Dacia SUV in primele imagini clare!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Primele fotografii spion cu SUV-ul pe care Dacia il pregateste pentru Salonul Auto de la Geneva din 2010 au determinat un interes extrem de crescut pentru publicul Automarket in ceea ce priveste formele noului model. Cale cateva sute de comentarii si cele aproape 15.000 de vizualizari unice ale paginii care gazduia imaginile SUV-ului Dacia ne-au determinat sa mergem mai departe decat s-a ajuns pana acum, dezvoltand - cu ajutorul colaboratorului nostru Andrei Avarvarii - o serie de imagini aproape reale, care se bazeaza 100% pe formele modelului surprins in imaginile realizate intr-una dintre incaperile Dacia de la Mioveni.
Prima impresie pe care ne-o lasa imaginile "reale" ale modelului sunt mai pozitive decat cea pe care au generat-o fotografiile-spion, al caror principal dezavantaj era reprezentat de lumina nepotrivita si de unghiurile nereusite. In fotografiile pe care Automarket vi le prezinta in exclusivitate, modelul pare robust, puternic si cu un design mai degraba clasic decat revolutionar. garda la sol extrem de inalta, distanta dintre aripi si roti fiind una ridicata. Unghiul de atac si cel de degajare sunt mari, imaginile subliniind un model cu evidente capacitati off-road. Bosajele rotilor sunt umflate si bine reliefate, completand imaginea solida a modelului.
Designerii Dacia s-au ferit din a realiza "floricele" inutile la capitolul design exterior, singura "iesire" fiind reprezentata de banda cromata dintata care incadreaza sigla marcii pe grila frontala. Modelul are oIn partea posterioara iese in evidenta mai ales partea din spate a habitaclului, cuprinsa intre al doilea rand de scaune si hayon si subliniata de al treilea geam lateral de dimensiuni mai mari decat intalnim de obicei in segment. Indiciile duc la un model foarte incapator, care va relua "poezia" despre spatiu recitata cu un succes enorm de intreaga gama Logan. Vedem mult mai clar de aceasta data hayonul "imprumutat" parca de la varul de grup Nissan Pathfinder si stopurile de dimensiuni foarte mici, completate de o iesire in relief in zona de incidenta dintre aripa si marginea hayonului.
Barele de amarare subliniaza caracterul utilitar al viitorului modelCiteşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Suzuki a dezvăluit oficial noul eVitara. Acesta este primul model electric al mărcii și va fi lansat pe piața europeană în vara lui 2025. (04.11)
-
BMW a anunțat startul producției noului M5 Touring, varianta break a modelului de performanță. Noul model este produs la uzina germană din Dingolfing. Totodată, a fost anunțat și prețul de pornire pe piața din România. (04.11)
-
Audi a lansat două versiuni de bază noi pentru modelul său electric de clasă executive A6 e-tron. Noile versiuni primesc tracțiune spate, respectiv tracțiune integrală, dar și o autonomie de până la 716 kilometri. (31.10)
fata mie mi se pare f misto...aduce putin a Patrol; app tractiunea nu cumva o fi de la Kangoo 4x4? ca de Koleos/X-Trail nu prea cred
parerea mea ca arata bine
de maxim 10 l/100km. Sunt curios ce fel de vechitura de motor si transmisie ii va pune Renault. Nu de alta dar DACIA trebuie sa fie clar mai slabuta decat celelalte componente ale RENAULT.
Sunt doar masini ieftioare, bunicele si "zglobii". Insa nu prea au prestanta, atitudine si rafinament.
Cat despre Dacia SUV si alte concepte low-cost, nu o sa mearga la nesfarsit povestea asta.
Sa va zic o smecherie. Dupa aceasta criza economico-financiara, care va mai tine 3-5 ani, pretul petrolului va exploda efectiv, ajungand probabil pe la 1.5 sau 3 euro/litru. In aceasta situatie, degeaba ai masina ieftina cu tehnologie veche, daca iti toaca mult carburant. Iar nurezolvi nimic. Pe de alta parte, brandurile bune vor lansa si ele noi nise de masini mai ieftine sau vor implementa tehnologii hibride cu consum foarte scazut de carburant.
Concluzia: uneori, vine o vreme cand doar "cei mai buni si mai scumpi supravietuiesc" Probabil francezii vor reloca Dacia prin India, apoi vor scapa de ea si o vor vinde chinezilor.
