Dacia lanseaza Black Line - editie speciala Logan, Logan MCV si Sandero
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dacia va lansa marti in Romania gama Black Line, o editie speciala limitata pentru modelele Logan, Logan MCV si Sandero. Modelele in cauza vor primi imbunatatiri din punctul de vedere al dotarilor si accesoriilor, rolul pachetelor fiind acela de a imbunatati oferta comerciala Dacia intr-o perioada in care industria auto din Romania se afla intr-un declin accentuat.
Cele trei modele vor beneficia, printre altele, de geamuri electrice fata, inchidere centralizata, servodirectie si comenzi pe volan pentru sistemul audio. Modificarile de ordin estetic implica vopseaua metalizata neagra a caroseriei, tapiteria din textil cu cusaturi negre si volanul imbracat in piele.
Editia speciala Black Line a fost lansata in premiera pe piata din Franta, in luna ianuarie. In acel moment, oficialii Dacia sustineau ca de succesul din Hexagon a liniei Black Line va depinde introducerea modelelor in cauza si pe piata din Romania.
Preturile oficiale ale noilor versiuni speciale vor fi publicate de Dacia in cursul zilei de marti, 4 mai.
via | Dacia
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Dacia in Romania
-
Dacia Dokker Preţ: 9.250 - 14.400 €
-
Dacia Dokker Stepway facelift Preţ: 12.300 - 14.200 €
-
Dacia Dokker Van facelift Preţ: 9.280 - 11.880 €
-
Dacia Duster Preţ: n/a - 18.950 €
-
Dacia Lodgy Preţ: 9.500 - 15.450 €
-
Dacia Lodgy Stepway facelift Preţ: 12.900 - 15.350 €
-
Dacia Logan facelift Preţ: 6.950 - 12.650 €
-
Dacia Logan MCV facelift Preţ: 7.900 - 13.650 €
-
Dacia Logan MCV Stepway Preţ: 12.090 - 13.990 €
-
Dacia Sandero facelift Preţ: 7.150 - 13.300 €
-
Dacia Sandero Stepway 2020 Preţ: n/a €
-
Dacia Sandero Stepway facelift Preţ: 11.200 - 13.600 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
mai taiem si din arcuri si ajungem sa facem din logan un adevarat low-rider.
Decat sa scoata tot felul de editii care nu ofera nimic mai mult decat o amarata de vopsea mai bine fac o editie cu niste scaune care sa stai si tu ca omu in ele
iar masina taranului suprem este passat 1.9 tdi confortline gri variant cu bandouri negre si capace.
asa ca numai vorbii prostii.
de fapt masina ideala a cocalarului roman e bmw 316 sau 318 tds, cunoscuta fanaticilor sub numele de pisicuta, coupe daca se poate, toba sparta si semnu nike pe luneta
tu ai un golf 3,4 sau o skoda octavia si te-ai gasit sa vorbesti de masini....taci si vezi-ti de treaba....vad ca te simti cu musca pe caciula.
masina suprema a cocalarului roman este
VW PASSAT 1.9 TDI (DI ROSU) VARIANT GRI NEMETALIZAT, PRAFUIT, CONFORTLINE, FULL FARA NIMIC CU BANDOURI NEGRE SI CAPACE.....iar multi migreaza la Audi a4 1.9 tdi ca s-a mai ieftinit.
de Calibra, Golf 3, Pisicuta numai zic, oricum tot cocalarii de baza raman cei cu Golf, o mana pe volan, o mana in fund, schimbat la 1500 rpm pentru economisire combustibil, masina tremura din toate incheieturile de la mersul subturat, manele la greu....asta te defineste pe tine.
daca vor sa faca o editie speciala cum trebuie ar fi bine sa puna niste anvelope Pirelli sa zicem (sau ce marci vreti voi dar nu anvelope de 100 ron bucata), suspensie care sa coboare garda la sol si evident sa fie putin mai rigida, masa masinii sa fie micsorata + alte modificari minore legate de partea mecanica.
