Montezemolo: "Alianta Fiat-Opel ar naste un grup solid"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Presedintele Grupului Fiat, Luca di Montezemolo, sustine ca o alianta intre Fiat si Opel ar fi "o extraordinara oportunitate" pentru producatorul italian, reprezentand continuarea perfecta dupa ce constructorul din Torino a incheiat joi un acord de colaborare cu americanii de la Chrysler.
"O alianta cu Opel ar fi o oportunitate extraordinara pentru noi. Opel ar fi partenerii nostri ideali, s-ar naste un grup extrem de solid", sustine Montezemolo, intarind afirmatiile pe care le-a facut vineri CEO-ul Fiat, Sergio Marchionne.
"Il vom lasa pe Sergio sa lucreze. Ce pot sa spun este ca urmarim o strategie coerenta si ca nu ne vom abate de la aceasta. Apoi, vom vedea. Stim ce carti avem in mana si vom juca pana la capat cu ajutorul acestora", continua Montezemolo.
Conform declaratiilor lui Sergio Marchionne, Fiat ar avea nevoie de inca un partener pentru ca volumul de productie anual al viitorului grup sa ajunga la 5.5-6 milioane, cifra care ar asigura supravietuirea tuturor marcilor implicate, indiferent de turnura pe care o va lua criza financiara si economica mondiala.
Sergio Marchionne se va intalni luni cu ministri germani ai Finantelor si Afacerilor Externe, oferta initiala a celor de la Fiat pentru preluarea Opel fiind, dupa spusele unui oficial al board-ului contructorului german, de 750 de milioane de euro. Suma este considerata prea mica de General Motors.
Eventuala colaborare dintre marca germana si Grupul Fiat nu este vazuta insa bine de toti membri Opel. "Cele doua marci nu s-ar putea integra, s-ar canibaliza una pe alta. Iar acesta nu este un fapt pozitiv pentru niciunul dintre cei doi constructori", spune Armin Schild, membru al echipei de conducere Opel, intr-un interviu acordat publicatiei italiene La Stampa.
In cazul in care Fiat nu ar ajunge la un rezultat dupa negocierile cu guvernul german, italiene s-ar putea reorienta catre operatiunile din America de Sud ale General Motors.
via | Reuters
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Transmisiile manuale devin tot mai rare, iar un nou studiu scoate în evidență cât de drastică a fost această schimbare. În special, numărul vehiculelor cu transmisie manuală a scăzut cu 57% în ultimul deceniu. (24.04)
-
Brabus și-a lăsat deja amprenta pe noul Mercedes-AMG E53. Pachetul de îmbunătățiri al casei de tuning pentru varianta sedan și break crește puterea modelului de la 577 cai putere la 691, folosind motorul turbo de 3.0 litri cu 6 cilindri în linie și sistem hibrid, depășind astfel modelul E63 cu motor V8 din generația precedentă. (24.04)
-
Buick a anunțat că va lansa sub-brandul Electra pentru piața chineză. Electra va urma să lanseze 3 modele din categoria NEV (vehicule cu energie nouă). (23.04)
-
Hyundai prezintă o nouă generație de motoare hibride: consum mai mic cu 45%
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Noi detalii despre Mazda EZ-60: versiune cu motor termic pe post de generator
-
Noul concept Mercedes-Benz Vision V: monovolum de lux cu televizor 4K de 65 inch
-
Maserati Grecale primește un nou nivel de echipare de bază: motorizare mild-hybrid cu 300 CP
din pctul meu de vedere fiat e cel mai naspa producator auto din ue fac niste masini de toata jena urate nefiabile un interior vai de el parerea mea
>Unele modele de la opel au aceleasi motoare ca si fiat.
>Unele fiat sunt fiabile, altele nu.
>Arata destul de ok.
>Pretul este ok!
Deci... ce nu e bine la Fiat?
frate informeazate mai bine OPEL monteaza o aproape toate motoarele de alte marci ...doar cateva din productie proprie..2.0dti,dtl,dty,dth......iar cele de 1.3 CDTI ,1.4i,1.6 16v sunt de fiat 100% .....1.7CDTI ,TD.DT.SUNT DE ISUZU...100%....SI sunt ansamblate in ungaria cu piese de la LEONY BISTRITA SI NUS CE FIRMA DIN CLUJ.....deci sa nu zici ca e o masina nemtzeasca :D...opel e oki fiat la fel....dar ca esty varza tu un pik parerea mea ;)
Opel nu mai are nimic nemtesc,......vise prelungite ....supravietuieste.....greu,
Opel nu mai are nimic nemtesc? In afara de centrul de design, locatia fabricilor si muncitori, probabil, nu?