Fiat ar putea cumpăra până la 70% din Chrysler
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
După ce a reuşit să îşi majoreze participaţia în cadrul Chrysler până la 30%, Fiat are oportunitatea de a cumpăra un pachet de acţiuni şi mai generos în următoarele luni.
Guvernul american intenţionează să îşi retragă investiţiile sale în industria auto, odată cu rambursarea datoriilor făcute în perioada de criză economică. Odată cu achitarea datoriilor către statul american şi cel canadian, Fiat va putea cumpăra mai multe acţiuni în cadrul Chrysler, participaţia sa putând ajunge chiar şi până la 70 de procente.
Italienii vor putea intra în posesia pachetului de acţiuni deţinut de Trezoreria Statelor Unite. Primele demersuri vor fi făcute însă pentru ca grupul din Peninsulă să atingă un procent de 46%. Vor mai trece aproximativ 12 luni până când am putea asista şi la preluarea acţiunilor deţinute de Trezorerie, estimate la 8.6 procente.
În viitor, Fiat poate cumpăra şi acţiunile deţinute de sindicatul muncitorilor, estimate la aproximativ 40%.
via | egm
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Potrivit celor mai recente cifre, înaintate de Asociația Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA), Dacia a comercializat peste 500.000 de mașini, pe Bătrânul Continent, în primele 11 luni din 2024. (19.12)
-
Constructorul de la Mioveni a înregistrat 10.000 de comenzi pe platforma proprie de e-commerce. Mașina aniversară este un Duster Extreme, de ultimă generație. (16.12)
-
Nissan a recunoscut că unul din motivele pentru care se află în situația dificilă din prezent este lipsa de modele hibride pe anumite piețe importante. Marca japoneză s-a bazat prea mult pe mașini electrice. (06.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Comentarii (2)