumul pe care il face al doilea motor al lui volt, care este folosit cand se termina bateria. Deci dupa cei 65 km intra in functiune un alt motor,pe carburant conventional care incarca bateria.
Chevi volt este 100% electric pt ca spre deosebire de vehiculele hibride rotile sunt puse in miscare doar de motorul electric, motorul conventional este folosit pt a incarca bateria.
Si daca pune un motor de 100 cmc (doar e pe post de generator ,nu in sarcina ) se poate sa scoti un consum de 1 litru la 100km (pt ca 64 de km zicea ca merge pe bateria-sursa si pe urma pana la 100 de km ( adica 36 km) consuma litru ala de benzia :) pt ca motorul nu imvarte rotile , cititi mai bine si abtineti-va de la comentarii de tot kku...