Citroen DS3 Racing costă 29.990 de euro în România

De Bogdan Mirică
Publicat Luni, 23.08.2010
Cel mai puternic exponat al gamei DS3, capabil să ofere 202 cai putere şi să atingă 100 km/h în 6.5 secunde, costă 29.990 de euro în România. Comenzile se deschid în 1 septembrie.

Fisa tehnica

Marca/Model/Versiune DS3 Racing
Lungime (mm) 3962
Latime (mm) 1717
Inaltime (mm) 1443
Ampatament (mm) 2464
Capacitate (cc) 1598
Puterea maxima (CP/rpm) 202
Cuplu maxim (Nm/rpm) 275
Acceleratie 1-100Km/h (s) 6.5

Esential

29.990 de euro costă Citroen DS3 Racing în România.
202 cai putere livrează Citroen DS3 Racing.
6.5 secunde îi sunt necesare celui mai puternic DS3 pentru a atinge 100 de km/h.

Citroen România a anunţat astăzi oficial lansarea versiunii de performanţă a modelului DS3. Cunoscut deja de public drept DS3 Racing, modelul cu trei uşi propune publicului din Europa şi din România o alternativă ultra sportivă a versiunii de stradă.

Pentru a individualiza cât mai bine subcompactul sportiv, Citroen a ales o serie de elemente estetice noi. Începem cu nuanţa caroseriei, disponibilă în doar două configuraţii: un negru Onyx, cu plafon orange asemeni jantelor de 18 inch, grilei faţă şi a logo-ului, şi un alb Blanquise cu plafon gri.

Nu lipsesc nici finisajele din carbon, regăsite atât la exterior cât şi la interior, unde clienţii se vor bucura şi de scaune sport cu susţinere laterală pronunţată, ce pot fi îmbrăcate în alcantara. Elementele de exclusivitate sunt reprezentate de semnătura Citroen Racing pe spătarul scaunului şi de o plăcuţă de identificare pe garnitura plafonului.

Sub capotă se va afla popularul motor turbo de 1.6 litri, modificat pentru a livra un total de 202 cai putere şi un cuplu motor de 275 Nm, ceea ce reprezintă o evoluţie de aproape 15% a resurselor versiunii de serie.

Ansamblul de sub capotă îi permite modelului să accelereze de la 0 la 100 de km/h în 6.5 secunde.

Munca inginerilor Citroen Racing nu s-a oprit însă aici, DS3-ul exclusivist beneficiind şi de aportul unei suspensii mai rigide şi de dimensiunile mai mari cu 30 de mm. Garda la sol a scăzut cu 15 mm, iar direcţia a fost şi ea modificată. Sistemul de frânare a primit pe puntea faţă etrieri cu patru pistoane şi noi discuri de frână.

Noul Citroen DS3 Racing va putea fi comandat începând cu 1 septembrie, primele exemplare urmând să sosească în România o luna mai târziu. Cei care vor să-şi asigure un loc pe lista exclusivistă a modelului francez vor fi nevoiţi să aloce pentru asta un buget de 29.990 de euro, preţ cu TVA.

via | Citroen România

Comentarii (15)

  • wow cu aproape 10.000e mai scump decat un clio sport.... nu face
    13 2
  • Scump nenicule scump, dincolo era mai ieftin
    De banii astia iti iei Scirocco R cu DSG si-ti mai raman si ceva bani 1-2 optionale. Ca sa nu mai vorbesc de Megane RS care e cu aproape 4000 Euro mai ieftina. Si astea-s masini de 250, 265 cp....

    Pacat ca masinuta e frumusica foc, da la pretul asta trebuie sa-ti placa prea mult si sa inchizi ochii la concurenta ca sa o cumperi.
    12 2
  • probabil ca denumirea de DS, in opinia celor de Citro, face 10.000Eu. Cam scump pentru un renume castigat pe o masina care, la vremea ei, dadea ceata si unui RR.
    10 1
  • tomita
    ds3 - premium
    da, cam asta e faza cu ds3R. se vrea o masina iconica, gen mini. chiar e rival principal pt mini, a1, si alte masini premium. gama DS este considerata ca fiind in segmentul premium, si nu mai are lagatura cu citro obisnuite. chiar ds3 1.6 120cp cu ceva optionale costa +19000euro. acum cat de reale or fi pretentiile celor de la citroen e partea a 2-a. pretul oricum este unul mult prea mare pt ds3R, asta e clar. si sunt oameni care deja au dat banii si si le asteapta prin strainatati
    7 0
  • Mda, si mie mi se pare scumpa. Dar haideti sa privim si altfel lucrurie: Citroen e catalogata marca premium. Am urcat intr-un DS saptamana trecuta in showroom si se cunoaste ca materialele sunt de calitate buna. In plus exclusivitatea costa, asta e un lucru general valabil. Iar cand e asociata cu o marca premium pretul urca vertiginos. Iar la toate astea, daca se adauga si un motor de 202 CP pretul devine foarte mare.
    Insa cine vrea o asa masina nu se uita la Scirocco, Mini sau A1... care pe langa DS ar putea arata oarecum banal. Cred ca DS are clientii lui.
    5 8
  • Vortex66
    visezi?
    De cand e Citroen marca premium ?:)) poate cand or zbura porcii. Nu stii ce vorbesti
    4 6
  • Vortex66
    inca o chestie
    Imi spui tu mie ca acest DS-sharoma-3 arata mai bine ca un Scirocco? :)) Sa nu deviem totusi de la rafinament la o masina cat de cat ok.

