Dacia Logan Black Line, editie speciala pentru Franta
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Pentru a-si improspata oferta pe piata din Franta, Dacia va lansa in perioada imediat urmatoare o editie speciala a modelelor Sandero, Logan si Logan MCV. Constructorul roman va boteza editia limitata "Black Line" si va incerca sa ofere modelelor populare o doza de individualism prin introducerea unor accesorii deosebite.
Cele trei modele romanesti vor beneficia, printre altele, de geamuri electrice fata, inchidere centralizata, servodirectie si comenzi pe volan pentru sistemul audio. Modificarile de ordin estetic sunt destul de numeroase: caroseria a fost finisata cu o vopsea metalizata neagra, tapiteria a fost inlocuita cu una din textil cu cusaturi negre, vizibile, iar volanul a fost imbracat in piele.
Avand in vedere ca editia limitata Black Line are la baza nivelul de echipare Laureate, pretul pentru un Sandero Black Line in Franta ajunge la 9600 de euro. Acelasi lucru se intampla si cu Logan si Logan MCV, care scot din buzunarele clientilor 10.950 de euro, respectiv 13.350 de euro.
Se pare ca francezii nu vor sta prea mult pe ganduri, vanzarile urmand sa demareze chiar de saptamana aceasta.via | mediafax
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
pt o vopsea neagra si volan din piele?????
hai ma sa fim seriosi.............
cu bani astia iti iei masina.....nu dacie
@costin 13500 un bmw seria 5 din '90 ? poate ai vrut sa zici 2000, dar ... in fine, sa zicem '90. tu ai idee cat te costa taxa de inmatriculare la masina aia?
inca ceva, prost nu e ala care cere, e ala care da. sunc convins ca in 13.500 iti poti cumpara orice altceva, dar cand cumperi o masina te gandesti la utilitatea ei, iar logan mcv e un caraus destul de bun. si sa fim seriosi, in 13.500 nu-ti cumperi o masina cu care sa te dai mare ...
da sa dai atatia bani pe o dacie (poate sa fie logan oridecare, ca la dotari ii varza) mai bine iau un ceed ca stiu ca am 5 ani garantie si am dotari la el pe care loganu numa le viseaza
Ce spune stirea? Ca in Franta a fost lansata o serie speciala Dacia la un anumit pret.
Ce spun unii din cei care au postat mai sus? Ca ei nu ar da atatia bani pe o Dacie, adica pe ceva ce nu e "masina".
Pai nu ei trebuie sa dea banii ci francezii. Iar ei vor cumpara sau nu ceea ce li se propune. Judecand insa dupa anunturile recente privind vanzarile Dacia la export, se pare ca lor, francezilor, ca si italienilor, nemtilor, olandezilor sau spaniolilor nu le pute un produs romanesc.
ai logan, rad de tine:)
este in mana francezilor care - zic eu- au ceva mai multa experienta decat noi toti "internautii lui peste" la un loc...adica decizia lor este in mod sigur bazata pe buna cunoastere a pietei franceze ...
Vad ca unii si-ar lua 5 BMW-uri din '90, altii SAAB din '99 sa dea fum la aia cu BMW pai de ce nu va luati si gata, de ce trebuie sa comentati despre LOGAN, cati dintre aia care comenteaza au LOGAN ca sa faca un comentariu pertinent. Yo am un LOGAN si sunt foarte multumit de el, la cati bani am dat pe el isi face treaba bine. Pt. carcotasi precizez ca am si o MAZDA asa ca am termen de comparatie. Yo nu sunt de acord sa dau banii pe o cazatura din nu stiu ce an numai pt. ca are piele si semnu' de la BMW pe ea
In loc sa ne bucuram de progresul uneia dintre putinele marci romanesti cunoscute si apreciate peste granite (asta nu exclude criticile obiective si constructive), noi dam cu noroi si comparam la infinit mere cu pere, Dacia noua cu BMW. Mai ce prosti sunt toti strainii astia care cumpara Dacii! In schimb, ce e paradoxal e ca, desi stim foarte bine ca ei sunt prosti, iar noi, romanii, suntem doldora de calitati (frumosi, destepti, ingeniosi, descurcareti, primitori, poeti etc. etc. etc.), prostii astia o duc muuuuult mai bine decat noi! Mai sa fie, cum naiba se face?! Este un mister pe care poate istoria il va dezlega candva, ca eu pana acum nu am reusit.
Si vad, de asemenea, ca nimeni nu se gandeste ca la Dacia/ Grupul Renault Romania lucreaza zeci de mii de romani (care aduc aproape 2% din PIB-ul Romaniei, va imaginati ce inseamna asta?!), ca se platesc impozite catre statul roman etc. Dar vad ca nimic nu tempereaza avantul demolator al amatorilor de BMW si "mertane" la mana a doua...
Eu sugerez redactorilor de stiri si informatii auto, cand e vorba despre modele Dacia, sa treaca ei direct in articol intrebarea (deja retorica) "dar oare, la pretul acesta, nu ar fi preferabil un BMW de ocazie?", ca sa fie in asentimentul multora dintre cititori de la bun inceput. Sau chiar sa treaca direct in titlu intrebarea, sa stie o treaba!
D-nilor de la conducerea Renault,bagati si voi:
airbaguri laterale
climatizare
control tracţiune
ESP
faruri de ceaţă
geamuri cu acţionare electr.
instal. climatiz. automată
închidere centralizată
jenţi aluminiu
radio
Radio/CD
senzor parcare
servodirecţie
sistem antifurt ... in serie si dupa aia mai vorbim.
