James May laudă din nou produsele Dacia
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
James May, unul dintre prezentatorii celebrei emisiuni britanice Top Gear, a lăudat din nou produsele Dacia în editorialul său săptămânal din publicaţia Telegraph. De data aceasta, englezul a lăudat noul Dacia Duster, după ce lăudase Sandero în urmă cu cateva luni. Aşa cum era de aşteptat, James May a apreciat simplitatea modelului din Mioveni – element apreciat şi în cazul lui Sandero. Mai mult decât atât, May a specificat că modelul nu îţi dă senzaţia unei maşini construite într-o ţară care nu este obişnuită să construiască vehicule pentru clienţi care nu au mai avut o maşină până în acel moment.
Dacia Duster va debuta pe piaţa din Marea Britanie abia în 2012, iar modelul va avea un preţ de pornire de circa 11.000 de lire sterline, potrivit primelor estimări. James May a subliniat faptul că nu îţi poţi cumpăra nici măcar un Ford Fiesta cu un nivel slab de dotări pentru această sumă, iar diferenţa de spaţiu dintre cele două modele este enormă.
Spaţiul oferit de portbagajul lui Duster a fost şi el lăudat, alături de cele cinci locuri "decente" disponibile.James May a mers chiar mai departe, comparând noul Duster cu o pictură a lui Van Gogh. Potrivit jurnalistului englez, Dacia Duster îţi oferă tot ceea ce este necesar pentru a fi fericit şi mulţumit, lucru care îţi oferă o evaluare sănătoasă a lucrurilor care contează în viaţă. Prezentatorul britanic este de părere că modelul din Mioveni este cel mai bun lucru care s-a întâmplat vreodată în industria auto, mai ales dacă luam în vedere situaţia economică mondială.
Via | Telegraph
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Dacia in Romania
-
Dacia Dokker Preţ: 9.250 - 14.400 €
-
Dacia Dokker Stepway facelift Preţ: 12.300 - 14.200 €
-
Dacia Dokker Van facelift Preţ: 9.280 - 11.880 €
-
Dacia Duster Preţ: n/a - 18.950 €
-
Dacia Lodgy Preţ: 9.500 - 15.450 €
-
Dacia Lodgy Stepway facelift Preţ: 12.900 - 15.350 €
-
Dacia Logan facelift Preţ: 6.950 - 12.650 €
-
Dacia Logan MCV facelift Preţ: 7.900 - 13.650 €
-
Dacia Logan MCV Stepway Preţ: 12.090 - 13.990 €
-
Dacia Sandero facelift Preţ: 7.150 - 13.300 €
-
Dacia Sandero Stepway 2020 Preţ: n/a €
-
Dacia Sandero Stepway facelift Preţ: 11.200 - 13.600 €
Ultimele stiri din General
-
Potrivit unor noi informații apărute în presă, conducerea Grupului Volkswagen ia în calcul să renunțe la ideea de a închide câteva dintre fabricile sale din Germania. În prezent, grupul german poartă mai multe negocieri cu sindicatul muncitorilor. (13.12)
-
Asociația Constructorilor Europeni de Automobile va avea un nou președinte începând din 2025. Noul președinte al asociației va fi Ola Kallenius, actualul CEO Mercedes-Benz. (11.12)
-
Partidul Popular European, cea mai mare grupare politică din cadrul Uniunii Europene, dorește să modifice acordul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. PPE vrea să permită vânzarea de mașini noi cu motoare termice și după 2035. (11.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Este un tip rafinat cu studii superioare, canta la pian si apreciaza arta clasica.
Daca mai punem in balanta faptul ca nu prea e fan diesel si are o masina de zi cu zi onesta ( pret calitate ) Fiat Panda pare din ce in ce mai mult ca nu are nici "valoarea" si nici "talentul" necesar pentru a fi bagat in seama.
De manele nu cred ca a auzit vreodata. Asadar sa luam noi de bun ce zice un englez care nu a dat in viata lui o dedicatie, e corect si care mai si merge regulamentar cu masinile sale din dotare, nu prea cred.
Motto : "Sunt prea sarac sa imi iau masina ieftina... imi iau o masina care a fost scumpa sau pare scumpa cu bani de masina ieftina chit ca nu imi permit sa o intretin".
Masina asta a aparut pentru ca e practica, are dimensiuni generoase, un consum mic (pentru motorul 1.5 dci), revizii ieftine comparativ cu orice concurent si este perfecta pentru un pic de aventura in afara soselei.