    DS3-ul arata de parca s-a nascut in KFC, arata ca un midget gras..
    3 9
  • @Vortex
    Daca tu crezi ca masina asta s-a nascut intr-un KFC esti paralel cu domeniul auto. Uita-te la la Scirocco si vei vedea ca are multe din designul lui Golf VI sau Polo. Ca sa nu mai zic de aspectul bordului care e copie aproape in totalitate de la Golf. Ori DS nu seamana cu nici un model Citroen. Asta se numeste individualism.
    Cat despre calitate, lasa ca VW sta mai bine si, "evident" Renault. Repet, macar urca-te in masina asta, urca-te si in celelalte si atunci vei intelege comentariul meu.
    6 5
  • Andrei
    ds
    se trezesc unii sa comenteze aiurea despre masini vazute pe strada la semafor.."wow ce bord are"..."ce "genti"." ce pana mea..urca-te intr-o masina urca-te si in celelalte si apoi dati cu parerea..nu numai din auzite si pe baza istoriei unui brand.hai bafta!
    2 0
  • Comentarii aiurea
    Vezi ca Scirocco a fost lansat cu ceva timp inainte de Golf asa las-o moarta. Scirocco e derivat din conceptul IROC, cauta si tu cu Goagal sa vezi cum arata. Cat despre bord, este imprumutat de la Eos, deci nici aici nu ai nimerit-o.
    N-am urcat intr-un DS3 ca nu m-a interesat. In schimb am fost cu un prieten cand a facut test-drive pe SciroccoR, si nu prea mi s-a parut banal sau de proasta calitate. Nu prea m-as fi dat jos.
    Cum sa fie Citroen marca premium? Tu te auzi ce spui? Aaa ca divizia DS se vrea premium e altceva...
    Cat despre "individualism" (cuvant pe care il folosesti intr-un context nefericit, deci iti recomand cu caldura DEXul sa afli ce e ala individualism. Poate "individualitate" ar fi mers mai bine) afla ca Citroen pregateste DS4 si DS5 ca vor cam semana cu asta. Asa ca si Scirocco cand a aparut avea o nota de "individualism",cum spui tu, cand a aparut.
    3 1
  • ai dreptate...
    Imi cer scuze intr-o singura privita: corect era individualitate. In rest imi mentin parerea, pentru ca, asa cum am mai zis, DS are un design unic inclusiv in gama Citroen si consider ca masina din punct de vedere calitativ e reusita. Este o masina care se incadreaza in specificul Citroen, acela de a fi diferit de restul concurentei.
    Parerea mea e ca daca nu te-ai urcat intr-unul ca nu te-a interesat, nu trebuia sa te intereseze nici stirea asta. Eu m-am dat cu un Scrirroco la o intalnire a forumistilor vw. E tare masina, nimic de zis iar pretul e ok. Pacat ca la interior si in fata aminteste de Golf.
    0 1
  • Vortex66
    aaa nuuu
    Numa Scirocco seamana cu Golf, DS3 in nici un caz nu seamana cu noul C3 asa-i? :))

    Sti cum e? Scirocco o avea elemente din Golf, dar felul in care l-a facut diferit de un Golf te lasa gura casca.

    Pe cand la DS3 au schimbat 2-3 linii fata de C3 si n-au reusit sa scoata nimic spectaculos.

    N-am sa inteleg comentariul tau. Nu m-am urcat intr-un DS3, dar m-am urcat in alte citroen-uri si iti spun sigur ca Citroen nu este marca premium :) Nu stiu pe cine ai auzit tu s-o catalogheze astfel.

    Nu neg calitatea care ar putea s-o aiba DS3, poate si de aceea pretul ridicat, insa, daca un DS3 este mai calitativ, sau macar la fel de calitativ ca un Scirocco, eu ma impusc :)
    1 0
  • Vortex66
    PS
    Tot pentru LauCalin:

    Gusturile nu se discuta; doar pentru ca eu sustin ca este nascut intr-un KFC nu inseamna ca sunt paralel cu domeniul auto :).

    Nici lui Jeremy Clarkson nu-i place design-ul majoritatii modelelor Ferrari, asta inseamna ca-i paralel cu domeniul auto? ;)

    In plus as fi curios de un sondaj, sa vedem cati ar alege design-ul DS3-ului fata de cel al VW Scirocco.
    2 0
  • DS3 Racing
    Am citit ca va fi produs in numai 1000 de unitati, ca are cuplu mai mare cu 60 Nm decat Clio RS ...
    Cu toate acestea, pretul cerut este mare. Adica pentru sume mai mici se pot cumpara Golf GTI, referinta in segmentul sau, Focus ST si multe alte masini care au o tinuta de drum si performante foarte bune.
    Vor cei de la Citroen cu noul DS3 Racing sa fie altfel, dar chiar daca are materiale bune la interior, chiar daca spun ca are performante un pic mai bune decat alte hot hatch-uri, mi se pare un model cam incarcat si cu un pret mare.
    Un Clio RS, cu al sau sasiu exceptional si motor de 2.0 litri simplu aspirat, cred ca ramane inca de preferat. Mai ales la noi in tara, unde conteaza pretul unui astfel de model.
    Un hot hatch e bine sa nu aiba prea multe culori pe el, e bine sa aiba un interior cu exact cat trebuie, cu scaune sport foarte bune, o tinuta de drum care sa incante si un motor care sa traga fantastic.
    Se pot incerca si exercitii de stil precum DS3 Racing, dar nu cred ca va face vanzari prea bune la noi, dat fiind pretul cerut.
    1 0
  • mda
    Cam asa e, pretul e destul de mare si sunt destule alternative. Daca insa Citroen ar miza pe ceva in fata concurentei ar fi aspectul deosebit, pentru ca, cel putin in opinia mea masina arata foarte misto. Iar daca e asa cum zice Octav, ca vor fi fabricate numai 1000 de exemplare, iata inca un motiv ca sa cresti pretul.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru