Dacia Kanjara SUV - noi imagini
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dupa primele fotografii-spion si dupa ce Automarket v-a oferit in exclusivitate primele imagini prelucrate cu viitorul SUV Dacia, jurnalistii francezi au pus mana astazi pe alta doua imagini cu modelul care va aparea in primavara anului viitor. Gasite undeva in adancurile internetului, cele doua imagini reprezinta prelucrari ceva mai corecte ale viitorului model romanesc. Ele sunt inspirate clar din imaginile-spion realizate in interiorul uzinei Dacia, insa pe grila si pe hayon apare sigla Renault in locul celei Dacia, motiv care ne face sa credem ca imaginile au fost realizate fie de un francez, fie de un locuitor al tarilor in care modelele Dacia sunt prezente sub sigla Renault.
In imaginile prelucrate, curatate si retusate, SUV-ul Dacia isi subliniaza formele interesante din semiprofil si din spate. Daca "fata" iese in evidenta prin blocurile optice frontale angulare si prin "narile" care incadreaza sigla, un ansamblu estetic care aminteste oarecum de partea frontala a lui Koleos.
In partea posterioara, blocurile optice par preluate - cu rezervele de rigoare - de la versiunea MCV a lui Logan.Dacia Kanjara - numele trebuie insa inca privit cu sprancenele ridicate din cauza faptului ca Renault nu a confirmat pana in acest moment denumirea vehiculata in presa - va dispune la lansare de cele mai puternice motorizari disponibile in gama actuala (90/105 CP pentru benzina si 85 CP pentru diesel), acestea urmand sa fie completate, cel mai probabil, de cate o versiune de motorizare ceva mai puternica. De exemplu, in versiune diesel, vom asista la aparitia unei unitati de 1.9 litri si 130 CP. Evident, pretul nu se cunoaste inca, jurnalistii francezi anuntand o cifra informativa de 15.000 de euro.
via | Autosblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Autoipoteze
-
Mercedes nu are de gând să mai lanseze o nouă generație a modelului SLC și plănuiește să evite canibalizarea vânzărilor între SL și Clasa S Cabrio sau Coupe. (27.04)
-
Toyota se gândește să nu mai dea naștere unui înlocuitor pentru actualul Avensis. Piața sedanurilor medii scade vertiginos, iar japonezii își doresc mai mult un crossover. (18.10)
-
O companie de consultanță auto susține că după anul 2020, vânzările mașinilor autonome vor exploda. Creșterea segmentului va fi una foarte mare, urmând ca până în 2025 să găsim 21 de milioane de astfel de mașini pe stradă. (13.06)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Ultima ora: Schumi are probleme de sanatate si nu mai revine in F1.
numele e speculat de presa, Dacia nu a confirmat nimic.
Va pup, ciao!
la fel cum pentru noul SEDAN au 2 variante, o masina care trebuie sa apara , in genul Skodei Octavia!!!
mai usor..........
@ pt fraierul de mai sus: Ai condus vreodata Koleos?
Ceva ce n-o sa vedeti la yeti sau tucson...
design'ul zici ca e facut de un designer orb cu parkinson in prima lui zi de munca ... design jalnic ... bafta Dacia
Eu nu pot spune decat BRAVO DACIA!
Nu noi romanii suntem jsalnici, cu produsele pe care aceasta tzara le produce.
Presupun ca nu ai folosit un Logan in Canada ca sa vezi ce inseamna "calitate".
Cat despre Dacia si noul suv, sa vanda cat mai multe!
Iar dupa cateva ore in care s-ar extazia toti tampitii cat de frumos arata le-as spune adevarul sa vad daca mai zice vreunul ceva.
@Stelian Opincariu
Ia-ti, amice, Lada Niva, dar aia nu intra la categoria SUV. De fapt, nu prea intra nici la categoria masina.
Si ce daca Niva are management la motor Bosch? E cumva Bosch varful indiscutabil al tehnologiei mondiale?! Oricum si Dacia Solenza avea injectie de la Bosch si nu vad pe nimeni innebunindu-se dupa Solenza.
Iar apoi, chiar daca motorul de la Niva ar fi cel mai bun din lume (ceea ce nu e cazul - 1700 cmc si 81 CP) mai trebuie multe altele pentru ca o masina sa fie buna. Si, repet, Niva nu e SUV; poate masina de teren, dar nu SUV.
Ai condus o Solenta ?
Eu am condus Solenta 3 ani si am fost f multumit de ea.
Am fugit cu 175 km/h, avand si aerul conditionat pornit, fara nicio teama pe traseul Bucuresti - Giurgiu de 4 ori in aceeasi zi. Pentru pretul la care s-a vandut era super. In banii astia aveai motor, frane si stabilitate.
Daca nu ati condus masinile despre care se face vorbire (nu 2, 3 km) incercati sa NU VA MAI DATI CU PAREREA !!! Deveniti jenanti.
@Silverblade:
Injectoarele acelea de pe Solenza,au primit premiul pentru cele mai fiabile injectoare.Asadar daca nu stii,nu vorbii
nu va mai permiteti sa luati in van numele Renault,cand ai au fost la bazele dezvoltarii auto.Au investit in tara noastra,zeci de milioane de euro,si platesc inginerii auto, romani cu salarii occidentale.Ce alta firma mai face asta ?
Multumesc anticipat
Si, ca fapt divers, corect gramatical este "daca nu stii, nu vorbi". Cu un singur "i" la "vorbi" (forma de infinitiv a verbului).
Numai bine!
In al doilea rand, felicitari si succes SUV-ului! La un pret rezonabil va avea aceeasi reusita pe piata vestica ca si Logan!
Din surse sigure iti spun ca nu e chiar asa. Nu sunt platiti extraordinar.
Din punctul meu de vedere aceasta masina va fi un fel de inlocuitor al lui ARO 10 .
Daca pretul va fi comparabil probabil il vor cumpara vechii clienti de ARO (adica cei care chiar au nevoie de o masina mai inalta si care pana acum aveau ARO).
Bineinteles trebuie sa luam in seama si oamenii care au bani de la noi si cei din Europa de Vest care si-ar putea cumpara masina asta pentru a nu-si strica masina buna pe drumuri desfundate (asta daca masina va fi capabila .....)
Bafta.
Bafta
< http://www.automobiletv.ro/event.php?id=320 >
oare de ce Volkswagen a adoptat tehnologia asta de abia acum in 2009?
dar ce trebuie sa-ti intre tie bine in cap e urmatorul lucru:
la capacitatea de 1500 cmc motoarele Renault sunt printre cele mai performante la nivel mondial !
Din cate stiu eu este o rampa comuna de injectie directa, initial conceputa ptr. motoarele diesel de capacitate mare, creste presiunea de combustibil la turattie mica si o modifica in functie de turatia motorului, primul motor cu acest sistem a aparut la jumatatea anilor "85 si a fost dezvoltat pana dupa "90, pe autoturisme a fost pus prin "90 - "94 daca nu ma insel, Volkswagen a inceput sa foloseaca sistemul in "07 nu "09, sper ca de data asta "ghemu' de prostie" nu a mai gresit, daca am gresit te rog sa imi explici ( nu ma deranjaza sa mai invat ceva ).