Loganul a devenit "simbolul ironic al crizei" in Germania
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Simbolul segmentului low-cost in Europa si in intreaga lume, Dacia Logan, este considerat de catre Business New Europe "simbolul ironic al crizei din Germania". Noul statut al modelului romanesc vine in urma masurilor luate de guvernul german pentru sprijinirea industriei auto din aceasta tara.
Luna februarie a adus cateva masuri interesante ale Statului german, printre care si o prima de casare de 2500 de euro care avea rolul principal de a ajuta producatorii interni, cum sunt Opel, Volkswagen, Audi sau BMW, sa vanda mai multe masini intr-o perioada de criza accentuata. In acelasi timp, Angela Merkel s-a opus unui pachet de sprijin regional pentru statele emergente din Europa Centrala si de Est, sustinand ca primele piete care trebuie "salvate" sunt cele proprii. Ei bine, ironia a facut ca, in momentul intrarii in vigioare a primei de casare, germanii sa isi indrepte atentia spre modelele Dacia, pe care si le permit mult mai usor in conditiile in care pretul unui model al constructorului roman ajunge acum la 5000 de euro.
"Dacia devine 'beneficiarul obraznic' al programului de stimulare economica introdus de Merkel, Loganul transformandu-se in simbolul ironic al crizei", scrie publicatia Business New Europe, citata de Mediafax.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Dacia in Romania
-
Dacia Dokker Preţ: 9.250 - 14.400 €
-
Dacia Dokker Stepway facelift Preţ: 12.300 - 14.200 €
-
Dacia Dokker Van facelift Preţ: 9.280 - 11.880 €
-
Dacia Duster Preţ: n/a - 18.950 €
-
Dacia Lodgy Preţ: 9.500 - 15.450 €
-
Dacia Lodgy Stepway facelift Preţ: 12.900 - 15.350 €
-
Dacia Logan facelift Preţ: 6.950 - 12.650 €
-
Dacia Logan MCV facelift Preţ: 7.900 - 13.650 €
-
Dacia Logan MCV Stepway Preţ: 12.090 - 13.990 €
-
Dacia Sandero facelift Preţ: 7.150 - 13.300 €
-
Dacia Sandero Stepway 2020 Preţ: n/a €
-
Dacia Sandero Stepway facelift Preţ: 11.200 - 13.600 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Zeekr lansează al treilea model electric în Europa, sub forma SUV-ului 7X. Inițial, acesta va fi disponibil doar în Olanda, Suedia și Norvegia, iar prețul de pornire va fi de aproximativ 50.000 de euro. (18.12)
-
Începând cu luna ianuarie 2025, toate modelele BMW diesel, produse în Germania, vor fi alimentate inițial cu HVO 100. Cu alte cuvinte, este vorba despre ulei vegetal hidrotratat. (17.12)
-
Producătorul ceh a dat startul la producție în India pentru cel mai nou model al său, Kylaq. Cu un preț de pornire de 8.700 de euro, s-au înregistrat peste 10.000 de comenzi în primele 10 zile. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Topul celor mai fiabile mărci auto din 2024: Subaru, Lexus și Toyota pe primele 3 locuri
- Noul DS N°8: etalonul mărcii franceze este un SUV coupe electric cu autonomie de 750 km
- Noua Toyota Urban Cruiser: SUV compact electric cu până la 184 CP
- Noile modele Hyundai vor putea fi cumpărate prin platforma online Amazon
Adica, ii inteleg, ca MCV-ul este cel mai ieftin monovolum de pe piata la ora actuala, si este si unul destul de bun.
In plus, ne va ajuta foarte mult industria proprie deci, toate cele bune
Autorul articolului spune clar ca Logan a devenit "masina cult" pentru criza din Germania ceea ce e cu totul altceva.
Este criza? Ia-ti Logan. Loganul a devenit in Germania ce era VW Beetle in anii 60, o masina simpla si foarte ieftina, cautata de oamenii mai stransi la punga.
Foarte corect comentariul: "Loganul a devenit in Germania ce era VW Beetle in anii 60, o masina simpla si foarte ieftina, cautata de oamenii mai stransi la punga."
Gazetaria romaneasca bat-o vina!!!
Cel mai vindut model este MPV-ul. Peste tot unde mergi numai acest model il vezi. sa dea domnu sa vinda cit mai multe. asigura locuri de munca in tara.
Iar revenind la subiect cred ca nu va mai dura mult acest elan pe piata auto din germania datorita politicilor ce se " coc " acum pentru a stopa acest fenomen. Dar na, bun si atat, cat o mai fi.