altfel "editia speciala" Black Line e foarte simplu de obtinut, nu iti trebuie decat un croitor bun si bani sa dai o vopsea neagra, iar restul dotarilor cu care vine Black Line poti sa le pui si cand cumperi un model normal, singura optiune care face exceptie cred ca este optiunea pentru comenzile pe volan de la sistemul audio (sau sunt atat de varza inca nu ai in optionale nici macar geamuri electrice fata, inchidere centralizata si servodirectie? )
eu zic in al treilea post sa te hotarasti ce vw ti se pare cocalaresc
cat despre golf 3 si calibra au fost masini adevarate la vremea lor, insa un putzulache ca tine se obisnuia cu olita pe atunci
iar de audi a4 1.9 tdi, daca te referi la modelul 2001-2005, a fost unul dintre cele mai fiabile motoare diesel construite vreodata, lucru care din nou nu ai cum sa il stii ca atunci pe vremea aia iti faceai pozele pt buletin
dupa cum scrii eu cred ca pana la 35 de ani ai avut dacie, apoi printr-o conjuctura fericita pentru tine (a murit cineva si ti-a lasat ceva, ai vandut casa sotiei de la tara etc.) ai reusit sa iti cumperi si tu un VW sau o Skoda. Acum esti mandru de realizare, si spui cu mandrie oriunde mergi domne masina nemteasca e masina nemteasca sau am facut x ore pana la bucuresti, sau am facut 40 de mii de km si nu am schimbat nimic (wow) etc.
Eu zic sa numai comentezi pe forumul asta ca iti arati cunostintele despre domeniul auto, destul de limitate de astfel.
Lasa-i pe cei care stiu sa vorbeasca de masini, e de ajuns sa te uiti pe strada si o sa descoperi ca golf 4,5 si passat sunt conduse numai de tarani si cocalari. Cand ai vazut tu un cocalar in Honda, Mazda, Toyota, Peugeot, Fiat, si alte marci din astea? Eu nu prea am vazut, or fi si exceptii dar nu cum sunt posesorii de vw....posesori ca si tine....care printr-o conjuctura sau alta reusesc sa isi achizitioneze un passat 1.9 tdi pe care il conduc cu mandrie subturat si cred ca e cea mai masina de pe strada (exceptand mercedes si bmw care pentru voi inseamna idealul), dar nu...realitatea e alta....ala viseaza la evo din 2005 ca a auzit el ca e mai reusit ca modelul actual, tu visezi ca passat e masina de oameni culti cu scoala, si eu va spun sa va treziti la realitate pentru ca realitatea se vede pe strada.
alta marca de care trebuie sa va feriti!
Fiecare isi ia ce isi permite ;)
Ah...si pt linistea ta, nu mi-am luat masina SH ci una noua de la ford care are niste scaune f bune si f comode, si au si sprijin lateral ca parca parca imi place cand mai iau o groapa ca ma da dintr-o parte intr-alta si am in ce sa ma opresc in lateral, nu cad dupa canapea.
Ce model de ford ai si cat te-a costat. Asta n-ai curaj sa spui, huh?
Acum, referitor la ce zicea andi: recunosti ca mai ai putin si ti se vad genunchii pe geam cand stai in in fata? Fii sincer! Stai lucid! vb unui mare cunoscut fabulist si epigramist...
baaa faci atata pe tine pentru o cutie pe roti ca ford "fusion" =))) la ce fumuri ai in cap, lumea se astepta sa ai cel putin un mondeo ghia ... nu ca mondeo ar fi cine stie ce masina, dar pretul o scoate in fata...
la banii astia Renault Kangoo iti inghite 2 fusion-uri cu tot cu spatiile tale de depozitare si arata de 100.000 de ori mai bine decat uratenia aia de fusion... crezi ca eu n-am mp3 cu fata detasabila ba amaratule? asta inca din 2007, dotare standard din fabrica... jante din aliaj, volan/schimbator piele, airbag-uri frontale/laterale... invata dracu ce inseamna Logan PRESTIGE inainte sa te lauzi cu rahaturile astea in fata mea...