"si va incerca sa ofere modelelor populare o doza de individualism "
individualism=egoism
individualitate=personalitate
INDIVIDUALISM s.n. 1. Denumire generică pentru conceptiile etice care iau ca punct de plecare individul izolat de societate. 2. Conceptie si atitudine morală retrogradă, manifestată prin situarea intereselor egoiste ale individului mai presus de cele colective. V. egoism.
INDIVIDUALITATE s.f. 1. Totalitatea trăsăturilor caracteristice ale unui individ prin care acesta se distinge de alți indivizi. 2. Persoană deosebit de înzestrată, de talentată; personalitate.
Nici acum nu pot să accepte că în ţările capitaliste, salariaţii obişnuiţi, trăiesc pe credit şi au un buget lunar limitat.
Să o luam aşa
- rată la casă (în cazul fericit că o ai)/ rată chirie
- asigurări medicale (+dental plan)
- plan de pensie (pensia de la stat este de subzistenţă)
- plan de acumulare pentru facultatea copiilor (în caz că sunt destupaţi şi vor să ajute copii să facă o şcoală bună)
- economii pentru concedii
Toate astea toacă majoritatea banilor câştigaţi.
De aia pentru un om obişnuit din vest contează enorm 100-200 de EUR în plus sau în minus.
Acum vin la maşină.
Un om normal cu buget limitat se gândeşte, cât mă costă pe mine să mă duc din punctul A în punctul B?
Cât sunt dispus să aloc lunar? Cât îmi permit?
O maşină de 10000 eur sau una de 20000 eur?
Credeţi că omul ăla o ia cu banii jos? Că are cărămida de euroi la ciorap?
Nu. O ia în rate. Plăteşte maşina, taxele, asigurarea, întreţinerea, consumul.
Alte rate lunare.
Dup-aia se gândeşte la revânzare.
Una e să iei o maşină de 10000 de eur şi să o vinzi după 5 ani cu 5000 şi una să ai una de 30000 şi să o vinzi cu 15000.
Apoi mai sunt cutumele sociale. Să îndrăznească să vină un angajat la serviciu cu o maşină mai scumpă decât maşina de serviciu a directorului.
Şi uite aşa se ajunge la succesul Loganul şi MCV-ului în vest.
Ţine de modul de viaţă şi de psihologia oamenilor.
Clientul din vest priveşte Dacia ca o maşină simplă şi fiabilă, cu un preţ corect, o maşină ce nu-l arde la buzunar şi cu care poate să-şi facă treaba.
APROPO, CE SCAUNE AU ACESTE MASINI? INTREB PT CELE DIN ROMANIA AU NISTE SCAUNE TARI SI INCOMODE.....
@tzenu_bmw ce intelegi tu prin masina? O rabla veche de 15 ani care necesita investitii in piese in fiecare luna? Daca nu are sigla BMW sau SAAb inseamna ca nu e masina?
Sunteti patetici, unii nici nu va permiteti sa va luati o rabla si comentati ct de rea e Dacia.
Daca esti un ........( IQ mic, fara cultura,bani multi nemunciti) iti cumperi o masina( NU LOGAN ) doar "ca sa moara si sa te invidieze dusmanii" ( dismani imaginari rezultati din prostie omeneasca).
Daca esti un om citit ( daca ma inteleg unii ce zic) iti cumperi o masina care iti place ,pe care ti-o permiti, pentru a te duce de la punctul A la punctul B si sa NU te rupa la intretinere.
E de apreciat ce a ajuns Dacia, celebra si vanduta in toata Europa,e o MASINA in adevaratul sens al cuvantului,simpla ,asa cum trebuie sa fie o masina de zi cu zi. O masina din Romania pt toata Europa.
Acei care nu se lasa condusi de prejudecati puerile..vad ca sunt din ce in ce mai multi si ma bucur pentru asta.
Acei oameni pentru care nu conteaza ca masina valoreaza 10k euro sau 100k euro...atata timp cat isi face treaba..Incep sa va inteleg si sa`mi implementez acest principiu.Adolescent fiind .. evident ca pentru mine masinile scumpe(peste 50k euro) reprezinta un vis pentru care lupt,dar incep sa ma intreb daca merita sa simti senzatia unor sute de cai putere in conditiile in care ai cu x% sanse mai mari sa nu ajungi la destinatie intreg.
Dacia e cel mai bun constructor in acest sens.
salutari si .... asfalt uscat
MULTUMESC PENTRU INTELEGERE ;)
>> hai la gara geambasule! lasa-neeee!! lasa-neeeeeeeeee!!!
haideti sa va numaram! toti snobii, parvenitii, geambasii sa-mi dea "thumbs down" ! :))
Nu inteleg ce nu intelegeti. Pentru Franta, unde salariul mediu este mult mai mare decat un Romania, sa-ti cumperi o masina de 13000 de euro nu e foarte greu. In plus, francezul are o cultura auto (mult) mai vasta decat romanul care toata viata a trait cu mitul masinii nemtesti in minte. Nu-l intereseaza de marca sau alternative atunci cand alege Dacia (de-asta prefera de ex. un 206 nou, pentru ala ii trebuie). Pentru ca este o masina cu care isi face treaba zi de zi la costuri minime. Nu e atat de fudul incat sa isi cumpere masini premium din Germania cu kilometrajul dat inapoi si sa spuna ca ce "scula" de masina si-a luat.
DACA MAI E SI NEGRU CU ATAT MAI BINE ....
MASINA ACEASTA E CONCEPUTA CA O MASINA DE FAMILIE DAR SI PENTRU TINERII INCEPATORI, NU PREA PUTERNICA DESTUL DE STABILA LA DRUM LUNG CU MICI PROBLEME LA CURBE DEOARECE ESTE FACUTA PENTRU ROMANIA PENTRU GROPI SI ZAPADA INALTA IARNA.
INTREBARE: CATE BMW-URI CIRCULA IARNA ??? :)) 10%?