... :))
ps: tot respectul pentru ca neamtu' gandeste! la roman ii ia banca apartamentul, dar nu-si vinde golfu'...
OLE OLE OLE OLA
ROMANIA , ROMANIA !!!!!
BRAVO IATA CA CONTEAZA MULT CEVA IEFTIN SI ACEPTABIL DECAT CEVA SCUMP SI "BUN" !
SI nu uitati ca pe drum acidentat este poate cel mai bun sedan !
dai dracului de nemtalai fascisti
la 10.03.2009 (20:55)
Loganul in germania
ce ma bucur
dai dracului de nemtalai fascisti
Si totodata, calitatea va trebui sa fie ridicata pentru fabricatie, astfel incat sa pastreze sau sa castige si mai multi clienti in DE.
Acu fie vorba, pe o masina de 5000 o pui la toate muncile .. o iau tinerii ca sa se distreze cu/in ea, o iau adultii ca o duca la IKEA si sa o umple cu mobila (MCV) o iau profesionistii (VAN) ca sa care toate porcariile in ea si sa nu le pese de bani. Si exemplele sunt multe !
Ce ma bucur, in curand, in lant se va intampla si in alte tari pe principiu .. daca e bun ptr nemti, e bun si ptr noi !
Bravo Angela Merkel, ne ajuti mai mult decat o fac ai nostri conducatori !!
Razvan
1. Dacia este subsidiara a Renault prin faptul ca a fost cumparat pachetul majoritar de actiuni .. ori pe langa cel majoritar mai sunt si altii mai mici, minoritari care vor avea de castigat !
2. Prin mai multe transporturi RO - DE au de castigat transportatorii, care trebuie sa alimenteze si in RO -> accize catre stat mai mari, soferi care au un loc de munca, firme care au incasari
3. Furnizorii Dacia, pentru a face fata productiei marite de la uzina fac mai multe livrari, ceea ce implica vanzari mai mari - venituri mai multe -> locuri de munca pastrate
4. Imaginea in dezvoltare a Romaniei, in ochii europenilor .. "dom'le, o fi tara ai cum o fi .. dar fac masini bune" = cati dintre cei cu Skoda nu s-au gandit la un moment dat sa vada Cehia din acest motiv?
5. Cand toate pietele auto sunt in scadere, producatori auto cu traditie in prag de faliment, a noastra Dacia merge inainte .. ca e a Renault-ului sau nu .. daca nu era preluata acum nu aveam de ce scrie aici - da ?
Am incheiat, nu am Dacia dar cand vor scoate ceva cum e Duster 99 % voi cumpara una!!
Domnule Mester,
pentru a demonstra ceva mai mult respect catre cititori, Dacia si Automarket in general ... va fac o politicoasa invitatie sa eliminati din titlu cuvantul "ironic" !
un cititor fidel (se poate vedea dupa traceroute ca fac trafic site-ului zilnic)
"The Logan now enjoys cult status in Germany as an ironic symbol of the crisis." - Business New Europe
Automarket nu isi permite, nu si-a permis si nu isi va permite vreodata sa "inventeze" termeni de amorul artei.
Multumesc.
- ce m.a deranjat pe mine (indiferent cum a fost scris titlul in BNE) a fost acest "ironic" in adaptarea stirii ptr AM.ro, putea fi eliminat (eventual dupa aia sareau unii ca de ce e eliminat?).
Daca AM.ro nu inventeaza termeni de amorul artei, asta nu inseamna ca altii nu o fac - pana la urma vorbim de Dacia, marca cea mai denigrata de romani si apreciata in exterior, asadar reactionez - ma preocupa ce se intampla in RO si eu unul cel putin ma mandresc cu marca auto nationala (atat are si RO ca brand comercial de tara, din pacate) iar cand DE apreciaza o masina oarecum anonima si prefera sa dea banii pe aceasta si nu pe un Daewoo/Chevrolet varza sau ceva chinezarii, inseamna ca sunt pe drumul cel bun cei din Colibasi.
Multumesc si eu.
2.Domnule Mircea Mester din postura in care sunteti -de formator de opinie si publicist pe un site cu trafic bun in Romania-ar fi de preferat sa nu mai faceti referiri la situatia materiala a cititorilor Dvs. si sa raspundeti cu acelasi ton -POLITICOS -cu care sunteti interpelat.
Nu mai faceti pe superiorul si ofensatul din pozitia pe care credeti ca o aveti si incercati sa intelegeti mesajul lui Razvan !