Esential
1300% | este cresterea vanzarilor saptamanale inregistrate de dealerii Dacia din Germania. |
1300% | este cresterea vanzarilor saptamanale inregistrate de dealerii Dacia din Germania. |
Desi informatiile interne nu sunt pozitive pentru Dacia, piata Germana le da oficialilor constructorului roman motive sa zambeasca. Profitand de criza economica si de noul program de innoire a parcului auto din Germania, vanzarile saptamanale ale lui Sandero au crescut imens, cu 1300%.
Daca dealerii germani vindeau in mod normal 80 de exemplare Sandero in fiecare saptamana, faptul ca fiecare german care isi caseaza masina veche primeste un tichet de 2500 de euro a facut ca reprezentantii Dacia sa depaseasca 1000 de unitati vandute pe saptamana, un record absolut de la intrarea celui mai ieftin model hatchback pe piata germana.
"Atunci cand am luat decizia de a inchide repetat productia la Mioveni, nu stiam ca raspunsul pietei germane va fi atat de bun. Daca am fi stiut, am fi produs mai multe masini in Romania in aceasta perioada. In aceste conditii, dealerii germani au fost nevoiti sa cumpere masini de la dealerii romani sau rusi, care aveau multe masini nevandute pe stoc",a declarat Patrick Pelata, vicepresedintele Renault, citat de Financial Times Germania.
Situatia neasteptata a dealerilor germani Dacia a facut ca, in unele cazuri, acestia sa fie nevoiti chiar sa angajeze studenti care sa imparta cafea si ceai cald germanilor care stateau la coada in showroom-uri.
via | FT Deutschland
Ce nu inteleg cum poate costa mai putin o dacie pentru export decat acolo unde se produce?
Eu totusi raman cu Golf 3-ul.
.........asa e si in America cu masinile europene care se vand la juma de pret si in dolari pe deasupra.........
Felicitari celor de la Renault pentru inspiratia care au avut-o cand au cumparat Dacia, o sa faca o carutza de bani acum cu criza economica.
Nu degeaba sunt nemtii unde sunt si noi unde suntem.....nemtii ne-au facut o favoare indirect, multe rable vor fi casate, nu vor mai ajunge in romania si bulgaria.
Sa nu-ti vina sa-ti bagi banii la Caritas cu dobitocii de razgandeni si basesti si piticoti si bombonei, mama ei de EUROpa!
In primul rand, probabil ca n-au auzit in viata lor ce usor se da kilometrajul inapoi si, in naivitatea lor, cred ca toti nemtii care vand masini sunt corecti doar pt ca sunt nemti si sub nici o forma acolo nu sunt samsari pusi pe tunuri.
Asta inseamna ca va meritati soarta pe deplin, sa fiti tepuiti cu masini second cu peste jumatate de milion de km reali si cu 80.000 la bord absolut convinsi ca ati facut o afacere grozava. Pe urma, normal, soseste invariabil momentul in care se dau mari in sat/comuna/maghernita in fata fratilor suferinzi de aceeasi prostie cronica.
Cat despre subiectul in discutie, ce era de zis s-a spus deja: nemtii au dovedit inca o data ca au o cultura auto sanatoasa. Mai bine o masina noua, fie ea si Dacia (care apropo, nu e atat de rea cum cred unii), decat una veche care consuma bani si nervi. Intr-adevar, n-o avea Dacia motoare TeDeIii sau cu sute de cp, si nici nu sunt vreun exemplu de rafinament sau sportivitate (chiar deloc), dar sunt masini normale si destul de fiabile care te duc de la A la B si cu care iti faci bine merci treaba.
Dovada mai clara de "sa moara capra vecinului" decat comentariile unora la articolul de fata n-am vazut in viata mea. Bravo voua baieti, sunteti fani masini germane la 2nd hand. Sa va fie de bine, sa le stapaniti sanatosi, fitzosi si bucurosi. Ceea ce nu intelg eu este DE CE DRACU NU NE LASATI IN PACE cu comentariile astea PROASTE! Una e sa nu va placa Dacia, si alta e sa profitati de orice ocazie pentru a incerca sa convingeti pe toata lumea cat de proasta e Dacia doar PENTRU CA ASA CREDETI VOI!
Esti un indoctrinat draga romanule! Un indoctrinat fan Jiji, ascultator de Adrian, sofer de Volsfagin Guolf 4 cu numere de DE, neplatitor de taxe, nespalat da' parfumat, chirias si posesor de mobil de 3 ori mai scump decat salariul de pe cartea de munca!
Si eu sunt un prost ca ma ambalez asa, dar sunt de parere ca lichelele astea care comenteaza off-topic la orice stire legata de Dacia ar trebui banate!
- Care este, dupa parerea dumneavoastra, cea mai buna masina a momentului ?
Raspuns:
- Masina noua !
- e fiabila;
- are asigurare ieftina;
- revizia e ieftina;
- nu ti-o spage sau fura;
- nu se iau politistii cu Logan de tine, din spirit de solidaritate;
- e simplu de condus, cu comenzi clasice la bord.
Eu am o Solenza (1.4 MPI 75 CP) cu 42.000 km si n-am avut nici o problema in tara sau afara. Am si un Grande Punto (1.3 diesel 75 CP) de serviciu. GP e peste Dacia ca reprize, consum si â€stat pe soseaâ€. Dacia are portbagaj mai mare si a costat jumatate. Asadar fiecare model cu atu-urile lui.
Am fost vara trecuta in Germania. In doua saptamani am vazut doar vreo 10 masini tari (SLR Mc Laren, Porsche) si acelea conduse de persoane peste 70 de ani (o baba conducea un SLR Mc Laren cu 180-200, dar era relaxata), iar grosul era din masini compacte si medii de 2- 10 ani. Am vazut si multe masini de 20-30 de ani care erau bine intretinute. In Timisoara doar in parcare la Mall vezi 10 masini tari. Ce sa mai zic de Bucuresti!
Masina care am vazut-o circuland cu cea mai mare viteza a fost un Seat Leon care mergea cu 250. Lumea acolo merge cu 145-175 km (vorbesc de autostrazi caci am circulat 95% din timp pe autostrazi).Soselele din Germania sunt mai bune decat cele din Franta, Italia sau Austria. In Italia se conduce cel mai haotic.
Dacia are publicul ei, are piata ei si asta e ce conteaza. Fiecare isi cumpara ce masina ii satisface cel mai bine asteptarile si buzunarul. Lumea ar trebui sa-ai cumpere ce masina isi permite si sa apeleze doar la servicii autorizate pentru service si piese de schimb. Altfel vor prolifera samsarii, afaceristii si politicienii corupti.
PS- calitate pret Dacia este foarte buna!!!! Mult mai buna decat orice masina din 95