Sa nu ziceti ca nu v-am spus. :P
Ce n-am putut sa-mi dau seama din primele fotografii, e daca pt deschiderea usilor are tot clapete sau au pus manere :)
Aici Andrei Avarvarii vad ca sustine varianta manerelor de deschidere ceea ce e un lucru bun.
Ar mai fi de spus ca inaltimea geamurilor laterale confera o vizibilitate excelenta in trafic :)
Pentru ca decat sa-ti iei un patrol,din 96 (care logic ca e mult mai bun dar e mult mai vechi) mergi pe dacia ca are si un pic de garantie , e nou, tehnologie mai noua, consum mai mic de carburant!
Iar pt d-l MArius_new: Nu-ti cumpara Renault "nu au trafinament"!
Depinde ce intelegi tu prin asta!
Ai vazut cum arata un interior de Laguna 1, 2 ,3 in viata ta? Nici nu se compara cu VW , ex la passat arata ca la dacia lui tata ini afara ca are lumini albastre!
Iar cand tu ai sa mergi cu un passat pe unde am mers eu cu Laguna 1 din 2000 prin delta atunci sigur o voi da de pomana!
"Vive la France" :)) (ieftin si bun, si piesele la fel)
Bafta tuturor
Eu zic sa-i puna motor benzina 1.6 de 150 Nm si tractiune 4x2, asta ca sa fie foarte ieftina, ca alte avantaje competitive nu vad. La modul de distributie a greutatii tipic inginerilor DACIA sigur se rastoarna rapid si va fi cred cel mai instabil SUV existent vro-data. Sper sa nu baneze chinezii masina in tara lor pt lipsa de siguranta :))
Succes!
L.E.: Pasajele rotilor sunt si ele incorecte, iar adaugarea jantelor este execrabila.
Eu asta am remarcat la prima vedere. Pasajul rotilor spate mi se pare un pic prea "umflat".
Pana una alta, succes Dacia si cat mai multe SUV-uri vandute. Avem nevoie de acest lucru pentru ca multi romani sa aiba locuri de munca in aceasta perioada dificila.
FRUMOASA ORICUM
poate prea buna pt ROMANI ;)
Bafta ALL.
Un coleg spune: "nu prea au prestanta, atitudine si rafinament." eu zic ca nu au deloc dar atat timp cat prima conditie la cumpararea unei masini este pretul apoi fiabilitatea, "golanul" este regele in trenţe. O sa discutam despre Dacia SUV atunci cand toate Q7/X5/Touareg luate la SH o sa inceapa sa cadă de la drumurile nostre ;).
Am auzit ca totusi motorizarea nu este una dintre cele mai bune alegeri, motorul fiind prea mic pentru o astfel de tinuta. Lipsa 4x4 din pachete, dezamageste clar. Sper ca totusi surpriza sa fie atunci cand se face prezentarea oficiala, prezentand astfel si motorizari mai indraznete. Cat priveste pretul,...sunt foarte curios!!!
Ca sa lamurim insa problema asta cu Dacia si modelele low-cost, si asta obiectiv, o sa adaug ceva, pe cat de simplu, pe atat de "demential" de interesant.
Am discutat odata cu un programator bun, deci un tip cu viziune si gandire pur tehnica. A preferat sa-si ia o Dacie Logan full options, decat un second hand onorabil. Masina era pt naveta. Imi spunea ca........dom'le, e un lucru nou, e ca o hainuta pe care o imbraci de noua, are garantie, bla bla bla. OK, toate bune si frumoase din punctul asta de vedere.
Acum, din punctul meu de vedere, si care afisez o atitudine umanista si pragmatica, nu gandesc exact ca acel programator. Consider ca daca iti cumperi un lucru, trebuie sa aiba design bun, tehnica buna, brand vechi si de traditie, pret bun, ceva exclusivitate nu strica, bla bla bla. Daca imi permit il iau nou. Daca nu-mi permit nou pt ca e mult prea scump, mai bine iau un second hand ffff bine ales, care sa ma tina exact cat o masina ieftina noua.
De fapt, va intreb eu pe voi: ce castig si ce pierd, daca am un logan nou noutz............sau daca am o masina second hand de 3-4 ani care ma tine tot cat acel logan nou???
Mai ganditi-va dracu si voi la prestanta voastra de barbati adevarati, de a fi reprezentati de un lucru bun, adevarat si de calitate.