MM-27-ROT, te astept in baia mare cand vrei sa imi stergi jantele de praf
are perfecta dreptate si eu am umblat cu destule loganuri si scaunele numa confortabile nu-s, in plus e singura masina la care am vazut sa se mucegaiasca plafonu, si asta e ceva dotare din fabrica?
si care e problema daca omul si-a luat fusion? poate are o familie numeroasa, asa a considerat el ca are nevoie de un astfel de tip de masina...crezi ca toti sunt ca tine si se viseaza in m-uri si rs-uri pe circuit? altii au cap si investesc in case, terenuri nu in bemveuri si mertane. si de ce ii urata? ca nu da bine cu folii, jante de 19 si angel eyes sau leduri?
mai exista si oameni normali care isi cumpara o masina sa o foloseasca practic in viata de zi cu zi nu sa se uite la ea iarna ca nu o pot scoate din garaj daca ii zapada de un deget
Revenind la subiect, este un lucru absolut firesc ce face Dacia. Nu este primul si nici ultimul constructor care apeleaza la "oferte speciale" pentru a mai creste vanzarile. Sunt curios insa cat cere Dacia pe masinile astea.
Cat despre masinile in sine Dacia, cel mai lung drum (ca sofer) a fost de 350 km si m-a facut sa imi mai scada entuziasmul fata de Logan. In primul rand pentru ca pozitia la volan este proasta, foarte inalta, scaunele sunt tari si nu ai nici o sustinere (dupa un drum lung te doare spatele si posteriorul), servodirectia aia... numai servodirectie nu se poate numi. Nu ma leg de ergonomie. Chiar si asa, masina isi merita banii. Totusi vorbim de o masina pe care o cumperi noua, cu garantie, la un raport calitate/pret foarte bun si care nu o cumperi pentru a te da mare in fata cunoscutilor ca ai masina. Este o masina simpla care te duce din punctul A in punctul B fara probleme si pretentii.
Cat despre comparatiile voastre Logan vs. Lancer Evo, vs Passat TDI (DI cu rosu) vs BMW si alte masini, mai bine stau pe tusa si asist la aceste emancipari de orgolii si "cunostinte" despre masini (ca deh, ne pricepem la toate).
Ma bucur insa ca nu comparati Dacia cu Volvo. Chiar va rog sa nu o faceti, pentru ca Volvo face masini mult mai proaste decat Dacia si nu e nici premium. :))
Iar ca sa te invat eu pe tine ce inseamna fusion iti spun doar atat: in 2009 fusionul asta basit si urat de zici tu a luat locul 3 la cea mai fiabila masina europeana la mana a doua
Referitor la portbagajul fusionului e f flexibil, exact ca si cutia de viteze, dar tu nu ai cum sa stii asta cu flexibilitatea pt ca ai logan prestige.
Te las sa te lauzi cu ce inseamna prestige pt dacia si daca tot e prestige lauda-te ca motorul ala subcomba dupa 3000rpm chiar daca e benzina, nici al meu care e diesel nu face asa urat intre 3000 - 3500.
Tu imi spui mie de mondeo ghia, pai bai baiatule nu o sa aibe neam de neamul tau, nu bani, ci calitatea gustului de a alege o asemenea marca si masina.
Ramai cu prestige-ul tau cu scaune gen fotolii, cu oglinzi puse prost, cu stergatoare care scataie, cu boxe care caraie, cu faruri care unu bate in stanga si unu in drapta, apropo de asta am vazut logan nou nout cu nr rosii care batea un far aiurea - sa nu mai zic de alea uzate ca 70% din ele au farurile care bat prost, cu genunchii care se vad de afara, in concluzie un confort care lasa mult de dorit si care e un compromis pt bucuria ca ai o masina noua, dar cand te urci intr-o masina straina o sa-ti dai seama cum sta treaba.
Sa nu mai zic de ambreiaj ca tremura din toate incheieturile cand ii dai drumul mai incet, si este pus ca dracu: f sus si are un moment ffff scurt, iti e sa nu moara motorul si o ambalezi ca prostu.
Ca test pt tine: incearca sa pleci dintr-o rampa si sa nu depasesti 1000rpm, poti? si daca poti vei avea parte de un vibromasaj.
Sper ca ti-ai adus aminte de "calitatile" loganului prestige, iar ca atitudine te rog sa ai una exact ca masina: LOW-COST