GM nu va lansa un Corvette cu motor central
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Weekendul trecut vă anunţam că GM doreşte ca cea de-a opta generaţie a lui Corvette să dispună de un propulsor V6 care va fi montat central. Karl-Friedrich Stracke, vicepreşedintele GM, a infirmat aceste zvonuri şi a declarat că ideea producerii unei versiuni hibride a lui Corvette sună mult mai interesant. "Nu ştiu cine a făcut publice aceste afirmaţii. Cred că este un lucru greşit", a declarat oficialul General Motors.
De asemenea, un purtător de cuvant al americanilor a completat afirmaţiile făcute de Karl-Friedrich Stracke. "Zvonurile şi speculaţiile făcute la aderesa lui Corvette vor rămâne doar nişte vorbe. Nu avem în vedere fabricarea unui astfel de model cu motorul poziţionat central", a completat purtătorul de cuvant GM. Totodată, acesta a infirmat şi zvonurile conform cărora constructorul american a dezvoltat o transmisie cu dublu-ambreiaj.
În ceea ce priveşte o versiune hibridă a lui Corvette, Karl-Friedrich Stracke crede că prin această metodă puterea şi consumul de carburant pot fi îmbunătăţite. "Clienţii îşi vor dori întodeauna putere.
Ca şi producător poţi păstra întrun procent mic o configuraţie clasică a maşinilor, iar 80 sau 90% din automobilele produse să fie tranformate în hibrizi", a declarat vicepreşedintele GM.Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Guvernul Statelor Unite ale Americii este pe cale să interzică vânzarea de mașini noi cu tehnologie din China și Rusia pe teritoriul său. Aceste mașini nu vor putea fi comercializate din cauză că prezintă riscuri de securitate națională. (15.01)
-
Guvernul britanic condus de Keir Starmer a anunțat că va interzice comercializarea de mașini noi cu motoare termice începând din 2030. Marea Britanie va interzice aceste mașini cu 5 ani de devreme decât fusese stabilit inițial. (09.01)
-
Ferrari 250 LM, mașina care a câștigat Le Mans în 1965, scoasă la vânzare pentru 25 milioane de euroFerrari 250 LM by Scaglietti, mașina care a câștigat ediția din 1965 a cursei de 24 de ore de la Le Mans, a fost scoasă la vânzare. Singurul Ferrari operat de o echipă privată și care a câștigat această cursă ar putea fi vândut cu peste 25 de milioane de euro. (31.12)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Noua Dacia Duster va primi tracțiune integrală cu punte spate electrificată
- Euro NCAP: Cele mai sigure mașini testate în 2024
- Volkswagen ID.7 a parcurs 941 de kilometri cu o singură încărcare
- Subaru WRX STI revine după 3 ani de pauză. Disponibil exclusiv cu o cutie CVT
Comentarii (0)