PS: Daca nu ar fi existat Dacia, Lada sau Geely........ce dracu faceati? Strangeati bani la saltea pana la pensie sa va permiteti o masina buna? Sau va aruncati de la balcon, de ciuda ca nu va permiteti si voi o masina ieftina si bunicica, precum acest rahat de Dacie SUV?
Cea mai buna filosofie este cea a firmei exclusiviste Bang&Olufsen: "Forma sustine continutul" (pt taranoii care nu se respecta inca si n-au auzit de acest brand, sa dea un search pe "gagal" sau "gugle") :)))
Tu uiti un lucur ca zecile de mii de posesorii de Logan nu au timp/chef/posibilitatile sau nu considera necesar sa caute masina aia SH ffffffffffffff foarte binea aleasa. Vorbim aici de vanzari in masa un model ce a remotorizat (NOU) o tara intreaga. Si d oameni care nu vor sa racoleasca Europa dupa o masina ta perfecta. This is real world!
Ne iei cu un inceput de commnet de bun simt ca apoi sa te erijezi intr-un purtator de "trend" facand apel la vastele tale cunostinte in domeniul X (de care, personal, mi se flutura). Spui de nenea ala programator cu o gandire pur tehnica ca apoi sa ne "tuflesti" in fata pragamatismul tau, puritatea si abolutismul tau "demential" de inteligent al problemei tale lamurite prin atitudinea ta umanista si pragmatica !!!!!! WHAT THE FUCK ?????
... mai ai rabdare sa cresti cativa ani. In fapt, asteapta sa acumulezi ceva cunostinte despre lume si viata si apoi sa ne spui noua (sau mie, cel putin) Ce dracu ma faceam daca nu exista Dacia, Lada sau Geely.
Ca o completare. N-am nici Dacia nici Lada sau Geely dar mi-e sila de indivizii ca tine ce au asimilat din zbor si cred ca toata lumea tre' sa fie in posterio la prea luminata ta inteligenta.
Asta e punctul meu de vedere si fiind un forum mi-am permis sa-ti raspund fara a risca sa mi se spuna "daca nu iti convine ce scriu mergi pe alt site". Lucru ce s-ar potrivi oricaruia dintre noi.
2. Ca sa fiu totusi un gentleman, voi mai spune doar ca..........in timp ce frantzujii se plimbau in calesti, mancau bine si aveau parfumuri bune........romanasii nostri traiau in bordeie sapate in pamant, mancau mamaliga si aveau doar izmene pe ei.
Ce vreau sa spun cu asta? Iata domnilor, ca mediul, gusturile si rafinamentul, nu s-au schimbat deloc pe plaiurile mioritice, nici in ziua de azi. In topicul de mai sus, aveti postarea unui tzaran adevarat cu o mentalitate adevarata de Romania...."parca uitat in timp sau conservat in formol".
PS: Desi sunt convins ca nu vei intelege nimic din ce am postat eu, macar sa retii de la mine o maxima celebra............."Iti dezaprob spusele, dar voi apara pana la moarte dreptul de a le rosti".
Multumesc "draga" colega de forum (daca imi permiti sa te coinsider asa)...evident colegi, colegi, dar un coleg mai coleg, o relatie in care tu esti mai presus de orice si conform lui nenea Iancu, in care tu, MARIUS, esti "cel dintai din satul asta de gogmani".
Marius, imi plac concluziile tale absolute si "demential" de intersante: "sa nu zicem ca nu v-am spus", "iata domnilor". Sunt dovada indubitabila (vezi ce elevat ma exprim, incerc sa ma ridic la nivelul tau) ca visatorul esti chiar tu. Un visator egocentric si plin de sine, un zeu care asteapta in fata monitorului recunoasterea genialitatii operelor "forumiste" si a conceptiilor sale mult superioare decat a multimiimii, multime manipulata, lipsita de gusturi, de idei si viziune.
Incercarea ta de a emite o sentinta sustinuta de o maxima celebra ma fac sa ma retrag in cushca mea de la zoo si ca orice maimuta, care tocmai si-a primit portia de papica, sa ma intorc cu spatele, sa ma aplec si sa te invit sa ma pupi in
PS sa stii ca ai de la mine un vot pozitiv, asta pentru a-ti confirma ca sunt madru de a fi categorisit de catre Marius_New, drept maimuta. Maimuta care se apleaca si te invita.
ODIOS de-a dreptul man!
ODIOS
ODIOS
eu zic ca modelul de serie va fi altul...........