Lexus CT200h costă 29.960 de euro în România
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Lexus a lansat în România prima sa compactă şi, totodată, prima compactă hibrid integral de clasă premium. Modelul este creat special pentru profilul clienţilor din Europa şi doreşte să răspundă exigenţelor unui client tânăr, modern, dar atent cu mediul înconjurător. Preţul de listă al versiunii de bază este de 29.960 de euro cu TVA inclus, dar aceasta este oferită la un preţ special de lansare de 28.500 de euro cu TVA inclus. Următorul nivel de echipare, Business, porneşte de la 32.960 de euro cu TVA inclus, sau 28.500 de euro la preţul special de lansare.
Al treilea nivel de echipare din gama Lexus CT200h se numeşte Executive şi are un preţ de listă de 34.900 de euro cu TVA inclus, în timp ce preţul de lansare este de 32.900 de euro. Versiunea de top, intitulată Luxury, costă 42.100 de euro, dar primii clienţi o pot cumpăra cu 39.600 de euro cu TVA inclus. Acesta din urmă vine cu un nivel de dotări standard tipic modelelor Lexus cu un preţ de pornire mult mai mare şi doreşte să fie o propunere interesantă pentru cei care nu vor să renunţe la lux, dar ţin şi la mediul înconjurător şi nu au nevoie de o maşină mai mare decât o compactă.
"Lexus CT 200h este mai mult decât un lider autentic al categoriei de maşini eco în clasa compactă premium. hibrid al mărcii Lexus. Iar perspectiva din care trebuie privită această maşină este una cu totul nouă, diferită de ceea ce suntem noi obişnuiti până acum să considerăm în segmentul premium compact", a declarat Anca Dumitrescu, Senior Brand Manager Lexus.
Este o maşină revoluţionară, care defineşte noi standarde ale acestei categorii; este o ilustrare magistrală a principiului „puterii fără compromisuri” care stă la baza fiecărui automobilSistemul hibrid al lui Lexus CT200h are o putere totală de 136 CP şi îi permite compactei nipone să accelereze de la 0 la 100 km/h în 10.3 secunde. Viteza maximă a modelului este de 180 km/h, dar consumul mixt al lui CT200h este de doar 3.8 litri la sută. Emisiile de CO2 sunt la un nivel extrem de scăzut, doar 87 grame per kilometru. Sistemul Lexus Hybrid Drive generează emisii de noxe de numai 3.3 miligrame de pe kilometru şi zero emisii de particule, ceea ce înseamnă de 50 de ori mai puţin decât un motor diesel de putere similară.
Lexus CT200h poate să reulze în mod exclusiv electric pe o distanţă de doi kilometri cu o viteză de 45 km/h. rivalii de la Mercedes-Benz au cea mai poluantă gamă premium din lume, dar cei de la Lexus au fost prea diplomaţi să menţioneze acest aspect în prezentarea lor.
Deşi standardul Euro 6 va fi implementat în septembrie 2014, cei de la Lexus se mândresc cu faptul că au reuşit de mult să obţină emisii mult sub plafonul specificat de respectiva normă de mediu. În contrast,
CLICK AICI pentru a citi fişa tehnică a lui Lexus CT200h şi a vedea preţurile şi dotările acestui model
Via | Lexus
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Lexus in Romania
-
Lexus IS facelift Preţ: 41.950 - 48.900 €
-
Lexus LC Preţ: 99.950 - 115.900 €
-
Lexus LS Preţ: n/a - 146.100 €
-
Lexus NX facelift Preţ: 43.950 - 66.800 €
-
Lexus RC Preţ: 48.100 - 95.900 €
-
Lexus RX Preţ: 48.450 - 85.600 €
-
Lexus UX Preţ: 53.603 €
Ultimele stiri din Intern
-
Primăria Brașov a interzis oficial trotinetele de închiriat în tot orașul. Serviciile de închiriere a trotinetelor nu vor mai funcționa în Brașov pentru o perioadă nedeterminată. (20.11)
-
Renault a deschis comenzile pentru noul Renault 5 E-Tech în versiunea Urban Range pe piața din România. Noua versiune propune un preț de pornire de 26.900 euro. (19.11)
-
Noua Skoda Elroq este acum disponibilă în România. Pe piața noastră, noul crossover electric de dimensiuni compacte propune un preț de pornire de 35.000 euro. (19.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Totusi, din moment ce pretul e unul din cele mai spinoase aspecte in achizitia unei masini, cel putin in randul romanilor, eu as merge pe un 118d.
Trebuie organizat un mare protest pe tema asta :)) ... oricum trebuie sa se trezeasca vre'unu sa zica ca Megane 3 e mai smecher.