Esential
3.9 | litri/100 de kilometri ar urma să consume viitorul DS4 Racing. |
295 | de cai putere ar urma să însumeze ansamblul hibrid al viitorului DS4 Racing. |
3.9 | litri/100 de kilometri ar urma să consume viitorul DS4 Racing. |
295 | de cai putere ar urma să însumeze ansamblul hibrid al viitorului DS4 Racing. |
Proaspăt prezentat publicului prin intermediul unei galerii foto oficiale, noul Citroen DS4 iscă deja o mulţime de speculaţii. Modelul francez, aşteptat să fie lansat live în cadrul Salonului Auto de la Paris, ar putea da naştere pe viitor unei versiuni Racing, asemeni fratelui său mai mic DS3, a cărui alternativă de performanţă a fost deja lansată în România în 1 septembrie.
Un viitor DS4 Racing ar putea readuce performanţa în portofoliul francezilor şi ar da bătăi de cap unor rival mult mai bine titraţi, precum Renault Megane RS şi Volkswagen Golf R. Asemeni fratelui său mai mic, modelul compact va adopta un look ceva mai îndrăzneţ, cu linii sportive şi accesorii noi, intuite deja de cei de la AutoExpress cu ajutorul unei prelucrări digitale.
Culoarea caroseriei va fi în ton cu finisajele diferite ale grilei, acoperişului, jantelor şi oglinzilor laterale. Opţiunile de personalizare vor aduce însă şi posibilitatea aplicării unor viniluri speciale.
Sub capotă, Citroen va apela la serviciile unui tren de propulsie hibrid cu motor pe benzină, derivat din deja lansatul sistem Hybrid4, dezvoltat în parteneriat cu Peugeot. Ansamblul va reuni cei 200 de cai putere ai motorului 1.6 THP, cu cei 95 de cai ai motorului electric, poziţionat pe axa spate.
Aportul de putere va crea necesitatea creşterii ampatamentului şi adoptării unor sisteme de suspensie şi frânare mult mai complexe. De asemenea, nu va lipsi tracţiunea integrală, care va asigura o ţinută de drum exemplară.
Instalarea unui hibrid sub caroseria viitorul DS4 Racing va aduce beneficii majore în materie de consum, aproximativ 3.9 litri la 100 de km, şi emisii, estimate la 120 g/km.
Versiunea de performanţă DS4 Racing este aşteptată pe piaţă cel mai devreme în 2013, până atunci publicul urmând să se mulţumească doar cu motorul de 200 de cai putere al fratelui de concern Peugeot RCZ. Astfel, resursele francezului de serie îi vor permite să provoace la duel actualul Volkswagen Golf GTI, până la sosirea versiunii Racing.
via | autoexpress
Vad ca in ultimul timp s-au inmultit foarte mult greselile pe automarket.
E bun si asa , macar bn ca l'ati corectat
"Sub capotă, Citroen va apela la serviciile unui tren de propulsie destul de neobişnuit pentru acest segment: un diesel hibrid, bazat pe deja lansatul Hybrid4, dezvoltat în parteneriat cu Peugeot. Ansamblul va reuni cei 200 de cai putere ai motorului cu ardere internă, cu cei 95 de cai ai motorului electric, poziţionat pe axa spate."
se poate si civilizat pina la urma