F700, noua limuzina Mercedes, vine la Frankfurt
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Toti constructorii auto se pregatesc cu mare atentie pentru Salonul Auto de la Frankfurt, prezentand teaser-uri sau poze oficiale ale modelelor pe care le vor dezvalui in premiera in septembrie.
Este si cazul celor de la Mercedes-Benz care au anuntat ca vor aduce la Frankfurt cel mai mare numar de modele si concepte, 18 creatii germane fiind asteptate sa isi faca debutul la salonul german. La aceasta editie, Mercedes va incerca sa puna in lumina trasaturile ecologice ale creatiilor sale.
Printre viitorii "actori" pe care Mercedes i-a anuntat pe scena de la Frankfurt se numara varianta break a sedan-ului C-Klasse, mai multe modele echipate cu motoare Bluetec si o noua gama de vehicule hibride.
Constructrul german va aduce la Frankfurt si un concept total nou botezat F700 care va redefini notiunea de sedan de lux de clasa mare. F700 ar urma sa fie echipat cu propulsorul supraalimentat DiesOtto, cel mai nou motor Mercedes, de 1.8 litri si 238 de cai putere.
Potrivit declaratiilor oferite de oficialii Mercedes, noul concept va avea dimensiuni apropiate de cele ale actualei limuzine S-Klasse.
Asadar nu putem exclude posibilitatea ca, prin acest concept, Mercedes sa se gandeasca la un inlocuitor pentru actualul model de lux.Adauga un comentariu
Ultimele stiri din IAA FRANKFURT 2007
-
Echipa Automarket a plecat la drum joi dimineata si, dupa popasuri dese, a ajuns in Romania sambata pe inserat. (18.09)
-
Mercedes a publicat noi imagini ale conceptului F700 si detalii despre tehnologia de care acesta dispune. (17.09)
-
Automarket va prezinta ultima parte a maratonului foto de la Salonul de la Frankfurt. Acestea sunt cele mai tari fete de la salonul german! (17.09)
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Ford schimbă șeful calității, după un an plin de rechemări în service
- Toyota a lansat primul monovolum PHEV din Japonia
- Producătorii europeni cresc prețurile mașinilor pe benzină pentru a face electricele mai atractive
- Ford recheamă în service peste 768.000 de modele diesel din întreaga lume
Ford o foloseste de zeci de ani pt camioanele de 5 - 10 tone.
Oricum daca Lexus a scos LS600 Hibrid trebuie si MBZ sa riposteze cu ceva. Doar ca este technologie veche.
In alta dezordine mare de idei, Lexus o fi el mare scula pe bascula cu marile lui tehnologii hibride si cu inutila cutie de viteze cu 8 rapoarte, insa tot germanii, si in principal Mercedes-Benz, raman lideri pe segmentul de lux. Dupa cum se vede si la capitolul vanzari. Personal, nu as cumpara niciodata un model japonez, chiar si daca mi-ar da-o pe mama fiabilitatii la cumparare. Nu au, si niciodata nu vor avea imaginea si prestanta pe care ti le ofera un Mercedes-Benz sau un BMW. La categoria lux, nu trebuie sa faci niciodata compromisuri. Parerea mea, de Marean Vanghelie, primarele de la sectoru' 5, care este!
the rest.... follow behind
P.S.:Si da, sunt fan Mercedes-Benz!
Revenind le ce declara ilustrul de mai sus, Marean, pentru mine nu exista "ce e al meu e pus deoparte" tocmai din motivele prezentate mai sus. Intamplator cunosc posesori de MBZ ML, BMW Seria 5 si BMZ E-Klasse. Ce am observat, si ce mi-a declarat un posesor de MBZ ML model 2004. Este foarte dezamagit de masina. Materialele sunt inferioare si unui BMW X5 care nu excelseaza cum excela odinioara MBZ la acest capitol. Cum spuneam, masina este undeva sub raportul bine, cam spre satifacator. Si doar brandul mai sustine acel ML. Motorul nu pare a fi prea reusit, la fiecare revizie apar probleme. Mai erau niste aspecte dar nu mi le mai amintesc. MBW E-Klasse e o masina foarte reusita, chiar apreciez acel model, insa din punct de vedere al tehnicii e inferior modelului Audi A6 chiar si Seriei 5 de la BMW (lasand acum la o parte look-ul hidos al BMW Seria 5). Dar, ca si mai sus sunt relatari personale, opinii personale, si nu accept sa mi se spuna ca nu stiu ce vorbesc, atat timp cat vorbesc in cunostinta de cauza fata de acest subiect si am vazut cu ochii mei ce poate unul si ce poate altul...sunt de acord ca pot di mici discrepante..poate exagerez fata de ce am observat eu, dar imi amintesc un top al J.D.Power, Customer Satisfaction si la fel imi amitesc de MBZ undeva cam jos sub multe alte brand-uri mai de nisa. Dar, in fine, cine e fan tine cu dintii..eu nu tin cu nici o marca de aici, dar ce observ sa ca incet incet lucrurile se schimba...si poporul nostru inca priveste unul cu MBZ ca pe o persoana de rang inalt in societate. Tocmai asta aduce MBZ, imagine si un loc mai inalt pe scara sociala, dar nu si customer satisfaction, iar eu consider ca nu 100% din clientii MBZ vor o pozitie pe scara sociala datorita unei masini. Stima!
Draga cititorule daca ai fi lasat putin la o parte ideile partinitoare si ai fi analizat cu atentie textul, ai fi vazut ca nicaieri nu scrie ca F700 va avea dimensiuni mai MICI decat S+Klasse. Scrie doar ca va avea dimensiuni apropiate...deci..probabil in conceptia dumneavoastra, ironica si pusa pe glume care nu isi au rostul, cuvantul apropiat este sinonim cu mai mic. Nu pot decat sa va rog sa nu mai faceti observatii eronate si mai ales off+topic...Va salut cu respect si mai mult atentie Nea Mareane...ca deja incepeti sa semanati.
Singura nelamurire: de ce este un concept "cu totul nou". Doar ca din cabrio l-au facut sedan si au schimbat motorizarea ? Vom trai si vom vedea. Doritorii au timp de strans bani, ca mai devreme de 2010 nu cred ca va apare pe piata, in productie de serie.
In rest conflictele de genul "care-i mai tare" dintre BMW Audi si Mercedes sunt la fel de penibile ca si polimicile copilariei mele daca Van Damme e mai tare sau nu ca Bruce Lee. Iarasi, parerea mea.
Arta consta in a produce o masina adevarata cu mai putini bani, altfel, maine vine unul cu o racheta si zice ca e cel mai tare!
Nu vedeti care este trendul pietei auto: ieftine, fiabile, prietenoase cu mediul, consum redus etc.
Toate bune.