Fisa tehnica
Marca/Model/Versiune | DS3 Racing |
Lungime (mm) | 3962 |
Latime (mm) | 1717 |
Inaltime (mm) | 1443 |
Ampatament (mm) | 2464 |
Capacitate (cc) | 1598 |
Puterea maxima (CP/rpm) | 202 |
Cuplu maxim (Nm/rpm) | 275 |
Acceleratie 1-100Km/h (s) | 6.5 |
Marca/Model/Versiune | DS3 Racing |
Lungime (mm) | 3962 |
Latime (mm) | 1717 |
Inaltime (mm) | 1443 |
Ampatament (mm) | 2464 |
Capacitate (cc) | 1598 |
Puterea maxima (CP/rpm) | 202 |
Cuplu maxim (Nm/rpm) | 275 |
Acceleratie 1-100Km/h (s) | 6.5 |
29.990 | de euro costă Citroen DS3 Racing în România. |
202 | cai putere livrează Citroen DS3 Racing. |
6.5 | secunde îi sunt necesare celui mai puternic DS3 pentru a atinge 100 de km/h. |
Citroen România a anunţat astăzi oficial lansarea versiunii de performanţă a modelului DS3. Cunoscut deja de public drept DS3 Racing, modelul cu trei uşi propune publicului din Europa şi din România o alternativă ultra sportivă a versiunii de stradă.
Pentru a individualiza cât mai bine subcompactul sportiv, Citroen a ales o serie de elemente estetice noi. Începem cu nuanţa caroseriei, disponibilă în doar două configuraţii: un negru Onyx, cu plafon orange asemeni jantelor de 18 inch, grilei faţă şi a logo-ului, şi un alb Blanquise cu plafon gri.
Nu lipsesc nici finisajele din carbon, regăsite atât la exterior cât şi la interior, unde clienţii se vor bucura şi de scaune sport cu susţinere laterală pronunţată, ce pot fi îmbrăcate în alcantara. Elementele de exclusivitate sunt reprezentate de semnătura Citroen Racing pe spătarul scaunului şi de o plăcuţă de identificare pe garnitura plafonului.
Sub capotă se va afla popularul motor turbo de 1.6 litri, modificat pentru a livra un total de 202 cai putere şi un cuplu motor de 275 Nm, ceea ce reprezintă o evoluţie de aproape 15% a resurselor versiunii de serie. Ansamblul de sub capotă îi permite modelului să accelereze de la 0 la 100 de km/h în 6.5 secunde.
Munca inginerilor Citroen Racing nu s-a oprit însă aici, DS3-ul exclusivist beneficiind şi de aportul unei suspensii mai rigide şi de dimensiunile mai mari cu 30 de mm. Garda la sol a scăzut cu 15 mm, iar direcţia a fost şi ea modificată. Sistemul de frânare a primit pe puntea faţă etrieri cu patru pistoane şi noi discuri de frână.
Noul Citroen DS3 Racing va putea fi comandat începând cu 1 septembrie, primele exemplare urmând să sosească în România o luna mai târziu. Cei care vor să-şi asigure un loc pe lista exclusivistă a modelului francez vor fi nevoiţi să aloce pentru asta un buget de 29.990 de euro, preţ cu TVA.
via | Citroen România
Pacat ca masinuta e frumusica foc, da la pretul asta trebuie sa-ti placa prea mult si sa inchizi ochii la concurenta ca sa o cumperi.
Insa cine vrea o asa masina nu se uita la Scirocco, Mini sau A1... care pe langa DS ar putea arata oarecum banal. Cred ca DS are clientii lui.
DS3-ul arata de parca s-a nascut in KFC, arata ca un midget gras..
Cat despre calitate, lasa ca VW sta mai bine si, "evident" Renault. Repet, macar urca-te in masina asta, urca-te si in celelalte si atunci vei intelege comentariul meu.
N-am urcat intr-un DS3 ca nu m-a interesat. In schimb am fost cu un prieten cand a facut test-drive pe SciroccoR, si nu prea mi s-a parut banal sau de proasta calitate. Nu prea m-as fi dat jos.
Cum sa fie Citroen marca premium? Tu te auzi ce spui? Aaa ca divizia DS se vrea premium e altceva...
Cat despre "individualism" (cuvant pe care il folosesti intr-un context nefericit, deci iti recomand cu caldura DEXul sa afli ce e ala individualism. Poate "individualitate" ar fi mers mai bine) afla ca Citroen pregateste DS4 si DS5 ca vor cam semana cu asta. Asa ca si Scirocco cand a aparut avea o nota de "individualism",cum spui tu, cand a aparut.
Parerea mea e ca daca nu te-ai urcat intr-unul ca nu te-a interesat, nu trebuia sa te intereseze nici stirea asta. Eu m-am dat cu un Scrirroco la o intalnire a forumistilor vw. E tare masina, nimic de zis iar pretul e ok. Pacat ca la interior si in fata aminteste de Golf.
Sti cum e? Scirocco o avea elemente din Golf, dar felul in care l-a facut diferit de un Golf te lasa gura casca.
Pe cand la DS3 au schimbat 2-3 linii fata de C3 si n-au reusit sa scoata nimic spectaculos.
N-am sa inteleg comentariul tau. Nu m-am urcat intr-un DS3, dar m-am urcat in alte citroen-uri si iti spun sigur ca Citroen nu este marca premium :) Nu stiu pe cine ai auzit tu s-o catalogheze astfel.
Nu neg calitatea care ar putea s-o aiba DS3, poate si de aceea pretul ridicat, insa, daca un DS3 este mai calitativ, sau macar la fel de calitativ ca un Scirocco, eu ma impusc :)
Gusturile nu se discuta; doar pentru ca eu sustin ca este nascut intr-un KFC nu inseamna ca sunt paralel cu domeniul auto :).
Nici lui Jeremy Clarkson nu-i place design-ul majoritatii modelelor Ferrari, asta inseamna ca-i paralel cu domeniul auto? ;)
In plus as fi curios de un sondaj, sa vedem cati ar alege design-ul DS3-ului fata de cel al VW Scirocco.
Cu toate acestea, pretul cerut este mare. Adica pentru sume mai mici se pot cumpara Golf GTI, referinta in segmentul sau, Focus ST si multe alte masini care au o tinuta de drum si performante foarte bune.
Vor cei de la Citroen cu noul DS3 Racing sa fie altfel, dar chiar daca are materiale bune la interior, chiar daca spun ca are performante un pic mai bune decat alte hot hatch-uri, mi se pare un model cam incarcat si cu un pret mare.
Un Clio RS, cu al sau sasiu exceptional si motor de 2.0 litri simplu aspirat, cred ca ramane inca de preferat. Mai ales la noi in tara, unde conteaza pretul unui astfel de model.
Un hot hatch e bine sa nu aiba prea multe culori pe el, e bine sa aiba un interior cu exact cat trebuie, cu scaune sport foarte bune, o tinuta de drum care sa incante si un motor care sa traga fantastic.
Se pot incerca si exercitii de stil precum DS3 Racing, dar nu cred ca va face vanzari prea bune la noi, dat fiind pretul cerut.