La Top Gear, James e elementul de echilibru care e un pic cu picioarele pe pamant. Sunt tot mai rari asemenea oameni.
... dar lasa ca are capacitati offroad bune.
O masina ieftina, cel mai probabil o sa fie si fiabila dar nu ofera prea multe.
Adica sa te duca sa te aduca in conditii decente de siguranta si confort .
Este asa de greu de crezut ca un produs romanesc poate fi apreciat si chiar poate avea calitati in ciuda pretului ?
" James May a subliniat faptul că nu îţi poţi cumpăra nici măcar un Ford Fiesta cu un nivel slab de dotări pentru această sumă,"
Pentru cei care habar nu au Fiesta este probabil cea mai populara masina in UK si pentru ca e accesibila tinerilor , credeti ca un englez sufera asa tare ca are masina aia sigla Dacia si nu VW sau Audi ?
Cand va plati putin pe motorina , pe masina , pe intretinere pe taxe si are masina mare si spatioasa?Nu toata lumea asociaza Dacia cu vechile cadavre care ne-au facut zile negre inainte si imediat dupa revolutie.
Produsele Dacia au certe calitati fapt confirmat de vanzari , pana cand nu ne va ajunge si noua cutitul epatarii la os nu o sa intelegem cum si de ce .
Pentru noi mai bun ii sang yong, lada niva(are dotari de te rupe la banii unui DUSTER) cu clasicul motor 1.7 si mai sunt chery mery si pery si asa ...hai sa comparam x5 x20 cu dacia duster, hai sa comparam Q7 Q9 cu dacia duster.....
Bine fac italienii ca ne cumpara dusterul...am fost la torino si era bataie la auto solare dealer renault....duster 4x2 si negru nacre...se vinde in prostie...lasa sa ne laude altii ca noi ne uram..intre noi...
Daca am fi englezi...ce bine am duce-o...ar fi super...atat sunt de uniti...si ca ei sunt aproape toti europenii...
sa uitam de romania si sa uitam ca ne-am nascut intr-o tara de rahat...
Cat despre noua "Dacia" nu pot sa zic decat ca mi-as dori ca mai intai noi romanii sa ne uitam mai intai la noi in gradina si apoi la englezi, ne ducem de rapa dar nu ne batem cu pumnu in piept sa cumparam cele mai fitoase masini in loc sa ne sustinem pe noi ca natie, gandeste ca orice ai cumpara de origine Dacia, ai ajutat la sustinerea unui loc de munca acolo la Mioveni si la cei care produc pentru mioveni, daca continuam sa ii facem pe altii cu banii atunci sa ii sustinem si sa le dam si sufletu.
Probabil mai avem mult pana cand vom putea vedea oameni care vor aprecia Dacia si in Romania nu doar pentru ca e ieftina ci pentru ca e Dacia. Pana atunci sa ne minunam in continuare de cele spuse de cei de acolo din Anglia, Franta, Germania care se multumesc cu Dacia pentru ca e o masina simpla si care face acelasi lucru ca toate celelalte masine te duce din Punctul A in Punctul B.
PS: Bajeti smecheri cu Loganuri, e doar o masina normala nu o mai confundati cu un Subaru WRX STI preparat de raliu.
daca tot e o masina romaneasca cica mai e si cel mai iesftin suv ca are doar garda ;a sol
??????????? asta inseamna si daca a am doar 13 500 de euroi nu post sa imi pun asr asu esp ca na doar la varianta full option la bani asti poti sa iti iei un suzuki sx4 pe la 14 000 parca e ai si esp si asr romanil vrea mare mult si prost si baiatu asta na zice si el asa cum ziceam si noi acum 10 ani de tico ca e mic te strecori spatiu etc esti cel mai tare AUTOMARKET mai multe articole cu maisin multumesc..
Vortex, scuza-ma daca sunt indiscret, cat ai dat pe Fiesta?
Costi, hai sa iti zic un secret: din cate a, inteles (nu sunt sigur totusi) divizia de design RenaultSport se afla la Bucuresti (ma rog, o parte din ea). Asta inseamna k masinile sport Renault sunt de fapt romanesti?
Toate cele bune
http://www.renault-technologie-roumanie.com/
Ce-i drept, nu se ocupa neaparat de RenaultSport...
Am fost aproape :P
Ideea e ca Renault are si departament de design la noi in tara si asta inseamna ceva
Frumos Beetle tau, tot timpul mi-a palcut masina la nebunie chit ca-i controversata.